Stran 2 od 3

Objavljeno: 10 Jun 2009, 11:39
Napisal/-a Coil
Statični testi so narejeni, zvok je oglušujoč :D, meril sem z 15x15 in 15x16. S prvim vleče okoli 141A in ga obrne na ~9200 rpm z drugim 155A in ~9000rpm, 15. pride še 14.5x14...

Celice neogrete LongMax 2250 30-40C držijo 3,45V na 150A

Zvečer probam z propom 15x15 in logerjem, da vidim kaj se dogaja v zraku in kakšna je temperatura motorja. Seveda vas obvestim o rezultatu...

Objavljeno: 10 Jun 2009, 18:26
Napisal/-a Coil
Moj najhitrjši, najgrši avion !

Pročilo:

Doma sem pozabil polno stvari; imbus za vijake krila in kabinco :D tako da je pel šarnir trak.

Model sem imel za okoli 6-klikov preveč strimanega navzgor, kar mi je delalo probleme na štartu, je šel skoraj v trske :o #-o

Prop je bil RFM 15x15 nastavljeno 38s motorja ostale so še 3s, celice 3.85 po pristanku, komponente prijetno tople, a ne toliko da naslednič ne dam gor 15x16 ali pa mogoče 14.5x14 z +2,5

Gre občutno bolje kot prej, video pride...

Objavljeno: 10 Jun 2009, 20:53
Napisal/-a mihah
Coil ima potrjeno najbolj premotoriziran "cegu" 8)

Tri slikce za začetek

Objavljeno: 10 Jun 2009, 21:04
Napisal/-a Coil
To to, slike da mal podraži :jumpjump:

moja cigla, boste vidl ta akrobatski štart :ratata:

Moj nov moto: "gor k raketa, dol pa k knedl"

Objavljeno: 10 Jun 2009, 21:13
Napisal/-a mihah
Upam, da sem podatke prav napisal:

http://www.vimeo.com/5099628

Objavljeno: 10 Jun 2009, 21:55
Napisal/-a Coil
Na kameri sploh ne zgleda tako dramatično kot sem to občutil jaz. Zgleda da sem ga tudi precej postrani zabrisal, drugič moram gledati, da bo šel iz roke bolj naravnost. :wink:

Objavljeno: 11 Jun 2009, 19:08
Napisal/-a Coil
Vidim, da je po št. ogledov stvar kar aktualna.

Evo še en posnetek isti prop, boljši štat. (Iz napak se učimo :D )

Objavljeno: 11 Jun 2009, 19:10
Napisal/-a pribo
Bi lahko dal ta video nekam kamor ga lahko vidimo :-? :-?

Objavljeno: 11 Jun 2009, 19:27
Napisal/-a Coil
Kam pa naj ga dam, zate ? Ti ga prinesem domov :D

Sej dela - jaz vidim že 8 ogledov

Objavljeno: 11 Jun 2009, 19:30
Napisal/-a Ultralajt
pribo napisal/-a:Bi lahko dal ta video nekam kamor ga lahko vidimo :-? :-?
Malce si posodobi softwer, pa boš videl....

Adobe Flash Player 10 na primer......

Objavljeno: 11 Jun 2009, 19:31
Napisal/-a ssikuc
Dela, gre pa ko strela :o :o :o

Kakšne servote uporabljaš da pri takšni hitrosti še funkcionirajo?

Objavljeno: 11 Jun 2009, 19:34
Napisal/-a Coil
V krilu so digitalci Futaba S3055, rep HS-81 MG, odkloni so seveda nekaj mm... razen za zavoro.

Ja pospeški so pa, kar vredu; a danes že manj zanimivo kot včeraj :D

Objavljeno: 19 Jun 2009, 22:41
Napisal/-a Coil
Ker sem zadnjič pomeril z logerjem porabo z propom 15*15 in je bilo okoli 105-110A max med letom, sem danes probal še z 15*16 in poraba v letu je točno to kar želim max. špice okoli 130A.

Hitrosti dviganja so pa, ko model malo napičim in pridobi hitrost, kar precejšne 8) :ratata:

Objavljeno: 26 Jul 2009, 21:46
Napisal/-a Coil
In danes se je zgodil neljubi dogodek, Bandit je pikiral 2s po štartu. Razlog prekurjeni kontakti na baterijah... Stvar na katero nisem nikoli pomislil, da bi lahko šla narobe, kupil sem bec, vendar je bil priključen na glavno baterijo.

Bo treba v prihodnje razmišljati o pregledu baterij, katere se uporabljajo pri večjih tokovih ali pa posamične baterije za napajanje servotov - za kar je bilo v Banditu seveda več kot dovolj prostora #-o

Trup je poškodovan pri repu, ostale škode na trupu ni. Je zares robusten, če pomislim na hitrost, s katero je priletel na makadam. Eno krilo je v redu, drugo na pol zlomljeno. Motor je zabit in ne dela, prav tako getribi, kjer je skrivljena samo glavna os. Krmilnik dela in R700 tudi.

To je bilo to, popravil ga bom, vendar bo dobil poceni kitajčka in ga bom imel za na hrib.

Drugo leto pa upam na kakšno pravo zverino z vsaj 2x več kW.

Objavljeno: 26 Jul 2009, 21:57
Napisal/-a raktivec
Pri takem modelu se ne splača varčevat pri:
- baterijah
- sprejemniku
- reglerju
- servotih
Če imaš reduktor KPG je dolgoročno najcenejša rešitev nabava nove gredi in ležajev, ki so lahko tudi industrijski, da ne boš plačeval modelarskih cen.


p.s.
Obstaja možnost, da je najprej prišlo do kratkega stika ali kakšne koli blokade motorja, šele nato do kurjenja kontaktov? Malce čudna se mi zdi tale o skurjenih kontaktih.

Objavljeno: 26 Jul 2009, 22:05
Napisal/-a Coil
Baterije so bile res bolj poceni, samo jaz tako dobrih baterij še nisem imel, ki bi držale tako napetost pri 130A...

Ja getribe bom po vsej verjetnosti popravil, kupil novo os + ležaje, ARC-a dobim novega za 1/2 cene, taka je njihova politika.

Vendar bo imel nasljednji hotliner motor 1512 /1.5D ali kaj podobnega, za kar pa seveda rabim kaj bolj kompozitnega :D



PS: Mogoče je prišlo do kratkega stika, samo težko verjamem, ker se je to zgodilo takoj po štartu. Mogoče se na sliki ne vidi dobro samo na mestu kjer je prekurilo plast bakra na tiskovini ni bila prav debelo pocinjena, skoraj nic, ravno tokilo da je bila prekrita.

Edino kar ostane je, da prosim gospode iz ARC-a, da povejo ali je motor mehansko poškodovalo ali prekurilo.

Objavljeno: 27 Jul 2009, 08:18
Napisal/-a 8pac
kje pa prodajajo tega bandita

Objavljeno: 27 Jul 2009, 09:11
Napisal/-a Coil
Prodaja ga, FVK Modell

Objavljeno: 27 Jul 2009, 10:17
Napisal/-a AlesZ
Mogoče se na sliki ne vidi dobro samo na mestu kjer je prekurilo plast bakra na tiskovini ni bila prav debelo pocinjena, skoraj nic, ravno tokilo da je bila prekrita.
Imel sem enake probleme,pociniš eno šteko se napaka pojavi na drugi,popraviš in istočasno še tretjo,se tolažiš za tak denar površno spajkajo.Nato ti odbije enočrtico fetov in začneš razmišljat.Na koncu je vzrok visoka nemška tehnologija,ki nima za par izolacij.......

Objavljeno: 27 Jul 2009, 11:28
Napisal/-a Coil
Danes sem odprl še drugo baterijo in je pocinjena kot se spodobi. Ja res škoda, samo prej ali slej se ko daš nekaj robe čez se kaj takega pripeti.

Kot je bilo rečeno nasljednji model, ki bo z opremo skupaj nanesel malo več $, bo vsa oprema z moje strani dobro pregledana in če se bo le dalo bo dobil sprejemiške baterije.

Vidim da je malo pokurilo tudi motor :-? Še deluje ?

Objavljeno: 27 Jul 2009, 14:19
Napisal/-a teddy1908
Živjo Dejan,

ne bom preveč pametoval, rad bi samo dodal, da tole kar se ti je zgodilo pri bateriji se je zgodilo že večkrat. Sam sem to že marsikateremu popravljal, ma nimaš kej. Vsaj veš za naslednji avijon. Si pa prestavljam da bodo imele vse baterije ta problem pri tokovih, katere ti vlečeš.

Najbolj me preseneča kako si lahko spravil 130A iz tako majhnih baterij.

LP Tedi

Objavljeno: 27 Jul 2009, 14:19
Napisal/-a teddy1908
Živjo Coil,

ne bom preveč pametoval, rad bi samo dodal, da tole kar se ti je zgodilo pri bateriji se je zgodilo že večkrat. Sam sem to že marsikateremu popravljal, ma nimaš kej. Vsaj veš za naslednji avijon. Si pa prestavljam da bodo imele vse baterije ta problem pri tokovih, katere ti vlečeš.

Najbolj me preseneča kako si lahko spravil 130A iz tako majhnih baterij.

LP Tedi

Objavljeno: 27 Jul 2009, 15:50
Napisal/-a AlesZ
Vidim da je malo pokurilo tudi motor Še deluje ?
je previt in deluje

Objavljeno: 27 Jul 2009, 15:50
Napisal/-a AlesZ

Objavljeno: 27 Jul 2009, 17:26
Napisal/-a Coil
Baterije so držale 3.4V+ na celico pri 120-150A tudi ko so imele za sabo že 38s motorja in sem se pripravljal na pristanek napetost pod obremenitvijo ni nikoli padla pod 20V.

Tako da z moje strani kapo dol.

PS: Vsekakor pa ji nisem tako žgal, fantje v svetovni sceni vlečejo iz 3300mAh baterij okoli 400A :wink: