Primerjalni test motorjev na 4S in 6S LiPo
Moderatorji: jannyy, mihec87, DobnikarA
Primerjalni test motorjev na 4S in 6S LiPo
Letošnje leto je bilo na avtomobilskih tekmovanjih, treningih ter raznih debatah veliko slišati o primerjavi motorjev. Povprečnemu modelarju so dane s strani porizvajalca ali prodajalca številke W, obrati na V in masa. Potem pa se počasi že neha. Zato so bile vsaj debate na katerih sem sodeloval ali pa vsaj poslušal večinoma popolnoma na enakem nivoju kot gostilniške debate.
Zaenkrat sem testiral senzorske motorje, drugi del bodo brezsenzorski motorji....
Watti!
Zelo rado modelarji govorijo o motorni moči (Wattih). Sama številka ne pove kaj dosti, razen neka oznaka proizvajalca za kratkotrajno (koliko sekundno že?) obremenitev. Načeloma velja, da vsak ca. 320g 4-polni motor solidne konstrukcije brez problema na 4S »prebavi« 2000W za vsaj 10sekund brez, da bi se pregrel. Seveda so za to potrebni dobri akumulatorji, ampak to je že stvar druge debate.
kV
Obrati/Volt so že neka bolj oprijemljiva številka, s katero si pomagamo in v grobem lahko nekako razvrščamo motorje in na hitro določasmo prestavno razmerje.Vendar je tudi to neka številka, ki je ni jemati »za sveto« ampak se razlikuje od motorja do motorja. Nekje tudi za več kot 10%!
Gre pa čez palec takole: Imamo motorje enakega proizvajalca, ki so enake mase in mer, kV pa recimo 1900, 2100 in 2400.
1900 bo imel načeloma vedno najboljši izkoristek, vendar je izkoristek pri nižjih tokovih. Ta motor ima od treh največ navora, ki ga je čutiti predvsem spodaj. 2400 motor bo imel najslabši izkoristek, ta pa je pri višjih tokovih. Motor bo imel manj navora, zato bo pri nižjih obratih bolj »zvezen«. 2100 je pač nekje vmes.
Masa
Je povezana s samo konstrukcijo motorja - rotorja, statorja in ostalih (aluminijastih) delov. Jasno je odvisno kako bo motor dobro odvajal toploto. Recimo - nič kaj dosti ne koristi, če imamo 300g motorček, ki ima 90% izkoristek pri 1500W, ker ne bo zmogel odvajati 150W brez silnega dodatnega hlajenja, ki bo k masi doprineslo recimo še 50g. Bolje recimo vzeti 350g motorček, ki ima širšo krivuljo izkoristka... in mogoče procent ali dva manj izkoristka...
I0
Eden izmed pomembnih podatkov, ki neposredno nakazuje kvaliteto navitja okoli statorja. To je tok, ki ga porabi motor, ko se vrti v prostem teku. Nižji kot je, boljše je za izkoristek - velja nasplošno. Pomeni, da je motor dobro skonstruiran in narejen.
Ri
Upornost navitja, ponovno podatek, ki pove o sami kvaliteti motorja. Nižja kot je, boljši bo izkoristek motorja pri višjih tokovih. Imel sem priložnost meriti upornost posameznih faz (3) motorja. Se tudi lahko zgodi da kitajček pozabi ali pa naredi kakšen ovoj več ali »naplete« kabla ob zaključku...
Izkoristek:
Spet neka številka, ki jo proizvajalci dajejo, da dražijo modelarje. Ne povejo pa pri katerih tokovih - lahko je 90% pri 10A, a samo 70% pri 100A recimo. Tak motor bo dober le za crawlerje
Povzetek številk - nižje je bolje!
Dober motor - nizka masa, nizek Ri in I0! Potem pa samo odvisno kakšen kV se izbere glede na uporabo.
10 minutne offroad tekme/GT cestne tekme - recimo da se v najboljšem primeru porabi 5 do 6Ah za 10 minut. Povprečna uporaba je torej med 30 in 36A. kV zato med 1800 in 2100.
5 minutne tekme C elektro (4S) - povprečna poraba med 65 do 75A; kV zato nad 2400!
5 minutne tekme C elektro (6S) - povprečna poraba ca. 40 do 50A; kV zato nad 1800 - 2000!
Številke niso vse:
Sašo (K.) me je opozoril, da je npr. pri offroad modelih opazil razliko v »voznosti« med motorjema z veliko in malo rasterskega momenta. Motor s velikim rastrskim momentom deluje kot zavora in zato je težje voziti model. Pri cestnih modelih je lahko vloga obrnjena.
Moja testiranja:
Pylon propelerji od 4.1x4.1 do 6.5x6.5
Hyperion EmeterII in RDU (do 150A)
2+2S 3P akumulatorji
Hobbywing Xerun 150A z najnovejšim firmwareom in dodatnimi kondenzatorji zaradi dolgih kablov. Originalne nastvavitve s 15° timinga.
Slušalke na drugem delu testa (v ušesih mi po treh urah po testiranjih še vedno cinglja).
Motorji:
LRP Dynamic 10L 2400kV
LRP Dynamic 8 2200kV
Trackstar 1900kV
Trackstar 2400kV
Viper 2100kV
Tekin Gen2 2650kV
Posamezne meritve (I, rpm, U) sem posnel iz Emetra in jih vnesel v http://www.drivecalc.de bazo.
___________________
Update 11.1.2015
Trenutno je opravljeno 320 meritev na senzorskih in brezsenzorskih motorjih na 4 in 6S kot tudi meritev pri delnem plinu. Večinoma so meritve pri polnem plinu narejene s Hobbywingovin 150A z najnovejšim firmware-jem in pod različnimi timing-i (AMTS 1 do 8 oz od 0 do 26.25°). Naredil sem še tudi meritve s TEKIN RX8 Gen2 in pa Viper VTX8 brez in z boostom. Mogoče je malo prekmalu reči, ampak TEKIN je malenkost boljši tako pri delnem plinu kot pri polnem plinu, VIPER pa je trenutno razočaranje, ampak to še ni moj dokončni zaključek (meritve samo na 6S na treh različnih motorjih).
Motorjev je precej več, hvala še enkrat Tomažu L., Andražu Š., http://www.lipo.si, Sašo K., Žiga P., Goran V., Jarotu K., itd...
Regulatorji:
Hobbywing Xerun 150A + LCD card
Tekin RX8 Gen2 + Hotwire
Viper VTX8 + EZ Link
Brezsenzorski motorji:
Gens Ace 1.5Y 2250
Castle 2200
HPI Tork 2200 - še ni testiran
Castle 2650
Lehner 1940/8 HiAmp
Lehner 1950/8
HET Typhoon 700-60 1865 kV
Leopard 4082 1500kv
TP Power 4060 4D (?) - še ni testiran
Sensorski motorji še enkrat vsi:
REDS 2100
VIPER 2100
VIPER 1900
Trackstar 1900
Trackstar 2400
Tekin 1900 4030
Tekin 2650 4030
LRP Dynamic 10L 2400
LRP Dynamic 8 2200
Hacker V1 1900
Hacker V2 2100
Od senzorskih sta dva "truggy" >350g motorja in sicer:
Team Orion VST2 2100
Tekin 2000 4038
Yuki 2200 (?)
Delta (trikotnik) vs. zvezda (Y) tip navitja
Nasplošno velja za delta navitje - timinga bolj malo od 0 do 10° in "to je to" - kV ostaja enak
Zvezda navitje - timing se poljubno nastavlja glede na obremenitev , lahko se uporablja t.i. boost/turbo na reglerju za boljše zmogljivosti na račun slabšega izkoristka, ampak občutno povečanega kVja...
Aveox: http://www.aveox.com/Faq.aspx
Izjava Steve Neu:
It really does not matter for this design of motor. The differences are too small to measure. Both the .5Y and 1D perform pretty much the same. If there was some advantage to the Y for this application I would make them again--but since I could not tell much difference the one that is easier to manufacture won the day.
No, realnost je pokazala drugače in sicer različno od motorja do motorja in jasno glede na obremenitev. Zato se testi tudi vlečejo malo dlje kot sem računal
Zaenkrat sem testiral senzorske motorje, drugi del bodo brezsenzorski motorji....
Watti!
Zelo rado modelarji govorijo o motorni moči (Wattih). Sama številka ne pove kaj dosti, razen neka oznaka proizvajalca za kratkotrajno (koliko sekundno že?) obremenitev. Načeloma velja, da vsak ca. 320g 4-polni motor solidne konstrukcije brez problema na 4S »prebavi« 2000W za vsaj 10sekund brez, da bi se pregrel. Seveda so za to potrebni dobri akumulatorji, ampak to je že stvar druge debate.
kV
Obrati/Volt so že neka bolj oprijemljiva številka, s katero si pomagamo in v grobem lahko nekako razvrščamo motorje in na hitro določasmo prestavno razmerje.Vendar je tudi to neka številka, ki je ni jemati »za sveto« ampak se razlikuje od motorja do motorja. Nekje tudi za več kot 10%!
Gre pa čez palec takole: Imamo motorje enakega proizvajalca, ki so enake mase in mer, kV pa recimo 1900, 2100 in 2400.
1900 bo imel načeloma vedno najboljši izkoristek, vendar je izkoristek pri nižjih tokovih. Ta motor ima od treh največ navora, ki ga je čutiti predvsem spodaj. 2400 motor bo imel najslabši izkoristek, ta pa je pri višjih tokovih. Motor bo imel manj navora, zato bo pri nižjih obratih bolj »zvezen«. 2100 je pač nekje vmes.
Masa
Je povezana s samo konstrukcijo motorja - rotorja, statorja in ostalih (aluminijastih) delov. Jasno je odvisno kako bo motor dobro odvajal toploto. Recimo - nič kaj dosti ne koristi, če imamo 300g motorček, ki ima 90% izkoristek pri 1500W, ker ne bo zmogel odvajati 150W brez silnega dodatnega hlajenja, ki bo k masi doprineslo recimo še 50g. Bolje recimo vzeti 350g motorček, ki ima širšo krivuljo izkoristka... in mogoče procent ali dva manj izkoristka...
I0
Eden izmed pomembnih podatkov, ki neposredno nakazuje kvaliteto navitja okoli statorja. To je tok, ki ga porabi motor, ko se vrti v prostem teku. Nižji kot je, boljše je za izkoristek - velja nasplošno. Pomeni, da je motor dobro skonstruiran in narejen.
Ri
Upornost navitja, ponovno podatek, ki pove o sami kvaliteti motorja. Nižja kot je, boljši bo izkoristek motorja pri višjih tokovih. Imel sem priložnost meriti upornost posameznih faz (3) motorja. Se tudi lahko zgodi da kitajček pozabi ali pa naredi kakšen ovoj več ali »naplete« kabla ob zaključku...
Izkoristek:
Spet neka številka, ki jo proizvajalci dajejo, da dražijo modelarje. Ne povejo pa pri katerih tokovih - lahko je 90% pri 10A, a samo 70% pri 100A recimo. Tak motor bo dober le za crawlerje
Povzetek številk - nižje je bolje!
Dober motor - nizka masa, nizek Ri in I0! Potem pa samo odvisno kakšen kV se izbere glede na uporabo.
10 minutne offroad tekme/GT cestne tekme - recimo da se v najboljšem primeru porabi 5 do 6Ah za 10 minut. Povprečna uporaba je torej med 30 in 36A. kV zato med 1800 in 2100.
5 minutne tekme C elektro (4S) - povprečna poraba med 65 do 75A; kV zato nad 2400!
5 minutne tekme C elektro (6S) - povprečna poraba ca. 40 do 50A; kV zato nad 1800 - 2000!
Številke niso vse:
Sašo (K.) me je opozoril, da je npr. pri offroad modelih opazil razliko v »voznosti« med motorjema z veliko in malo rasterskega momenta. Motor s velikim rastrskim momentom deluje kot zavora in zato je težje voziti model. Pri cestnih modelih je lahko vloga obrnjena.
Moja testiranja:
Pylon propelerji od 4.1x4.1 do 6.5x6.5
Hyperion EmeterII in RDU (do 150A)
2+2S 3P akumulatorji
Hobbywing Xerun 150A z najnovejšim firmwareom in dodatnimi kondenzatorji zaradi dolgih kablov. Originalne nastvavitve s 15° timinga.
Slušalke na drugem delu testa (v ušesih mi po treh urah po testiranjih še vedno cinglja).
Motorji:
LRP Dynamic 10L 2400kV
LRP Dynamic 8 2200kV
Trackstar 1900kV
Trackstar 2400kV
Viper 2100kV
Tekin Gen2 2650kV
Posamezne meritve (I, rpm, U) sem posnel iz Emetra in jih vnesel v http://www.drivecalc.de bazo.
___________________
Update 11.1.2015
Trenutno je opravljeno 320 meritev na senzorskih in brezsenzorskih motorjih na 4 in 6S kot tudi meritev pri delnem plinu. Večinoma so meritve pri polnem plinu narejene s Hobbywingovin 150A z najnovejšim firmware-jem in pod različnimi timing-i (AMTS 1 do 8 oz od 0 do 26.25°). Naredil sem še tudi meritve s TEKIN RX8 Gen2 in pa Viper VTX8 brez in z boostom. Mogoče je malo prekmalu reči, ampak TEKIN je malenkost boljši tako pri delnem plinu kot pri polnem plinu, VIPER pa je trenutno razočaranje, ampak to še ni moj dokončni zaključek (meritve samo na 6S na treh različnih motorjih).
Motorjev je precej več, hvala še enkrat Tomažu L., Andražu Š., http://www.lipo.si, Sašo K., Žiga P., Goran V., Jarotu K., itd...
Regulatorji:
Hobbywing Xerun 150A + LCD card
Tekin RX8 Gen2 + Hotwire
Viper VTX8 + EZ Link
Brezsenzorski motorji:
Gens Ace 1.5Y 2250
Castle 2200
HPI Tork 2200 - še ni testiran
Castle 2650
Lehner 1940/8 HiAmp
Lehner 1950/8
HET Typhoon 700-60 1865 kV
Leopard 4082 1500kv
TP Power 4060 4D (?) - še ni testiran
Sensorski motorji še enkrat vsi:
REDS 2100
VIPER 2100
VIPER 1900
Trackstar 1900
Trackstar 2400
Tekin 1900 4030
Tekin 2650 4030
LRP Dynamic 10L 2400
LRP Dynamic 8 2200
Hacker V1 1900
Hacker V2 2100
Od senzorskih sta dva "truggy" >350g motorja in sicer:
Team Orion VST2 2100
Tekin 2000 4038
Yuki 2200 (?)
Delta (trikotnik) vs. zvezda (Y) tip navitja
Nasplošno velja za delta navitje - timinga bolj malo od 0 do 10° in "to je to" - kV ostaja enak
Zvezda navitje - timing se poljubno nastavlja glede na obremenitev , lahko se uporablja t.i. boost/turbo na reglerju za boljše zmogljivosti na račun slabšega izkoristka, ampak občutno povečanega kVja...
Aveox: http://www.aveox.com/Faq.aspx
Izjava Steve Neu:
It really does not matter for this design of motor. The differences are too small to measure. Both the .5Y and 1D perform pretty much the same. If there was some advantage to the Y for this application I would make them again--but since I could not tell much difference the one that is easier to manufacture won the day.
No, realnost je pokazala drugače in sicer različno od motorja do motorja in jasno glede na obremenitev. Zato se testi tudi vlečejo malo dlje kot sem računal
- Priponke
-
- motorji.jpg (87.92 KiB) Pogledano 29906 krat
-
- testiranje.jpg (91.31 KiB) Pogledano 29906 krat
-
- propi.jpg (74.09 KiB) Pogledano 29906 krat
-
- emeter.jpg (71.96 KiB) Pogledano 29906 krat
-
- upornost.jpg (47.89 KiB) Pogledano 29866 krat
www.lipo.si
Re: Primerjalni test senzorskih 4-polnih motorjev na 4S LiPo
Začenjamo primerjavo iz spodnjega območja uporabe - ca 200 do 800W na 4S - športna vožnja ali pa zelo spolzki pogoji na pisti.
Lahek - 275 g LRP Dynamic 10L 2400 (realno 2230kV!) in pa Trackstar 1900 kV. Okoli 20 do 40A se skoraj ne razlikujeta. Jasno ima Trackstar več navora, mali LRP to kompenzira z večjim številom obratov.
Lahek - 275 g LRP Dynamic 10L 2400 (realno 2230kV!) in pa Trackstar 1900 kV. Okoli 20 do 40A se skoraj ne razlikujeta. Jasno ima Trackstar več navora, mali LRP to kompenzira z večjim številom obratov.
- Priponke
-
- prim1.jpg (86.17 KiB) Pogledano 29899 krat
-
- prim2.jpg (87.06 KiB) Pogledano 29899 krat
www.lipo.si
Re: Primerjalni test senzorskih 4-polnih motorjev na 4S LiPo
"Srednjekategornika" - Viper 2100 in LRP 2200 ! 500 - 1500W
Kv tule "ne štima" , prej bi moralo biti obratno. Kača vrti na 2290, LRP pa 2149.
Viper ima t.i. "premium feel" - motor narejen za offroad - kljub res brutalnim pogojem je bil znotraj popolnoma čist. Ležaji so tudi prvovrstni. Ampak tule ga LRP nese pod 750W, do 1500W pa sta skoraj da ne "na gliho". Čeprav sem mislil, da se bo LRP slabše odrezal kot je sprva kazalo. Je pa potrebno omeniti, da verjetno LRP take torture kot jo je imel za sabo VIPER ne bi tako dobro odnesel. Lahko pa mirno zatrdim, da je motor narejen za cesto.
Kv tule "ne štima" , prej bi moralo biti obratno. Kača vrti na 2290, LRP pa 2149.
Viper ima t.i. "premium feel" - motor narejen za offroad - kljub res brutalnim pogojem je bil znotraj popolnoma čist. Ležaji so tudi prvovrstni. Ampak tule ga LRP nese pod 750W, do 1500W pa sta skoraj da ne "na gliho". Čeprav sem mislil, da se bo LRP slabše odrezal kot je sprva kazalo. Je pa potrebno omeniti, da verjetno LRP take torture kot jo je imel za sabo VIPER ne bi tako dobro odnesel. Lahko pa mirno zatrdim, da je motor narejen za cesto.
- Priponke
-
- prim3.jpg (84.45 KiB) Pogledano 29892 krat
-
- prim4.jpg (84.4 KiB) Pogledano 29892 krat
www.lipo.si
Re: Primerjalni test senzorskih 4-polnih motorjev na 4S LiPo
Big boys - 750 do ca 2000W.
Trackstar se dostojno upira mnogo dražjemu Tekinu pri višjih močeh... Ampak Tekin pokaže svojo kvaliteto tudi pri nižjih močeh. Kdor ve, TEKIN motorje izdelujejo pri http://www.tppower.com/ , znani po vrhunskih čolnarski motorjih!
Zanimivo je kako kitajci lažejo 2400kV motor je v bistvu 2676kV motor! Tekin pa 2638kV kot mora biti.
Trackstar se dostojno upira mnogo dražjemu Tekinu pri višjih močeh... Ampak Tekin pokaže svojo kvaliteto tudi pri nižjih močeh. Kdor ve, TEKIN motorje izdelujejo pri http://www.tppower.com/ , znani po vrhunskih čolnarski motorjih!
Zanimivo je kako kitajci lažejo 2400kV motor je v bistvu 2676kV motor! Tekin pa 2638kV kot mora biti.
- Priponke
-
- prim5.jpg (87.07 KiB) Pogledano 29885 krat
-
- prim6.jpg (83.01 KiB) Pogledano 29885 krat
www.lipo.si
Re: Primerjalni test senzorskih 4-polnih motorjev na 4S LiPo
Primerjava dveh motorjev - LRP Dynamic 8 2200 in tekin 2650... lepo se opazi, da ima tekin mnogo širše "okno" uporabe in boljši izkoristek!
- Priponke
-
- prim7.jpg (68.89 KiB) Pogledano 29884 krat
www.lipo.si
Re: Primerjalni test senzorskih 4-polnih motorjev na 4S LiPo
Skrajna primerjava pri nižjih močeh - "mali" LRP 10L vs Trackstar 2400. Razlike so res očitne. Definitivno za "športno" uporabo je 10L vrhunska izbira!
- Priponke
-
- prim8.jpg (61.5 KiB) Pogledano 29883 krat
www.lipo.si
Re: Primerjalni test senzorskih 4-polnih motorjev na 4S LiPo
Zaključek splošno:
10 minutne offroad tekme/GT cestne tekme - recimo da se v najboljšem primeru porabi 5 do 6Ah za 10 minut. Povprečna uporaba je torej med 30 in 36A. kV zato med 1800 in 2100.
5 minutne tekme C elektro (4S) - povprečna poraba med 65 do 75A; kV zato nad 2400!
Moja izbira - offroad:
Zelo spolzki pogoji - LRP Dynamic 10L
Splošno (veliko navora spodaj) - Trackstar 1900
Dobri pogoji oprijema - LRP Dynamic 8 2200
Seveda je to v okviru kar sem testiral. Vabljeni k sodelovanju - [email protected]
10 minutne offroad tekme/GT cestne tekme - recimo da se v najboljšem primeru porabi 5 do 6Ah za 10 minut. Povprečna uporaba je torej med 30 in 36A. kV zato med 1800 in 2100.
5 minutne tekme C elektro (4S) - povprečna poraba med 65 do 75A; kV zato nad 2400!
Moja izbira - offroad:
Zelo spolzki pogoji - LRP Dynamic 10L
Splošno (veliko navora spodaj) - Trackstar 1900
Dobri pogoji oprijema - LRP Dynamic 8 2200
Seveda je to v okviru kar sem testiral. Vabljeni k sodelovanju - [email protected]
- Priponke
-
- primoffroad.jpg (65.79 KiB) Pogledano 29880 krat
www.lipo.si
Re: Primerjalni test senzorskih 4-polnih motorjev na 4S LiPo
GT kategorija:
Tehnična proga: Trackstar 1900
Srednje zavita proga: LRP Dynamic 8 2200
Velika: Tekin 2650
C kategorija:
Tekin 2650 (za 4S)
Tehnična proga: Trackstar 1900
Srednje zavita proga: LRP Dynamic 8 2200
Velika: Tekin 2650
C kategorija:
Tekin 2650 (za 4S)
- Priponke
-
- primcesta.jpg (64.22 KiB) Pogledano 29878 krat
www.lipo.si
Re: Primerjalni test senzorskih 4-polnih motorjev na 4S LiPo
Super Miha! Komaj cakam se rezultate 1:10 motorjev, da vidimo kako se odrezejo se tam.
Morda bi bilo zanimivo (sicer si lahko vsak sam pogleda) zraven napisati tudi cene, da se vidi "price-performance" razmerje.
LP,
M.
Morda bi bilo zanimivo (sicer si lahko vsak sam pogleda) zraven napisati tudi cene, da se vidi "price-performance" razmerje.
LP,
M.
Re: Primerjalni test senzorskih 4-polnih motorjev na 4S LiPo
Hvala Miha za tole!
Preseneča me Trackstar 1900 kV, ki s se s ceno 72$ s poštnino iz EU v primerjavi s Tekinom za 150$ + DDV nekako kar prepriča
Če boš še pri volji - imam Tekina T8 gen1 - 1900 kV in ti ga prinesem po praznikih za primerjavo.
LP
Preseneča me Trackstar 1900 kV, ki s se s ceno 72$ s poštnino iz EU v primerjavi s Tekinom za 150$ + DDV nekako kar prepriča
Če boš še pri volji - imam Tekina T8 gen1 - 1900 kV in ti ga prinesem po praznikih za primerjavo.
LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: Primerjalni test senzorskih 4-polnih motorjev na 4S LiPo
po novem letu ti lahko posodim
Re: Primerjalni test senzorskih 4-polnih motorjev na 4S LiPo
Lahko... vendar ne pričakuj, da ga boš nazaj dobil prej kot v 14 dneh.
Tole je bil samo prvi test za pokušino....
V nadaljnem testu bo poleg več senzorskih motorjev (trikot in zvezda navitje , D in Y) testirano tudi vpliv timinga. Pa še dva krmilnika imam poleg HW 150A Xerun
Na koncu pa brezsenzorski motorji...
Tole je bil samo prvi test za pokušino....
V nadaljnem testu bo poleg več senzorskih motorjev (trikot in zvezda navitje , D in Y) testirano tudi vpliv timinga. Pa še dva krmilnika imam poleg HW 150A Xerun
Na koncu pa brezsenzorski motorji...
- Priponke
-
- motorji.jpg (64.15 KiB) Pogledano 29685 krat
www.lipo.si
Re: Primerjalni test motorjev na 4S in 6S LiPo
Se nabirajo motorji in testi... update v prvem postu, kjer bo še veliko za dopolnit. Rezultati sledijo v dveh/treh tednih.
- Priponke
-
- motorsandesc.jpg (216.97 KiB) Pogledano 29499 krat
www.lipo.si
Re: Primerjalni test motorjev na 4S in 6S LiPo
Testi so zaključeni. Kdor hoče iz prve zvedeti "zmagovalce" testa bo morda razočaran - v množici senzorskih in brezsenzorskih motorjev ni zmagovalca, so boljši in slabši motorji glede na uporabo in seveda tudi glede na izbiro krmilnika in njegovih nastavitev. Razlike pri meritvah so pri vrhnunskih motorjih majhne, vendar merljive. Gledano na celoto bi lahko zaključil, da firma TEKIN upravičeno nosi sloves enih najboljših motorjev in tudi regulatorjev. Še vedno pa bo pri izbiri tekmovalcev največ pomenilo testiranje in občutek na progi. Tisti, ki radi nažigajo po ulicah gor in dol pri maksimalni hitrosti - tu bo izbira lažja. Ostalim bom dal iztočnice.
Mogoče prvo nekaj besed o krmilnikih, ki se jih imel na testu:
VTX8 Viper z Ez Link
http://www.viper-rc.com/vtx8.php
Zelo robusten v celoti narejen aluminijast krmilnik, narejen vodotesno. Res neverjetno dobro odvaja toploto, skoraj bi lahko rekel, da je ventilator gor "samo za okras".
Izjemna programabilnost z EZ Linkom in nastavljiv BEC so res za prste obliznit. Malo jim zamerim za izbiro zelo cenenih kondenzatorjev (sem jih našel po 19 centov). Na papirju res deluje vse impresivno.
Na testu pa me ni navdušil, saj je bil izkoristek motorjev slab, ne glede na to koliko sem se matral z nastavitvami. Pri testu delnega se je odrezal solidno, čeprav nisem experimentiral z nastavitvami. Boost pri Y navitju motorja žal ni deloval, samo slabši izkoristek in enake obrate. Možno je tudi, da je bil krmilnik poškodovan, čeprav ne vem kako :/
Tekin RX8 Gen2 s Hotwire
http://www.teamtekin.com/rx8.html
Me je prepričal s svojo izredno lahko izvedbo (samo 79g) in vgrajenimi kondenzatorji (čeprav bolj slabih zmogljivosti ). Tudi vmesnik Hotwire mi je bil všeč kljub kablom , saj sem preprosto namestil aplikacijo na svoj android telefon. Naslednja stopnja je vsekakor Bluetooth...
Regulator z odličnim izkoristkom krmili motorje pri delnem plinu, boost funkcija na Y navitju tudi deluje. Npr. TEKIN 4030 1900 postane 2300 pri maksimalni nastavitvi "30" . Jasno je potrebno boost funkcijo res smelo uporabljati, saj drastično pade izkoristek! Kot prvo pa moramo biti sigurni, da imamo motor z zvezda navitjem. Osebno bi priporočal to funkcijo v zelo zmernih številkah na dolgih ravninah samo na končnih obratih bolj kot nekakšno funkcijo turbo.
Brezsenzorski način žal ne deluje dobro in ga ne priporočam.
Hobbywing Xerun 150A
http://www.toprc.eu/sl/hobbywing-xerun- ... hw81020190
Krmilnik, ki ga pozna največje število modelarjev - tako tekmovalcev kot tudi rekreacijskih modelarjev. Na prvi moment deluje za modele 1/8 gromozansko, vsaj proti Tekinu. Mojega bom uporabljal za cesto, zato sem odstranil zgornji del ohišja in ventilator ter zamenjal kable z Muldentalovimi (4 in 6mm2). Takoj sem prihranil ca 30g. Izpostavljeno ploščo sem zaščitil s plastidipom.
Z najnovejšim firmware-jem odlično krmili vse tipe brezsenzorskih in senzorskih motorjem. AMTS timing sega v 8 stopnjah od 0 do 26.25°. Motorje odlično krmili pri delnem plinu, čeprav ne tako dobro kot vrhunski Tekin, a razlike niso tako velike, da bi bile vidne pri vožnji razen na res vrhunskih tekmovanjih. Pri nekaterih motorjih je "bolj nežen" timing pripomogel k še boljšemu izkoristku pri polnem plinu!!
Zamerim mu dokaj slab in nenastavljiv BEC in pa slabo nastavitev zavore, ki bo zmotila vrhunske tekmovalce. Nekateri tekmovalci so pojamrali nad konkstrukcijo ohišja - spodnji del rad pritisne na izpostavljene elektronske komponente na spodnji plošči (BEC).
Moje želje - vsaj Turbo in nastavljiv BEC (6 do 8V). Naslednja stopnja - kar firmware od vrhunskega V3.1!
V mojem pogledu si tako zasluži poimenovanje "švicarski žepni nož". Za ceno definitivno prava izbira. Moja izbira za 4S še vedno ostaja Hobbywingov SCT Pro - manjši in lažji vendar za offroad/GT 10 minutne vožnje enako zmogljiv (bom opravil še primerjalne teste).
Sicer pa za letos pripravlja Hobbywing kar nekaj novosti za tekmovalce!
Sicer bolj spada tole k 1/10 regulatorjem, a je osnova kako se povečuje timing, mogoče bo pomagalo komu:
Mogoče prvo nekaj besed o krmilnikih, ki se jih imel na testu:
VTX8 Viper z Ez Link
http://www.viper-rc.com/vtx8.php
Zelo robusten v celoti narejen aluminijast krmilnik, narejen vodotesno. Res neverjetno dobro odvaja toploto, skoraj bi lahko rekel, da je ventilator gor "samo za okras".
Izjemna programabilnost z EZ Linkom in nastavljiv BEC so res za prste obliznit. Malo jim zamerim za izbiro zelo cenenih kondenzatorjev (sem jih našel po 19 centov). Na papirju res deluje vse impresivno.
Na testu pa me ni navdušil, saj je bil izkoristek motorjev slab, ne glede na to koliko sem se matral z nastavitvami. Pri testu delnega se je odrezal solidno, čeprav nisem experimentiral z nastavitvami. Boost pri Y navitju motorja žal ni deloval, samo slabši izkoristek in enake obrate. Možno je tudi, da je bil krmilnik poškodovan, čeprav ne vem kako :/
Tekin RX8 Gen2 s Hotwire
http://www.teamtekin.com/rx8.html
Me je prepričal s svojo izredno lahko izvedbo (samo 79g) in vgrajenimi kondenzatorji (čeprav bolj slabih zmogljivosti ). Tudi vmesnik Hotwire mi je bil všeč kljub kablom , saj sem preprosto namestil aplikacijo na svoj android telefon. Naslednja stopnja je vsekakor Bluetooth...
Regulator z odličnim izkoristkom krmili motorje pri delnem plinu, boost funkcija na Y navitju tudi deluje. Npr. TEKIN 4030 1900 postane 2300 pri maksimalni nastavitvi "30" . Jasno je potrebno boost funkcijo res smelo uporabljati, saj drastično pade izkoristek! Kot prvo pa moramo biti sigurni, da imamo motor z zvezda navitjem. Osebno bi priporočal to funkcijo v zelo zmernih številkah na dolgih ravninah samo na končnih obratih bolj kot nekakšno funkcijo turbo.
Brezsenzorski način žal ne deluje dobro in ga ne priporočam.
Hobbywing Xerun 150A
http://www.toprc.eu/sl/hobbywing-xerun- ... hw81020190
Krmilnik, ki ga pozna največje število modelarjev - tako tekmovalcev kot tudi rekreacijskih modelarjev. Na prvi moment deluje za modele 1/8 gromozansko, vsaj proti Tekinu. Mojega bom uporabljal za cesto, zato sem odstranil zgornji del ohišja in ventilator ter zamenjal kable z Muldentalovimi (4 in 6mm2). Takoj sem prihranil ca 30g. Izpostavljeno ploščo sem zaščitil s plastidipom.
Z najnovejšim firmware-jem odlično krmili vse tipe brezsenzorskih in senzorskih motorjem. AMTS timing sega v 8 stopnjah od 0 do 26.25°. Motorje odlično krmili pri delnem plinu, čeprav ne tako dobro kot vrhunski Tekin, a razlike niso tako velike, da bi bile vidne pri vožnji razen na res vrhunskih tekmovanjih. Pri nekaterih motorjih je "bolj nežen" timing pripomogel k še boljšemu izkoristku pri polnem plinu!!
Zamerim mu dokaj slab in nenastavljiv BEC in pa slabo nastavitev zavore, ki bo zmotila vrhunske tekmovalce. Nekateri tekmovalci so pojamrali nad konkstrukcijo ohišja - spodnji del rad pritisne na izpostavljene elektronske komponente na spodnji plošči (BEC).
Moje želje - vsaj Turbo in nastavljiv BEC (6 do 8V). Naslednja stopnja - kar firmware od vrhunskega V3.1!
V mojem pogledu si tako zasluži poimenovanje "švicarski žepni nož". Za ceno definitivno prava izbira. Moja izbira za 4S še vedno ostaja Hobbywingov SCT Pro - manjši in lažji vendar za offroad/GT 10 minutne vožnje enako zmogljiv (bom opravil še primerjalne teste).
Sicer pa za letos pripravlja Hobbywing kar nekaj novosti za tekmovalce!
Sicer bolj spada tole k 1/10 regulatorjem, a je osnova kako se povečuje timing, mogoče bo pomagalo komu:
www.lipo.si
Re: Primerjalni test motorjev na 4S in 6S LiPo
Tabela senzorskih motorjev na testu. Se opravičujem za tuj jezik. Bom pa predstavljal motorje postopoma.
Vabljeni na mojo novo FB stran: https://www.facebook.com/mholctuning
Vabljeni na mojo novo FB stran: https://www.facebook.com/mholctuning
www.lipo.si
Re: Primerjalni test motorjev na 4S in 6S LiPo
Za orientacijo o povprečnih tokovih... špice 2-3x višje odvisno od voznika in pogona...
http://www.viper-rc.com/vf8.html
Čeprav sem na testu skušal biti nepristranski, mi je tale motor vsekakor všeč. Kvalitetna izdelava, gumijasta "zavesica" za protiprašno zaščito, res dobri ležaji, nizka masa... V primerjavi z ostalimi motorji se vrti nekoliko manj, ampak se to jasno kompenzira s kakim zobom več.
4S:
S HW regulatorjem je optimalni timing 3.75° (AMTS 2). V kolikor je obremenitev večja - hitrostne preizkušnje se lahko timing po želji dvigne tudi na več. V primerjavi s konkurenco je za malenkost slabši pri maksimalnem izkoristku, vendar je izkoristek boljši pri večjih močeh. Z uporabo boosta pri Tekin regulatorju se lahko dvigne Kv na račun padca izkoristka. Samo za ravnine in zgornji četrtini ali bolje petini obratov!
Delni plin - motor ima odličen izkoristek v navezavi s Tekin ali HW regulatorjem. Razlike so sicer male, vendar merljive.
6S:
S HW regulatorjem je optimalni timing 3.75 oz 7.5° oz nad 75A se timing lahko povečuje tudi do polnega timinga. Odvisno od voznika.
Vse nadaljne teste z VTX8 regulatorjem ne bom objavil, ker je bilo z regulatorjem očitno nekaj narobe.
- GT/Buggy(10min)
4 Ah 24A
4.5 Ah 27A
5 Ah 30A
5.5 Ah 33A
6 Ah 36A
C elektro 4S (5 min)
6 Ah 72A
7 Ah 84A
C elektro 6S (5 min)
4 Ah 48A
4.5 Ah 54A
http://www.viper-rc.com/vf8.html
Čeprav sem na testu skušal biti nepristranski, mi je tale motor vsekakor všeč. Kvalitetna izdelava, gumijasta "zavesica" za protiprašno zaščito, res dobri ležaji, nizka masa... V primerjavi z ostalimi motorji se vrti nekoliko manj, ampak se to jasno kompenzira s kakim zobom več.
4S:
S HW regulatorjem je optimalni timing 3.75° (AMTS 2). V kolikor je obremenitev večja - hitrostne preizkušnje se lahko timing po želji dvigne tudi na več. V primerjavi s konkurenco je za malenkost slabši pri maksimalnem izkoristku, vendar je izkoristek boljši pri večjih močeh. Z uporabo boosta pri Tekin regulatorju se lahko dvigne Kv na račun padca izkoristka. Samo za ravnine in zgornji četrtini ali bolje petini obratov!
Delni plin - motor ima odličen izkoristek v navezavi s Tekin ali HW regulatorjem. Razlike so sicer male, vendar merljive.
- VIPER VTX 8 profil#4
VIPER 1900
rpm W
10080 83
15180 242
20040 539
23100 822
VIPER VTX 8 prof#1
VIPER 1900
rpm W
10140 84
15060 240
20160 549
23160 853
VIPER 1900 RX8 0 tim
rpm W
10200 86
15000 209
20160 554
23100 833
VIPER 1900 3.75° Hobbywing Xerun 150A
rpm W
10080 85
15120 248
20100 554
22980 837
6S:
S HW regulatorjem je optimalni timing 3.75 oz 7.5° oz nad 75A se timing lahko povečuje tudi do polnega timinga. Odvisno od voznika.
Vse nadaljne teste z VTX8 regulatorjem ne bom objavil, ker je bilo z regulatorjem očitno nekaj narobe.
- Priponke
-
- Primerjava vseh treh regulatorjev na 4S. Razlike med HW in Tekin so male, z VTXom je bilo nekaj narobe.
- vf819_tekin_hw_viper.jpg (100.71 KiB) Pogledano 29260 krat
-
- 4S ... Hobbywing. Mali timing - boljši izkoristek pomaknjen na manjše moči in obratno + izkoristek malenkost pade.
- vf819_4S.jpg (100.23 KiB) Pogledano 29260 krat
-
- 6S ... Hobbywing. Idealnem senzorski 6S motor za 1/8 C ? :))
- vf819_6S.jpg (99.79 KiB) Pogledano 29260 krat
-
- 4S ... boostanje na RX8! Izkoristek drastično pade, ampak "dobimo" skoraj 2200kV motorček :)
- vf819_boost.jpg (93.23 KiB) Pogledano 29260 krat
-
- Test na 4S in Hobbywing (MHT mod)
- viper1900.jpg (153.31 KiB) Pogledano 29260 krat
www.lipo.si
Re: Primerjalni test motorjev na 4S in 6S LiPo
Trackstar 1900kV
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=48176
Seveda je pri tem motorju pomembna omemba same cene Tako poceni senzorskega motorja se ne dobi, razen pri HK. Izdelava za to ceno odlična. Svojega sem se odločil in pošteno navrtal (masa 311g) ter dodal podložke, da je aksialni pomik rotorja skoraj izničen. Motor primeren samo za cesto. Enako sem naredil s 2400tko.
Delta navitje pomeni, da se kaj dosti s timingom ni "igrati". Mali timing - 0* na 4S.
Vsekakor zelo spodoben in vsakega centa vreden motor. Na 6S se dostojno primerja z dražjimi motorji!
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=48176
Seveda je pri tem motorju pomembna omemba same cene Tako poceni senzorskega motorja se ne dobi, razen pri HK. Izdelava za to ceno odlična. Svojega sem se odločil in pošteno navrtal (masa 311g) ter dodal podložke, da je aksialni pomik rotorja skoraj izničen. Motor primeren samo za cesto. Enako sem naredil s 2400tko.
Delta navitje pomeni, da se kaj dosti s timingom ni "igrati". Mali timing - 0* na 4S.
Vsekakor zelo spodoben in vsakega centa vreden motor. Na 6S se dostojno primerja z dražjimi motorji!
- Priponke
-
- 4S meritve na različnih timingih
- TS4S.jpg (104 KiB) Pogledano 29177 krat
-
- Primerjava s Tekinom in Viprom. "Zgoraj" motorju malo zmanjka "sape" :)
- TSPRIM.jpg (108.27 KiB) Pogledano 29177 krat
-
- Primerjava s približno enakim cenovnim razredom... Gens Ace motorjem
- TS4SGENS.jpg (104.93 KiB) Pogledano 29177 krat
-
- Na 6S je potrebno timing dvigniti na 11 stopinj.
- TS6S.jpg (107.85 KiB) Pogledano 29177 krat
-
- Primerjava na 6S s Tekinom in Viperjem -- tu postane zanimivo :)
- TS6SPRIM.jpg (108.63 KiB) Pogledano 29177 krat
-
- Delni plin
- ts4sdelni.jpg (29.92 KiB) Pogledano 29172 krat
www.lipo.si
Re: Primerjalni test motorjev na 4S in 6S LiPo
Po malce pavze gremo dalje:
TEKIN GEN2 4030 1900kV Y
Ta motor sem dobil na test rabljen. Ležaji so bili v precej "bogem" stanji, vendar sem jih z nekaj kapljicami DryFluida maleknost utišal. V motorju je bilo kar nekaj mivke.
Odkrito povedano, od tega motorja sem veliko pričakoval. Že pogled na mirovni tok me je razveselil - le 1.3A pri 3.75° timinga s HW 150A - najmanj med vsemi motorji. Na Tekin RX8 Gen2 pri 0 timinga pa 1.9A.
Ker ima motor zvezda navitje se lepo "odziva" na spremembe timinga - več kot ga je, bolj se vrti, maksimalen izkoristek pada vendar se pomika na višje tokove.
Motor je tudi zanimiv za "boostanje" - iz 1900kV motorja se dobi kar 2300 kV motor. Vendar pozor - boostanje je primerno samo na 4S in še to pri maksimalnih obratih (kot turbo za dolge ravnine), na 6S je padec izkoristka prevelik in gre preveč v toploto.
Impresiven motor tudi na 6S, čeprav so tudi boljši...
TEKIN GEN2 4030 1900kV Y
Ta motor sem dobil na test rabljen. Ležaji so bili v precej "bogem" stanji, vendar sem jih z nekaj kapljicami DryFluida maleknost utišal. V motorju je bilo kar nekaj mivke.
Odkrito povedano, od tega motorja sem veliko pričakoval. Že pogled na mirovni tok me je razveselil - le 1.3A pri 3.75° timinga s HW 150A - najmanj med vsemi motorji. Na Tekin RX8 Gen2 pri 0 timinga pa 1.9A.
Ker ima motor zvezda navitje se lepo "odziva" na spremembe timinga - več kot ga je, bolj se vrti, maksimalen izkoristek pada vendar se pomika na višje tokove.
Motor je tudi zanimiv za "boostanje" - iz 1900kV motorja se dobi kar 2300 kV motor. Vendar pozor - boostanje je primerno samo na 4S in še to pri maksimalnih obratih (kot turbo za dolge ravnine), na 6S je padec izkoristka prevelik in gre preveč v toploto.
Impresiven motor tudi na 6S, čeprav so tudi boljši...
- Priponke
-
- timing.jpg (101.3 KiB) Pogledano 29091 krat
-
- boost.jpg (103.32 KiB) Pogledano 29091 krat
-
- 6s.jpg (104.95 KiB) Pogledano 29091 krat
-
- boost6s.jpg (109.08 KiB) Pogledano 29091 krat
-
- delniplin.jpg (51.21 KiB) Pogledano 29090 krat
www.lipo.si
Re: Primerjalni test motorjev na 4S in 6S LiPo
Malo za vmes...
trenutno v drivecalcu skoraj 120 meritev senorskih in brezsenzorskih motorjev, petih regulatorjev (Tekin RX8 G2, Hobbywing Xerun 150A in SCTpro, Trackstar SC in Toro 150A)... v XLS bazi pa tudi že nekaj )
Kakšen interesent?
trenutno v drivecalcu skoraj 120 meritev senorskih in brezsenzorskih motorjev, petih regulatorjev (Tekin RX8 G2, Hobbywing Xerun 150A in SCTpro, Trackstar SC in Toro 150A)... v XLS bazi pa tudi že nekaj )
Kakšen interesent?
- Priponke
-
- partialtests.jpg (44.64 KiB) Pogledano 29021 krat
-
- motordrivecalc.jpg (308.02 KiB) Pogledano 29021 krat
www.lipo.si
Re: Primerjalni test motorjev na 4S in 6S LiPo
Testi se seveda nadaljujejo.... včeraj popoldne in zvečer je bilo spet pestro. Vmes sem dobil na test tudi 6 polni motor, ampak o tem kasneje.
Mogoče kratkek povzetek nekaterih pomembnejših spoznanj:
- Hobbywing Xerun 150A in SCTPro 120A primerjava na 4S je posebno interesantna. Regulatorja namreč nimata enakih firmwareov in se tako obnašata različno. Noro dobro recimo dela SCTpro v navezavi s Trackstarjem 1900 pri delnem plinu. Pri marsikaterem motorju deluje bolje tudi pri polnem plinu - kakšen procent ali dva boljši izkoristek, morda tudi več! Pri drugih motorjih (recimo LRP Dynamic 2400) ni razlike, spet pri drugih (Tekin 4038 2250kV) pa je boljši 150A tako pri delnem kot pri polnem plinu.
Torej moje priporočilo trenutno za 4S combo, ki bo deloval izjemno dobro na tehnični progi polni delnega plina je SCTPro + Trackstar 1900! Še bolj zanimivo je to da pri SCTpro lahko pri delta navitju povečjemo timing ne da bi izgubljali na izkoristku
Ker sem sposojene motorje že jasno vrnil, bi bilo zanimivo naresti primerjave...
BAZA drivecalc - http://k00.fr/bm59v
- Zanimivo je bilo včerajšnje testiranje zamenjav rotorjev (WR - weak rotor / SR - strong rotor) v LEOPARD 4082 motorjih. Jaro ima 1500kV (Y) in 2000kV (D) različico. No, delta res ni posrečena različica tega motorja.
Nadalje sva testirala tudi HiFei Swordfish krmilnike... nimajo preveč radi povečan timing Zaključek - Jaro je odšel presenečen in tudi malce zmeden ) No, pa da še omenik 4082 je 2011 šel 240 km/h v čolnu
Kogar zanima Drivecalc baza: http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A ... =tAQH09htR
Mogoče kratkek povzetek nekaterih pomembnejših spoznanj:
- Hobbywing Xerun 150A in SCTPro 120A primerjava na 4S je posebno interesantna. Regulatorja namreč nimata enakih firmwareov in se tako obnašata različno. Noro dobro recimo dela SCTpro v navezavi s Trackstarjem 1900 pri delnem plinu. Pri marsikaterem motorju deluje bolje tudi pri polnem plinu - kakšen procent ali dva boljši izkoristek, morda tudi več! Pri drugih motorjih (recimo LRP Dynamic 2400) ni razlike, spet pri drugih (Tekin 4038 2250kV) pa je boljši 150A tako pri delnem kot pri polnem plinu.
Torej moje priporočilo trenutno za 4S combo, ki bo deloval izjemno dobro na tehnični progi polni delnega plina je SCTPro + Trackstar 1900! Še bolj zanimivo je to da pri SCTpro lahko pri delta navitju povečjemo timing ne da bi izgubljali na izkoristku
Koda: Izberi vse
Tekin RX8 min timing
TEKIN 1900 RX8 0 tim
rpm W
10020 82
15060 206
20040 552
22980 827
TS 1.9 SCTpro 18.75°
rpm W
10080 81
15180 232
20160 529
23040 782
BAZA drivecalc - http://k00.fr/bm59v
- Zanimivo je bilo včerajšnje testiranje zamenjav rotorjev (WR - weak rotor / SR - strong rotor) v LEOPARD 4082 motorjih. Jaro ima 1500kV (Y) in 2000kV (D) različico. No, delta res ni posrečena različica tega motorja.
Nadalje sva testirala tudi HiFei Swordfish krmilnike... nimajo preveč radi povečan timing Zaključek - Jaro je odšel presenečen in tudi malce zmeden ) No, pa da še omenik 4082 je 2011 šel 240 km/h v čolnu
Kogar zanima Drivecalc baza: http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A ... =tAQH09htR
- Priponke
-
- Za 220 A krmilnik je tole šala mala :)
- jaro.jpg (79.29 KiB) Pogledano 28943 krat
www.lipo.si
Re: Primerjalni test motorjev na 4S in 6S LiPo
HACKER Skalar V1 1900kV
Ne boste verjeli, ampak je Hobbyking Trackstar 1900 v drugi preobleki
Na testu sem imel rabljen motor.
Ko smo že pri teh dveh motorjih in v navezavi na zgornje ugotovitve SCTpro 120A krmilnika - glej tabelo v priponki. Noro dobro dela pri delnem plinu in celo pri višjem timingu. Sem navdušen - bolje kot Tekin1900/TekinRX8 set!
Ne boste verjeli, ampak je Hobbyking Trackstar 1900 v drugi preobleki
Na testu sem imel rabljen motor.
Ko smo že pri teh dveh motorjih in v navezavi na zgornje ugotovitve SCTpro 120A krmilnika - glej tabelo v priponki. Noro dobro dela pri delnem plinu in celo pri višjem timingu. Sem navdušen - bolje kot Tekin1900/TekinRX8 set!
- Priponke
-
- hackerv1.jpg (95.92 KiB) Pogledano 28912 krat
-
- v1.jpg (41.72 KiB) Pogledano 28912 krat
-
- tssct.jpg (112.65 KiB) Pogledano 28912 krat
-
- tssctvsxerun.jpg (106.16 KiB) Pogledano 28912 krat
www.lipo.si