Mustang P 51 D___merilo 1:7___po moje
eh, ja kako je blo danes fino, dokler je trajalo
včeraj en 15-minutni štart, danes 2x po 20 minut, od torka do danes prek 30 pristankov "u piko", nazadnje pa se je zgodilo, kar se je moralo zgoditi
Za pristanke mi je uspevalo leteti vedno počasneje, tako, da je danes bilo že nekaj opozoril, pa smo bili tišasti- in rezultat? ajej, ajej, lepo sem ga skovitiral, uspelo mi ga je poravnati le toliko, da ni priletel v zemljo direktno na gobec, je pa fasalo podvozje in krilo he, he, če bi bil notri pravi pilot bi verjetno preživel brez praske, kajti noge, ko so se uvijale so lepo ublažile padec, le zemlje bi se najedel, saj se je pošteno pokadilo, ko se je zadeva ustavila
včeraj en 15-minutni štart, danes 2x po 20 minut, od torka do danes prek 30 pristankov "u piko", nazadnje pa se je zgodilo, kar se je moralo zgoditi
Za pristanke mi je uspevalo leteti vedno počasneje, tako, da je danes bilo že nekaj opozoril, pa smo bili tišasti- in rezultat? ajej, ajej, lepo sem ga skovitiral, uspelo mi ga je poravnati le toliko, da ni priletel v zemljo direktno na gobec, je pa fasalo podvozje in krilo he, he, če bi bil notri pravi pilot bi verjetno preživel brez praske, kajti noge, ko so se uvijale so lepo ublažile padec, le zemlje bi se najedel, saj se je pošteno pokadilo, ko se je zadeva ustavila
- Priponke
-
- ...eno kolo je odpizdilo v levo stran, kakih 5 m od modla, tako, da sem mislil, da ga ne bom več videl...
- DSCF3535.JPG (97.98 KiB) Pogledano 3964 krat
-
- takole je počival v travci...
- DSCF3534.JPG (108.52 KiB) Pogledano 3964 krat
-
- kako je še lep...
- DSCF3531.JPG (90.32 KiB) Pogledano 3964 krat
Zadnjič spremenil KamiKaza, dne 14 Feb 2008, 22:42, skupaj popravljeno 1 krat.
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
škoda?
sploh ni hudo; ok, krilo okrog pritrditve je šlo, par udrtin v trupu, servo za flap na strani skrivljene noge je pljunil zobe, in pa , jasno prop
sploh ni hudo; ok, krilo okrog pritrditve je šlo, par udrtin v trupu, servo za flap na strani skrivljene noge je pljunil zobe, in pa , jasno prop
- Priponke
-
- DSCF3538.JPG (69.11 KiB) Pogledano 3954 krat
-
- DSCF3537.JPG (53.88 KiB) Pogledano 3954 krat
-
- DSCF3536.JPG (82.05 KiB) Pogledano 3954 krat
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Škoda, da je že tako pozna ura, tako mi je uspelo dodelati samo smrekovo letev v zg. delu krila (če je ne bi bilo, bi kolo verjetno poletelo skozi krilo v zrak, pa morda bi servo preživel)
- Priponke
-
- ...počas pa bo, ane...
- DSCF3548.JPG (56.88 KiB) Pogledano 5211 krat
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Saj sem samo čakal, da se to zgodi , kajti na pristankih sem bil že občutno prepočasen, čeprav potem, ko sem sedel, je zgledalo da je vse skup precej hitro3g napisal/-a:tele ho
auč, verjamem da boš hitro zlizal rane...
... sicer pa kakšen je taprav fighter brez bojnih ran...
lp
3g
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Tole temo ze dolgo spremljam in tale mustang je pravi lepotec.KamiKaza napisal/-a:Saj sem samo čakal, da se to zgodi , kajti na pristankih sem bil že občutno prepočasen, čeprav potem, ko sem sedel, je zgledalo da je vse skup precej hitro
Ko ravno omenjas hitrost. Koliko pa je pristajalna hitrost tega modela....vsaj tako priblizno?
I didn't know it was impossible when i did it!
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com
- sandi.smid
- Freak
- Prispevkov: 974
- Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
- Kraj: Gorenjska
na eno stran bi lahko že namontiral podvozje
pa brezzobi servo je že tudi dobil novo grizalo
pa brezzobi servo je že tudi dobil novo grizalo
- Priponke
-
- DSCF3581.JPG (62.64 KiB) Pogledano 4548 krat
-
- DSCF3580.JPG (62.56 KiB) Pogledano 4548 krat
-
- DSCF3579.JPG (61.47 KiB) Pogledano 4548 krat
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Živijo!
problemček tega je, da ko pristajaš (in ko letiš) ne moreš gledat na neki zaslonček, lahko le poslušaš, z zvokom pa je malo težko prikazat dejansko stanje, razen če bi si nekako nastavil določen pisk za minimum.
Drugi problem, ki ga vidim je to, da ko letiš v pristanek proti vetru, je veter pri tleh dosti manjši kot višje... torej ti pri isti hitrosti GLEDE NA ZEMLJO model prej omahne pri tleh, ker je hitrost GLEDE NA OBTOK ZRAKA manjša.
Kakorkoli, minimalko spoznaš pred pristankom in jo testiraš malo višje, pristanki so pa hitri, ni kaj... raje se ustavljaš s podvozjem, kot v zraku... in raje pristaneš z 10km/h več, kot pa 5km/h premalo .
moje skromno mnenje....
LP!
Jure
problemček tega je, da ko pristajaš (in ko letiš) ne moreš gledat na neki zaslonček, lahko le poslušaš, z zvokom pa je malo težko prikazat dejansko stanje, razen če bi si nekako nastavil določen pisk za minimum.
Drugi problem, ki ga vidim je to, da ko letiš v pristanek proti vetru, je veter pri tleh dosti manjši kot višje... torej ti pri isti hitrosti GLEDE NA ZEMLJO model prej omahne pri tleh, ker je hitrost GLEDE NA OBTOK ZRAKA manjša.
Kakorkoli, minimalko spoznaš pred pristankom in jo testiraš malo višje, pristanki so pa hitri, ni kaj... raje se ustavljaš s podvozjem, kot v zraku... in raje pristaneš z 10km/h več, kot pa 5km/h premalo .
moje skromno mnenje....
LP!
Jure
CNC Frezanje Aluminija, medenine, lesa, karbona in umetnih materialov + Struženje kovin
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
hja, namreč problem tega je, da bo zgoraj vse vredu, spodaj pa bo začelo piskat in je edini način, da daš malo gasa.... to pa je že vse skupaj.....
kakorkoli, upam da ti projekt čimbolje uspe in držim s tabo!
LP!
Jure
kakorkoli, upam da ti projekt čimbolje uspe in držim s tabo!
LP!
Jure
CNC Frezanje Aluminija, medenine, lesa, karbona in umetnih materialov + Struženje kovin
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
Za pravilno merjenje zračne hitrosti potrebuješ 2 podatka, in sicer zastojni tlak (to je to kar si omenil) in statični tlak. Pitot-Prandtlova cev to opravi namesto tebe, tvoja naloga je le, da izmeriš razliko med obema tlakoma.Aleks napisal/-a:Senzor bo meril hitrost zraka preko pritiska, ki ga ta ustvarja.
Moja 2¢.
Ko segaš po zvezdah, ne skrbi če katero izmed njih zgrešiš. Morebiti ujameš Luno...
Tole bo moj zadnji post tule, da kamikazi ne ukradem niti.
Link do senzorja
JKSniper: v optimalnem področju hitrosti bo delalo bep, bep, bep, pod kritično pa beeeeeeeep
Link do senzorja
JKSniper: v optimalnem področju hitrosti bo delalo bep, bep, bep, pod kritično pa beeeeeeeep
Najbolj enostavno je, da "vidiš", kdaj si dovolj počasen, da si še na varni strani ; ok, ok, vedno obstaja možnost, da nekaj zezneš, samo to paše zraven. Mislim tudi, da karkoli bi še pritaknil zraven, še vedno obstaja možnost napake. Tudi se mi zdi da je še vedno najboljši indikator dviganja in propadanja (tudi minimalke?) pilotova zadnja plat.
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
To že, ampak celo tebe, kot izkušenega modelarskega mačka je to zavedlo. Mogoče razmišljam napačno, ker želim pomanjkanje izkušenj nadomestiti s tehniko, bomo videli.
Kljub vsemu še enkrat. Vem, da je odvisno od pristajalnega kota, na koliko km/h ocenjuješ minimalno hitrost? Sprašujem zaradi ocene učinkovitosti senzorja pri minimalnih hitrostih.
Kljub vsemu še enkrat. Vem, da je odvisno od pristajalnega kota, na koliko km/h ocenjuješ minimalno hitrost? Sprašujem zaradi ocene učinkovitosti senzorja pri minimalnih hitrostih.
Težko bi rekel, kako hitro, enostavno, zmanjšuješ hitrost, dokler se model ne začne čudno obnašat (ponavadi se začne klatit- se pravi nakaže možnost omahnitve čez krilo), potem pa samo paziš, da si malo hitrejši od te hitrosti. Problem nastane v zavoju, ko zelo težko oceniš še prijazno hitrost in te hitro "šola". Mislim, da tu ne pomaga nobena tehnika, samo "kilometrina", veliko flikanja in potrpljenja.
Zanimivo sedaj je, ko letim Supercuba, kako je to prijazen avijonček, kako lepo že na daleč napove, kaj bo naredu, da sem se parkrat zalotil ko: u, mater, če bi takole naredu z Mustangom, bi ble koline
Zanimivo sedaj je, ko letim Supercuba, kako je to prijazen avijonček, kako lepo že na daleč napove, kaj bo naredu, da sem se parkrat zalotil ko: u, mater, če bi takole naredu z Mustangom, bi ble koline
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----