In ne posebej hiter.AlesZ napisal/-a:Tole je "kilo klasa",8S pogon.....
Ja, od Hopfa zadnje čase ni dobro kupovati.AlesZ napisal/-a:...ali pa tole,ne sicer za kupovanje,že pri pregledovanju dobiš kako idejo......
Moderatorji: KlemenR, Intruder
In ne posebej hiter.AlesZ napisal/-a:Tole je "kilo klasa",8S pogon.....
Ja, od Hopfa zadnje čase ni dobro kupovati.AlesZ napisal/-a:...ali pa tole,ne sicer za kupovanje,že pri pregledovanju dobiš kako idejo......
Skratka, men se je zdel grozno hiter, zvok pa kot od zobarskega svedra... BrrrJaro napisal/-a:In ne posebej hiter.AlesZ napisal/-a:Tole je "kilo klasa",8S pogon.....
Ja, od Hopfa zadnje čase ni dobro kupovati.AlesZ napisal/-a:...ali pa tole,ne sicer za kupovanje,že pri pregledovanju dobiš kako idejo......
Jutri bo treba na brzino zrihtat vpetje baterije in se vidimo na treningu...
Uuuuu tale detajl mi je pa všeč! Enostavno je najboljšerc-ryder napisal/-a: Zabavni del - vrtanje lukenj točno v sredino:
tudi če je kitajskiThe Edge napisal/-a:čez loctite ga ni...pa tud če je 15 let star
vsaka taka zaščita je vredna točno toliko kot je dobra najtanjša prva plast,vse ostalo je balast in temperaturna zaščita..... pri barkah hermetično zaprt regulator v večini primerov pomeni,da voda ki pride noter ne mora več ven....Doma sem ga odprl in olupil plastidip. Smrdelo ni, je bilo pa notri nekaj vode
ko sem gledal slike sem mislil napisat, da je nekam na tesno gred v cevki...ponavadi smo imeli notranji premer 2 ali 2,5mm in notri teflonsko cevko...drugače je pa boljša varianta RFAlesZ napisal/-a:Če je jeklenica togo vodena je v većini primerov preobremenjena.Med jeklenico in ohišjem mora biti nekaj prostora,da nastane efekt kolebnice,ki gred razbremeni,oziroma se obremenitev prenese po celem "valu"
Doma sem ga odprl in olupil plastidip. Smrdelo ni, je bilo pa notri nekaj vode
To o preobremenitvi je zanimivo - in zna biti celo res, saj je v mojem primeru cev neenakomerno zvita.The Edge napisal/-a:ko sem gledal slike sem mislil napisat, da je nekam na tesno gred v cevki...ponavadi smo imeli notranji premer 2 ali 2,5mm in notri teflonsko cevko...drugače je pa boljša varianta RFAlesZ napisal/-a:Če je jeklenica togo vodena je v većini primerov preobremenjena.Med jeklenico in ohišjem mora biti nekaj prostora,da nastane efekt kolebnice,ki gred razbremeni,oziroma se obremenitev prenese po celem "valu"
Doma sem ga odprl in olupil plastidip. Smrdelo ni, je bilo pa notri nekaj vode
a lahko izdaš skrivnost, kako si "prizemljil" čoln? samo z kotom, ali tudi dodatne uteži?
Ajga to ni fer, gulfaš!rc-ryder napisal/-a: