Stran 2 od 6

Objavljeno: 08 Mar 2010, 22:18
Napisal/-a belovic
Čimprej popravit... zrak je njegov dom :wink:

p.s.
trenutno v manufakturi nastajata 2 popolnoma nova modela (po pravilih CRO "nacional") s ciljano maso RTF 351gr. in sicer ta prvi "allround" s površino 24dm2 in drugi za mirno vreme s površino med 27 in 28dm2. Modela imata novo zasnovano geometrijo in profila kril.

Objavljeno: 08 Mar 2010, 23:02
Napisal/-a Coil
Lahko napišeš približno težo krila in trupa. Kakšen je način gradnje?

Objavljeno: 09 Mar 2010, 08:47
Napisal/-a belovic
Trenutno nimam fotoaparata da bi poslikal zadeve (v prilogi zaenkrat samo trupi), vendar nakratko:
Model Nr.1 "Allround"
-sprednji del trupa karbon = 28gr.
-cev karbon = 14gr.
-V-rep balza laminirana z UD-jem = 18gr.
-krilo-stiro sredice vakumirane s 27gr. steklenko = 90gr.
------------------
+ 10gr. drobnarije = masa praznega modela 160gr.

Model Nr.2 "mirno vreme"
-sprednji del trupa kevlar = 24gr.
-cev karbon+alu = 16gr.
-X-rep balza = 20gr.
-krilo-"D-box"+rebra+spars strips = 90gr.
------------------
+ 10gr. drobnarije = masa praznega modela 160gr.

Objavljeno: 09 Mar 2010, 12:59
Napisal/-a Coil
:o, to pa je lahko.

Objavljeno: 09 Mar 2010, 14:42
Napisal/-a belovic
Mora biti... (konkurenca ze leti s taksno maso :wink: )
Ne pozabiti da gre za pravila ala ECO torej slaboten motor tipa 400 na 2S in eliso 6*3. Delovni cas motorja je letos skrajsan na samo 40 sek. in le s taksno maso lahko dosezes zeljeno startno visino. #-o

Objavljeno: 12 Mar 2010, 00:00
Napisal/-a belovic
Tako, uspelo mi je zvakumirati vse segmente krila za 1. model. Edino bom se pokusal vingletice namesto iz Herex-a izdelati iz brusene balze in jih ojacati s steklenko. Masa se neobdelanih segmentov je 88gr. tako, da je realno pricakovati koncno maso krila okoli 90gr.

Objavljeno: 23 Mar 2010, 20:50
Napisal/-a belovic
Krilo je prakticno gotovo. Manjkajo se ta male vingletice. Masa izgotovljenega krila je 84gr., z zalepljenimi malimi vingleticami pa bo 86gr... Tako torej tudi s tole tehnologijo se dajo narediti krila pod 90gr. :P

Objavljeno: 19 Maj 2010, 08:12
Napisal/-a belovic
Model "Atlantis10" ima v letošnji sezoni za seboj dve bolj ali manj uspešna nastopa na hrvaškem pokalu. Zamišljena konstrukcija se je iskazala kot zelo konkurenčna, saj model v 40-ih sekundah kolikor je na razpolago motornega časa, pridobi po mojih ocenah ~20% večjo višino na štartu od konkurence. Letalne lastnosti v različnih vremenskih razmerah so tudi po pričakovanjih, zaradi nekoliko manjše razpetine in hitrega profila pa nekoliko zaostaja v popolnoma mirnem ozračju brez termičnih dviganj. Zato v "delavnici" že nastaja krilo s povečano razpetino, ki bo enakovredno tudi v brezvetrju.

Še nekaj...za model Nr.2 so v pripravi krila izdelana po principu FF tehnologije :glasba:

Objavljeno: 19 Maj 2010, 11:19
Napisal/-a Zvone
Kateri stiropor uporabljaš za krila!

Objavljeno: 19 Maj 2010, 19:30
Napisal/-a belovic
Relativno finozrnati in kompakten ~15-18kg/m3 iz JUB-a :wink:

Objavljeno: 19 Maj 2010, 20:34
Napisal/-a A. Kovač
Izredno lep model Ivica =D> , želim ti čim več dobrih rezultatov z njim.

Objavljeno: 19 Maj 2010, 22:20
Napisal/-a belovic
A. Kovač napisal/-a:Izredno lep model Ivica =D> , želim ti čim več dobrih rezultatov z njim.
Aleš hvala tebi najprej za gradivo...pa tudi ata je opravil odlično delo (kot vedno) :wink:

Objavljeno: 10 Avg 2010, 18:26
Napisal/-a belovic
Kot sem že omenil, je v pripravi model s povečano razpetino ~210cm po vzoru FF kategorije in sicer s karbonskim D-boxom. Ker še nisem 100% prepričan kakšen profil krila izbrati sem se za jesenske tekme odločil pripraviti testna krila za šibkejše pogoje, s katerimi naj bi model nekoliko boljše planiral od predhodnika. Glede na to, da je izdelava karbonskih kril dokaj zamudna in ne ravno poceni, imajo tale testna krila D-box iz balze vendar bodo rebra ravno tako ojačana s CF-trakci oz. "Cap Strips-i", ki sem jih narezal iz UD-laminata.
Prilagam še nekaj slik iz priročne delavnice v dnevni sobi :oops:

Objavljeno: 11 Avg 2010, 09:51
Napisal/-a pegasus
Hehe, zdej pa samo še outrunner pogon gor, pa greš lahko zmagat na dvojno eurocup tekmo ;)

Objavljeno: 11 Avg 2010, 10:23
Napisal/-a belovic
Zaenkrat nimam kakšnih europskih ambicij, še 2 tekmi imamo namreč jeseni v CRO prvenstvu, mogoče pa prihodnjo sezono ko bo nared kompletna flota "Atlantisov 2011" ampak vse bo seveda odvisno od družinskega proračuna :wink:

Objavljeno: 13 Sep 2010, 19:58
Napisal/-a belovic
Naposled je končano tudi testno krilo nekoliko večje razpetine 190cm, z novo serijo profilov za boljše letalne lastnosti v šibkejših pogojih. Za dobro planiranje je pomembna tudi dobra aerodinamika modela s čim manjšim uporom. Glede na to, da letala v tej kategoriji ala ECO lahko uporabljajo samo 2 servota za smer in višino je pomembno narediti ustrezno geometrijsko zvitje krila proti koncu ušk, za lažje kroženje v ozkih balončkih ter posledično manjšo izgubo višine.

Za konec še nekoliko slik:

Objavljeno: 13 Sep 2010, 20:07
Napisal/-a belovic
še malo:

Objavljeno: 13 Sep 2010, 20:49
Napisal/-a mihec87
Gradnja kril =P~ =P~ =D> =D>

Objavljeno: 13 Sep 2010, 21:04
Napisal/-a modelarcina
:o najbrž enega "prdneš" pa gre gor :lol: :lol: =D>

Objavljeno: 13 Sep 2010, 21:38
Napisal/-a belovic
Obremenitev kril površine ca. 26dm2 pri masi 351 gr. v kombinaciji s ta pravim profilom povedo svoje :wink:

Objavljeno: 10 Okt 2010, 20:22
Napisal/-a belovic
Tako se z "Atlantisom" prebije pristajalna točka :wink:

Objavljeno: 10 Okt 2010, 20:30
Napisal/-a mihec87
Ni škoda modela?

p.s.
Preveč kostanja in sladkega jabolčnika?

Objavljeno: 10 Okt 2010, 21:11
Napisal/-a raktivec
Slika Šminker model. Slika

Profil me spominja na stare HLG profile.

Objavljeno: 11 Okt 2010, 09:30
Napisal/-a belovic
mihec87 napisal/-a:Ni škoda modela?
Pri lahkih modelih (350gr.) in izpopolnjenih konstrukcijah ter trpežni osi Speed-a 400 to več niti ni tako velik problem, je pa potrebno nekaj občutka da ne pretiravaš. Sicer pa je vse to posledica izenačenosti modelov in tekmovalcev, za uvrstitev v finale-7 najboljših tekmovalcev je namreč včeraj na tekmi v Sisku bilo potrebno zbrati kar 99,2% tock (v šestih kvalifikacijskih poletih) :o in se vsak pristanek, ki je > 1-2m lahko še kako maščuje...

Profil je pa kot že rečeno malce modificiran iz serije HN-ov :wink:

Objavljeno: 11 Okt 2010, 14:42
Napisal/-a muha
belovic napisal/-a:
Profil je pa kot že rečeno malce modificiran iz serije HN-ov :wink:
HN-1033???