SPLOŠNO - Krmilniki elektromotorjev, nastavitve - ESC
Ta video v povezavi ti bo pomagal:
http://www.youtube.com/watch?v=xF7VTrs_ ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=xF7VTrs_ ... r_embedded
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Re: ICE throttle calibration
Če se ne motim si naredil napakico z tem
Torej ko konfiguriraš regler mej en end point gasa 0% drugi pa 100% (vmesne točke krivulje so nepomembne), ko bo regler nastavljen pa si prilagodi endpointa krivulje svojim željam.
aja pa endpointe pod servo trevel ad. za gas pusti kot so privzeti, že čeliš manj gasa si to nastavi v krivulji za gas željenega mode.
Ko si znižal izhod signala na 75% regler več ne zana maksimalne širine ki jo bi signal mogel imet ob 100%dennis napisal/-a: Imam dx7, throttle curve normal imam 0-25-50-75-100.
Nato sem znižal v meniju "travel adjust" low in high throttle na 75%.
Torej ko konfiguriraš regler mej en end point gasa 0% drugi pa 100% (vmesne točke krivulje so nepomembne), ko bo regler nastavljen pa si prilagodi endpointa krivulje svojim željam.
aja pa endpointe pod servo trevel ad. za gas pusti kot so privzeti, že čeliš manj gasa si to nastavi v krivulji za gas željenega mode.
Lp,
M.
Uporabno za začetnike: https://zemljevid.miharix.eu
https://tim.izdelal.si
Revija TIM ima 60 let - Če še nikoli nisi nič objavil v TIM-u, se opogumi in napiši kak prispevek(nasveti,predelave,gradnja,tekmovanja,preizkusi...).
M.
Uporabno za začetnike: https://zemljevid.miharix.eu
https://tim.izdelal.si
Revija TIM ima 60 let - Če še nikoli nisi nič objavil v TIM-u, se opogumi in napiši kak prispevek(nasveti,predelave,gradnja,tekmovanja,preizkusi...).
Jaz sem imel tudi kar precej problemov s to nastavitvijo, kot prvo imam Futabin oddajnik in je bilo treba nastavit "REVERSE" na Throttle kanalu kot drugo sem pa "END POINT-s" znižal na 60% nato dodal gas do konca do najvišje točke in počasi višal "END POINT-s" dokler ICE ni dal od sebe signala nekje okrog 90% ter še za dva klika povečal procente. Več težav sem imel z kvazi nulto cono kjer sem moral procente povečat čez 110%, da mi je ICE javil da je uspel registrirat "nulto" cono in povečal vrednost še za dva klika. Zdej pa zadeva dela super in sem zelo zadovoljen z CC ICE 100A ESC
By the way ne pozabit motor z zobnikom odmaknit od glavnega zobnika, ko se boš hecal z nastavitvami CC ICE 100A ESC,...
By the way ne pozabit motor z zobnikom odmaknit od glavnega zobnika, ko se boš hecal z nastavitvami CC ICE 100A ESC,...
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Vse to sem naredu, odmaknu motor tralala...kot je predstavljeno v unem posnetku na youtube...pa nič
Saj določam končne točke pri dx7 v meniju travel adjust? In znižam pri throttle obadva L in H na 70-80%? In potem pri full gasu povečujem po 1% dokler naj nebi slišal nekega piska?
Saj določam končne točke pri dx7 v meniju travel adjust? In znižam pri throttle obadva L in H na 70-80%? In potem pri full gasu povečujem po 1% dokler naj nebi slišal nekega piska?
Stop cryin` start flyin`
Jaz sem oba end pointa znižal na 60%. Verjetno je pri Spektrumu zgodba podobna. In ja CC ti bo zapiskal ko prideš do max zgornje točke (full gas) ko le-to CC registrira. Enak postopek je za spodnjo točko (nulta točka)
Zadnjič spremenil FlyByWire, dne 21 Sep 2010, 21:33, skupaj popravljeno 2 krat.
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
nimam ICE krmilnika samo jaz bi če še nisi, najprej poizkusil takole
(zaj ti pišem prava imena menijev ter vrednosti, kot mi piše na LCD-ju DX7)
[TRAVEL ADJUST]
THRO
H 100%
L 100%
[THRO CURVE]
NORM
Point-L 0.0%
Point-H 100.0%
če slučajno še ne zagrabi piskanje povečaj vrednosti pod [TRAVEL ADJUST]
opomba: nisem bral navodila za ICE samo sklepam, da je tako glede na GAUI ter Jeti postopek.
(zaj ti pišem prava imena menijev ter vrednosti, kot mi piše na LCD-ju DX7)
[TRAVEL ADJUST]
THRO
H 100%
L 100%
[THRO CURVE]
NORM
Point-L 0.0%
Point-H 100.0%
če slučajno še ne zagrabi piskanje povečaj vrednosti pod [TRAVEL ADJUST]
opomba: nisem bral navodila za ICE samo sklepam, da je tako glede na GAUI ter Jeti postopek.
Lp,
M.
Uporabno za začetnike: https://zemljevid.miharix.eu
https://tim.izdelal.si
Revija TIM ima 60 let - Če še nikoli nisi nič objavil v TIM-u, se opogumi in napiši kak prispevek(nasveti,predelave,gradnja,tekmovanja,preizkusi...).
M.
Uporabno za začetnike: https://zemljevid.miharix.eu
https://tim.izdelal.si
Revija TIM ima 60 let - Če še nikoli nisi nič objavil v TIM-u, se opogumi in napiši kak prispevek(nasveti,predelave,gradnja,tekmovanja,preizkusi...).
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
Ti naredi takole trottle daš na +,- 150% THRO CURVE NORM pa na L 0% do H 100% in daš ročico od gasa na sredino, ko ti zatuli motor ročko premakneš gor, ko ti zatuli še tu jo daš dol. To je to! Ko se ti žival zapomne hode moraš obvezno THRO CURVE NORM znižat na enih 30-35 % (ravna črta)
Moje nastavitve so THRO CURVE: NORM 35%------
ST-1 75%------
ST-2 100%------
Moje nastavitve so THRO CURVE: NORM 35%------
ST-1 75%------
ST-2 100%------
Gravity Fighter!!!
Pomembno je, da razumeš kako deluje v governor načinu.
Krmilnik ima 5 načinov delovanja odvisno od signala za gas.
1. izklop, če je signal pod 1 ms
2. avtorotacija (enako kot izklop samo hitreje zažene motor) do 1.2ms
3. nižji obrati od 1.3 do 1.5 ms
4. srednji obrati od 1.5 do 2 ms
5. maksimalni obrati nad 2 ms
za razliko od drugih krmilnikov ne moreš zvezno (kar pa itak ni potrebno) spreminjati obratov governorja ampak pozna te tri nastavitve, ki si jih nastavil z USB.
še okoli signala za gas recimo, da imaš graupner ali futabo ali spektrum kaj podobnega:
nastaviš hod (end pointe) kanala za gas na največje vrednosti, recimo -150% do +150% (futaba 140%).
potem pa ko stisneš TH (ugasni motor) mora biti signal na najmanjši vrednosti (manj kot 1ms ali 0% gasa na krivulji), če imaš še dodatno avtorotacijo mora biti signal nekoliko višji (nekje 1.1ms ali cca 15% na krivulji gasa).
Prvi o brati cca 35% gasa v krivulji (dobiš nekje 1.35ms)
Drugi obrati 75% gasa na krivulji (dobiš nekje 1.5ms)
Tretji maksimalni 100% obrati na krivulji (dobiš malo več kot 2ms).
Vse skupaj laho pregledaš, ko priklopiš na USB in analiziraš podatke s poleta (zato pa beleži tudi podatke za kanal gasa). Največji problem je, ker ponavdai niso end pointi dovolj visoki in ne preklopi v maksimalne obrate ki si jih nastavil...
Krmilnik ima 5 načinov delovanja odvisno od signala za gas.
1. izklop, če je signal pod 1 ms
2. avtorotacija (enako kot izklop samo hitreje zažene motor) do 1.2ms
3. nižji obrati od 1.3 do 1.5 ms
4. srednji obrati od 1.5 do 2 ms
5. maksimalni obrati nad 2 ms
za razliko od drugih krmilnikov ne moreš zvezno (kar pa itak ni potrebno) spreminjati obratov governorja ampak pozna te tri nastavitve, ki si jih nastavil z USB.
še okoli signala za gas recimo, da imaš graupner ali futabo ali spektrum kaj podobnega:
nastaviš hod (end pointe) kanala za gas na največje vrednosti, recimo -150% do +150% (futaba 140%).
potem pa ko stisneš TH (ugasni motor) mora biti signal na najmanjši vrednosti (manj kot 1ms ali 0% gasa na krivulji), če imaš še dodatno avtorotacijo mora biti signal nekoliko višji (nekje 1.1ms ali cca 15% na krivulji gasa).
Prvi o brati cca 35% gasa v krivulji (dobiš nekje 1.35ms)
Drugi obrati 75% gasa na krivulji (dobiš nekje 1.5ms)
Tretji maksimalni 100% obrati na krivulji (dobiš malo več kot 2ms).
Vse skupaj laho pregledaš, ko priklopiš na USB in analiziraš podatke s poleta (zato pa beleži tudi podatke za kanal gasa). Največji problem je, ker ponavdai niso end pointi dovolj visoki in ne preklopi v maksimalne obrate ki si jih nastavil...
lp Melly
ice100
Nekje sem prebral ja, da npr ko presežeš 1400 vrt. pod to mejo obrati ne padejo dokler si v zraku ali nekaj takega...
Do zdaj sem jaz uporabljal samo dve varjanti, Normal in Idle1 (3d mode(, večina pa vas omenja tudi Idle2...
Do zdaj sem jaz uporabljal samo dve varjanti, Normal in Idle1 (3d mode(, večina pa vas omenja tudi Idle2...
Zadnjič spremenil dennis, dne 04 Jun 2011, 20:26, skupaj popravljeno 1 krat.
Stop cryin` start flyin`
Tukaj imas video kako je treba nastaviti regler ker imam na sumu da si nekaj zabluzil (mislim da pri 70% tvoje krivulje razume regler ze skoraj njegovega 100% gasa).
http://www.youtube.com/watch?v=oA5_Pg-y ... 1&index=18
http://www.youtube.com/watch?v=oA5_Pg-y ... 1&index=18
@Roby, regler je nedotaknjen še od tebe ...Roby napisal/-a:Tukaj imas video kako je treba nastaviti regler ker imam na sumu da si nekaj zabluzil (mislim da pri 70% tvoje krivulje razume regler ze skoraj njegovega 100% gasa).
http://www.youtube.com/watch?v=oA5_Pg-y ... 1&index=18
Tudi meni se zdi, da je pri 70% na njegovem max.
Bom pogledal.
Mah krivulje... če imaš dober krmilnik (governor in dober soft start) ne potrebuješ nobene nule v krivulji, samo lepo konstanto (lahko bi bila dvotočkovna krivulja). Ker motor prižigaš in ugašaš s stikalom za TH. Ostalo so načini letenja (flight mode).
Pa tudi razne pitch krivulje za lebdenja so... ko se prvič zajebeš in v inverted daš do konca, pa ni dovolj pitcha, ker imaš vklopljen način lebdenje... zakaj bi odkrivali toplo vodo v bojlerju.
Pa tudi razne pitch krivulje za lebdenja so... ko se prvič zajebeš in v inverted daš do konca, pa ni dovolj pitcha, ker imaš vklopljen način lebdenje... zakaj bi odkrivali toplo vodo v bojlerju.
lp Melly
To početje strica na videu je vprašljivo. Najprej nastavi reglerju področje kanala za gas, do sem je vse OK. Potem pa eliminira mrtvi hod ročice v spodnjem področju z zmanjševanjem limita navzdol, nato pa napravi enako omejitev navzgor . To je vprašljivo, kdo pa pravi, da si regler točno enako kalibrira področje kanala navzgor in navzdol? Mogoče je tistih 10-15% mrtvega hoda namenjeno varnosti,...bovi napisal/-a:@Roby, regler je nedotaknjen še od tebe ...Roby napisal/-a:Tukaj imas video kako je treba nastaviti regler ker imam na sumu da si nekaj zabluzil (mislim da pri 70% tvoje krivulje razume regler ze skoraj njegovega 100% gasa).
http://www.youtube.com/watch?v=oA5_Pg-y ... 1&index=18
Tudi meni se zdi, da je pri 70% na njegovem max.
Bom pogledal.
Pri taki nastavitvi je možno, da nikoli ne bomo mogli nastaviti maksimalnih vrtljajev...
Namreč, jaz sem enako zadevo naredil včeraj, vendar brez limitiranja kanala, ugotovitve:
- v spodnjem področju je dejansko 10-15% mrtvega hoda (nič narobe)
- potem sem testiral governor pri 85% in 95%, je znatna razlika v obratih med 85% in 95%, torej v čisto zgornjem področju zadeva proporcionalno deluje v skladu z inputom iz oddajnika.
Skratka, v videu manjka argumentacija, zakaj in kako omejiti limit v zgornjem področju, da bo pravilno pokrito celotno delovno področje regulatorja.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358