Stran 2 od 3

Objavljeno: 16 Sep 2006, 11:58
Napisal/-a MELO
Helou!

Kadar gre pa za Mibotovega 2 m pilota se ga pa splača do konca nardit! :D

lp.

Objavljeno: 16 Sep 2006, 12:24
Napisal/-a Intruder
MELO napisal/-a:Helou!

Kadar gre pa za Mibotovega 2 m pilota se ga pa splača do konca nardit! :D

lp.
Obrazloži... :roll:

Objavljeno: 16 Sep 2006, 16:29
Napisal/-a MELO
helou!

Razlaga: Mam ga že par sezon in me še ni razočaral!

Dobro leti tudi v slabih pogojih, preizkušen je v aerozapregi, akrobacije so mu pisane na kožo, je kompakten, lep in "dbest"!!! :D

Skratka čista desetka! =D>


lp.

Objavljeno: 16 Sep 2006, 18:25
Napisal/-a Intruder
Oprosti Melo. Malce sem površno prebral kar si napisal, zato je tudi moj odziv bil temu primeren. Prebral sem toliko kritik o tem modelu, da sem avtomatsko mislil, da si eden iz med tistih, ko pravijo da model ne leti. Jaz pravim, da je tukaj striktno samo rokica. Je pač en od modelov, ki je malenkost bolj zahteven od HLGja oz F5J modela. Vse pa tudi ne rabi samo letet. Kakorkoli...za vsako lomljenje naprej pripisujem svoji roki.

P.S.

Po tem, kolikor te poznam nisem mogel verjeti, da bi tudi ti bil eden izmed tistih, ki ga ne znaš letet!

Jan

Objavljeno: 18 Jan 2007, 16:23
Napisal/-a Intruder
Od zadnega posta je minilo že kar lep čas, vendar vam lahko ponosno rečem, da je Pilatus še cal in leti ODLIČNO. Ne bi mogel biti bolj zadovoljen. mogoče mi malce problemov dela še pristajanje - le ti so prilično hitri, saj se drugače hudič hoče zvrniti!

Jan

Objavljeno: 07 Jul 2009, 18:09
Napisal/-a Stanko P.
Pozdravljeni.

Tudi v moji delavnici se je znašel eden izmed mibotovih B4.
Vendar brez kakiršnih koli navodil...


Zanima me nekaj stvari.

-Položaj težišča...

-Vse krmilne površine razen smeri so nalepljene s selotejpom samo z zgornje strani. Kaj je predvideno original? Selotejp z obeh strani ali mogoče kaki panti.

-Bajonet je zvit v sredini tako da ima krilo nekaj V loma. Ali je to pravilno?


Če ima bilokdo kakšne uporabne podatke se že vnaprej zahvaljujem.

p.s.
Dejansko sem model včeraj vrgel na Štatnbergu, in mi je s težiščem na bajonetu hotel pumpat, v ovinku pa je hotel omahniti na notranje krilo. Je pa bilo zanj verjetno tudi premalo vetra.
Če druga ne, sem se prepričal vsaj o trdnosti modela ob dveh zasilnih pristankih.
#-o

Objavljeno: 07 Jul 2009, 20:25
Napisal/-a Jakob
Če imaš nekaj V loma ni nič narobe... čeprav moj je raven. Težišče točno pod bajonetom bo kar vredu. Jaz sem poskusil tudi za malenkost naprej, pa sem ga pomaknil nazaj pod bajonet. Se mi zdi bolje. Kar se pa pumpanja in omahovanja tiče je pa to pač malo v naravi tega modela... Ko se boš uletel z njim, bo ob dobrih pogojih in z dovolj hitrosti lepo letel...

aja - krilca pa le zalepi z obeh strani :wink:

Objavljeno: 13 Jul 2009, 21:11
Napisal/-a Stanko P.
Krilca in višino sem s selotejpom za šarnirje sedaj zlepil z obeh strani, zgoraj in spodaj. Zadeva sedaj deluje res masivno, sploh pri višini, ki je prej nekoliko strigla iz linije in posledično ni vračala v 0.

Težišče sem nastavil 5mm pred bajonetom, to je tudi največ kar lahko s 4xAA paketom dosežem.

Sedaj pa čakam samo še na prave vetrovne razmere, pol pa :ratata:

Objavljeno: 22 Jul 2009, 11:35
Napisal/-a Stanko P.
Včeraj sem spet stestiral model na Štatnbergu.

Z nastavitvami kot v zgornjem postu sedaj res leti odlično, tudi v bolj bogih pogojih se da prav lepo peglat.
Sedaj je treba samo čimveč letet, da ga v 0 osvojim.

Zna se zgoditi, da model dobi v zimskem času tudi malce atraktivnejšo barvno shemo, o tem pa več takrat ko se bo delalo.

Bottom line: Krasno letalce tako po izgledu kot po letalnih karakteristikah.

LP

Objavljeno: 09 Avg 2010, 00:30
Napisal/-a Cac
Potem, ko nihče ni hotel imeti mojega Pilatusa, sem se odločil, da ga preoblečem in mu naredim eno lepo barvno shemo. Ostal bo pri meni, preveč je lep, da ga dam od sebe!

Objavljeno: 09 Avg 2010, 18:12
Napisal/-a Stanko P.
Zanimivo, tudi jaz sem v teh dneh nekoliko spedenal Pilatusa. Mi je legenda enkrat lani padla v 'Črno Luknjo' na Štatnbergu in tako skoraj eno leto potrpežljivo čakala v kleti na svoj povratek.

No končno spet zgleda kot mora, manjkajo samo še švicarski križi in pa kljuka za šlep.

Objavljeno: 09 Avg 2010, 19:48
Napisal/-a MELO
helou!

Tut moj se je že parkarat vrnu ! Vsakič mogočnejši! :D
Zdje k ma 1.6 kg se mu dobr trga! :D No pa žleht je tut ratou, ampak se ga da brzdat! :D

A mogoče kdo ve ker profl je gor? ( sprašujem za mibotovega 2m )


lp.

Objavljeno: 09 Avg 2010, 20:11
Napisal/-a Stanko P.
Nekje mi je prišlo na uho da naj bi mel Eppler 205, ni pa to 100% informacija :^o.

Objavljeno: 09 Avg 2010, 20:31
Napisal/-a Ultralajt
Stanko P. napisal/-a:Nekje mi je prišlo na uho da naj bi mel Eppler 205, ni pa to 100% informacija :^o.
Tudi meni je prišla ta informacija na uho, ko sem se še "ubadal" z njim.
Imajo pa nekateri njegovi majčkeno večji bratci (~2,6m) kar RG 14 profil. (tasimpljetanartabulš)

Objavljeno: 09 Avg 2010, 21:50
Napisal/-a matej rozman
E 374

Objavljeno: 10 Avg 2010, 05:42
Napisal/-a Ultralajt
matej rozman napisal/-a:E 374
Zanimivo Matej. Od kje ti to?

Pred davnimi leti, sem v Mibu kupil samo plastičen trup Pilatusa. Ker sem hotel rep in krilo narediti sam, pa so mi dali mere za niju in tip profila za krilo ki je bil E205.
No, kasneje sem se premislil in dokupil še obe polovički krila v ARC varianti, tako da kateri profil je dejansko uporabljen, nisem 100 procentno prepričan.

Objavljeno: 10 Avg 2010, 06:31
Napisal/-a matej rozman
Ultralajt napisal/-a:
matej rozman napisal/-a:E 374
Zanimivo Matej. Od kje ti to?
Za koren nisem prepričan, je pa 374 zagotovo uporabljen na koncu krila. Je tudi sicer zelo popularen profil pri modelih malo starejšega datuma za uporabo pri vitkih krilih, ker ima rad nizke RE-je.

Objavljeno: 10 Avg 2010, 17:13
Napisal/-a Boško
Tudi kolikor je meni znano ima E374.
Se mi zdi celo da sem zasledil ta podatek v enem starem Timu kjer je g.Sekirnik pripravil obširen članek o Pilatusu.

Objavljeno: 11 Avg 2010, 10:58
Napisal/-a Stanko P.
Kakorkoli.

Pomembno je, da dobro leti, kar vsekakor lahko potrdimo. Po mojih izkušnjah res lepo pobira vsako dviganje na pobočju, poskus aerozaprege pa še sledi.

Sem pa ugotovil, da je ob majhni hitrosti boljše letet z izdatno komando smeri in manj nagiba, drugače se hoče 'zveznit' na notranjo stran zavoja. Ker je to moja prva 'koliko toliko scale glajda' sem bil prvič prisiljen uporabljat smer, kar poprej ni bilo potrebno je pa vsekakor dobrodošlo in se kasneje tudi precej pozna pri raznih motornih modelih.

Po mojem mnenju vsekakor model vreden stalnega mesta v hangarju.

Re: Pilatus B4

Objavljeno: 24 Maj 2012, 19:34
Napisal/-a Stanko P.
Spet imam eno vprašanje.

Na mojem modelu se precej pozna razlika v barvi trupa in kril, ki so prekrita z belo folijo. Trup pa je še original in je že precej porumenel. Pa me zanima če s kakšno polituro lahko osvežim barvo modelu, čeprav se mi zdi, da je pigmentiran laminat in to nebo imelo prav velikega vpliva. Barvanje pa mi nekak ne diši najbolj, zaradi mase in še bolj zaradi trpežnosti - mislim da barva nebi prenesla 'nazemljohodov' po hribih.

Hvala za bilokakšne namige, sploh tistih, ki imate mibove modele.

Drugače pa model še vedno 'kicking hard', sploh na takšen sever, kot je bil danes pri Krajncu. Zabava na kvadrat :whistle:

Re: Pilatus B4

Objavljeno: 24 Maj 2012, 19:39
Napisal/-a Stanko P.
p.s.

Skoraj pozabil. Nekje vmes je model dobil tudi vlečno kljuko in sem ga probal tudi v aerozapregi v navezi s treinerjem. Tudi tu se je lepo odrezal, se mi pa zdi, da komande mnogo bolj prijemlejo, ko leti s hitrostjo motornega modela.

Bi tukaj bilo pametno uporabljati zmanjšane hode?

Re: Pilatus B4

Objavljeno: 22 Jul 2014, 20:52
Napisal/-a KamiKaza
...po zaslugi Mirana- bivšega Mibovca, se je tudi pri meni znašel mali Pilček. Je tudi moral počakat na red kak leto al dve, preden sem zbral toliko volje da sem se ga lotil...
IMG_20130630_101615.jpg
IMG_20130630_101615.jpg (107.1 KiB) Pogledano 8281 krat
stanje ob prevzemu, vse razen višinca, smerke in krilc, truplo je že kar porumenelo (ne pomaga polirka, ne brušenje, verjetno sam novo barvanje)...
IMG_20130630_101637.jpg
IMG_20130630_101637.jpg (82.99 KiB) Pogledano 8281 krat
...seveda okrog odprtine kabince so kuj leteli tačrni :lol:
IMG_20130630_101648.jpg
IMG_20130630_101648.jpg (106.76 KiB) Pogledano 8281 krat
...pa en kup rebrc

Re: Pilatus B4

Objavljeno: 22 Jul 2014, 20:57
Napisal/-a KamiKaza
Pogona višine nisem hotel izvesti tako, kot so originalno hoteli (jebiga, zakaj enostavno, če lohka malčk zakompliciramo)...
IMG_20140603_190742.jpg
IMG_20140603_190742.jpg (63.96 KiB) Pogledano 8277 krat

Re: Pilatus B4

Objavljeno: 22 Jul 2014, 21:00
Napisal/-a KamiKaza
...trenutno stanje...
IMG_20140611_144630.jpg
IMG_20140611_144630.jpg (72.63 KiB) Pogledano 8276 krat
IMG_20140722_210646.jpg
IMG_20140722_210646.jpg (73.54 KiB) Pogledano 8276 krat
ja, bo Leški, spet...
IMG_20140722_211110.jpg
IMG_20140722_211110.jpg (65.05 KiB) Pogledano 8276 krat
...če bi se mi dalo izdelat še drugo krilce, bi verjetno bil že leteč? ](*,)

Re: Pilatus B4

Objavljeno: 02 Sep 2014, 22:00
Napisal/-a KamiKaza
...no, drugo krilce je končno sku padlo...
IMG_20140816_154023.jpg
IMG_20140816_154023.jpg (59.1 KiB) Pogledano 8073 krat
...potem pa še zaključki..
IMG_20140819_092838.jpg
IMG_20140819_092838.jpg (82.05 KiB) Pogledano 8073 krat
...pa folija...
IMG_20140819_121056.jpg
IMG_20140819_121056.jpg (87.07 KiB) Pogledano 8073 krat