Ultimate flying machine- MA - FURY Tempest
Moderator: Parky
Počasi se je začelo premikati. Prvo poglavje glava .
Ker sem do sedaj pobliže poznal koncept glave pri Thunder Tigre Raptor 90 in Align T-Rex 600 je tole povsem nov svet. Do prihoda flybarless sistemov je bila ta glava ena najbolj dovršenih in zelo cenjena predvsem v FAI izvedbi. Kar nekaj časa sem porabil za osnovno razumevanje vseh možnosti, ki jih ponuja. Kaj in kako pa bo pokazala praksa.
Ker sem do sedaj pobliže poznal koncept glave pri Thunder Tigre Raptor 90 in Align T-Rex 600 je tole povsem nov svet. Do prihoda flybarless sistemov je bila ta glava ena najbolj dovršenih in zelo cenjena predvsem v FAI izvedbi. Kar nekaj časa sem porabil za osnovno razumevanje vseh možnosti, ki jih ponuja. Kaj in kako pa bo pokazala praksa.
- Priponke
-
- Trenutno stanje
- Head_DA.jpg (57.02 KiB) Pogledano 3877 krat
fly it like u stole it
Naslednja stopnja, "ohišje" oz. Main Frame
Na nekaterih mestih je bilo enostavno preveč loctita zato je bilo potrebno vijačne zveze ločiti s pomočjo gorilnika (da Loctite popusti)... zaj**** delo...
Določene elemente pa je bilo potrebno celo "dodelati".
Vsekakor NI model za začetnike. Izkušeni modelarji, pa se bodo "našli v njem".
Na nekaterih mestih je bilo enostavno preveč loctita zato je bilo potrebno vijačne zveze ločiti s pomočjo gorilnika (da Loctite popusti)... zaj**** delo...
Določene elemente pa je bilo potrebno celo "dodelati".
Vsekakor NI model za začetnike. Izkušeni modelarji, pa se bodo "našli v njem".
- Priponke
-
- "dodelava"...
- Lathe_1.jpg (54.43 KiB) Pogledano 3808 krat
-
- Body_diss_1.jpg (64.03 KiB) Pogledano 3808 krat
fly it like u stole it
Constant drive gear
Že po predhodnem branju člankov je bilo mogoče razbrati, da je zobniški sklop vključno z "enosmernim ležajem" pri MA precej kompliciran (kot ostala mehanika). Problem tiči v dobrem tesnenju sestava puše in enosmernega ležaja. Mazanje je tu za razliko od ostalih v obliki “oljne kopeli”.
Zobniška dvojica je sestavljena iz glavnega 90T zobnika z ravnim ozobjem in stožčastega 70T zobnika, ki služi za pogon transmisije repnega rotorja. Samo razstavljanje naj bi bilo enostavno...a me je tu čakal pravi mali "pekel" Sklop enosmernega ležaja- zveza puša- ležaj- se je vrtel BP ampak je bil nerazstavljiv. Po iskanju informacij sem se le dokopal do podatka, da gre za eno redkih pomankljivosti pri modelu. Puša je premehka (!), kar posledično pomeni večjo obrabo (kanal na puši). Valjčki enosmernega ležaja se "uležejo" v kanal in tako povzročijo praktično nerazstavljivo zvezo. Stvari sem se lotil premišljeno in po dolgotrajnem "vztrajanju" le ločil elementa med seboj.
Mikrometer je pokazal enaka premera na neobrabljenem in obrabljenem delu puše (+-0,005mm), problem je tičal v prehodu, kjer se je premer v obliki "igle" povečal za + 0,03mm! Po nasvetu uporabnikov je potrebno sklop podreti na vsakih 50-70 štartov in spolirati "prehod". Bolj elegantno rešitev vidim v izdelavi novega nadomestnega kosa, ki je že v teku.
Že po predhodnem branju člankov je bilo mogoče razbrati, da je zobniški sklop vključno z "enosmernim ležajem" pri MA precej kompliciran (kot ostala mehanika). Problem tiči v dobrem tesnenju sestava puše in enosmernega ležaja. Mazanje je tu za razliko od ostalih v obliki “oljne kopeli”.
Zobniška dvojica je sestavljena iz glavnega 90T zobnika z ravnim ozobjem in stožčastega 70T zobnika, ki služi za pogon transmisije repnega rotorja. Samo razstavljanje naj bi bilo enostavno...a me je tu čakal pravi mali "pekel" Sklop enosmernega ležaja- zveza puša- ležaj- se je vrtel BP ampak je bil nerazstavljiv. Po iskanju informacij sem se le dokopal do podatka, da gre za eno redkih pomankljivosti pri modelu. Puša je premehka (!), kar posledično pomeni večjo obrabo (kanal na puši). Valjčki enosmernega ležaja se "uležejo" v kanal in tako povzročijo praktično nerazstavljivo zvezo. Stvari sem se lotil premišljeno in po dolgotrajnem "vztrajanju" le ločil elementa med seboj.
Mikrometer je pokazal enaka premera na neobrabljenem in obrabljenem delu puše (+-0,005mm), problem je tičal v prehodu, kjer se je premer v obliki "igle" povečal za + 0,03mm! Po nasvetu uporabnikov je potrebno sklop podreti na vsakih 50-70 štartov in spolirati "prehod". Bolj elegantno rešitev vidim v izdelavi novega nadomestnega kosa, ki je že v teku.
- Priponke
-
- Constant drive parts
- constat_drive_parts.jpg (50.4 KiB) Pogledano 3696 krat
-
- Po poliranju
- one_way_after.jpg (42.96 KiB) Pogledano 3696 krat
-
- Poškodovana puša
- main_shaft_sleeve.jpg (30.09 KiB) Pogledano 3696 krat
fly it like u stole it
Moje najljubše delo...razstavljanje motorjev
Trenutno čakam določene dele iz USA (Moho, tud zate smo naročil ) in gre vse skupaj bolj počasi. Potrebni bodo popravki na uplinjaču, ker ima original kar nekaj pomankljivosti.
Trenutno čakam določene dele iz USA (Moho, tud zate smo naročil ) in gre vse skupaj bolj počasi. Potrebni bodo popravki na uplinjaču, ker ima original kar nekaj pomankljivosti.
- Priponke
-
- O.S. max .91-SXH P.jpg (50.78 KiB) Pogledano 3563 krat
fly it like u stole it
Čakam magnetke za governor Šele potem sledi balansiranje.Parky napisal/-a:Lepa mašinca , sam fen je malo že zluknjan fajn bi blo če bi ga malo zbalensiral zarad vibracij pa to
Mohotu se že cedijo sline
Zaenkrat dobra preizkušena roba...več pa tekom gradnjeParky napisal/-a:Saphir, kakšna je(bo) kaj elektronika na tvoji 90ki
lp,S
fly it like u stole it
Da strnem dva tedna v slikah...
- Priponke
-
- Max. runnout (opletanje) 0,02mm - 3 urce "potenja"
- 3_runnout.jpg (66.05 KiB) Pogledano 3519 krat
-
- Priprava mesta za magnet (governor)
- 2_gov_magnet.jpg (79 KiB) Pogledano 3519 krat
-
- Pričakovana pošiljka...nekateri deli so bili potrebni zamenjave
- 1_parts.jpg (65.38 KiB) Pogledano 3519 krat
fly it like u stole it
še,...
- Priponke
-
- Mehanika skupaj :)
- 6_mech_compl.jpg (50.22 KiB) Pogledano 3516 krat
-
- Namestitev motorja. Zaradi posebnega vpetja potrebno paziti na max. runnout 0,02mm. Spet dobre 3 urce "potenja"
- 5_motor_in_place.jpg (84.58 KiB) Pogledano 3516 krat
-
- Modifikacija uplinjača...priporočila modelarjev "čez lužo"
- 4_carb_mod.jpg (48.31 KiB) Pogledano 3516 krat
fly it like u stole it
Zelo dobrodošel pripomoček...swashplate leveler, seveda narejeno doma
V kolikor prihaja ob pomiku collective pitcha do spremembe komand nagiba in nicka so potrebni manjši mixi. Tu pridejo do izraza napake (ali bolje rečeno "šlamparije" ) pri nastavljanju pravilnih dolžin ročic, pravih kotov,... Pri meni je zadostovalo 3 % mixa pitch-->ail in 1% (!) pitch-->elev.
V kolikor prihaja ob pomiku collective pitcha do spremembe komand nagiba in nicka so potrebni manjši mixi. Tu pridejo do izraza napake (ali bolje rečeno "šlamparije" ) pri nastavljanju pravilnih dolžin ročic, pravih kotov,... Pri meni je zadostovalo 3 % mixa pitch-->ail in 1% (!) pitch-->elev.
- Priponke
-
- swash_plate_level_use.jpg (55.06 KiB) Pogledano 3803 krat
-
- swash_plate_level.jpg (53.71 KiB) Pogledano 3803 krat
fly it like u stole it