RAPTOR 50v2 tunned
Moderator: Parky
Wiiiiiiiiii
Konec tedna se obeta lepo vreme, no ja napoved je taka
Tako da baterije se že polnejo ... opravim še par nastavitev
potem pa na polno
Če bom imel fotografa s seboj bomo zadevo poslikal
Upam da bo vreme zdržalo
Tako da baterije se že polnejo ... opravim še par nastavitev
potem pa na polno
Če bom imel fotografa s seboj bomo zadevo poslikal
Upam da bo vreme zdržalo
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
Prejšnji vikend smo malo leteli, ob lepem vremenu . Leteli smo Pr'Kurah
Blo je kar nekaj ljudi, Seme, Saphir, in jaz smo leteli helije
Blo je fajn dokler mi v zraku ni crknil motor, pristal sem kakor se je dalo lepo vendar je blo par poškodb...
Skratka podnožje se mi je ukrivilo, linke mi je zvilo in potrgalo, kabino mi je poškodovalo...
Na srečo je bilo škode malo
Sumim pa da je bil kriv Governor , tale governor ki ga imam je že kar star in je dal že veliko skozi, še od prejšnjega lastnika ...
Po mojem mnenju se governorju že mal ''cufa'', ne vidim kaj bi bilo narobe z motorjem, nastavljen je prav, preobremenil ga pa tudi nisem.
Tko da sem se odločil da kupim nov Governor, ki je že na poti , vzel sem pa TJ PRO od Model Avionics, v bistvu je podoben starejšemu samo da je nov in brezhiben (star bo pa za rez.dele)
Hvala Saphirju, Semetu in ostalim pilotom za družbo
Naslednjič bo pr men žurka
Pa še ena slikca
Blo je kar nekaj ljudi, Seme, Saphir, in jaz smo leteli helije
Blo je fajn dokler mi v zraku ni crknil motor, pristal sem kakor se je dalo lepo vendar je blo par poškodb...
Skratka podnožje se mi je ukrivilo, linke mi je zvilo in potrgalo, kabino mi je poškodovalo...
Na srečo je bilo škode malo
Sumim pa da je bil kriv Governor , tale governor ki ga imam je že kar star in je dal že veliko skozi, še od prejšnjega lastnika ...
Po mojem mnenju se governorju že mal ''cufa'', ne vidim kaj bi bilo narobe z motorjem, nastavljen je prav, preobremenil ga pa tudi nisem.
Tko da sem se odločil da kupim nov Governor, ki je že na poti , vzel sem pa TJ PRO od Model Avionics, v bistvu je podoben starejšemu samo da je nov in brezhiben (star bo pa za rez.dele)
Hvala Saphirju, Semetu in ostalim pilotom za družbo
Naslednjič bo pr men žurka
Pa še ena slikca
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
Še par besed na throttle jockey pro
Throttle Jockey PRO
New features include: Smaller, Lighter, Lower power, High frame rate �Super Servo’ support and an integrated rpm POT for systems without a spare AUX channel.
Comes complete with sensor, 2 magnets, 2 leads, 30 and 50/60 size brackets and all hardware.
Compatible with all major radio brands.
Kit Includes:
• Hall sensor
• 2 Magnets
• 30 and 50/60/90 Brackets
• Throttle receiver Lead
• Auxiliary Lead
SPECIFICATIONS:
Regulation Range: 9500 ~ 20500 rpm engine shaft speed
4750 ~ 10250 4 stroke rpm w/2 magnets
Control System: Adaptive, digital, Feed-Forward
Control Resolution:
(Decimation Error) 0.04Hz (2.26rpm engine speed)
Response: 20ms
Operating Voltage: 3.56 - 8V
Operating Temp.: -40 to +85 degrees C
Weight: 20g
Current Drain: 17mA @ 4.8V
Over-sampling: 8X
Nominal Command: 1510us
Absolute Range: 900us to 2200us
Tukaj si lahko ogledate nastavitve posamezni oddajnikov ... Klik!
Cena je ugodna od 70$ dalje
New features include: Smaller, Lighter, Lower power, High frame rate �Super Servo’ support and an integrated rpm POT for systems without a spare AUX channel.
Comes complete with sensor, 2 magnets, 2 leads, 30 and 50/60 size brackets and all hardware.
Compatible with all major radio brands.
Kit Includes:
• Hall sensor
• 2 Magnets
• 30 and 50/60/90 Brackets
• Throttle receiver Lead
• Auxiliary Lead
SPECIFICATIONS:
Regulation Range: 9500 ~ 20500 rpm engine shaft speed
4750 ~ 10250 4 stroke rpm w/2 magnets
Control System: Adaptive, digital, Feed-Forward
Control Resolution:
(Decimation Error) 0.04Hz (2.26rpm engine speed)
Response: 20ms
Operating Voltage: 3.56 - 8V
Operating Temp.: -40 to +85 degrees C
Weight: 20g
Current Drain: 17mA @ 4.8V
Over-sampling: 8X
Nominal Command: 1510us
Absolute Range: 900us to 2200us
Tukaj si lahko ogledate nastavitve posamezni oddajnikov ... Klik!
Cena je ugodna od 70$ dalje
- Priponke
-
- governor
- system_NEW.jpg (14.38 KiB) Pogledano 3574 krat
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
Glavni in repni rotorji, repni boom, glavna in prečna gred na glavi, nosilci rotorjev (če so plastični), pristajalne sani, razni linki, itd...
Plastika ponavadi poči (in s tem verjetno prepreči poškodbo še kakšnega dela zraven), alu deli pa velikokrat sploh niso poškodovani. Mi je pa ratalo tudi že to, tako da alu =! neuničljivo
Čimprej nabavi
Plastika ponavadi poči (in s tem verjetno prepreči poškodbo še kakšnega dela zraven), alu deli pa velikokrat sploh niso poškodovani. Mi je pa ratalo tudi že to, tako da alu =! neuničljivo
Čimprej nabavi
Ko segaš po zvezdah, ne skrbi če katero izmed njih zgrešiš. Morebiti ujameš Luno...
Hvala fantje!
Sicer pa še ne bo tako kmalu, ker se moram najprej še dokončno odločit a bo t-rex 600n al bo raptor 50. Bolj ko berem po internetu bolj sem zmeden. Eni govorijo eno, drugi drugo. T-rex mi je všeč, ker ma več karbona pa nasploh novejši dizajn, raptor je pa lep pa dalj na sceni, kar pomeni več ljudi z izkušnjami, poleg tega ima še miljavžnt možnih upgrejdov, ampak ma pa tudi veliko plastike, kar mi ni preveč všeč...mam zlo rad karbon, plastika se mi je pa zelo zamerila pri tamalem t-rexu (razni navoji in podobno). Če bi se odločil samo na podlagi mojih raziskovanj, bi se odločil za t-rexa. Zakaj tako, ne vem čist točno.
Mnenja dobrodošla.
Phoinix napisal/-a:Nekdo se pa ogreva za nabavo
Ma ste hitro pogruntal, da mam nekaj za bregomBoeing napisal/-a:Čimprej nabavi
Sicer pa še ne bo tako kmalu, ker se moram najprej še dokončno odločit a bo t-rex 600n al bo raptor 50. Bolj ko berem po internetu bolj sem zmeden. Eni govorijo eno, drugi drugo. T-rex mi je všeč, ker ma več karbona pa nasploh novejši dizajn, raptor je pa lep pa dalj na sceni, kar pomeni več ljudi z izkušnjami, poleg tega ima še miljavžnt možnih upgrejdov, ampak ma pa tudi veliko plastike, kar mi ni preveč všeč...mam zlo rad karbon, plastika se mi je pa zelo zamerila pri tamalem t-rexu (razni navoji in podobno). Če bi se odločil samo na podlagi mojih raziskovanj, bi se odločil za t-rexa. Zakaj tako, ne vem čist točno.
Mnenja dobrodošla.
Moj raptor ima samo ohišje plastično, drugače je pa zelo trdno in masivno, T-Rex 600N ima še vedno par hib .... je pa tudi on plastičen samo, da ima 2 CF frejma za ohišje to je to ... Drugače sta pa oba zmožna istih akrobacij, malo poglej TT fabrške pilote pa se boš samo čudil
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD