FAI F5J

Debata o izredno popularnih tekmovalnih jadralnih modelih z elektropogonom (F5J-400, 7 in Unlimited)

Moderatorji: Pisaneli, rossi

Odgovori
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

@ Jan!
=D> =D> =D>
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 04 Sep 2010, 15:26, skupaj popravljeno 1 krat.
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

MC GAYVER napisal/-a: :o sine ti se hecaš 8) ko smo ultalajt in njemu podobni zanesenjaki dirkali v F5J pri vas doma še niste znali letet


post ni namenjen prepiru!
Ampak vseeno kliče po komentarju;

Ko je T-Rex lomastil naokrog in žrl mrhovino sta Adam in Eva šele pričenjala dobivat obliko neke nerodne rovke. Pa kaj? Slika
lp
Sašo
Uporabniški avatar
sly
Tekmovalec
Prispevkov: 380
Pridružen: 03 Jan 2005, 14:10
Kraj: Krško

Odgovor Napisal/-a sly »

#-o #-o #-o

Prav komentarji, kot so vidni na predhodni strani so prinesli kot rezultat trenutno stanje v F5J...

Prav gotovo bo velik +, ko bo F5J uradno priznana kategorija in se sploh več ne bomo spraševali ali bi bilo tako ali drugače. Pravila bodo zapisana in bodo enaka za vse.

@ Jan
S tabo se praktično v vsem strinjam, moraš pa vseeno priznati, da če loči prvega in zadnjega le nakaj točk od možnih 5000 po rednem delu, potem so lahko merske napake fatalne. Ja, statistično je res, da se napake porazdelijo med vse tekmovalce, vendar bi bilo lažje, če bi ta del bil manj kritičen. Prav tako veš, da je tisti, ki ima sekunden štart verjetno premalo nagrajen proti tistemu, ki ima 5s štart. Je pa res, da nihče ne bo delal 5s štart, če je dovolj npr. 2s za dosego cilja...

AMPAK, ker je to uradna FAI disciplina, se v vsakdanjem življenju nihče ne sprašuje ali bi lahko mogoče nekaj naredili drugače, ker tako pač je. Vsi tekmujemo pod ISTIMI pogoji.

Tudi v F5J je dejstvo, da je npr. Primož praktično nepremagljiv. V F3J ni tako in to iz preprostega razloga. Tam je letenje na višjem nivoju in če bi ga rad prehitel, moraš biti (jasno) BOLJŠI. 8) Če želimo doseči ta nivo, bi se s trenutnimi pogoni čas motorja skrajšal na vsega 3-5s in to se bo verjetno prej ali slej zgodilo.

Naravni razoj F5J je to, kar imamo sedaj in ne morem reči, da je to ravno slabo. Bilo bi pa jasno bolje, če bi lahko bolj nagradili jadranje. To pa lahko dosežemo z omejitvami, ki so omenjene v tej niti.

Da ne bo pomote FXJ ni odgovor, saj to ni niti F3J niti F5J. To je najprej tekma v natančnosti pristajanja in nato vse ostalo in upam, da si tega ne želimo.

Lp,

Silvester
Shadow-E
Xplorer

MX22
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Ma ja, saj sam vem in kot ponavadi imaš tudi tokrat prav. Žal ne morem biti tiho in če je npr. nekdo ponosen na svoj emšo in to meče ven kot prednost, namesto da bi si zapel:"Oj mladosti moja..." se moram oglasit, pa čeprav bo zopet ena črna pika na mojem forumskem značaju.

Upam, da zadana naloga ne bo pretežka in boste pravila na koncu uspeli spravit v okvir, ki bo razumljiv povprečnemu modelarju. Vem, da je naloga hudimano težka in čeprav je morda videti drugače, pošteno držim pesti, da vam uspe.



p.s.
Bi podaljšanje časa letenja iz 10 na 20 ali več minut pomenilo morebitno rešitev za spodobno motoriranje? V zameno bi bilo manj turnusov, ki pa bi bili hudo selektivni. Morebiti bi bil finale kot je zdaj nepotreben?
Razmišljam, da ti ob 20 minutah niti meja vidljivosti ne pomaga za parkirno višino. Po dveh ali treh turnusih bi bila tudi psiha že dodobra izmučena in pristanki bi bili še bolj selektivni, pa še naleteli bi se ko na padini.
lp
Sašo
Uporabniški avatar
jolly
Razpravljalec
Prispevkov: 156
Pridružen: 21 Jun 2010, 22:45
Kraj: ljubljana

Odgovor Napisal/-a jolly »

Ahhhhhhh ja stari F5j-400 8xnicd/nimh
Priponke
šđpđ.jpeg
šđpđ.jpeg (66.68 KiB) Pogledano 4178 krat
Uporabniški avatar
jolly
Razpravljalec
Prispevkov: 156
Pridružen: 21 Jun 2010, 22:45
Kraj: ljubljana

Odgovor Napisal/-a jolly »

Kakorkoli obrnemo zadevo, bo vedno narobe! F5j se razvija ,,tukaj ni kaj reči, ampak vnaprej pustimo »modi« svojo pot. Ampak ampak da ponovim kot so kompanjoni omenili lahko oz. nam je pravica v svobodni deželici ustanoviti svoja F5j pravila, ki znajo biti zabavna oz. zanimiva ostali družici modelarjev s svojim mišljenjem (nisem pesimist), se pravi če se vrnemo leta 2xxx nazaj, povejte kaj nam je manjkalo??? Nič fajn smo se imeli udeležencev je bili ko dr… in vsi smo fantazirali o prihodnji sezoni kaj bo kdo imel. Ideje inovacije niso bile skrivnost (zakaj ŽE)???.

Nagrade: 3 .mesto kruh
2. mesto gajba pera (kolk? po potrebi)
1.mesto pečen pujček

Zaključek: Kdor nagrado nese domol je kaznovan ob naslednji tekmi!!!
Uporabniški avatar
sly
Tekmovalec
Prispevkov: 380
Pridružen: 03 Jan 2005, 14:10
Kraj: Krško

Odgovor Napisal/-a sly »

Heh, nikjer ne piše, da ne smemo imeti mi vaških tekem, ki bodo imela pravila takša, kot pač bodo.

To pač ne bo F5J ampak bo pač nekaj drugega.

Hrvati imejo svojo eko klaso, ki je neverjetno uspešna.

Če ima kdo pogum in voljo, naj organizira tekmovanja na takšnem nivoju, na katerem misli, da bi to lahko postalo popularno.

Pa bomo videli, koliko tekmovalcev se bo zbralo...

GOOD LUCK
Shadow-E
Xplorer

MX22
Uporabniški avatar
pegasus
Dr. Modelar
Prispevkov: 2847
Pridružen: 14 Okt 2002, 01:00
Kraj: Heidelberg

Odgovor Napisal/-a pegasus »

Fantje, Jure ma vas rad 8)

Dokler so strasti še žive, se za prihodnost F5J nimamo kaj bati :D
meda
Razpravljalec
Prispevkov: 104
Pridružen: 04 Feb 2006, 18:00
Kraj: Ižakovci

Odgovor Napisal/-a meda »

Zdravo!

Sicer se ne oglašam preveč rad na forumu, ampak se tokrat bom. Ko berem to temo, bi rabil samo še kokice, saj je branje boljše kot gledanje humurističnih oddaj. Mislim, da je problme f5j-ja ta, da si vsak človek, ki ima 1 minuto časa izmisli nekaj po svoje. Ko sem začel leteti se je pri nas na veliko govorilo o klasi F5j-eko, podobno kot jo sedaj letijo Hrvati. Takrat sem že vedel leteti in smo se z Tonetom zmenili, da meni in Tadeju naredi modela. Ko smo modela dobili, ju strimali in tako naprej kar naenkrat ni bilo več te klase. Na forumu se je pa govorilo o tem kot da bi bilo najmanj 50 tekmovalcev. Po dveh letih sem kupil F3j. To pa zato, ker se v f5j-ju ljudje niso znali zmeniti kako in kaj. Ni mi pa žal niti časa niti denarja, ki sem ga vrgel v f3j. Ko sva z očetom računala je stal en pogon približno pol modela. Ker se z enim modelom ne moreš iti tekmovanja (vsaj v f3j-ju si to težko privoščiš) je računica enostavna. Ko sem pred dvema letoma kupil f5j trup za svoje xplorerja me je hitro minilo. Takrat je bilo govora o novih pogonih. Pogon bi me v tistem času stal od 400 do 600 evrov (150 evrov bi bile celice, 100 evrov motor, 100 evrov getribe in 150 evrov regler (cene so okvirne)), prav tako moraš dati v trup iste servote kot v trup kategorije F3j. Kar se pa tiče jadranja sem se pa v f3j naučil veliko več kot bi se naučil v f5j. Ko smo pred dvema tednoma leteli skupaj s kolegoma, ki letita f5j, sem videl način letenja, ki ga v tej kategoriji prakticirate ( v čim krajšem času čim višje, nato z čim manjšim propadanjem dol. Da bi tisti človek jadral na 50 metrih, še nikoli nisem videl.) Mislim, da bo f5j postala kategorija, v kateri ima človek čim boljši motor in v najkrajšem času pride na ugledno višino in z nje curi 10 minut do pike, na katero ni 100%, da bo še pristal. Jadranje bo tukaj postranska stvar, ki se je ne bo prakticiralo. Kar se pa tiče f3j-ja in njegovih pravil, se pa prav nihče nima kaj za bunit. Doslej poznam samo enega človeka, za katerega lahko rečem, da je bil ukraden pa še to bol tako. Letos na svetovnem prvenstvu v F3j, je bil Arijan na drugem mestu za 0.6 pike. Pa so ga sodniki ukradli? Jaz bi rekel da ne. Arijan je en štart v Fly offu pristal 98 točk (43 cm od pike). Če bi sedel 99 točk (znotraj kroga 40cm) bi bil prvi, zdaj pa ni. Zdi se butasto, da te trije centimetri stanejo zmage na svetovnem prvenstvu ampak tako pač je. Meter ne laže. Moje mnenje pa je, da se naredi klase kot jih ima f5b. Naj se predpišejo reglerji, motorji in število celic in naj se dirka. Potem imajo vsi iste pogoje čeprav vsi motorji niso identični. Tudi v f3j-ju nimamo vsi istih šleperjev in laksov, pa noben ne joka, da je zaradi njih curno. F3j je pač klasa kjer o mestih odločajo sposobnosti in razpoloženje pilota, kar pa za f5j nažalost nemorem trditi.

lp Metod
Uporabniški avatar
pegasus
Dr. Modelar
Prispevkov: 2847
Pridružen: 14 Okt 2002, 01:00
Kraj: Heidelberg

Odgovor Napisal/-a pegasus »

Še eno vprašanje za zaposlit vašo kreativnost:

Angleži, Portugalci in Španci zelo vztrajajo na 11min delovnem času z 10min letom, torej da ima vsak pilot minuto manevrskega prostora. Njihovi argumenti so varnost in dodatna taktika.

Zanima me, če vam je to všeč in če ni, kakšne dobre argumente imamo za naš način (10min delovni čas, max 10min let).
Uporabniški avatar
JKSniper
Dr. Modelar
Prispevkov: 3614
Pridružen: 02 Sep 2005, 12:38
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a JKSniper »

Zna biti malo vprašljivo... saj tisti ki prvi štarta reskira smer in pogoje, ko pa najde termiko se ostali zaženejo k njemu na potrebno višino za popet...

Drugače pa... A je treba spet komplet vse sesut in začet znova, če je to kar je trenutno aktualno popolnoma kul in še vedno zmaga tisti, ki zna najbolje jadrati in ne tisti ki ima najmočnejši motor... motor gre tako po glavi samo tistim, ki ali ne tekmujejo ali tistim ki še sploh niso tekmovali... ostalo vedo da je ravno ena figa 2 sec daljši motor, če na koncu zaserješ 5 sec ker prehitro pristaneš ALI pristaneš 1m dlje od pike... Polek tega pa v dobi kitajcev vsak najde pogon za svoj žep in model.

Če je problem motorni čas, se namesto nepotebne navlake čipovja, varovalk, predpisov in ostalega *** raje natuhta kako brez sprememb MODELOV prilagodit pravila, da bo želeno nagrajeno in neželeno kaznovano.

Nevem... prva ideja ki mi pride na pamet recimo podaljšat turnus za določen čas, in morda izmerjen čas vseh tekmovalcev množiti s številom X (lahko tudi točke pristanka) in nato preračunati na 1000-ko. S tem bi se kaznoval motorni čas, prehiter pristanek za faktor X.

To je pač moje mnenje... morda se da kaj naučiti iz F5J 75W kategorije...

LP!
Jure
CNC Frezanje Aluminija, medenine, lesa, karbona in umetnih materialov + Struženje kovin
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

JKSniper napisal/-a:
Če je problem motorni čas, se namesto nepotebne navlake čipovja, varovalk, predpisov in ostalega *** raje natuhta kako brez sprememb MODELOV prilagodit pravila, da bo želeno nagrajeno in neželeno kaznovano.

Nevem... prva ideja ki mi pride na pamet recimo podaljšat turnus za določen čas, in morda izmerjen čas vseh tekmovalcev množiti s številom X (lahko tudi točke pristanka) in nato preračunati na 1000-ko. S tem bi se kaznoval motorni čas, prehiter pristanek za faktor X.

Kot sem omenil na prejšnji strani bi bila po moje najboljša rešitev, da se drastično podaljša turnuse in zmanjša njihovo število. Ostalo bi pustil enako, tudi maso celic.

Pričakovane posledice:
- "jadralcem" zapreš kljun, saj nihče ne bi zmogel parkirne višine
- večja selektivnost, saj bi zaradi manj turnusov zmagal tisti z manj napakami
- večja psihična utrujenost bi konkretno sodelovala pri natančnosti pristankov
- vsaj tako enostavna logistika kot dosedaj.
- široka paleta modelov in pogonov. Verjetno bi se tip modela slej ali prej skristaliziral, pogon pa bi bil tak, kot si ga posameznik želi in ne bi bistveno vplival na končni rezultat.

Moja ideja je 20 minutni turnus, pol se pa naj pokaže kdo je kdo.


Zakaj manj turnusov? Jaz bi se raje vprašal zakaj jih je toliko? Smučarji skakalci imajo le dva tekmovalna turnusa na tekmo, pa so morda še bolj odvisni od vremena in verjetno še mnogo bolj trenirajo od vseh modelarjev, pa se nič ne bunijo, če se le dvakrat odrinejo.
lp
Sašo
Uporabniški avatar
sly
Tekmovalec
Prispevkov: 380
Pridružen: 03 Jan 2005, 14:10
Kraj: Krško

Odgovor Napisal/-a sly »

En razlog, zakaj NE za štartno okno:

Na ta način NIHČE ne bo mogel kontrolirati resničnost in natančnost rezultatov! Sedaj imamo glavnega sodnika in imamo čas, ki se predvaja. Ko čas poteče, morajo vsi biti na tleh. Prav tako približno veš, da je sosed pristal 5s pred tabo, kar pomeni, da naj bi imel (recimo, da ima motorja cca. enako) nekoliko krajši čas (slabši rezultat) itd.

En razlog ZA štartno okno:

V KK npr. je poleti skoraj zagotovo, da bo v 1 minuti prišel čez štart vsaj en stub, kar bi pomenilo štarte skoraj iz roke -> recimo 2s motorja. :lol:

En razlog zakaj NE za podaljšanje letalnega časa:
Ta aspekt se bo poznal izključno le zgodaj zjutraj in pozno popoldan. Prav tako pa bo pomagal nabiti inflacijo, kar ni nujno slabo, bo pa povečalo ziheraštvo (beri: tekme bodo še bolj nezanimive). Med dnevom, ko bodo pogoji na večini tekem dobri, bodo vsi pač viseli nekje v luftu, da mine čas. S tem se žal ne bodo znižali štarti, kar je vsaj zame ključni cilj.
Prav tako je manjše število turnusov zelo vprašljivo. Navadno je tako, da če ni pretiranega vetra, je tudi za 20 min dovolj, če se parkiraš v enem stubu in tam počakaš, da čas mine. Z večjim številom štartov moraš vedno znova dokazati, da si sposoben najti tisto rešilno dviganje, ki ti pomaga k zmagi.

BTW, za 20 min je teoretično potrebnih cca. 500m -> cca. 15s motorja.
Na tej višini je praktično še vsak model viden... :oops: imeli pa bomo težave s pridobivanjem dovoljenj za tekme, ki se odvijajo na teh višinah...
Prav tako na tej višini zelo težko oceniš ali se model dviguje ali spušča. Torej, večina bo počakala prvih deset minut (priporočam trim tri klike v levo :wink: ), ko pa bodo na "normalni" višini, pa se bo že nekdo našel, ki je izvohal dviganje in na juriš vsi za njim.

V F3J je baje govora o tem, da bi se laks skrajšal na vsega 100m...
S tem se bodo zagotovo znižale tudi štartne višine.

Lp,

Silvester

P.S.
Zakaj imajo pri skokih le dve rundi?
Predvsem zato, ker je to še spodobna zasedenost televizijskega časa, prav tako pa je to tudi čas, ki so ga gledalci pripravljeni gledanju posvetiti.
Shadow-E
Xplorer

MX22
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

O.K., čim prej doterajte vse skupaj, da se bo dalo napisat kaj naj prinese miklavž in kaj ostane za božička.
lp
Sašo
Uporabniški avatar
f3jfreak
Začetnik
Prispevkov: 26
Pridružen: 08 Sep 2008, 15:11

Odgovor Napisal/-a f3jfreak »

"smeh, smeh, smeh" :D
@metod --> KOKICE!!! :D

no takle se meni zdi:
Če bi F5J piloti (izzvzamem nekaj izjem) prišli na F3J tekmo in uporabljali enako opremo kot vsi ostali F3J-aši, bi se pokazalo, kako vse leži v sodnikih, ki bi večini F5j pilotov namerila 5minut premalo :D
Dejstvo je, da je F5J disciplina kjer se namesto učenja jadranja in letenja doma v garaži šraufa motorje, da bi bil štart še višji (300m+)potem pa 10min vožnje po abvindih in proti piki...
Bil sem na vsaj 10 F5J tekmah in glede na to kar sem videl tam, nima večina kaj za govoriti prek F3J. če mislite, da o zmagovalcu na F3J tekmi odloča sodnik, mi prosim razložite, kako je potem mogoče, da so na vrhu skoraj vedno isti ljudje? se sodniki vedno zmotijo v njihovo korist?
tudi F5J se je začel razvijati, da ne bo kdo rekel da imam kaj proti... ampak še vedno je preveč govora o moči motorja in premalo o jadranju...

F3J je prišel do te stopnje, da je za zmago treba res predpostaviti neko znanje (1s štart, natreniranost pristankov...), če tega ne moreš pač ne posegaš po prvih mestih...
no nebom izgubljal besed... vglavnem prosim če bi se v prihodnje malo zamislili preden se spet odpre kakšna taka debata...

Hvala lepa :D
Robi
reason is the fundament of our minds limitations- the only limit is your own imagination :D
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Robi, glede na tvojo reakcijo v F3J le ni vse tako čisto in biserno, saj drugače ne bi bilo take ihte v tvojem dopisu. Če prav razumem je na vseh teh straneh debate F3J omenjen le bežno in še to le v kontekstu primerjave kaj bi lahko bilo če..., ne pa zaradi nekega sranja po vas, ki nas gledate zviška, od zgoraj.

In, da pričnem po tvoje,; no takle se pa meni zdi:
F3J, F5J in večinoma vsi Fxx sodijo med povsem obrobne recimo temu športe, kjer se nabobnajo skupaj ljubitelji, zakompleksani neuspešneži v osrednjih športih in podobni veseljaki. Meni je vseendrek med katere me boš vrgel, ravno tako mi je figo mar kam sodiš ti, ampak prepir kdo je boljši, ali kdo ima daljšega se mi zdi rahlo iz konteksta.

Čeprav vem, da je vse skupaj obrobne sorte in z vsemi pomanjkljivostmi, ki jih tak položaj prinese, vseeno komaj čakam, da Pegasus&co dorečejo FAI pravila. In, če potem vi, ki gledate iz višine, pridete na kako tekmo in nas po FAI pravilih naperete ko majmune, vam bomo zagotovo veselo čestitali in sploh ne bomo srali kako je F5J najmanj enakovreden F3J, saj se gremo po FAI taktih. Vseh skupaj nas ni za eno dobro ragbi ekipo in ne vem kje bi naj bil smisel takih postov.
lp
Sašo
Uporabniški avatar
f3jfreak
Začetnik
Prispevkov: 26
Pridružen: 08 Sep 2008, 15:11

Odgovor Napisal/-a f3jfreak »

am... mislim da se nisma razumela...
nikogar nočem žalit in ne pravim da sem boljši...
pravim samo, da so nekateri v tej temi govorili o F5J, kot da je nekaj več in tisti ki nočejo s tokom naj pač grejo v F3j...
hotel sem povedati le to, da se naj vzdržijo...
na nikogar ne gledam zviška... se mi pa zdi hecno, da nekateri mislijo kako so pojedli celo pamet sveta, če zmagajo na F5j tekmi, kjer (roko na srce) veliko pomeni koliko vložiš v pogon, za F3J, kjer imajo pa vsi približno enake pogoje pa govorijo kako je to brez zveze ker o zmagovalcu odločajo sodniki...

LP :D
pa brez zamere :D
reason is the fundament of our minds limitations- the only limit is your own imagination :D
Uporabniški avatar
sly
Tekmovalec
Prispevkov: 380
Pridružen: 03 Jan 2005, 14:10
Kraj: Krško

Odgovor Napisal/-a sly »

Gled na to, da to o sodnikih že drugič leti na mene, je tukaj moj odgovor...

Robi, veš, da sem zadnje čase bolj dejaven v F3J, kot v F5J, tudi nekaj tekem sva skupaj odletela... torej vem, kako se leti v F3J in vem, kaj so slabosti, ki jih ima ta disciplina.

Dejansko je v resnici tako, da so isti piloti vedno v Fly-offu, zakaj pa vedno isti ne zmagujejo je pa skupek večih razlogov in eden od njih je LAHKO TUDI merska napaka.

Mislim, da ni nihče omenjal tega, da bi katerakoli disciplina bila brezveze [-X


Glede na Metodov post pa prav tako:

Če bi Arijanu na SP sodnik vsako rundo "dodal" nekje med 0,1 in 0,2s, bi bil svetovni prvak. 8)

Kdo lahko zagotovi natančnost merjenja na recimo 0,1s???

Teoretično je pri joticah težje RES natančno ocenit čas, ko se padalček odpne v primerjavi s tem, kdaj pilot premakne ročico (beri: ugasne motor) pri F5J...

Časi pri joticah se zapisujejo na dve decimalni mesti, kar zadosti le matematični del enačbe, žal pa ne pa tudi merskega... :wink:

Razen pri F5B (če se ne motim), kjer imajo prav naprave za merjenje štartov - dodatni sprejemnik vezan na posebno uro - je sodnik vedno tisti subjektivni faktor, ki ga ne bomo mogli popolnoma eliminirati.

Statistično gledano se ta napaka še vedno porazdeli na vse, vendar bo ta del še vedno zajet v "športni sreči", ki jo itak potrebujemo na vsaki tekmi... [-o<

Za konec pa prosim, da se premaknemo nazaj na prvotno temo, saj smetimo to nit že skoraj dve strani z off-topic prispevki.

Oprosti Jure.

Lp,

Silvester
Shadow-E
Xplorer

MX22
Uporabniški avatar
pegasus
Dr. Modelar
Prispevkov: 2847
Pridružen: 14 Okt 2002, 01:00
Kraj: Heidelberg

Odgovor Napisal/-a pegasus »

Folk, raktivec ima popolnoma prav:
raktivec napisal/-a:p.s.
FAI F5J bo po moje direkten "napad" na F3J.
To sem po malem sumil že na začetku, sedaj, ko je folk pod vtisom F3J svetovnega prvenstva, pa je to zelo očitno. Vsi razmišljajo samo o nekakšnem "F3J za penzionerje", torej kako ga naredit bolj enostavnega, bolj merljivega (predvsem kar se tiče natančnosti) in z večjimi razlikami v vrhu. Seveda ne gre brez motorja v nosu, torej F5J :lol: Malo nerodno je edino to, da se sedaj pod temi vtisi pogovarjamo o bonusu za pristanek in sorodnih temah ... Bo treba popazit, da gospodje tu ne zategnejo preveč zadeve.
razkent
Freak
Prispevkov: 910
Pridružen: 21 Mar 2006, 19:11
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a razkent »

pegasus napisal/-a:Še eno vprašanje za zaposlit vašo kreativnost:

Angleži, Portugalci in Španci zelo vztrajajo na 11min delovnem času z 10min letom, torej da ima vsak pilot minuto manevrskega prostora. Njihovi argumenti so varnost in dodatna taktika.

Zanima me, če vam je to všeč in če ni, kakšne dobre argumente imamo za naš način (10min delovni čas, max 10min let).
Argumente bi lažje našli, če bi vedeli, o kakšnem konceptu se pogovarjate (podobno kot sedaj, omejitev višine, nekaj trethega ?)
razkent
Freak
Prispevkov: 910
Pridružen: 21 Mar 2006, 19:11
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a razkent »

Hvala za pojasnila :(
Uporabniški avatar
pegasus
Dr. Modelar
Prispevkov: 2847
Pridružen: 14 Okt 2002, 01:00
Kraj: Heidelberg

Odgovor Napisal/-a pegasus »

Tako, končno imamo prvi draft. Sam po sebi je bolj bogi, postaviti ga morate v obstoječi F5 kontekst, da postane smiseln.
Zadnjič spremenil pegasus, dne 18 Dec 2011, 17:47, skupaj popravljeno 1 krat.
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Sprejemljivo!
Omejena sta maksimalna hitrost dviganja in štartna višina, kar si razlagam s tem, da ni treba več imeti res hud pogon, in da bo le treba jadrati za dosego max. časa.

Ne razumem le tele točke, (kdaj limiter odklopi pogon):
* The target height will be reduced by the square of the peak climb rate divided by 16
Znam izračunati, vendar si ne znam razlagati reakcije limiterja za različne situacije, ki sem si jih zamislil (pa ne zato, da bi našel, kako ga zgoljufati, ampak, da bi našel možnosti, ki jih bo limiter spregledal)

Omenja se jadranje 10 minut. Bo enako tudi v Flyoffu?

Še vprašanje!
Limiter.... kdo jih bo proizvajal, kakšna bo cena, kako bodo izgledali in ali bodo tako "zapečateni", da se jih ne bo spomnil kdo preurediti ali "popraviti softwer".

LP Mitja
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 01 Okt 2010, 12:17, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
pegasus
Dr. Modelar
Prispevkov: 2847
Pridružen: 14 Okt 2002, 01:00
Kraj: Heidelberg

Odgovor Napisal/-a pegasus »

Ultralajt napisal/-a:Ne razumem le tele točke, (kdaj limiter odklopi pogon):
* The target height will be reduced by the square of the peak climb rate divided by 16
Poskus regulacije višine odklopa z vztrajnostjo modela - torej da bo model dosegel željeno višino, upoštevajoč njegovo hitrost. Sva se z Georgeom že nekaj dajala okrog tega, ampak kot doktor fizike vztraja na svojem. Bom poskusil to spraviti ven iz pravil in v ločen dokument "limiter specification".
Ultralajt napisal/-a:Omenja se jadranje 10 minut. Bo enako tudi v Flyoffu?
Ravno študiram F5 pravilnik, da dobim širšo sliko. IMHO je mess, ker že general rules na začetku izgledajo kot nekaj iz prejšnjega tisočletja.
Ultralajt napisal/-a:Še vprašanje!
Limiter.... kdo jih bo proizvajal, kakšna bo cena, kako bodo izgledali in ali bodo tako "zapečateni", da se jih ne bo spomnil kdo preurediti ali "popraviti softwer".
Spisali bomo čimboljšo specifikacijo, proizvajal jih bo kdor jih bo želel, organizator bo odgovoren, da so točni (zato se zaenkrat nagibamo k temu, da bi jih priskrbel organizator in ne tekmovalci). To seveda za WC/EC level evente, kako doma, se bomo zmenili posebej.
razkent
Freak
Prispevkov: 910
Pridružen: 21 Mar 2006, 19:11
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a razkent »

Osnutek je za moje pojme korak v pravo smer.

Je pa po moje za zelo termičen dan tudi 100 m preveč in bo spet vse skupaj zvedeno na zapikanje v piko v zadnji sekundi.

Predlagal bi tudi, da so limiterji popolnoma standardizirani, s priključki vred, in se pred vsakim štartom žrebajo. Da ne bo raznih sumičenj.
Odgovori

Vrni se na F5J