A veš v čem je bila fora? Najprej sem mislil, da se mi dogaja tisto, kar se mi je prejšnjo soboto, ko smo testirali, se spomniš? Takrat sem še vedno imel s polnim odklonom palčke še vedno nadzor in sem lahko varno pristal.Phoinix napisal/-a:Če gre pri heliju kaj v smislu kontrol narobe, večinoma ne moraš nič več naredit. Vsako sekundo dlje ko je helikopter v zraku brez pravega nadzora, bolj so izpostavljene osebe in premoženje. Nič probavat in upat, samo ugasnit, pa da pade dol kjer je. Crash je crash, neizpravni helikopterji pa ne letijo.
Edina, edina izjema bi bila, če se ti feler naredi, ko si nad kako osebo, ki pa že tako ali tako v tej zgodbi pod helikopterjem nima tam kaj iskati. Ljudje in avti morajo že po defaulti biti na varni razdalji.
Poleg tega sem tista dva linka v vmesnem času zavaroval z dvema podložama pri šraufku in se linka nikakor ne moreta sneti, zato mi je bilo to še toliko bolj čudno.
Zato sem najprej mislil, aha, to je spet to, pa ga počasi pristanimo. Dam polno v desno, helikopter pa vedno bolj v levo. Vendar je takrat že letel v smeri avtomobilom, tako da sem ga samo nagnil še naprej in v koruzo. To je bila stvar parih sekund.
Bom pa vedel za naslednjič, da bom takoj naredil izklop motorja, pa kot kamen na tla.