Sprint pylon 400
Po ponovnem - bolj pozornem branju in pozanimanju na foromu sem ugotovil, da je moja mega pravzaprav enake velikosti kot je Mihova, tako da na eno vprašanje sem si že odgovoril. Skratka...edin problem ostaja pri tem, da nimam modela
Pa še nekaj: Ko ste govorili o ojačanju krila pri vijaku...kako ste to storili (kakšna slika)? Moj se je tudi tam zlomil :S
Jan
Pa še nekaj: Ko ste govorili o ojačanju krila pri vijaku...kako ste to storili (kakšna slika)? Moj se je tudi tam zlomil :S
Jan
Kar se tiče ojačevanja krila:
Moj prvi štart z modelom je bil ponesrečen-padel je v visoko travo, rahlo na krilo. Na kritičnem mestu se je laminat nagubal, ni pa počil. Iz preventive sem na spodnjo stran po celotni globini zvakuumiral enosmerni karbon, širok toliko kot trup. Pribitek na masi je <10g, krilo pa je na mestu vpetja sedaj skoraj premočno!
Miha je krilo ojačal odznotraj Nevem kako je s trdnostjo v tem primeru, je pa zato vizualno krilo enako kot prej.
Moj prvi štart z modelom je bil ponesrečen-padel je v visoko travo, rahlo na krilo. Na kritičnem mestu se je laminat nagubal, ni pa počil. Iz preventive sem na spodnjo stran po celotni globini zvakuumiral enosmerni karbon, širok toliko kot trup. Pribitek na masi je <10g, krilo pa je na mestu vpetja sedaj skoraj premočno!
Miha je krilo ojačal odznotraj Nevem kako je s trdnostjo v tem primeru, je pa zato vizualno krilo enako kot prej.
Lep pozdrav,
Aleksej Dolinšek - LMD Kanja Hrastnik
Aleksej Dolinšek - LMD Kanja Hrastnik
Odlično.... Dušanu sem že poslal email, kako in kaj, koliko jih bo potrebno, da se bo z stroški poštnine izšlo z 100€/model. V hitrem pogledu to pomeni že 5 oseb. mislim, da ne bo problem.
Miha mi je povedal, da je ob nabavi modelov ga marsikdo pustil na cedilu glede plačila modela. Da se to ne bo ponovilo bomo za modele v naprej pobrali denar in vse bo tipi topi.
Upam, da "dule" že bere email in si mane roke
Jan
Miha mi je povedal, da je ob nabavi modelov ga marsikdo pustil na cedilu glede plačila modela. Da se to ne bo ponovilo bomo za modele v naprej pobrali denar in vse bo tipi topi.
Upam, da "dule" že bere email in si mane roke
Jan
Le pogum!
Je pa res, da ne škodi, če človek tak model vidi še pred nakupom (tudi v zraku!).
Gospod ki mi ga je prodal pravi, da ko ga je naročil ni vedel da je to tako majhno in "našpičeno".
Po neuradnih informacijah bosta na Litijskem mitingu prisotna 2 Sprinta. Če morebitne interesente pot zanese mimo...boste hitro našli tistih 6 naročil.
Pa še to-na gornjem linku (sliki) imajo Sprinti 1 eleron. To je stara verzija, zdaj delajo take z dvema. Čeprav tudi z enim leti čisto dobro (po naključju preverjeno)
Je pa res, da ne škodi, če človek tak model vidi še pred nakupom (tudi v zraku!).
Gospod ki mi ga je prodal pravi, da ko ga je naročil ni vedel da je to tako majhno in "našpičeno".
Po neuradnih informacijah bosta na Litijskem mitingu prisotna 2 Sprinta. Če morebitne interesente pot zanese mimo...boste hitro našli tistih 6 naročil.
Pa še to-na gornjem linku (sliki) imajo Sprinti 1 eleron. To je stara verzija, zdaj delajo take z dvema. Čeprav tudi z enim leti čisto dobro (po naključju preverjeno)
Lep pozdrav,
Aleksej Dolinšek - LMD Kanja Hrastnik
Aleksej Dolinšek - LMD Kanja Hrastnik
Še malo opozorilo.
Krilo Sprinta je bolj "švohotno" v primerjavi s kakim VIPom, da ne rečem Stingerjem... zato priporočam lahke setupe in lahkotne akrobacije. Model je namenjen in je narejen za
Zelo zanimiv setup za začetek - preprost vzlet in pristanek (tak model bi moral znati peljati vsak, ki zna peljati na elerone in ima malo hitrosti v krvi)
MICRO DANCER
2S LiIon Mini BMZ 1100 mAh
Klasičen:
Speed 400 6 V
7 GP1100 (tudi na 2S LiIon/LiPo gre OK!)
Spiderski:
MEGA 16/7/5 ali Hacker B20 15 L
3S Polyquest 1200 XP
30 A krmilnik!
4x3 prop do 4.1 x 4.1 (skrajno 4.7 x 4.7 vendar dvomim v krilo...)
Krilo Sprinta je bolj "švohotno" v primerjavi s kakim VIPom, da ne rečem Stingerjem... zato priporočam lahke setupe in lahkotne akrobacije. Model je namenjen in je narejen za
Zelo zanimiv setup za začetek - preprost vzlet in pristanek (tak model bi moral znati peljati vsak, ki zna peljati na elerone in ima malo hitrosti v krvi)
MICRO DANCER
2S LiIon Mini BMZ 1100 mAh
Klasičen:
Speed 400 6 V
7 GP1100 (tudi na 2S LiIon/LiPo gre OK!)
Spiderski:
MEGA 16/7/5 ali Hacker B20 15 L
3S Polyquest 1200 XP
30 A krmilnik!
4x3 prop do 4.1 x 4.1 (skrajno 4.7 x 4.7 vendar dvomim v krilo...)
Točno to imam v mislih Miha!
Hacker B20 15L je dosti lažji od Mege, kar pomeni da bi bil tudi super motor za Sprinta. Do sedaj sem dvomil v ta motor in njegovo moč za direktni pogon. Torej bi bila vseeno dobra izbira!? Koliko bi ga lahko "poslil" da bi še zdržal trajne obremenitve. Tam do kakih 20A bi že mogel iti ne!?
http://www.aircraft-world.com/prod_data ... uestxp.htm
To sem našel o celicah ki praviš da so top trenutno....povej še ceno in kje se dajo dobiti!?
Jan
Hacker B20 15L je dosti lažji od Mege, kar pomeni da bi bil tudi super motor za Sprinta. Do sedaj sem dvomil v ta motor in njegovo moč za direktni pogon. Torej bi bila vseeno dobra izbira!? Koliko bi ga lahko "poslil" da bi še zdržal trajne obremenitve. Tam do kakih 20A bi že mogel iti ne!?
http://www.aircraft-world.com/prod_data ... uestxp.htm
To sem našel o celicah ki praviš da so top trenutno....povej še ceno in kje se dajo dobiti!?
Jan
Hackerček:
20 A ja, ampak obilica hlajenja! Ampak ne za 4 minute! Brzina bo itak tako huda, da bo več kot nekaj 10 s tišanja na ful postalo naporno
Bolje je v sunkih in brisancih...
Celice:
http://www.elektromodellflug.de/akku-test/polyquest.htm
Dajo se pa dobiti v eni izmed naših trgovin.
Cena je pa slabih 12k SIT.
20 A ja, ampak obilica hlajenja! Ampak ne za 4 minute! Brzina bo itak tako huda, da bo več kot nekaj 10 s tišanja na ful postalo naporno
Bolje je v sunkih in brisancih...
Celice:
http://www.elektromodellflug.de/akku-test/polyquest.htm
Dajo se pa dobiti v eni izmed naših trgovin.
Cena je pa slabih 12k SIT.
Narejen je dovolj trdno. Jaz s svojim Mini ACjem in 2x konion niti nisem pomislil o tem da bi se lahko zložil...teral sem ga kolikor se da in delal kolikor se da močne zavoje. Krilo ni niti kaj dosti zadihalo.....moje mnenje! Za hitrosti ni problem...miha je imel v mislih bolj to, da lahko ob raznih zavojih model popusti!
Jan
Jan
Problem je v trdnosti krila in ne o kakšnih dimaničnih kovitih, ipd.
Krilo je narejeno za dirkanje s Speed 400 motorčkih. Ni nič D-boxa in karbonskih ojačitev, relativno šibka je tudi stojina. Da ne bo kdo napačno razumel vse to v primerjavi z VIP, Stingerjem in Voodoojem...
Spomnimo se debate na RC Groups
http://www.rcgroups.com/forums/showthre ... ght=sprint+
Da ne bo kdo napačno razumel, Sprint gre lahko PRECEJ hitro, samo odkloni in v pilotovi glavi ne sme biti potrebe po hitrem menjavanju smeri ročic na komandi
Za dirkanje je potrebno zapreti špranje na eleronih in jih na koncu zalepiti (proti fluttru).
Uporabil sem TESA Crystal Clear Tape.
Dobi se ga z malo srečo po Baubauih, če pa nimate sreče pa v eni izmed naših modelarskih trgovin.
Krilo je narejeno za dirkanje s Speed 400 motorčkih. Ni nič D-boxa in karbonskih ojačitev, relativno šibka je tudi stojina. Da ne bo kdo napačno razumel vse to v primerjavi z VIP, Stingerjem in Voodoojem...
Spomnimo se debate na RC Groups
http://www.rcgroups.com/forums/showthre ... ght=sprint+
Da ne bo kdo napačno razumel, Sprint gre lahko PRECEJ hitro, samo odkloni in v pilotovi glavi ne sme biti potrebe po hitrem menjavanju smeri ročic na komandi
Za dirkanje je potrebno zapreti špranje na eleronih in jih na koncu zalepiti (proti fluttru).
Uporabil sem TESA Crystal Clear Tape.
Dobi se ga z malo srečo po Baubauih, če pa nimate sreče pa v eni izmed naših modelarskih trgovin.
- Priponke
-
- tesa3.jpg (29.62 KiB) Pogledano 4419 krat
-
- tesa2.jpg (44.92 KiB) Pogledano 4419 krat
-
- tesa1.jpg (52.33 KiB) Pogledano 4419 krat
Pravilno! "Trik" je znan iz F5D scene že dolgooo časa. www.f5d.org
Model se po tej modifikaciji tudi manj žično obnaša, kar pomeni, da se da po progi peljati bolj sproščeno in tekoče. Problematični so lahko edino vzleti in pristanki v vetru, ker nimamo dovolj odklonov...
Model se po tej modifikaciji tudi manj žično obnaša, kar pomeni, da se da po progi peljati bolj sproščeno in tekoče. Problematični so lahko edino vzleti in pristanki v vetru, ker nimamo dovolj odklonov...
Tesa Crystal Clear Tape je neke vrste tanek, relativno elastičen selotejp odporen proti UV. Je enostransko lepljiv.
Reže sem pa zalepil po naslednjem postopku - KLIK!
Reže sem pa zalepil po naslednjem postopku - KLIK!
Kapton pa več ni v redu?
Jaz sem do zdaj (na večjih modelih) delal tako:
V Merkatoru sem kupil obojestranski zelo tanek "selotejp". V papirnici sem nabavil prozorno foljo za laserske tiskelnike. Folijo sem narezal na poljubno široke trake in nato ta lepilni trak nanj nalepil (samo po polovici). To polovico sem nato zalepil na fiksni del krila, drugo - nepolepljeno pa sem pustil, da se v nulti poziciji krmilne površine, lepo naslanja nanj. Zadeva ne cvili in izglda zelo estetsko oz. se iz dolžine 1m sploh več ne vidi. Da je zadeva sigurno ostala na svojem mestu sem na koncu vzel likalnik za foljo, ga ogrel na malce mank kot je priporočeno za foljo, ter zadevo popeglal. Tako je več živ bog ne bo spravil dol.
Srečini ponosno lastniki:
Mibo LS8. Znan je bil po cviljenju in tuljenju......ne piska več
Mini SAL Bobolink (bivši). Letalne lastnosti so se mu drastično izboljšale
Bivši Mibo Sixty. Njegovo cviljenje in uljenje se je razpolovilo. Opazil sem boljše pobiranje v slabih pogojih na pobočjih....
Skratka...deluje...vprašanje je sedaj le, če ni Sprint malce premali za tako sorazmerno debelo folijo?
Jan
P.S.
Kako to, da se folja zaviha pod rob GFKja? ALi je to pri velikih hitrostih ne prisili v to da pobegne še bolj globoko v špranjo in zareza se spet odpre?
Jaz sem do zdaj (na večjih modelih) delal tako:
V Merkatoru sem kupil obojestranski zelo tanek "selotejp". V papirnici sem nabavil prozorno foljo za laserske tiskelnike. Folijo sem narezal na poljubno široke trake in nato ta lepilni trak nanj nalepil (samo po polovici). To polovico sem nato zalepil na fiksni del krila, drugo - nepolepljeno pa sem pustil, da se v nulti poziciji krmilne površine, lepo naslanja nanj. Zadeva ne cvili in izglda zelo estetsko oz. se iz dolžine 1m sploh več ne vidi. Da je zadeva sigurno ostala na svojem mestu sem na koncu vzel likalnik za foljo, ga ogrel na malce mank kot je priporočeno za foljo, ter zadevo popeglal. Tako je več živ bog ne bo spravil dol.
Srečini ponosno lastniki:
Mibo LS8. Znan je bil po cviljenju in tuljenju......ne piska več
Mini SAL Bobolink (bivši). Letalne lastnosti so se mu drastično izboljšale
Bivši Mibo Sixty. Njegovo cviljenje in uljenje se je razpolovilo. Opazil sem boljše pobiranje v slabih pogojih na pobočjih....
Skratka...deluje...vprašanje je sedaj le, če ni Sprint malce premali za tako sorazmerno debelo folijo?
Jan
P.S.
Kako to, da se folja zaviha pod rob GFKja? ALi je to pri velikih hitrostih ne prisili v to da pobegne še bolj globoko v špranjo in zareza se spet odpre?