Škriplje res kar precej, poleg tega pa se na posnetku sliši tudi šum ki prihaja v trup skozi odprtino podvozja, ter občasno vibriranje vratc, ker sem (spet
) pozabil po vzletu uvleči kolo noter. Je bil menda psihični pritisk po (pre)dolgi pavzi prevelik....
Noter sem kolo potegnil šele, ko sem toliko scuril, da sem zagledal na modelu, kako mu spodaj nekaj ven štrli. Ne vem, kaj mi je bilo? In to dvakrat zaporedoma!!
Najbrž mi še manjka kilometrine.
Moram pa še povedati za "ringlšpil" na koncu posnetka.
Tik za menoj je bil za pristanek na vrsti Dori z ASK-18 pa sem hotel čim prej nekako ustaviti model in po možnosti malce odpeljati k robu. Mi ni najbolj uspelo, sem pa zato bil lahko zelo hitro pri modelu in ga umaknil s piste.
Se je pa pri ringlšpilu menda zelo torzijsko zatresel rep modela, ker so mi potem fantje rekli, da zgleda nekam švoh in da se zna nekoč na podobnem pristanku zgoditi, da bo rep kar počepnil. Parkrat na hinavsko napoka, nato pa odleti čisto nepredvideno. Malo me skrbi, zato bom v bodoče raje pristajal bol po jajcih.
Kar se tiče "manevra" pri 5:40, sem pa videl na logerju, da sem najbrž imel premajhno vstopno hitrost za looping (90km/h), ali morda preveč močno potegnil, ker mu je zmanjkalo zaleta že v vertikali, kjer se je potem ..hmmm.. nekontrolirano zavrtel v pol role (kovit..dinamični valjček..??), se ustavil, naredil prednji zvon, nakar sem ga nežno potegnil ven. In seveda takoj nehal z umetnostnim letenjem!
Bo treba v manjših korakih odkrivati kje so njegove meje in kje model brcne od jeze nazaj.
Drugače sem pa še vesel, da sem prisostvoval blagoslovu modelov, sploh ker je župnik tudi srčen modelar in ve kako in kaj je s temi stvarmi.
Se pa ževeselim naslednje šleparijade, kjer bom pa v dveh zaporednih dnevih najbrž še bolj natrimal model in ga polje spoznal, ter morda že tudi dobro navil kakšen termični steber. Sedaj sem na videu lajko videl, da višje ko sem z modelom in bolj nad seboj, bolj mi nos modela "pumpa" gor in dol. Ko letim nižje in bolj stran od sebe, pa je kroženje boljše. Na tem bo še treba delati, ker se s pumpanjem neprestano zgublja zaradi nepotrebnega "zaviranja".
Toliko za enkrat o letenju z Gupijem, drugič pa upam, da se oglasim že z novo kamero, ki bo dala za spoznanje boljšo kvaliteto slike...pa kakšnim grafom, ki bo šel bolj gor kot pa dol
LP Mitja