Malo večji model
Hvala Miškolinu da si je danes vzel čas in spotoma prletu k men ter naštelal motor v piko
Sedaj tole teče čisto drugače,je zelo odziven,pa na malih obratih vsaj ne crkava
Evo dokaz
http://www.youtube.com/watch?v=POIVGRGeId0
p.s. pogruntal sem pa tudi zakaj so eleroni tako refetali...namreč servo ročice nisem imel do konca privijačene in je bil luft,sedaj sem to uredil
Sedaj tole teče čisto drugače,je zelo odziven,pa na malih obratih vsaj ne crkava
Evo dokaz
http://www.youtube.com/watch?v=POIVGRGeId0
p.s. pogruntal sem pa tudi zakaj so eleroni tako refetali...namreč servo ročice nisem imel do konca privijačene in je bil luft,sedaj sem to uredil
Danes sem dobil še drug prop in sicer 23x8 in je res komadn
Mi pa neki stikalo za štrom serje.
Včasih ko motor laufa vmes kar prekine in crkne,včasih pa ko stikalo fizično izklopim,motor še kar dela.
Očitno tole stikalo za 40€ ni vre4dno pol qurca
Še to bo treba menjat jebela!!
Mi pa neki stikalo za štrom serje.
Včasih ko motor laufa vmes kar prekine in crkne,včasih pa ko stikalo fizično izklopim,motor še kar dela.
Očitno tole stikalo za 40€ ni vre4dno pol qurca
Še to bo treba menjat jebela!!
- Priponke
-
- P8300005.jpg (155.53 KiB) Pogledano 3709 krat
-
- P8300002.jpg (150.51 KiB) Pogledano 3709 krat
- multipraktik
- Tekmovalec
- Prispevkov: 403
- Pridružen: 28 Jan 2010, 19:55
- Kraj: Medvode
- modelarcina
- Profesor
- Prispevkov: 1038
- Pridružen: 18 Jan 2006, 13:30
- Kraj: kamnik
Ja sem ga probal dat v avto ,ampak je pol mal težavno vozit,pa še vso armaturo sem na sovoznikovi starni popraskal z auspuhom
Tako da se bo trup vozu kar na strehi oz. prtlažniku,ostalo pa v avtu.
Jebiga,namest da bi kupu karavana,sem kupu 2 metrsk aroplan
Jah ljubezen do letal je prevelika,avto bom pa še lohk zamenov ko bo tale koreta shodila,vsaj žejn ni preveč,pa skor nč gniu,to sta edini dobri lastnosti Clie
Tako da se bo trup vozu kar na strehi oz. prtlažniku,ostalo pa v avtu.
Jebiga,namest da bi kupu karavana,sem kupu 2 metrsk aroplan
Jah ljubezen do letal je prevelika,avto bom pa še lohk zamenov ko bo tale koreta shodila,vsaj žejn ni preveč,pa skor nč gniu,to sta edini dobri lastnosti Clie
- nori-modelar
- Profesor
- Prispevkov: 1075
- Pridružen: 07 Apr 2009, 10:08
- Kraj: Slovej Gradec
- Kontakt:
- UROŠ MURKOVIČ
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2428
- Pridružen: 25 Dec 2005, 12:29
- Kraj: Lj-Črnuče MKV-Vrhnika
Prejle sem laufal extro z navadnim stikalom za štrom in dela vredu,torej je bilo tisto drago stikalo res v p****.
Sem pa porajtal da če mi dolgo časa laufa na zelo nizkih obratih,malo zakašlja ali pa crkne,kot da bi prekinilo štrom.
Se da kje to kaj nastavit,je mogoče predvžig za naštelat in kje se to naštela?
nebi rad da mi v luftu ali na pristajanju crkne motor
Sem pa porajtal da če mi dolgo časa laufa na zelo nizkih obratih,malo zakašlja ali pa crkne,kot da bi prekinilo štrom.
Se da kje to kaj nastavit,je mogoče predvžig za naštelat in kje se to naštela?
nebi rad da mi v luftu ali na pristajanju crkne motor
Letenje z nastavljenimi zelo nizkimi obrati itak ni priporočljivo, prav zato ker lahko motor crkne.
Po drugi strani je vprašanje po koliko časa ti motor crkne.
Ko ti crkne, ti crkne, ker skoraj sigurno teče nekoliko na bogato zmes, kar pa med poletom, če ni to pretirano, ne more biti problem, ker prihod v pristanek je za motor malo drugačen položaj, kot tek na mestu, med letom pa prav dolgo zaprtega gasa itak nimaš, kakorkoli, tok zraka med letenjem propeleju vedno pomaga (razen pri hoveringu).
Motor lahko spodaj nekoliko osušiš, pa na mestu ne bo več crkaval, a poteem imaš več šans, da ti pri nenadnem dodajanju gasa crkne (kar je nočna mora pri hovranju -preverjeno).
Sploh pa je treba motor dodobra spoznati, narediti nekaj kilometrine in potem dodelovati finese, vseskozi pa vedno ravnati postopno in zmerno.
Po drugi strani je vprašanje po koliko časa ti motor crkne.
Ko ti crkne, ti crkne, ker skoraj sigurno teče nekoliko na bogato zmes, kar pa med poletom, če ni to pretirano, ne more biti problem, ker prihod v pristanek je za motor malo drugačen položaj, kot tek na mestu, med letom pa prav dolgo zaprtega gasa itak nimaš, kakorkoli, tok zraka med letenjem propeleju vedno pomaga (razen pri hoveringu).
Motor lahko spodaj nekoliko osušiš, pa na mestu ne bo več crkaval, a poteem imaš več šans, da ti pri nenadnem dodajanju gasa crkne (kar je nočna mora pri hovranju -preverjeno).
Sploh pa je treba motor dodobra spoznati, narediti nekaj kilometrine in potem dodelovati finese, vseskozi pa vedno ravnati postopno in zmerno.
Zadnjič spremenil Brane, dne 02 Sep 2010, 07:39, skupaj popravljeno 1 krat.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???