O, tega delajo pa KitajciPisaneli napisal/-a:Nekako nisem uspel najti kitajsko alternativo za 75W zaradi česar sem začel gledati po motorjih, ki se dajo dobiti pri nas. Welgrad-a Mibo ne drži/posodablja več.
Zdi se mi, da Robbe Roxxy 2827/34 še nekako najbolje opravičuje namen nakupa cena/kvaliteta.
75w pogoni
- matej rozman
- Freak
- Prispevkov: 852
- Pridružen: 26 Jul 2005, 15:06
- Kraj: Velenje
Drži. Kitajska robba . Ampak ni tako slabo kot se sliši. Jaz sem ga ravnokar namontiral v spirita, ki prihaja iz iste hiše in kot pogon priporočajo prav ta motor, pa vam povem, da sploh ni švoh. Fajn vleče. 500g model se da s tem motorjem huvrat bp. Ampak jaz v tvojem primeru nebi iskal nizkih obrazov in velikega kraka, ampak obratno. Jaz sem na svoj model montiral tole http://www.blue-bird-model.com/en/motor ... v1350.html raketo. Je deset gramov lažji od konkurence, močn pa ko bik. In nihče mi ne verjame da je 75W, vsi mislijo da je vsaj 2X toliko. Hec pa je v tem, da kadar piha, veliki propelerji in majhni obrati kažejo malo odpornosti proti vetru, tako da težje priplezaš tja, kamor želiš. Motorje prodajajo v Novi Gorici in so cenovno zelo ugodni.MC GAYVER napisal/-a:O, tega delajo pa KitajciPisaneli napisal/-a:Nekako nisem uspel najti kitajsko alternativo za 75W zaradi česar sem začel gledati po motorjih, ki se dajo dobiti pri nas. Welgrad-a Mibo ne drži/posodablja več.
Zdi se mi, da Robbe Roxxy 2827/34 še nekako najbolje opravičuje namen nakupa cena/kvaliteta.
lp, Matej
plp, Matej
matej rozman napisal/-a: Hec pa je v tem, da kadar piha, veliki propelerji in majhni obrati kažejo malo odpornosti proti vetru, tako da težje priplezaš tja, kamor želiš.
Še večji hec pa je v tem, da prop na modelu le stežka preseže 80% izkoristek, najbolje je računat kar na 75% in to pomeni, da gre 25% pitcha v izgubo- propeler vsaj toliko koplje po zraku.
Večji prop ima na mestu čudovit potisk, ampak ob določenih watih ima manjši korak kot manjši prop. Med letom velik prop hitro doseže svojo 100% hitrost v smeri leta (vrtljaji motorja), a model se premika kvečjemu 75% te hitrosti, ki je navadno mizerna.
Manjši prop precej bolj koplje in ima malce manjši izkoristek, a iz motorja vedno vleče optimum.
Ravno pravi prop (ki je navadno manjši od predvidevanj motocalca) ima optimalno hitrost ravno v pravem trenutku in model vleče z 75% ali več.
Kateri prop je optimalen za najboljše penjanje?
Tisti, ki ima ob ravno pravi obremenitvi motorja okrog 8% večji potisk kot je masa modela. Preveč potiska je mlin na veter. Na startu imajo vsekakor vsi propi dober potisk, izbrat je treba tistega, ki ima omenjen potisk čim višje na lestvici m/s.
To je ves hec "majhnega" propa.
p.s.
Majhen prop ni vedno tisti, ki ima majhen premer! Nekateri RF propi imajo 15 ali 16 col, a so vseeno "majhni" in nimajo hudega potiska.
lp
Sašo
Sašo
Živijo.
Iščem pogon za svoj novi F5j model in mi je v oči padel sledeči: http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=68903
Zanima me, ali bi bil ta motor primeren in seveda, v kombinaciji s kakšnim propelerjem.
Hvala za odgovore
Lp Rok
Iščem pogon za svoj novi F5j model in mi je v oči padel sledeči: http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=68903
Zanima me, ali bi bil ta motor primeren in seveda, v kombinaciji s kakšnim propelerjem.
Hvala za odgovore
Lp Rok
Primeren in vse kar tam zraven piše. Mogoče bi šel gor malo večji prop. Sprintaj si pravila kjer so elise in max. dovoljeni obrati na elisi....in ne pozabi min. teža modela 600g.rok0191 napisal/-a:Živijo.
Iščem pogon za svoj novi F5j model in mi je v oči padel sledeči: http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=68903
Zanima me, ali bi bil ta motor primeren in seveda, v kombinaciji s kakšnim propelerjem.
Hvala za odgovore
Lp Rok
Treba bo malce razmisliti o popravkih naše tabele obratov za 75w. Na to so me pred časom opozorili že čehi. Sledeči predlog je narejen s pomočjo programa drivecalc.
Čehi v pravilih predpišejo poleg propa tudi 42mm mittlestuck, kar je koristna stvar.
Radi bi dosegli poenotenje teh številk. Naslednji korak bo primerjanje s slovaško/madžarskimi 22x9 motorčki...
Koda: Izberi vse
prop stari rpm/min drivecalc češki rpm/min
7x6/32mm 11575
7x6/55mm 9500
8x4 9900
8x5 9200 9300
8x5/42mm 9215
9x5 8700 8000
9x5/42mm 8100
9x5/55mm 7200
9x5.5 8100
9x6.5/42mm 6900
9x7/38mm 7100
9x7 7500 7300
9.5x5/42mm 7450 7400
10x4 8500
10x6 7500 7200
10x6/42mm 7200
10x7 6600 6800
10x7/42mm 6300
10x8 6300 6000
10x8/42mm 6100
10.5x6/42mm 6100
11x4 7200
11x4/42mm 7000
11x6 6200 6200
11x6/42mm 5900
11x7 6100 5800
11x7/42mm 5700
11x8 5600 5600
11x8/42mm 5570
11x10 5100 5100
11.5x7/42mm 5430
12x6,5 5700 5500
12x6.5/42mm 5500
12x7/42mm 5600
12x8 4600 4800
12x8/42mm 4965
12x9/42mm 4650
12x10/60mm 4000
12.5x6.5/42mm 5200
12.5x7.5/42mm 4600
12,5x7,5 4500
12.5x10/42mm 5050
13x6.5/42mm 5000
13x6.5/55mm 3900
13x8 4400 4700
13x8/42mm 4750
13x8/55mm 4400
13x11/42mm 4050 4000
13.5x7/42mm 4500
14x7/42mm 4200
14x8/42mm 3800
14x9/42mm 3640
Radi bi dosegli poenotenje teh številk. Naslednji korak bo primerjanje s slovaško/madžarskimi 22x9 motorčki...
- matej rozman
- Freak
- Prispevkov: 852
- Pridružen: 26 Jul 2005, 15:06
- Kraj: Velenje
Še kaj več povejCoil napisal/-a:Kupi Cobro 10E in previj z 6,5ovoji - 0,65žice
Druga opcija, kupi motorček ki ustreza normativom z kv-okoli 1800.
Propeler, predviden tok ...
Tukaj ga še ni: /datoteke/2010_03_02_eurocup_f5j_motori_220.pdf[/url]
LP, Marko.
Cobra E10 6.5x0,65D, kv-1712, 7,2V - 10x7=8673rpm-36,4A-in262W-out178W-68,2%eff --10x8=8158rpm-41.4A-in298W-out192W-64,3%eff. Na tisti tabeli, pa jih po mojem mneju, več kot pol ni najboljša izbira. Tako majhen motorček mora imeti na 2S velik kv in majhen prop če želiš da bo izkoristek vsaj sprejemliv.
Čakaj... to da ven "192W" ??? (glede na to da se govori o 10x8=8158rpm, bi verjel, glede na to da je bila prej pri istem propu omejitev 6000-6300obr, prej tokovi 8-12A, sedaj 30-40A)
... A imam samo občutek, ali so šla pravila v smer, da je pogon omogočil uveljavitev gfk/cfk modelov v tamali klasi, s tem pa velike vložke v tekmovanje in podobno kot v taveliki klasi -> kristalizacijo v smislu enakih GFK/CFK modelov v miniaturnih variacijah?
To mi daje misliti dejstvo, da so recimo scorpioni popolnoma neuporabni ob uporabi "starih" 75W motorjev.
Imam pa še dve čisto splošni vprašanji;
Kdo izmed tekmovalcev F5J 75w bo spremenil pogon na novi F5J 200w?
in kdo (od ??koliko??) bo letel to malo kategorijo na evrocupu (zaradi katerega se je šlo v poenotenje pravil)?
LP!
Jure
... A imam samo občutek, ali so šla pravila v smer, da je pogon omogočil uveljavitev gfk/cfk modelov v tamali klasi, s tem pa velike vložke v tekmovanje in podobno kot v taveliki klasi -> kristalizacijo v smislu enakih GFK/CFK modelov v miniaturnih variacijah?
To mi daje misliti dejstvo, da so recimo scorpioni popolnoma neuporabni ob uporabi "starih" 75W motorjev.
Imam pa še dve čisto splošni vprašanji;
Kdo izmed tekmovalcev F5J 75w bo spremenil pogon na novi F5J 200w?
in kdo (od ??koliko??) bo letel to malo kategorijo na evrocupu (zaradi katerega se je šlo v poenotenje pravil)?
LP!
Jure
CNC Frezanje Aluminija, medenine, lesa, karbona in umetnih materialov + Struženje kovin
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
- matej rozman
- Freak
- Prispevkov: 852
- Pridružen: 26 Jul 2005, 15:06
- Kraj: Velenje
Jaz mogoče samo eurocup me pa definitivno ne vidi.
Se moram še malo pozanimat a bom sploh dobil 200W v moj avijonček
Naj še povem, da me ne zanima špica, ampak zgolj neko povprečje, zame bi bilo 150W popolnoma sprejemljivo, samo da stroške oklestim na podn.
Bo pa mende zanimivo.....z evropskim se bomo žgali tako sem slišal pravt
Se moram še malo pozanimat a bom sploh dobil 200W v moj avijonček
Naj še povem, da me ne zanima špica, ampak zgolj neko povprečje, zame bi bilo 150W popolnoma sprejemljivo, samo da stroške oklestim na podn.
Bo pa mende zanimivo.....z evropskim se bomo žgali tako sem slišal pravt
plp, Matej
-
- Freak
- Prispevkov: 914
- Pridružen: 02 Dec 2004, 23:38
- Kraj: Mlajtinci
Zadnjič spremenil Borut Talian, dne 07 Sep 2010, 22:48, skupaj popravljeno 1 krat.
Vprašanje:
Nekdo nabavi enega od predpisanih motorjev, ga vgradi v model in natakne na gred predpisan prop.
Fant ima denarja in volje, da izdela ultra lahek model, ki bo ob idealnih dimenzijah modelah dovolj trden in dovolj lahek, da bo ob 3s5000 mAh in 50C akuju dosegel spodnjo mejo dovoljene mase.
Vprašanje je hipotetično, ampak recimo, da se nekdo temu približa. Na motorju bi imel blizu 11,5V, kar je celih 1,5 V ali okroglih 15% več od nekoga, ki bi uporabil 3s 1.800 mAh in 20C aku ob enakem motorju in enakem propu.
Razlika sicer ne izgleda velika, a tisti z boljšim akujem ima na razpolago 1,5 kratnik moči onega drugega, kar se ob enakih vzletnih masah odraža v 1,5 krat boljšem dviganju.
Kako je rešena takšna zagata?
Preden ne izvem tega se mi zdi prav nesmiselno razmišljat o 75W razredu.
Nekdo nabavi enega od predpisanih motorjev, ga vgradi v model in natakne na gred predpisan prop.
Fant ima denarja in volje, da izdela ultra lahek model, ki bo ob idealnih dimenzijah modelah dovolj trden in dovolj lahek, da bo ob 3s5000 mAh in 50C akuju dosegel spodnjo mejo dovoljene mase.
Vprašanje je hipotetično, ampak recimo, da se nekdo temu približa. Na motorju bi imel blizu 11,5V, kar je celih 1,5 V ali okroglih 15% več od nekoga, ki bi uporabil 3s 1.800 mAh in 20C aku ob enakem motorju in enakem propu.
Razlika sicer ne izgleda velika, a tisti z boljšim akujem ima na razpolago 1,5 kratnik moči onega drugega, kar se ob enakih vzletnih masah odraža v 1,5 krat boljšem dviganju.
Kako je rešena takšna zagata?
Preden ne izvem tega se mi zdi prav nesmiselno razmišljat o 75W razredu.
lp
Sašo
Sašo
Da vas malo usmerim ...
za eurocup se pogovarjamo o nemodificiranih motorjih z odobrenega seznama, 22x9 mm stator, 10" prop, 2S lipo, min 500g masa modela. V tej konfiguraciji se pride nekje na max 150w na izhodu, kar je 300w na kilo, kar je čisto lepo vertikalno vzpenjanje.
Glede na razvoj dogodkov in kategorije se bodo slo pravila počasi prilagajala evropskim.
za eurocup se pogovarjamo o nemodificiranih motorjih z odobrenega seznama, 22x9 mm stator, 10" prop, 2S lipo, min 500g masa modela. V tej konfiguraciji se pride nekje na max 150w na izhodu, kar je 300w na kilo, kar je čisto lepo vertikalno vzpenjanje.
Glede na razvoj dogodkov in kategorije se bodo slo pravila počasi prilagajala evropskim.
- matej rozman
- Freak
- Prispevkov: 852
- Pridružen: 26 Jul 2005, 15:06
- Kraj: Velenje
Avtomobilisti smo imeli v dobi krtačk to rešeno z dinamometrom. Če si bil (pre)hiter, si imel srečo pri žrebu, ali če te je kdo prijavil...si moral motor vun dat in gasa na dyno. Če je bilo vse v mejah naprej, čene DNF.Borut Talian napisal/-a:V poštev pridejo motorji, ki jih potrdijo vodje ekip in bodo na spisku. Časa ni veliko.
Motorji morajo biti originalni, nepopraskani. Ta del verjetno bolje poznajo avtomobilisti. Mogoče kateri priskoči na pomoč!
Samo toliko v vednost, tukaj kaj takega ne pride v poštev, kako je pa danes rešeno z BK-ji se mi pa ne sanja. Verjetno so omejeni ovoji na motorju, ali pa vsi enak motor (pokalne dirke).
Sicer pa ni vse v motorju ane
plp, Matej