Stran 9 od 13
Objavljeno: 03 Avg 2008, 14:08
Napisal/-a Parky
Objavljeno: 03 Avg 2008, 15:07
Napisal/-a Phoinix
Super zgleda. Všeč mi ko se kabina preliva v modro proti vrhu, kjer je že tako modra glavčina.
Objavljeno: 03 Avg 2008, 16:36
Napisal/-a Saphir
Sem malo "sfalo", pa nič zato. Super izgled
Tudi meni se dopade modra glava in zgornji del kabine
Tiste "škrge" me pa spominjajo na "sharkyja"...
lp,S
Objavljeno: 03 Avg 2008, 16:39
Napisal/-a Parky
Tiste škrge bodo imele poseben pomen, upam da kmalu
(Fasst 2,4ghz)
Objavljeno: 03 Avg 2008, 22:03
Napisal/-a Boeing
Sweet... škoda k še sestra ne pozira hehe
Enivej, škrge zgledajo kul, ampak kolker sem seznanjen, jih za steklen canopy ne rabiš... samo za karbonski ?
Objavljeno: 04 Avg 2008, 05:44
Napisal/-a Parky
Boeing napisal/-a:
Enivej, škrge zgledajo kul, ampak kolker sem seznanjen, jih za steklen canopy ne rabiš... samo za karbonski ?
Škrge spodaj, so že serijsko zvrtane, če si to mislil
Objavljeno: 04 Avg 2008, 13:42
Napisal/-a Boeing
A tako. Ja, une ta spodnje sem mislil.
No, bombastik zgleda
Objavljeno: 04 Avg 2008, 13:42
Napisal/-a ajnstajn
Waa, kok mu dobro sede
Še na 50ko dej neki u stilu pa maš celo floto u elementu.
Objavljeno: 04 Avg 2008, 14:13
Napisal/-a Parky
50ka pride na vrsto kasneje
, sedaj ni časa ...
Objavljeno: 30 Avg 2008, 18:40
Napisal/-a Parky
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Danes sva z Robijem sprogramirala 12ko z V-Maxom
Nemorem verjet kakšna je razlika, kakor je Robi reku, komanda ti bere možgane
, Heli odziven kot pr norcih ....
Se vidimo v krtini
Objavljeno: 02 Sep 2008, 18:06
Napisal/-a Parky
Končno sem imel enega fotografa s seboj
Tukaj se moje poslanstvo konča
kar se tiče moje 90ke
Objavljeno: 12 Sep 2008, 18:41
Napisal/-a Parky
Objavljeno: 12 Sep 2008, 19:09
Napisal/-a Moho
Objavljeno: 12 Sep 2008, 20:07
Napisal/-a Parky
Canopy se na soncu ''šajna'' kot pr norcih
Treba poskrbet za fajn vidljivost
Objavljeno: 25 Sep 2008, 19:07
Napisal/-a Saphir
Bom kar tule vprašal.
Kakšne imaš nastavitve za HS na governorju. 1850 Rpm?
Tempest se na 1800 pelje kot "avtobus" z veliko navora. Pri 1850 je zgodba povsem drugačna in model popolnoma oživi.
Si že preizkušal na 1900?
lp,S
Objavljeno: 25 Sep 2008, 20:41
Napisal/-a Roby
Oj.
Bom kr jaz povedal nekaj glede GV-1. Obrate lahko nastavis take kot ti najbol pase sicer ko bos helikopter obremenil bojo tako ali tako padli pod nastavljene v obmocje najvecjega navora. Glavni trik governorja je da ti vzame gas ko helikopter razbremenis vendar ce imas nastavljene prenizke vrtljaje se bo helikopter slabo pobiral iz razbremenjenega motorja z nizko omejitvijo RPM ker je vplinjac prevec zaprt ko mu na hitro spet das polno obremenitev.
Nekateri nastavljajo na 90tkah RPM na 2000. Najslabse je pa ce imas polek nizko nastavljenih vrtljajev se pocasen servo za gas, kjer se pa helikopter zelo tezko pobira v 3Dju.
Sam sem poskusil ze 1950 pa je skoraj prevec agresiven, zgornjo mejo imam postavljeno kr na 1900RPM pa je cist ql.
Drugace pa malo poskusaj kateri RPM ti najbolj odgovarjajo na tvoj stil voznje.
Objavljeno: 25 Sep 2008, 20:42
Napisal/-a Parky
Ko smo se spraševali zakaj se motor tako malo vrti v Krtini na tekmovanju, sem potem pogruntal da sem letel na bogih 1800rpm
, klub 690mm blejdom in malo težjim helijem se ga je dalo premetavat
Skratka na 1900 imam Idle2 in takrat je heli res ''žval'', tko da nč šparat
Nekateri imajo nastavljeno tudi 1920-1950rpm, vendar je 1900 dovolj
ps: roby me je prehitu za 1 minuto v postu ... hehe♦
Objavljeno: 04 Okt 2008, 18:13
Napisal/-a Parky
Danes dobil zlati servo
(Bls-251), razlika je očitna
Zdej se ga pelje, da je noro
Objavljeno: 04 Okt 2008, 18:27
Napisal/-a smily
Potem praviš da je dober, jaz sem ga ravnokar noročil, v kompletu s trex 700
Za cikliko bodo pa BLS351
lp
Objavljeno: 04 Okt 2008, 18:30
Napisal/-a Parky
Ne bo ti žal!
Sam imam Bls-451 na eCCPM, ki so dovolj hitri in močni
, rep pa drži kot prbit, zdi se mi da je malenkost hitrejši in močnejši od 9256ke ...
Lp
Objavljeno: 04 Okt 2008, 20:40
Napisal/-a Roby
BLS-251 servo je toliko bolsi od 9251 ali 9256tke da je razlika tako ocitna da mislis da si zamenjal kompleten gyro ne pa samo servota
Objavljeno: 05 Okt 2008, 08:44
Napisal/-a Saphir
Parky napisal/-a:Danes dobil zlati servo
(Bls-251), razlika je očitna
Zdej se ga pelje, da je noro
Torej nič več problemov z 611-ko?
Objavljeno: 05 Okt 2008, 08:47
Napisal/-a Parky
Neeeee
sem imel še na repu na enem koncu malo upora, zato mi je tudi rep ''odbilo''.
Sedaj je res užitek leteti, ko je vse brezhibno
Lp
Objavljeno: 07 Okt 2008, 15:51
Napisal/-a Parky
Še en kratek video
YouTube:)
Objavljeno: 07 Okt 2008, 15:56
Napisal/-a Phoinix
Super
Je močan veter pihal, da je listje okrog letelo?