Soriška planina
Moderatorji: Pisaneli, Zaunkönig
Še en link če se kdo znajde....
http://euro.wx.propilots.net/
Tiste brniške meteorologe sem pa včasih ko sem še delal na stolpu večkrat spraševal za vreme, pa nisem dobil kakšne uporabne informacije.....
http://euro.wx.propilots.net/
Tiste brniške meteorologe sem pa včasih ko sem še delal na stolpu večkrat spraševal za vreme, pa nisem dobil kakšne uporabne informacije.....
Pa lep dan še naprej............Aleš
Opa ... tole pa bo neki ... kam gremo DSat?
Koliko težke modele boste v soboto gor nesli (in trdne)? Štrom ali pravo jadranje? Glede na to, da F3F kategorije ravno ne poznam, me zanima kakšne so omejitve (razpon, max teža, min teža, ipd), da vidim če imam kaj za gor prinest..
Ja je zasvajajoče, še posebej ker se zdi, da bo jutri res en lep dan za letenje... morda gre kdo iz Ljubljane (ali pa čez) gor?
Konc koncev pa če napišem modele boste lahko kar povedal kter bi bil najbolj primeren za F3F
Cumulus 2000 (eleroni, steklen trup, še ni letel torej je nestriman in vse) razpetina 1.8m, 650g jadralna/900g štrom
Telstar Race (letel, krila so bolj kot ne "fleksibilna"), 2m / 650g, štrom
HLG (neuničljiva krila, trup, fleksibieln rep mi dela probleme v orkanskem vetru) 1.5m/290g, pravi jadralec:P
Možnost je še, da vzamem trup od HLGja in nanj pritrdim cumulusova krila oziroma obratno (sta trupa enako dolga + krila enako široka
Ja je zasvajajoče, še posebej ker se zdi, da bo jutri res en lep dan za letenje... morda gre kdo iz Ljubljane (ali pa čez) gor?
Konc koncev pa če napišem modele boste lahko kar povedal kter bi bil najbolj primeren za F3F
Cumulus 2000 (eleroni, steklen trup, še ni letel torej je nestriman in vse) razpetina 1.8m, 650g jadralna/900g štrom
Telstar Race (letel, krila so bolj kot ne "fleksibilna"), 2m / 650g, štrom
HLG (neuničljiva krila, trup, fleksibieln rep mi dela probleme v orkanskem vetru) 1.5m/290g, pravi jadralec:P
Možnost je še, da vzamem trup od HLGja in nanj pritrdim cumulusova krila oziroma obratno (sta trupa enako dolga + krila enako široka
Ko naredim letalo, začnem leteti. Potem letim in razbijem letalo. Po tem sistemu pač nikoli ne pridem do tekem
@Letme;
Klasičen F3F model je divjak in:
-ima razpon krila med 2,8 in 3 m
-profil je debel 7,5%-8,5% in ukrivljen 1,4%-1,8%
-izdelan večinoma iz karbona in balse ali rohacela
-specifična obremenitev modela brez obtežitve je praviloma nad 45 g/dm2
-nosilec prenese vsaj 30g
-tekmovalni zavoji se večinoma izvajajo z flap-snap nastavitvijo komand...
Zanimivost:
-kljub temu, da je bikovsko grajen ni nujno, da preživi DS, kjer so nosilci sposobni prenest tja do 80g
http://www.dynamic-soaring.de/dynamic_s ... rofile.htm
Klasičen F3F model je divjak in:
-ima razpon krila med 2,8 in 3 m
-profil je debel 7,5%-8,5% in ukrivljen 1,4%-1,8%
-izdelan večinoma iz karbona in balse ali rohacela
-specifična obremenitev modela brez obtežitve je praviloma nad 45 g/dm2
-nosilec prenese vsaj 30g
-tekmovalni zavoji se večinoma izvajajo z flap-snap nastavitvijo komand...
Zanimivost:
-kljub temu, da je bikovsko grajen ni nujno, da preživi DS, kjer so nosilci sposobni prenest tja do 80g
http://www.dynamic-soaring.de/dynamic_s ... rofile.htm
lp
Sašo
Sašo
Torej vzamem karbon krila (nažalost 1.5m), ki so že bila preizkušena v takih pogojih - z malo obtežitve pa ga bom tudi dol spravu. (najrajš na cumulusov trup, ki mi deluje izredno trden sedaj ko sem V-rep popravil )
Še sedaj ne vem, ali bom lahko dobil prevoz pa me še zmeraj zanima če gre kdo preko ali iz Ljubljane jutri gor?
Še sedaj ne vem, ali bom lahko dobil prevoz pa me še zmeraj zanima če gre kdo preko ali iz Ljubljane jutri gor?
Ko naredim letalo, začnem leteti. Potem letim in razbijem letalo. Po tem sistemu pač nikoli ne pridem do tekem
Imam jaz samo en sedež še v avtu, ki je že zaseden
Ampak ob takile napovedi se ti splača potrudit poiskat prevoz ...
Ampak ob takile napovedi se ti splača potrudit poiskat prevoz ...
- Matjaž_Černivc
- Profesor
- Prispevkov: 1260
- Pridružen: 15 Nov 2004, 14:04
Fantje,
dežurni meteorolog gre jutri zutraj na vse zgodaj
jadrat na valove v Lescah. Napovedal je najmočnejši veter,
zgodaj zjutraj,ki bo proti poldnevu slabel. Glede na nadmorsko višino,
se vam na hribu ni treba bati za premalo vetra. Potrebno se bo zelo toplo obleči. Pred leti je isti meteorolog, ko je dežural na Brniku, mi smo mu pa pri -19 in 110km/h s Kredarce poslali pozdrave rekel, ne ga s..t pejte notri, pri -45 mi zmanjka tabele!
Uživajte,
Lp Gašper
dežurni meteorolog gre jutri zutraj na vse zgodaj
jadrat na valove v Lescah. Napovedal je najmočnejši veter,
zgodaj zjutraj,ki bo proti poldnevu slabel. Glede na nadmorsko višino,
se vam na hribu ni treba bati za premalo vetra. Potrebno se bo zelo toplo obleči. Pred leti je isti meteorolog, ko je dežural na Brniku, mi smo mu pa pri -19 in 110km/h s Kredarce poslali pozdrave rekel, ne ga s..t pejte notri, pri -45 mi zmanjka tabele!
Uživajte,
Lp Gašper
Odličen dan... Držalo je gor, sonček je sijal, družba super... samo pristajanje na skalah mi pa res ne diši več... razen Perota, ki je našel edini šop trave v katerega je pristajal smo ostali pri pristankih razbijali modele.
Ko naredim letalo, začnem leteti. Potem letim in razbijem letalo. Po tem sistemu pač nikoli ne pridem do tekem
Kje ste pa leteli??? Terena sta na jug in zahod solidna. Zdaj pa spet ne bom spal Ker mi grejo stalno traparije po glavi, bi spomladi lahko gor organizirali slovenski Fiss Ko sem že začel z F3F, na tejle karti zgleda prostora več kot dovolj, rabimo samo 100 m... Pravila so znana, treba bo opremo nabrati skupaj. Na začetku bo verjetno bolj amatersko, bolj zaradi druženja in uživancije, bomo videli če nas bo zagrabilo.... Samo pravi da je letenje čisto nekaj drugega kot po tehle naših hribčkih Pa še sorazmerno blizu in lahko dostopno....iz Kranja slabo urico, pa slabe pol ure peš v hrib. Škoda samo da bo prehitro sneg, potem imamo pa do konec marca čas modele pedenat
Pa še link za F3fF pravila....
http://www.sloperacing.com/info/f3f.htm
http://www.rc-soar.com/bmfa_league/f3f_ss.htm
http://www.sloperacing.com/
Pa še link za F3fF pravila....
http://www.sloperacing.com/info/f3f.htm
http://www.rc-soar.com/bmfa_league/f3f_ss.htm
http://www.sloperacing.com/
- Priponke
-
- Sorca.jpg (111.07 KiB) Pogledano 3241 krat
Pa lep dan še naprej............Aleš
matr, je bla teška; Boris kliče, ti, a greš na Sorco letet, jaz pa v službi ; do vrh glave zasut z delom; ker pa... se je obetala dobra družba, dobro letenje in kar je še takih atributov... sem toliko časa tečnaril, da so me spustili domov že ob dveh . Potem pa, jasno, sami počasneti na cestah, vsi možni semaforji naštelani na rdečo, jooooooj, sem mislil, da Sorice danes ne bom videl. Ampak .... ko je bila ura pol štirih, sem bil že na flugplacu ; jasno, od vse druščine sta ostala le Samo in Boris, pa neka ciroza se je začela vlečt, pa mraz je rataval, pa tema, pa...
Ampak MI se ne damo- sestavil sem zadevo, Samo je ruknil v zrak in... vam povem čista erotika, ma kaj erotika, to je bla že kar pornografija
Ko sem letel po smučišču gor, se je že kmalu nekaj slišalo , ah seveda Samo je natišaval svojo ubogo Erwino, da je kar cvilila
Ampak MI se ne damo- sestavil sem zadevo, Samo je ruknil v zrak in... vam povem čista erotika, ma kaj erotika, to je bla že kar pornografija
Ko sem letel po smučišču gor, se je že kmalu nekaj slišalo , ah seveda Samo je natišaval svojo ubogo Erwino, da je kar cvilila
- Priponke
-
- DSCF2616.JPG (58.41 KiB) Pogledano 3204 krat
-
- DSCF2611.JPG (103.56 KiB) Pogledano 3204 krat
-
- DSCF2610.JPG (35.1 KiB) Pogledano 3204 krat
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Samo letenje... prav zanimivo, ko si takole gledal modl, sploh ni zgledalo, da ga žgeš, ko pa si samo malo zategnil , eeeeej, kaj je to delalo s flugicami, prvič je uspelo leteti vzvratno, in, ja, še pohuvrali smo- znalo potrajati do pol minute
- Priponke
-
- DSCF2626.JPG (23.22 KiB) Pogledano 3181 krat
-
- DSCF2625.JPG (27.79 KiB) Pogledano 3181 krat
-
- ...že kar kičasto...
- DSCF2624.JPG (44.25 KiB) Pogledano 3181 krat
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----