Zanima me primerjava avtov 1/8 proti 1/10. Sam vozne lastnosti avta, naprimer za tebe... (cesta seveda)
In kako je kej z samo številčnostjo tekmovalcev pri nas v kategoriji 1/10 in 1/8.
Lep pozdrav!
Janez M., Jesenice
primerjava 1/10 ... 1/8 cesta
Moderatorji: jannyy, mihec87, Vuga
primerjava 1/10 ... 1/8 cesta
Zadnjič spremenil Medja, dne 04 Jan 2005, 23:30, skupaj popravljeno 1 krat.
Pozdravljen,
glede voznih lastnosti:
- vsekakor je vožnja modelov 1/8 zahtevnejša kot 1/10. Že zaradi večje moči je zahtevnejše obvladovanje modela (pospeševanje), pa tudi zaradi same geometrije modela in karoserije, ki ima pri modelih 1/8 oblike prototipa (Porsche, LOLA...), pri modelih 1/10 200mm pa so homologirane le kategorije Touring (BMW, Stratus, Mazda 6,...).
Večje hitrosti modelov 1/8 (tako po ravnini kot tudi v ovinkih) so glavni razlog, zakaj je vožnja z njimi zahtevnejša - krajši reakcijski časi.
Tudi način vožnje mora biti nekoliko drugačen: nekoliko bolj "oglata" vožnja, bolj agresiven način zavijanja...
Pri modelih 1/10 je potrebno voziti bolj "okroglo", nežno, saj le tako lahko dosegamo boljše čase. Vožnja cestnih modelov 1/10 je bolj podobna vožnji z Rally 1/8 kot pa vožnji s cestnimi modeli 1/8.
Če povzamem: osebno mi je bolj pri srcu 1/8, ker je izziv večji (zaradi zgoraj navedenih zadev). Je pa tudi kategorija 1/10 200mm po svoje zelo zanimiva, saj so razlike med modeli tekmovalcev (beri motorji) manjše kot pri 1/8, kjer so motorji zakonsko skoraj neomejeni.
Kar se tiče števila tekmovalcev:
lani je bilo na DP uvrščenih 17 tekmovalcev v kategoriji 1/10 200mm in 10 tekmovalcev v kategoriji 1/8. http://www.elo.si/minerva/razno/rezultati%202004.htm
Rezultat je takšen predvsem zaradi večjih stroškov in zahtevnosti kategorije 1/8.
za naslednje leto pa se obeta (vsaj tako izgleda) tudi porast kategorije 1/8.
Vsekakor, nobena od kategorij ni dolgočasna, vsaka ima svoje prednosti in slabosti, le stroškovno je kar velika razlika med obema (predvsem motorji, gume, gorivo).
Lep pozdrav
Jernej
glede voznih lastnosti:
- vsekakor je vožnja modelov 1/8 zahtevnejša kot 1/10. Že zaradi večje moči je zahtevnejše obvladovanje modela (pospeševanje), pa tudi zaradi same geometrije modela in karoserije, ki ima pri modelih 1/8 oblike prototipa (Porsche, LOLA...), pri modelih 1/10 200mm pa so homologirane le kategorije Touring (BMW, Stratus, Mazda 6,...).
Večje hitrosti modelov 1/8 (tako po ravnini kot tudi v ovinkih) so glavni razlog, zakaj je vožnja z njimi zahtevnejša - krajši reakcijski časi.
Tudi način vožnje mora biti nekoliko drugačen: nekoliko bolj "oglata" vožnja, bolj agresiven način zavijanja...
Pri modelih 1/10 je potrebno voziti bolj "okroglo", nežno, saj le tako lahko dosegamo boljše čase. Vožnja cestnih modelov 1/10 je bolj podobna vožnji z Rally 1/8 kot pa vožnji s cestnimi modeli 1/8.
Če povzamem: osebno mi je bolj pri srcu 1/8, ker je izziv večji (zaradi zgoraj navedenih zadev). Je pa tudi kategorija 1/10 200mm po svoje zelo zanimiva, saj so razlike med modeli tekmovalcev (beri motorji) manjše kot pri 1/8, kjer so motorji zakonsko skoraj neomejeni.
Kar se tiče števila tekmovalcev:
lani je bilo na DP uvrščenih 17 tekmovalcev v kategoriji 1/10 200mm in 10 tekmovalcev v kategoriji 1/8. http://www.elo.si/minerva/razno/rezultati%202004.htm
Rezultat je takšen predvsem zaradi večjih stroškov in zahtevnosti kategorije 1/8.
za naslednje leto pa se obeta (vsaj tako izgleda) tudi porast kategorije 1/8.
Vsekakor, nobena od kategorij ni dolgočasna, vsaka ima svoje prednosti in slabosti, le stroškovno je kar velika razlika med obema (predvsem motorji, gume, gorivo).
Lep pozdrav
Jernej
Hvala
Najlepša hvala za zanimiv odgovor!
Janez M., Jesenice
Janez M., Jesenice
1:10 je zakon
Avti v merilu 1:10 so dosti boljši ker so lažje vodljivi in še hitrejši odvisno kako ga nadgradiš . Boljši so zaradi tega , ker se kar naprej neki kvari , ko potem kupiš rezervni del je dosti ceneje pa z 1:10 je veliko užitka .
1:10 ZAKON !!!
1:10 ZAKON !!!
Aljaž