Yak 54 88" Extreme Flight
Osebno mi je bil sistem tega ključa zelo všeč, sedaj, ko pa vidim, kako je tole izvedeno v praksi, mi je pa všeč nekoliko manj.
Če bi jaz delal podobno, bi za tisti del, ki napaja servote in sprejemnik uporabil vseh 6 kontaktov (3 za + in 3 za - ) za elektroniko vžiga, pa naredil še en ključ in ga montiral bolj stran.
Nasploh sem pa človek, ki ni naklonjen takim fensi rešitvam, ker sem prepričan, da so preprostejše in manj elegantne rešitve zanesljivejše.
Primer : kar pogosto se modelarji odločajo, da preko takih konektorjev izvedejo krmiljenje servotov v krilih ( servo za eleron, servo za flap, MPX konektor, vlepljen, natakneš krilo in vse je spojeno) zelo elegantna rešitev. A jaz sem že dvakrat uspešno pristal, z delno iztaknjenim krilom. To mi je uspelo zato, ker sem imel srečo in ker sta kljub vsemu, oba elerona še delala, če nebi imel vse spojeno na prostih konektorjih, bi bila dva velika in draga modela danes pokojna.
Primer sicer ni povsem primerljiv, pa vendar modelarske izkušnje nas vodijo v različno smer
Če bi jaz delal podobno, bi za tisti del, ki napaja servote in sprejemnik uporabil vseh 6 kontaktov (3 za + in 3 za - ) za elektroniko vžiga, pa naredil še en ključ in ga montiral bolj stran.
Nasploh sem pa človek, ki ni naklonjen takim fensi rešitvam, ker sem prepričan, da so preprostejše in manj elegantne rešitve zanesljivejše.
Primer : kar pogosto se modelarji odločajo, da preko takih konektorjev izvedejo krmiljenje servotov v krilih ( servo za eleron, servo za flap, MPX konektor, vlepljen, natakneš krilo in vse je spojeno) zelo elegantna rešitev. A jaz sem že dvakrat uspešno pristal, z delno iztaknjenim krilom. To mi je uspelo zato, ker sem imel srečo in ker sta kljub vsemu, oba elerona še delala, če nebi imel vse spojeno na prostih konektorjih, bi bila dva velika in draga modela danes pokojna.
Primer sicer ni povsem primerljiv, pa vendar modelarske izkušnje nas vodijo v različno smer
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Tole je pa izjava za v okvir.DoMy napisal/-a:v čem je prednost tega ključa? ne bi bilo bolj enostavno tega narediti z stikalom, pa še bolj varno se mi zdi da bi bilo.
Če si imel v mislih navadno stikalo, kot ga poznamo iz kakih kompletov, montiranih na reglerjih in podobno, vedi da je zaradi odpovedi teh stikal padlo dol največ modelov, počasi se pa modelar nauči, da mora biti stikalo toliko varno, da ima vgrajeno kako zaščito, pred izklopom zaradi tresljajev, ki nastajajo pri modelih (nekje nastopajo večji, drugje manjši tresljaji) sicer je bolje stikalo odrezati stran kontakte spojiti, vklop in izklop pa izvesti s stikanjem in razklapljanjem konektorjev.
Takle ključ je sigurno zanesljivejši od vsakega običajnega stikala, ki se v motornih modelih do cca 1,6 m razpona uporabljajo masovno in v tem je prednost.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Pri EMCOTECU stikalo deluje tako, da ko vtakneš iglo v stikalo, stikalo deluje in ko ga iztakneš, stikalo še vedno deluje, dokler igle ne vtakneš v drugo luknjo.....
To stikalo z MPX konektorjem se tudi meni načeloma zdi zelo v redu, vendar bi ga v vsakem primeru namontiral v modelu in ne zunaj in uporabil plastično ohišje za te konektorje z "zaskočkami", da ne bi mogel izpasti, kot je napisal Brane...
To stikalo z MPX konektorjem se tudi meni načeloma zdi zelo v redu, vendar bi ga v vsakem primeru namontiral v modelu in ne zunaj in uporabil plastično ohišje za te konektorje z "zaskočkami", da ne bi mogel izpasti, kot je napisal Brane...
Pridemo tudi na dom...
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Lep dan še naprej!
Živnorc.
- Nejc-flyer
- Tekmovalec
- Prispevkov: 283
- Pridružen: 07 Sep 2007, 21:28
yak is back
Bravo, bravo!
Zdj bo pa spet za 250l mir.
Lohk bi se namenl pa enkrat dobil vsi k mamo yake,
da razparamo nebo
mal sinhrono hovranje,raversman pa let na nož...
lp, Nejc
Zdj bo pa spet za 250l mir.
Lohk bi se namenl pa enkrat dobil vsi k mamo yake,
da razparamo nebo
mal sinhrono hovranje,raversman pa let na nož...
lp, Nejc
Re: yak is back
Zdej bom več olja mešal. In se mi zdi, da bo šlo precej več lahko skozi.Nejc-flyer napisal/-a:Bravo, bravo!
Zdj bo pa spet za 250l mir.
Lohk bi se namenl pa enkrat dobil vsi k mamo yake,
da razparamo nebo
mal sinhrono hovranje,raversman pa let na nož...
lp, Nejc
lp
Bolje s tistim, kar mora v model rešiti težišče, kot dodajati svinec, zakaj bi bilo pa kaj narobe, če so baterije tam kot so.3g napisal/-a:tele ho!
a jaz to prav vidim 2x lipo in še 1x nicd pack pritrjen na motorbox??! to je pa nekam hudo veliko kvihta spredaj?
lp
3g
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Fora je, da ti aluminijasta resonanca porine težišče nekoliko bolj nazaj.
S tem, da so baterijce tam je pa to rešeno.
S CF rorom bi bilo to povsem drugače.
Teža lipotov je 92 g, za napajanje elektronike vžiga so pa 4 ni-mh Sanyo Eneloop AAA, 800 mah. Teh pa na žalost nisem tehtal.
lp
S tem, da so baterijce tam je pa to rešeno.
S CF rorom bi bilo to povsem drugače.
Teža lipotov je 92 g, za napajanje elektronike vžiga so pa 4 ni-mh Sanyo Eneloop AAA, 800 mah. Teh pa na žalost nisem tehtal.
lp
- Priponke
-
- lipoti_138.jpg (37.82 KiB) Pogledano 3672 krat
Bo treba tole plastiko, ki pride spredaj, iskat u Miboland. Mi jo je prop poškodoval. ......ga je odbilo dol k je ribnu.Živnorc napisal/-a:...pa malo si še poglej, kako je 3G zrihtal hlajenje svojega mopeda na Yakcu....
...garantirano, da motorju prizaneseš in podaljšaš življenje še za mnooooogo ur...
Tako, kot je pa 3g naredu mi pa ni všeč.
lp