Stran 6 od 9

Objavljeno: 19 Maj 2008, 15:48
Napisal/-a ajnstajn
Mene pa neki zanima. Recimo, da mam sprejemniške akumulatorje priklopljene v regulator, ki zmanjša voltažo na 6V in to vklopljen v sprejemnik. In če mam na gasu S9254, a pol dam med servo in sprejemnik še en step down regulator, kot npr. tole?

http://www.align.com.tw/shop/product_in ... ts_id=1814

Objavljeno: 19 Maj 2008, 15:55
Napisal/-a Phoinix
Ja, tako znižaš voltažo na futabinem servotu prijaznejših 5,1V. V primeru da imaš futabino zasedbo servo + gyro, potem ga vstaviš med gyro in servo, ker gyro "komandira" servo. Ta "step down" dobiš poleg Alignovega BEC-a.

Objavljeno: 19 Maj 2008, 16:22
Napisal/-a ajnstajn
Pazi, jest bi tak servo uporabil tudi na gasu. Za gyro in repni servo že arizona regulator poskrbi, da mata 5V, za sprejemnik maš pa na izbiro od 4,9V do 6,1V in, ker bi servo na gasu rabil manjšo voltažo, kot ostali servoti bi jo tako samo temu servotu znižal, ostali bi imeli še vedno 6V oz. karkoli že naštimaš.

Objavljeno: 19 Maj 2008, 16:33
Napisal/-a Phoinix
Aha, razumem. Potem bi potreboval še en step-down za ta servo, tako je.

Objavljeno: 19 Maj 2008, 16:44
Napisal/-a Parky
In kakšne servote misleš uporabiti?

Objavljeno: 19 Maj 2008, 16:47
Napisal/-a ajnstajn
Ciklik S9452
gas S9254
rep S9254 + spartan

Objavljeno: 19 Maj 2008, 17:03
Napisal/-a Parky
Zakaj bi potem rabil step down za gas ? Če imaš Fromeco imaš gyro na 5V ostale 4 servoje pa med 4,8-6V.
Kakor vidim bi ti rad imel step-down za gas(governor) ostale tri pa na 6V...

Preveč kompliciraš oz. bi lahko izbral drugačne servote, da bi rešil to situacijo .

Objavljeno: 19 Maj 2008, 17:15
Napisal/-a ajnstajn
Zdej šele tuhtam kako bi sploh rad imel. Po vsej verjetnosti bom tako ali tako imel 4,8V na vseh štirih, ker ne verjamem, da bom opazil razliko na hitrosti servotov. To, da kompliciram je pa zame itak značilno. :lol:

Objavljeno: 19 Maj 2008, 17:21
Napisal/-a Parky
Hehe tud jest sem mel podobne probleme pri Raptorju :P
Tle vsaka stvar rabi tehten premislek ;)

Sicer pa če si že kupil servote bi lahko vzel kakšnega drugega za gas :P da bi imel potem vse na 6V :)

Razlika se opazi pri hitrih in bolj hard 3D manevrih ;)

Objavljeno: 19 Maj 2008, 17:44
Napisal/-a ajnstajn
Ne, nič še nisem kupil. Za enkrat je še vse na papirju in v glavi. :lol:

Objavljeno: 20 Maj 2008, 19:55
Napisal/-a Parky
No pa spet mal nazaj k mojmu raptorčku :D
Imel sem eno težavo s ultralight TT padli v mojem primeru rdeči, sistem za pritrditev na flybar je malo ''amaterski'', vijak gre skozi ''meso'' pedla na os.
Na začetku je stvar zdržala ampak ko daš dol pa spet gor se navoj zrabi, po mojem mnenju malo premehka plastika :roll:

Zato sem si rekel da nebom tvegal enih bogih padlov da sesujem heli [-X

Skratka V-Blejdi imajo to odlično poskrbljeno :D, več na sliki ...

Objavljeno: 23 Maj 2008, 12:04
Napisal/-a Parky
V-Blejdi so že nastavljeni :D , sem za štos primerjal teži Ultralight TT in V-blade paddlov: TTji imajo cca 20-21g, V-Blade pa 15g
S temi bo roll-rate še bolj nor kot je bil :lol:

Samo še lep vreme moram počakat =P~

Objavljeno: 30 Jun 2008, 11:36
Napisal/-a Parky
Pred časom, sem posnel par Autorotacij z 50ko :), moram rečt da so autorotacije prav fajn zadeva :D

Video

Objavljeno: 30 Jun 2008, 13:13
Napisal/-a Phoinix
Super ti gredo avtorotacije =D> Pa sedaj? Inverted auto? Inverted auto, skozi tendo in pristanek na mizo? :D

Objavljeno: 30 Jun 2008, 13:23
Napisal/-a Parky
Phoinix napisal/-a:Super ti gredo avtorotacije =D> Pa sedaj? Inverted auto? Inverted auto, skozi tendo in pristanek na mizo? :D
Hehe za inverted auto bo treba še mal žgančkov pojest :lol:...
Ko bom dal pa kakšne Radixe ali pa maniace na R90 bo pa inverted flip + piro ;)

Včeraj mi je lepa ratala z R90 :P, še lepše so pa v živo ...

Objavljeno: 30 Jun 2008, 14:10
Napisal/-a Phoinix
S koliko obrati pa ti letiš? Bi blo zanimivo dat eagletree gor, da pokaže koliko dejansko lahko pridobiš obratov s tako zverino.

Objavljeno: 30 Jun 2008, 14:22
Napisal/-a Parky
Ja jest sem na posnetku letel na krivuljo, drugače pa ko imam Idle 1(1850rpm) ali Idle 2 (1900-2000rpm) samo trottle hold pritisnem pa naredim auto, moraš pa potem idle izklopit pa podem hold, da ga ne razbiješ ko si na tleh :lol:

Objavljeno: 30 Jun 2008, 14:36
Napisal/-a Phoinix
Hudo, ti lahko delaš power recovery. Če gre kaj narobe bi lahko v kratkem času spet navil obrate in rešil situacijo?

Elektro tu zmrzne, preden soft start naredi svoje na HS, že pobiraš kose :D

Objavljeno: 30 Jun 2008, 14:39
Napisal/-a Parky
Hehe vidiš ni vse elektro :car: Ne sej ne ... ja lahk sam če ti vrtljaji preveč padejo tudi rabi nekaj časa da motor zavrti vse skp, vsekakor pa manj kot elektro.

Edino če bi na elektru naredil na enem stikalu flat curve na 50%, če je to mogoče, sam bi moral tudi na rep pazit ;)

Objavljeno: 30 Jun 2008, 14:42
Napisal/-a Phoinix
pa zobnike... kva bi se to zavrtel :D

Objavljeno: 30 Jun 2008, 14:51
Napisal/-a Parky
Jap to je pa še en problem, čez čas bi jih samo potrgal :lol:

Tist tvoj Eagletree, kva če bi enkrat za foro dala na R50 pa da letim 3D, da vidim kok ma powerja in drugih tech podatkov :)

Objavljeno: 30 Jun 2008, 15:25
Napisal/-a Phoinix
Lahko bi vidu vse (HS RPM, motor RPM, temperature motorja, hitrost, višina), samo powerja pa ne, electro power only :D

Objavljeno: 30 Jun 2008, 15:30
Napisal/-a Parky
Po mojem bo kar zadost, najbolj da se enkrat jesen dobiva pa sprobava ;)

Objavljeno: 28 Okt 2008, 21:36
Napisal/-a Parky
Evo Moho glej to skrapocalo :P
Mah sam lak bi rabu da mi ne razžre ;)

Slika

Objavljeno: 10 Nov 2008, 16:15
Napisal/-a Parky
Danes sem naredil en let z 50 :)... Motor se mi je vrtil noro visoko, sedaj imam brez governorja na krivuljo. Bi kdo vedel zakaj se motor zavrti na tako visokih obratih... po zvoku sedeč preglasi 90ko :lol: , od oka bi rekel da je tam nekje 2150-2200RPM.

Cevke v rezervarjih so vse nove, imam filter, motor se vrti ko nor ampak kadi veliko in se ne pregreva ...
Sicer po drugi strani gre ko sneta skera, vendar to niso njegovi delavni obrati :-?