My Toy - Smartech Thunderbolt 4WD > PRO COMPETITION
Moderatorji: jannyy, mihec87, Čur
Ker je pri skokih avto zabijalo v tla, sem moral nekaj naredit in stršat podvozje. Najlažja varianta bi bilo naredit distančnike in jih zmontirati nad vzmeti, vendar mi ta varianta ni najbolj všeč, ker je potrebno veliko razdiranja in sestavljanja ko želiš spremeniti napetost vzmeti z menjavo distančnikov. Druga varianta je zamenjava vzmeti z tršimi vzmetmi.
Danes sem se pa domislil tretje variante, kjer bom brez težav nastavljal trdoto podvozja:
Malo polirne paste pa so kot novi
Kakšna slikca več pa ko bo sestavljeno na avtu...
Danes sem se pa domislil tretje variante, kjer bom brez težav nastavljal trdoto podvozja:
Malo polirne paste pa so kot novi
Kakšna slikca več pa ko bo sestavljeno na avtu...
Se pravi, vrezal si navoje in naredil matice s katerimi napenjaš vzmeti. Super si tole naredu. Jaz imam na moji fg baji tudi tak sistem napenjanja fedrov. Imajo pa moje matice znotraj pri navoji še en poseben utor v katerem je gumijast O-ring zaradi katerega se matica malo težje vri in preprečuje neželjeno vrtenje.
lp
lp
Še to razbijemo pa gremo, ...
Fantje hvala za pohvale
Matice sem postružil tako, da je zračnost matice in navoja tako majhna, da sem moral navoje namazat z oljem, da sem matice privil na amortizerje. Tako da mislim da se ne bodo odvijale. Me pa vseeno zanima kako so gumice vgrajene v matice, tako da se priporočam za kakšno slikco
Matice sem postružil tako, da je zračnost matice in navoja tako majhna, da sem moral navoje namazat z oljem, da sem matice privil na amortizerje. Tako da mislim da se ne bodo odvijale. Me pa vseeno zanima kako so gumice vgrajene v matice, tako da se priporočam za kakšno slikco
Kolikor sem gledal je v matici na koncu narejen utor kamor zbašeš gumico/o-ring..http://www.pythonmotorsports.com/fg/off ... i86446.jpg
Varianta bi bila tudi tako kot majo narejeni samozaporne matice(locknut). Lahko pa narediš še eno matico ter jo zategneš k tej.. ene par idej..
Varianta bi bila tudi tako kot majo narejeni samozaporne matice(locknut). Lahko pa narediš še eno matico ter jo zategneš k tej.. ene par idej..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Miran prid do mene pa bova pogledala.
Lahko si pa pogledaš PDF od competitiona kjer so na sliki tudi razstavljeni amortizerji....
http://rc-car-online.de/en-teile,explos ... htm&id=163
Izgleda takole nekako http://rc-car-online-shop.de/shop/en/pr ... -pce-.html
lp
Lahko si pa pogledaš PDF od competitiona kjer so na sliki tudi razstavljeni amortizerji....
http://rc-car-online.de/en-teile,explos ... htm&id=163
Izgleda takole nekako http://rc-car-online-shop.de/shop/en/pr ... -pce-.html
lp
Še to razbijemo pa gremo, ...
8pac- Odvijejo se lih zarad vzmeti ki pritiska na matico. Zato pa je gumica.
Zato pri savagu recimo pri steering kitu spodnji del ko mas tudi tako matico, da drzi feder "servo saver" je pomenbno da mu das "lock tite", ker tam pa ni gumice in se odvije v primeru da ni locktite-ta.
No, sicer pa pa jaz na tvojem mestu Mr.S2K prvo sprobal vse in videl ali se bodo res odvijal, ker "je vse kao tight" mozno se obnese brez gumic!?
Zato pri savagu recimo pri steering kitu spodnji del ko mas tudi tako matico, da drzi feder "servo saver" je pomenbno da mu das "lock tite", ker tam pa ni gumice in se odvije v primeru da ni locktite-ta.
No, sicer pa pa jaz na tvojem mestu Mr.S2K prvo sprobal vse in videl ali se bodo res odvijal, ker "je vse kao tight" mozno se obnese brez gumic!?
Rabim - kupim zadnji komplet vzmeti od HPI Baje - trde, torej modre barve in pa tiste plastične puše katere povezujejo malo in veliko vzmet. Baja ima enak premer amortizerjev.
Če se komu valjajo doma ali pa prodaja Bajo, se priporočam
Fantje ali kdo ve koliko je debel material iz katerega so narejene oziroma mi pomeri debelino?
LP
Če se komu valjajo doma ali pa prodaja Bajo, se priporočam
Fantje ali kdo ve koliko je debel material iz katerega so narejene oziroma mi pomeri debelino?
LP
Zadnjič spremenil Mr. S2k, dne 30 Nov 2011, 17:06, skupaj popravljeno 1 krat.
- jost mercon
- Začetnik
- Prispevkov: 44
- Pridružen: 03 Jul 2010, 18:03
- Kraj: Vodice
Jost, hvala za podatek
Po dolgem času se spet nekaj dogaja na tem projektu.
Ker ima ta avto prednji odbijač minimalen, ki bolj s težavo opravlja svojo funkcijo, ampak je bolj za okras, sem se odločil, da naredim novega ˝pravega˝.
Uporabil sem karbonska vlakna in pa hibrid kevlar/karbon:
A-test samo 2,3mm debelega kosa; prenese vsaj 85kg
Takole nekako bo zadeva izgledala:
Več pa ko bo izrezan...
Po dolgem času se spet nekaj dogaja na tem projektu.
Ker ima ta avto prednji odbijač minimalen, ki bolj s težavo opravlja svojo funkcijo, ampak je bolj za okras, sem se odločil, da naredim novega ˝pravega˝.
Uporabil sem karbonska vlakna in pa hibrid kevlar/karbon:
A-test samo 2,3mm debelega kosa; prenese vsaj 85kg
Takole nekako bo zadeva izgledala:
Več pa ko bo izrezan...
Uporabil sem 1x hibrid, 3x 400g karbon in 1x 200g karbon.mihec87 napisal/-a:Koliko plasti xgramske tkanine si uporabil?
Sam sem razmišljal da bi kupil ustrezno ploščo plastike ter jo z segrevanjem ukrivil samo tole je skor lažja rešitev..
V bistvu je vseeno katero uporabiš, daš toliko plasti da imaš cca 2,5mm debelo
LP
Z nekaj malega predelave bodo kot uliti
Odločil sem se, da bom namesto puš oz. valjčnih ležajev uporabil obojestransko zaprte ležaje, kar pomeni, da bodo diferenciali zatesnjeni.
Tako jih bom napolnil z gostim oljem in naredil samozaporne. Z različnimi gostotami bom tako lahko nastavljal obnašanje avtomobila.
Odločil sem se, da bom namesto puš oz. valjčnih ležajev uporabil obojestransko zaprte ležaje, kar pomeni, da bodo diferenciali zatesnjeni.
Tako jih bom napolnil z gostim oljem in naredil samozaporne. Z različnimi gostotami bom tako lahko nastavljal obnašanje avtomobila.