Zbirka sesutih...
Tudi meni je uspelo
Včeraj zjutraj se peljem proti Krtini z občutkom, da ne bo vse v redu s helijem (trex-450), ko se bom vračal nazaj. Občutek me ni varal. Pri zadnji tretji bateriji minuta pred koncem poleta, ravno ko sem dobival samozavest in so osmice zgledale res osmice, mi je kar naenkrat s kakega metra višine padel helikopter v travo.
Izgledalo je kot da bi se spotaknil, zato ne vem, ali se to šteje kot kreš ali ne.
Na srečo nisem dovolj zategnil vijaka na zobniku motorju, zato se je motor začel vrteti v prazno, ko so se rotorji dotaknili tal (gas na 100%).
Škoda: Treba zamenjati glavni zobnik, ostalo pa zgleda v redu. Upam, da je glavna os še ravna. Blade-i so ostali celi.
lp,
Milan
Izgledalo je kot da bi se spotaknil, zato ne vem, ali se to šteje kot kreš ali ne.
Na srečo nisem dovolj zategnil vijaka na zobniku motorju, zato se je motor začel vrteti v prazno, ko so se rotorji dotaknili tal (gas na 100%).
Škoda: Treba zamenjati glavni zobnik, ostalo pa zgleda v redu. Upam, da je glavna os še ravna. Blade-i so ostali celi.
lp,
Milan
Kakor zgleda je tvoj T-Rex izvedel avtorotacijo ...
Sem pa tudi na svojem menjal zobnik (na motorju), mi je dosti živcev pokuril ker mi nikakor ni šel dol na koncu sem ga kar ''razrezal'' ni kaj ko Loctite prime je konec veselja
No v glavenem da je heli cev
Na napakah se učimo ...
Lp
B
Sem pa tudi na svojem menjal zobnik (na motorju), mi je dosti živcev pokuril ker mi nikakor ni šel dol na koncu sem ga kar ''razrezal'' ni kaj ko Loctite prime je konec veselja
No v glavenem da je heli cev
Na napakah se učimo ...
Lp
B
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
Nekako sem upal da mi tukaj notri ne bo treba nikoli pisati... No prišel je ta dan:)
Letim mojega trexa 450 približno 30 m od sebe in kakšnih 20 m visoko. Vmes suvereno debatiram z očetom in zgubim koncentracijo. Na enkrat ne vem kako je obrnjen in heli drvi proti meni. Rešujem in skoraj mi uspe, ko zadanem veje drevesa zraven ribnika. Lahko ugibate kam je padel:(
Najbolj pa boli to, da sem končno nabavil gy401 in je res odličen(bil). Voda ga je uničila...
Druge škode skoraj ni bilo(kriv flybar, 1 servo, zlomljen repni stabilizator + gyro=190€)
LP
Letim mojega trexa 450 približno 30 m od sebe in kakšnih 20 m visoko. Vmes suvereno debatiram z očetom in zgubim koncentracijo. Na enkrat ne vem kako je obrnjen in heli drvi proti meni. Rešujem in skoraj mi uspe, ko zadanem veje drevesa zraven ribnika. Lahko ugibate kam je padel:(
Najbolj pa boli to, da sem končno nabavil gy401 in je res odličen(bil). Voda ga je uničila...
Druge škode skoraj ni bilo(kriv flybar, 1 servo, zlomljen repni stabilizator + gyro=190€)
LP
Danes, vzletišče v Preboldu.
Kaj naj rečem, ne da uživam v tem prav nasprotno ampak zmagovalec dneva, če ne vsaj na naši stezi.
Že vsaj dva letalna dneva z mojim Gaui-jem 550, ko lahko rečem, da sem v osnovi naštudiral zaključek avtorotacije (prej pa bolj pristajal letalsko - po stezi zapeljal kakšen meter ali dva), ampak ,,piko'' pa sem izpustil.
Zgodilo se je v drugem štartu, klasičen vzlet na višino večjo kot 100 metrov, helikopter usmerim v smer steze, izklop motorja, avtorotacija-vse OK, tik pred dotikom dvignem kolektiv, pristanem in za konec premalo spustim kolektiv, ker so pa bili vrtljaji še dovolj veliki pa preprosto zvrnem helikopter.
Bum,bum paket baterij poleti dalje kot kabina, zlomljena repna cev in podpora zanj, potrgani zobniki za repni servo in še kakšna manjša zadeva.
Ranjena predvsem pilotova duša, pilot pa v stanju pop..
Sreča da je vikend, srečanje prestavljeno do takrat pa v napad po trgovinah (upam da bom imel srečo z založenostjo delov). Do takrat pa mali simpatični Rexi 450.
Fantje lep pozdrav ter lep vikend, pa veliko sreče vam želim in najbolje, da rečem Bog z vami in vašimi modeli.
Kaj naj rečem, ne da uživam v tem prav nasprotno ampak zmagovalec dneva, če ne vsaj na naši stezi.
Že vsaj dva letalna dneva z mojim Gaui-jem 550, ko lahko rečem, da sem v osnovi naštudiral zaključek avtorotacije (prej pa bolj pristajal letalsko - po stezi zapeljal kakšen meter ali dva), ampak ,,piko'' pa sem izpustil.
Zgodilo se je v drugem štartu, klasičen vzlet na višino večjo kot 100 metrov, helikopter usmerim v smer steze, izklop motorja, avtorotacija-vse OK, tik pred dotikom dvignem kolektiv, pristanem in za konec premalo spustim kolektiv, ker so pa bili vrtljaji še dovolj veliki pa preprosto zvrnem helikopter.
Bum,bum paket baterij poleti dalje kot kabina, zlomljena repna cev in podpora zanj, potrgani zobniki za repni servo in še kakšna manjša zadeva.
Ranjena predvsem pilotova duša, pilot pa v stanju pop..
Sreča da je vikend, srečanje prestavljeno do takrat pa v napad po trgovinah (upam da bom imel srečo z založenostjo delov). Do takrat pa mali simpatični Rexi 450.
Fantje lep pozdrav ter lep vikend, pa veliko sreče vam želim in najbolje, da rečem Bog z vami in vašimi modeli.
Denis kupi si eno 90tko in potem boš avtorotiral do onemoglostidenys napisal/-a:V zadnjih 10 mesecih so bili vsi kreši, ki sem jih imel, povezani z avtorotacijami. Da ne govorimo o ležajih v gripih in podobno, ki se eksponentno trošijo zaradi trdih pristankov. Pa kaj morem, če je tako zabavno...
Sicer pa je čas, da Matjaž preide na kaj večjega
lp Melly
- nori-modelar
- Profesor
- Prispevkov: 1075
- Pridružen: 07 Apr 2009, 10:08
- Kraj: Slovej Gradec
- Kontakt:
Moj kreš s protosom (staroooo)
okoli 100€ popravila!
okoli 100€ popravila!
- Priponke
-
- thetheh.jpg (116.06 KiB) Pogledano 5328 krat
Zadnjič spremenil nori-modelar, dne 20 Okt 2010, 08:10, skupaj popravljeno 1 krat.
- nori-modelar
- Profesor
- Prispevkov: 1075
- Pridružen: 07 Apr 2009, 10:08
- Kraj: Slovej Gradec
- Kontakt:
Pogoru t-rex
To sej zgodil men k nisem baterije filu na balanser
Uglavnem nč ni ostal od njega.
Tko da kreš ni nč u primerjavi s tem da ti zgori
Uglavnem nč ni ostal od njega.
Tko da kreš ni nč u primerjavi s tem da ti zgori
- Priponke
-
- mešano 906.jpg (102.35 KiB) Pogledano 4829 krat
-
- mešano 905.jpg (100.41 KiB) Pogledano 4829 krat
-
- mešano 904.jpg (95.03 KiB) Pogledano 4829 krat
Pozdravljeni,
Po dolgem času malo prezračim moj helikogaječasžezdavnajpovozil, pol pa tole :
Še avspuhi niso več to kaj so bili : ... p. Zdenko.
Po dolgem času malo prezračim moj helikogaječasžezdavnajpovozil, pol pa tole :
Še avspuhi niso več to kaj so bili : ... p. Zdenko.
Its nice to be important,, but its more important to be nice...