Tretje uvrščeni na tekmi (Miha) ima te zaključke tako izrazite, če se na motimIdejo o zaključkih lahko avtor hitro prepozna sam. (Hvala)
Moj model za sezono 2005
Uspel sem !
Še eno dobro delo je narejeno ...
Se vidimo v Krtini.
l.p. Damjan
Se vidimo v Krtini.
l.p. Damjan
- Priponke
-
- obsession.JPG (64.35 KiB) Pogledano 5765 krat
Še ena "plastika" je prilezla iz vakuuma: krilo Dreline Allegre, ni sicer čist OK (na stojnini ni bilo dost karbona oziroma je bil graben preglobok, tako da je tam profil nekoliko vdrt) ampak bo uporabno. Ob prvem stiku z digitalcem pripopam kako slikico.
Trup bo najbrž Litijski... pa še ni dokončno odločeno...
Rep pendel po Dreli, pogonski setup je v razmišljanju.
Tič bi moral biti fertig do naslednje tekme (na Krtini sem ril z lanskim )
Zahvala Robiju za nesebično pomoč s pravimi nasveti!
lp Žiga
Trup bo najbrž Litijski... pa še ni dokončno odločeno...
Rep pendel po Dreli, pogonski setup je v razmišljanju.
Tič bi moral biti fertig do naslednje tekme (na Krtini sem ril z lanskim )
Zahvala Robiju za nesebično pomoč s pravimi nasveti!
lp Žiga
Danes sem se končno spravil k sebi po napornem dopustu, ter izdelal nos za moj model F5J v katerega sem dal brezkrtačnika, za tekmovanje v kategoriji 7 celic.
Preizkusil sem model, ter bil zelo vesel, kako je grabil navpične metre.
Bojim se, da imam premajhen model, saj sem motor izklopil že po 25 sekundah...ne vem kako visoko bo prišel v 40 tih...
Zagotovo previsoko, da bi ga še dovolj dobro videl. Zato pa bom namesto v vertikalo, model raje peljal kamor se mi bo zdelo vredno poizkusiti najti termiko.
Sedaj imam en model za obe kategoriji, samo zamenjam nosni del in akumulatorje pa sem v eni ali drugi...
Prednost tega je, da letim z istim modelom, tako da me ne morejo motiti nobene razlike v letenju.
Slabost tega pa je, da če sesujem model, sem končal tekmo kar v obeh kategorijah
LP Mitja
Preizkusil sem model, ter bil zelo vesel, kako je grabil navpične metre.
Bojim se, da imam premajhen model, saj sem motor izklopil že po 25 sekundah...ne vem kako visoko bo prišel v 40 tih...
Zagotovo previsoko, da bi ga še dovolj dobro videl. Zato pa bom namesto v vertikalo, model raje peljal kamor se mi bo zdelo vredno poizkusiti najti termiko.
Sedaj imam en model za obe kategoriji, samo zamenjam nosni del in akumulatorje pa sem v eni ali drugi...
Prednost tega je, da letim z istim modelom, tako da me ne morejo motiti nobene razlike v letenju.
Slabost tega pa je, da če sesujem model, sem končal tekmo kar v obeh kategorijah
LP Mitja
- Priponke
-
- kat. 400 in 7celic.jpg (42.44 KiB) Pogledano 5482 krat
prvi poizkus..: http://www.rcpics.net/view_single.php?medid=62985 (0,9MB)
Vseh 6 poizkusov: http://www.rcpics.net/view_single.php?medid=62988 (2,1 MB)
Vseh 6 poizkusov: http://www.rcpics.net/view_single.php?medid=62988 (2,1 MB)
(Ker sem mlajši )Roberto napisal/-a:Bravo Mitja
Sedaj pa prosim še povej, zakaj gre tebi bolj pokonc kot meni
Moped, leduktol, plopelel ???
Robi
Motor: enak kot tvoj MEGA ACn 16/15/3
Reduktor: navaden Mega z notranjim ozobjem velikega zobnika, prenos 3,1:1
Propeler: Aeronaut 13x8
Akumulatorji: 7 x GP 1100
Model: manjši od Poldeta (tukaj je odgovor)
LP Mitja
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 15 Avg 2005, 10:05, skupaj popravljeno 2 krat.
V nosnem delu sem motor postavil nekoliko pod kotom, ker sem mislil, da lahko z pravilnim zasukom nosnega dela pri postavitvi na model dosežem kakršenkoli (seveda v nekem možnem območju) kot postavitve osi propelerja v desno in navzdol.mihah napisal/-a:Mitja, fino tole. Mali hotlinerček za vertikale.
Nasvet: Zmešaj si na plin nekaj višine
Pri testnih poletih včeraj, sem imel nekaj težav z sukanjem, ker so se malo med sabo teple notranje komponente in niso ravno dopuščale nekih nastavitev, zato sem letel,kar s tako postavljenim nosom kakor je pač naletelo..vsakič malo drugače. Zato sem moral vsak polet "loviti" model in zato sem "švedral" navzgor kot kak pijanec.
No, do tekme bom morda tudi to malo nevšečnost uspel dodelati ter poizkusiti še kakšen mix.
Meni se ne zdi da mi gre kaj posebno hitro gor! Se mi pa zdi, da gre ravno toliko, da me nima kaj skrbeti, da bi ne bil v igri...
LP Mitja
Imam še vsaj 10A rezerve pri mojem pogonu, vendar nisem toliko požrešen na rezultat da bi zaradi tega šel kupovat nov regler, saj mi sedanji ne dovoli več kot 25A. Trenutno je obremenjen okrog 22 A in dosežena višina v "normalnih" pogojih je čisto zadovoljiva.Ultralajt napisal/-a: Model: manjši od Poldeta (tukaj je odgovor)
LP Mitja
Robi
Ah, zaenkrat bom ostal kar na tem kar imam, se bom premislil morda le po tekmi, ko bom videl kam sem padel.
Včeraj sem malo treniral, pa me je nečak vprašal, koliko je vreden model...
Pa kar tako navržem..ene 40 do 70 jurjev leti po zraku.
Sem pa prejle za hec seštel vse kar sem porabil za izdelavo modela (brez upoštevanja delovnih ur..so samo HOBI), pa mi je prišlo okroglih 100 jurjev!!!!
Sedaj bom malo bolj pazil na model
Če se tega zavedal že prej, bi model ne bil tako zmahan od brezbrižnega ravnanja!
LP Mitja
Včeraj sem malo treniral, pa me je nečak vprašal, koliko je vreden model...
Pa kar tako navržem..ene 40 do 70 jurjev leti po zraku.
Sem pa prejle za hec seštel vse kar sem porabil za izdelavo modela (brez upoštevanja delovnih ur..so samo HOBI), pa mi je prišlo okroglih 100 jurjev!!!!
Sedaj bom malo bolj pazil na model
Če se tega zavedal že prej, bi model ne bil tako zmahan od brezbrižnega ravnanja!
LP Mitja
Ultralajt napisal/-a: To ti bo prišlo zelo prav šele ko se bo motorni čas zmanjšal na 10 sec, ali pa v F5J extrem, sedaj pa pride prav le v nikakvem vremenu.
LP Mitja
Kdaj bo to in na kak način?
Na osnovi trditev po forumu še pred mesecem dni, da se nič ne bo spreminjalo izdelam model, optimiran ravno za 60s (ali 40s v 7 celic) penjanja, sedaj pa to. Lepo prosim, čim prej na dan z odločitvijo, da grem v delavnico po drug, novim pravilom prilagojen model.
lp
Sašo
Sašo nič se ne boj saj nimaš konkurence kar se izdelave modelov tiče, sploh pa imaš zdaj model ki vsaj po moje nima konkurenta.raktivec napisal/-a:
Kdaj bo to in na kak način?
Na osnovi trditev po forumu še pred mesecem dni, da se nič ne bo spreminjalo izdelam model, optimiran ravno za 60s (ali 40s v 7 celic) penjanja, sedaj pa to. Lepo prosim, čim prej na dan z odločitvijo, da grem v delavnico po drug, novim pravilom prilagojen model.
lp
Sašo
lp, Domen
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
- Albert Einstein
- Albert Einstein
Nikar ne bodi zaskrbljen zaradi pravilnika. Saj bomo vsi na istem, če se bo spremenil.
Pridi na sobotno tekmo, pa boš videl koliko ima zaslug za rezultat model optimiran na pravilnik, in model optimiran na jadranje.
Ampak da se bo pravilnik enkrat v prihodnosti spremenil v smislu skrajšanja motornega časa je jasno ko beli dan. Za to pa "ste krivi vi raketaši" , saj začeti z jadranjem na višini 400-500 m nima nobenega smisla, saj že v mirnem breztermičnem vremenu dosežeš max čas in ti ostane le še da se z modelom zabiješ v piko v zadnji milisekundi. Čemu torej leteti 10 minut, da na koncu pet modelarjev v isti sekundi pikne model v piko.
Da ne bo zamere, ko govorim o "raketaših" ! Vesel sem, da ste med nami ker odkrivate in prikazujete nove zmogljivosti elektropogonov, kar nam pomaga tudi ostalim, ki nimamo toliko pojma o tem, da izpopolnimo svoje modele.
Vendar naj bi bila F5J predvsem disciplina kjer modelar prikaže svojo sposobnost jadranja, tu pa je veselica od 50 do 200 m višine.
Užitka v termičnem jadranju pa bi jaz ne zamenjal niti s 5 kW v nosu modela.
LP Mitja
Pridi na sobotno tekmo, pa boš videl koliko ima zaslug za rezultat model optimiran na pravilnik, in model optimiran na jadranje.
Ampak da se bo pravilnik enkrat v prihodnosti spremenil v smislu skrajšanja motornega časa je jasno ko beli dan. Za to pa "ste krivi vi raketaši" , saj začeti z jadranjem na višini 400-500 m nima nobenega smisla, saj že v mirnem breztermičnem vremenu dosežeš max čas in ti ostane le še da se z modelom zabiješ v piko v zadnji milisekundi. Čemu torej leteti 10 minut, da na koncu pet modelarjev v isti sekundi pikne model v piko.
Da ne bo zamere, ko govorim o "raketaših" ! Vesel sem, da ste med nami ker odkrivate in prikazujete nove zmogljivosti elektropogonov, kar nam pomaga tudi ostalim, ki nimamo toliko pojma o tem, da izpopolnimo svoje modele.
Vendar naj bi bila F5J predvsem disciplina kjer modelar prikaže svojo sposobnost jadranja, tu pa je veselica od 50 do 200 m višine.
Užitka v termičnem jadranju pa bi jaz ne zamenjal niti s 5 kW v nosu modela.
LP Mitja
1. Kolikokrat na lanskih in letošnjih tekmah se je to zgodilo? Mislim, da nikoli.Ultralajt napisal/-a: 1. Čemu torej leteti 10 minut, da na koncu pet modelarjev v isti sekundi pikne model v piko.
2. Užitka v termičnem jadranju pa bi jaz ne zamenjal niti s 5 kW v nosu modela.
2. Union ali Laško? Izbira je tvoja, zaslužil pa si si jo s to izjavo.
Robi
Ultralajt napisal/-a:Nikar ne bodi zaskrbljen zaradi pravilnika. Saj bomo vsi na istem, če se bo spremenil.
Pridi na sobotno tekmo, pa boš videl koliko ima zaslug za rezultat model optimiran na pravilnik, in model optimiran na jadranje.
Ampak da se bo pravilnik enkrat v prihodnosti spremenil v smislu skrajšanja motornega časa je jasno ko beli dan. Za to pa "ste krivi vi raketaši" , saj začeti z jadranjem na višini 400-500 m nima nobenega smisla, saj že v mirnem breztermičnem vremenu dosežeš max čas in ti ostane le še da se z modelom zabiješ v piko v zadnji milisekundi. Čemu torej leteti 10 minut, da na koncu pet modelarjev v isti sekundi pikne model v piko.
Da ne bo zamere, ko govorim o "raketaših" ! Vesel sem, da ste med nami ker odkrivate in prikazujete nove zmogljivosti elektropogonov, kar nam pomaga tudi ostalim, ki nimamo toliko pojma o tem, da izpopolnimo svoje modele.
Vendar naj bi bila F5J predvsem disciplina kjer modelar prikaže svojo sposobnost jadranja, tu pa je veselica od 50 do 200 m višine.
Užitka v termičnem jadranju pa bi jaz ne zamenjal niti s 5 kW v nosu modela.
LP Mitja
Okrog raket ni problema. Saj tudi sam nimam kaj prida znanja okrog pogonov. Edino kar sem storil je to, da sem malo povprašal na tem forumu, nato pa šel čez mejo po zasoljen pogon, tebi prodal regler, kupil zmogljivejšega, rezultat pa je kar zanimiv. Škoda, da ga nisi videl, bi kako rekla okrog tapravih jadralcev.
Na tekmo ne morem. Imam družino, ki mi je počasi pričela sitnarit, da naj bom čez vikende doma,če me že čez teden ni. To je resnica o moji odločitvi, da bom treniral in se na pomlad pojavil na tekmah. (Pa ne naprej govort!)
Med raketaše sem zašel povsem slučajno. V domači kotlini so navadno pri dnu take turbolence, da start z gumo ne pride v poštev. Razni sped motorčki se ne obnesejo, ko pa se sedaj povzpnem na 300 m, lahko tam ostanem dokler se ne naveličam. Prednost tega je tudi nad 50 ur letenja letno, pa še malce adrenalina se sprosti.
Okrog krajšanja delovanja motorja sem pa prvi za to, da se starta s kakih 50 ali 100 m in potem jadra. Hec je le v tem, da sem izdelal super probojni model, ki je ustvarjen za sedanja pravila in ostane v zraku natanko 10 minut, za krajšanje motornega časa pa bi bil bolj primeren kak drug model.
Samo v opombo: sped 400, ki deluje krajši čas je lahko ustrezno bolj obremenjen. Z manjšo maso modela in bolj probojnim profilom smo na istem, pa še dražje je, ker se motorčku splača skurit ščetke.
lp
Sašo