Velcraft Scarab 26ccm
Prvič sem se lotil airbrush-a. Hočem naredit lepo senco okrog ciljne zastave, optično nekako tako kot da je sama zastava kake 2mm nad čolnom, senca pa naj bi bila cca 3mm široka.
Tole je trening:
Mogoče bo tole komu prav prišlo: izprobal se naslednje barve za tako senčenje:
Nobena od teh se mi ni obnesla za mojo senco, ker se je slej kot prej naredila grudica in s tem packa na senci. Pa sem si sposodil drug airbrush in je bilo isto, ker sem bil prepričan da je z mojim nekaj narobe.
In ker nisem več vedel s katero barvo naj še poskusim, sem šel do avtoličarja in vzel 1dl črnega vodnega avtolaka.
S to barvo sem pa lahko delal kontinuirane, enakomerno široke sence brez pack
LP
Tole je trening:
Mogoče bo tole komu prav prišlo: izprobal se naslednje barve za tako senčenje:
Nobena od teh se mi ni obnesla za mojo senco, ker se je slej kot prej naredila grudica in s tem packa na senci. Pa sem si sposodil drug airbrush in je bilo isto, ker sem bil prepričan da je z mojim nekaj narobe.
In ker nisem več vedel s katero barvo naj še poskusim, sem šel do avtoličarja in vzel 1dl črnega vodnega avtolaka.
S to barvo sem pa lahko delal kontinuirane, enakomerno široke sence brez pack
LP
- MatejMusic
- Freak
- Prispevkov: 658
- Pridružen: 06 Apr 2009, 14:53
- Kraj: Cerklje
Budno spremljam tvojo temo o obnovi čolna.
Vse pohvale za takšno delo.
Krmilo je postavljeno desno od propa, ker so ti čolni namenjeni vožnji v desno.
Druga zadeva pa je, da se za propom voda meša in se ustvarjajo zračni mehurčki.
V tem primeru krmilo izgubi efektivnost krmiljenja.
Podložke, ki te mučijo pridejo med drive dog in nosilec osi.
Namenjeno je zaščiti pred obrabo vitalnih delov pogona. Lažje je menjati drsni ležaj kot pa DD ali nosilec osi.
Vse pohvale za takšno delo.
Krmilo je postavljeno desno od propa, ker so ti čolni namenjeni vožnji v desno.
Druga zadeva pa je, da se za propom voda meša in se ustvarjajo zračni mehurčki.
V tem primeru krmilo izgubi efektivnost krmiljenja.
Podložke, ki te mučijo pridejo med drive dog in nosilec osi.
Namenjeno je zaščiti pred obrabo vitalnih delov pogona. Lažje je menjati drsni ležaj kot pa DD ali nosilec osi.
- Priponke
-
- Tako približno izgleda namestitev drsnega ležaja na pogonu.
V tem primeru sta uporabljeni dve PEEK podložki , v sredini je zelo trd obroč iz pritisnega ležaja. - 1236.jpg (66.25 KiB) Pogledano 3950 krat
- Tako približno izgleda namestitev drsnega ležaja na pogonu.
Lp Rado
- A6_quattro
- Profesor
- Prispevkov: 1169
- Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
- Kraj: lj
- MatejMusic
- Freak
- Prispevkov: 658
- Pridružen: 06 Apr 2009, 14:53
- Kraj: Cerklje
Hvala za pohvale
Okej, torej moram malo postružit drive dog, da bom dobil prostor za podložke, ker mi drugače vijak ne sede v utor na gredi. Utora pa ne bi rad širil in s tem švohnil gredi.
Kakšen kot osi vijaka glede na dno čolna (trim) pa naj nastavim? Mislim si, da se bo treba malo poigrat, vendar bi pa rad vedel vsaj približno kaj. Mojemu ˝ta velkemu˝ čolnu najbolj paše par stopinj navzdol za dobro potovalno hitrost in ekonomijo. Trimanje osi vijaka vzporedno na vodo pa pride v poštev samo pri bonaci za doseganje končne hitrosti, ker drugače vijak že ob najmanjšem valu predre površje, zajame zrak in game over.
Tukaj na modelu je pa superkavitacijki propeler, kjer pa ne poznam lastnosti trimanja. Predvidevam pa da je podobno?!? Zaenkrat sem ga nastavil 2-3° navzdol...
LP
Okej, torej moram malo postružit drive dog, da bom dobil prostor za podložke, ker mi drugače vijak ne sede v utor na gredi. Utora pa ne bi rad širil in s tem švohnil gredi.
Kakšen kot osi vijaka glede na dno čolna (trim) pa naj nastavim? Mislim si, da se bo treba malo poigrat, vendar bi pa rad vedel vsaj približno kaj. Mojemu ˝ta velkemu˝ čolnu najbolj paše par stopinj navzdol za dobro potovalno hitrost in ekonomijo. Trimanje osi vijaka vzporedno na vodo pa pride v poštev samo pri bonaci za doseganje končne hitrosti, ker drugače vijak že ob najmanjšem valu predre površje, zajame zrak in game over.
Tukaj na modelu je pa superkavitacijki propeler, kjer pa ne poznam lastnosti trimanja. Predvidevam pa da je podobno?!? Zaenkrat sem ga nastavil 2-3° navzdol...
LP
- MatejMusic
- Freak
- Prispevkov: 658
- Pridružen: 06 Apr 2009, 14:53
- Kraj: Cerklje
Zerolift pomeni, da prop ne dviguje zadnjega dela čolna. Ta lastnost je potrebna pri hidro čolnih. Propi z malim liftom so npr. Octura serije X.
Kot nastavitve struta se razlikuje od modela do modela, ampak nekako se vse giblje med 0 in +3°. Začni pri 0 in poskušaj rahlo dvigovati strut. S tem dosežeš, da bo ''nos'' čolna bolj iz vode. Pretiravati pa tudi ne smeš, ker potem začne čoln ''riti'' po vodi.
Nekaj osnobnih nastavitev in teorije najdeš TUKAJ.
In še nekaj teorije o propih: TUKAJ
Kot nastavitve struta se razlikuje od modela do modela, ampak nekako se vse giblje med 0 in +3°. Začni pri 0 in poskušaj rahlo dvigovati strut. S tem dosežeš, da bo ''nos'' čolna bolj iz vode. Pretiravati pa tudi ne smeš, ker potem začne čoln ''riti'' po vodi.
Nekaj osnobnih nastavitev in teorije najdeš TUKAJ.
In še nekaj teorije o propih: TUKAJ
Lp Rado