No model sem dolgo gledal, gladil, predeloval, dograjeval,.........
In napočil je čas prvega kontakta s travo. najprej tank goriva skozi motor, sledi nastavljanje. SAITO je zakon to se upam trditi. Motor brunda kot medvedek, ko daš gas pa zarohni v 4-taktih.
Pri trasiranju mi je najprej odpadla kabina, ampak nisem odnehal. Dolijem gorivo, in nadaljujem preizkus obnašanja modela med vožnjo po tleh. Tendenca 4-taktarja po odnašanju na levo je močno pristna, stalno popravljanje smeri ti vzame kar nekaj koncentracije, pa še neravna pista..........
Pri trasiranju z malo več kot pol gasa se model odloči sam od sebe poleteti. Popravek z aleroni in krilo udari po tleh.
KRAŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠ.
Trup se prelomi na pol, nosilec motorja se zlomi in zraven poči še vpetje požarne stene.
Krilo je poškodovano na mestu "dotika" z travo ter počena oplata pri kolesih.
Uf, tako "slabotne" gradnje pa še ne
Trup v dveh delih spravim v avto.
Povzetek, zimski projekt že imam, potrebno bo kar nekaj dela, da se bo spravil model zopet v letalno stanje. Sigurno pa bo se povečala teža celotnega modela, kajti ojačitev planiram kar nekaj. Ko se lotim popravila bodo sledile tudi slike.
K sreči ni bilo ob prvem poletu blizu kakega fotografa
.
Lp