Multiplex Funjet
Moderator: carcar
Test na RC Universe - 135mph
Zanimiv pa je predvsem video...
Link: http://www.rcuniverse.com/magazine/arti ... cle_id=913
Zanimiv pa je predvsem video...
Link: http://www.rcuniverse.com/magazine/arti ... cle_id=913
moj funjet
No pa še moja raket model res leti k sneta sekira
res kar inpresivna hitrost set up je pa mega, welgard 40A,in lipo1500amp in elisa5,2x5,2
res kar inpresivna hitrost set up je pa mega, welgard 40A,in lipo1500amp in elisa5,2x5,2
Hvala, za link. Bomo spedenčkali čez zimo eno res hudobijo...MC napisal/-a:Test na RC Universe - 135mph
Zanimiv pa je predvsem video...
Link: http://www.rcuniverse.com/magazine/arti ... cle_id=913
www.lipo.si
Sam divjal bi....
Pri meni se bo gradnja malo zavlekla, problem s kabli, tole Novo mesto je za jokat, ko gre za tehnično robo.
Miha, kakšen presek imajo tvoji vodniki do motorja?
P.S.: Mislim, da bo tole primerno za vaju z raktivcem , gre pa za letalo F-104
Pri meni se bo gradnja malo zavlekla, problem s kabli, tole Novo mesto je za jokat, ko gre za tehnično robo.
Miha, kakšen presek imajo tvoji vodniki do motorja?
P.S.: Mislim, da bo tole primerno za vaju z raktivcem , gre pa za letalo F-104
Čisto takole, eno razmišljanje ob pogledu na ta model in na video posnetke, ki sem jih mogel videti prek interneta in pa tudi ob pogledu v živo na mitingu v Lescah....
Kaj je na tem brezrepcu tako revolucionarnega, da se ga lepo leteti tudi pri hitrostih, za katere sploh ni bil prvotno dizajniran?
Menim, da daje modelu dodatno stabilnost in mirnost masa, ki ni skoncentrirana okoli aerodinamičnega prijemališča (AC), ampak se nahaja precej stran.... akumulatorji spredaj in motor zadaj. Te mase v zapregi z ročico do AC, se upirajo nenadnim spremembam vpadnega kota...pravzaprav jih umirjajo, zato najbrž model leti uglajeno.
Dolgi nos najbrž tudi zna narediti prevlečen let predvidljiv, kajti pri povečevanju vpadnega kota, ta najprej deluje kot vzgonska površina, nato pa se mu pri povečevanju kota vzgon poruši, medtem, ko so krilca in zunanji deli krila še vedno v "svežem obtoku".
Zanimivo bi bilo preizkusiti, kako vpliva na porušitev vzgona tisti oster rob na boku prednjega dela trupa. (razlika v obnašanju z in brez tega roba)
Poraja se mi tudi vprašanje, če se bi dalo še kak ekstra km/h pridobiti z lepšo izpeljavo zadnjega dela trupa preko motorja v spiner.
Pa morda z glajenjem vtisnjenega reliefa zasteklitve kabine.....
LP Mitja
Kaj je na tem brezrepcu tako revolucionarnega, da se ga lepo leteti tudi pri hitrostih, za katere sploh ni bil prvotno dizajniran?
Menim, da daje modelu dodatno stabilnost in mirnost masa, ki ni skoncentrirana okoli aerodinamičnega prijemališča (AC), ampak se nahaja precej stran.... akumulatorji spredaj in motor zadaj. Te mase v zapregi z ročico do AC, se upirajo nenadnim spremembam vpadnega kota...pravzaprav jih umirjajo, zato najbrž model leti uglajeno.
Dolgi nos najbrž tudi zna narediti prevlečen let predvidljiv, kajti pri povečevanju vpadnega kota, ta najprej deluje kot vzgonska površina, nato pa se mu pri povečevanju kota vzgon poruši, medtem, ko so krilca in zunanji deli krila še vedno v "svežem obtoku".
Zanimivo bi bilo preizkusiti, kako vpliva na porušitev vzgona tisti oster rob na boku prednjega dela trupa. (razlika v obnašanju z in brez tega roba)
Poraja se mi tudi vprašanje, če se bi dalo še kak ekstra km/h pridobiti z lepšo izpeljavo zadnjega dela trupa preko motorja v spiner.
Pa morda z glajenjem vtisnjenega reliefa zasteklitve kabine.....
LP Mitja
Pozdravljeni!
@Krist
Malo me skrbi za tvoje servote za vektorski premik motorja.
Kako močni so servoti in kakšne prenose imajo.
Me skrbi zaradi momenta pa vsega če bodo zdržali.
Drugače si ga pa lepo uštimal.
Miha si mogoče meril hitrost svojega funjeta?
Imam en hiter model, ki pa se ne more kosati z vašimi.
Rad bi slišal vaše mnenje o njem pa sem kar tukaj napisal , da ne bom odpiral nove teme.
Morda se bomo kdaj primerjali v zraku, če bo priložnost. Vem da nimam šans ampak je vredno poskusiti.
Posnetek mojega tunderbirda
http://www.youtube.com/watch?v=75z9p736Yww
@Krist
Malo me skrbi za tvoje servote za vektorski premik motorja.
Kako močni so servoti in kakšne prenose imajo.
Me skrbi zaradi momenta pa vsega če bodo zdržali.
Drugače si ga pa lepo uštimal.
Miha si mogoče meril hitrost svojega funjeta?
Imam en hiter model, ki pa se ne more kosati z vašimi.
Rad bi slišal vaše mnenje o njem pa sem kar tukaj napisal , da ne bom odpiral nove teme.
Morda se bomo kdaj primerjali v zraku, če bo priložnost. Vem da nimam šans ampak je vredno poskusiti.
Posnetek mojega tunderbirda
http://www.youtube.com/watch?v=75z9p736Yww
Lep pozdrav Žiga
Pozdravljeni!
Hvala Miha za odgovor.
Tudi sam menim da gre okoli 100km/h
Amapak je to zadosti adrenalina.
Še nekaj, model sem kupil skupaj z motorčkom in zato so hitrosti mogoče nekoliko nižje.
Bomo probal kakšen boljši motorček z kitajske.
Pride tudi boljši propeler mislim da je sedaj gor nek 5.2*5.2 noname, tako da ga bo najverjetneje zamenjal graupnerjev camprop za višje hitrosti
Potem bi trebalo tudi boljši regler 50A(ga imam doma) in boljše lipote(imam ene 3s 2100mAh 20C)
Sedaj sem pa vozil z Kokam 3s 1500mAh 20C
Kaj menite ?
No nekaj časa bom še pustil tako potem pa bomo videli.
Hvala za odgovore
mogoče pa bo nekaj hitrejšega tudi projekt ki ga bo delal oče čez zimo
to je nek lovec iz stirodurja poganjala ga bosta pa dva impelera z potiskom vsak 1,5kg. En impeler je že doma in motorček zanj tudi
Hvala za odgovore.
Hvala Miha za odgovor.
Tudi sam menim da gre okoli 100km/h
Amapak je to zadosti adrenalina.
Še nekaj, model sem kupil skupaj z motorčkom in zato so hitrosti mogoče nekoliko nižje.
Bomo probal kakšen boljši motorček z kitajske.
Pride tudi boljši propeler mislim da je sedaj gor nek 5.2*5.2 noname, tako da ga bo najverjetneje zamenjal graupnerjev camprop za višje hitrosti
Potem bi trebalo tudi boljši regler 50A(ga imam doma) in boljše lipote(imam ene 3s 2100mAh 20C)
Sedaj sem pa vozil z Kokam 3s 1500mAh 20C
Kaj menite ?
No nekaj časa bom še pustil tako potem pa bomo videli.
Hvala za odgovore
mogoče pa bo nekaj hitrejšega tudi projekt ki ga bo delal oče čez zimo
to je nek lovec iz stirodurja poganjala ga bosta pa dva impelera z potiskom vsak 1,5kg. En impeler je že doma in motorček zanj tudi
Hvala za odgovore.
Lep pozdrav Žiga
Ž.Glavač napisal/-a: mogoče pa bo nekaj hitrejšega tudi projekt ki ga bo delal oče čez zimo
to je nek lovec iz stirodurja poganjala ga bosta pa dva impelera z potiskom vsak 1,5kg. En impeler je že doma in motorček zanj tudi
Pazita se dveh motorjev!!!
V kolikor motorja in reglerja ne bosta popolnoma kompatibilna ne bo uspeha. Boljši dobavitelji ponujajo motorje za paralelni pogon v kompletu. Taki motorji so preverjeno enaki in imajo malce višjo ceno.
1,5 kg potiska na enoto je precej. Lahko v Jet rubriki zaupaš kak model bo to?
lp
Sašo
Sašo
Se strinjam 100%, dva motorja kup problemov, dva impelerja pa problemi na kvadrat. Če eden začne hecat je praktično nemogoče model dovolj hitro v enem kosu spravit na tla. Pri tistih jetih, ki imajo dve turbini, dajo eno, pa Y cev, da dobijo dva izhoda, razen, če nisi glih Silvestri in imaš dovolj denarja (glej www.sebart.it - mig).raktivec napisal/-a: Pazita se dveh motorjev!!!
V kolikor motorja in reglerja ne bosta popolnoma kompatibilna ne bo uspeha. Boljši dobavitelji ponujajo motorje za paralelni pogon v kompletu. Taki motorji so preverjeno enaki in imajo malce višjo ceno.
Zelo offtopic.
lp Melly
Pozdravljeni!
Malo me res skrbi, zaradi dveh impelerjev vendar ne veliko, kajti že imam en model z dvema impelerjema (su-27) in do sedaj ni bilo kakršnih koli težav. Edina težava pri Sukhoi-ju je ta da ima preslaba impelerja, ima namreč dva impelerja z potiskom vsak 400g, model pa tehta redy to fly 900g
Malo me res skrbi, zaradi dveh impelerjev vendar ne veliko, kajti že imam en model z dvema impelerjema (su-27) in do sedaj ni bilo kakršnih koli težav. Edina težava pri Sukhoi-ju je ta da ima preslaba impelerja, ima namreč dva impelerja z potiskom vsak 400g, model pa tehta redy to fly 900g
Lep pozdrav Žiga
Tale moj fun jet se ne da nikakor krstit
Prvo se loggerju zmeša, kr kaže 24V napetost na 3S paketu. Končno to poštimam, mi ne mer toka Servo za vektor smeri ostal brez zob (ga zamenjam z kitajcem enake velikosti, tisti za višino pa gre tudi ven, ker je preprosto prepočasen za moje pojme in ga nadomesti Tiny - S.
Vsaj obrate je izmeru, brez elise je bilo 34350RPM, s tem, da celice niso bile čisto polne. Za test sem kar pustil eliso Speed prop 6x5,5 in dobil max 15384RPM, z 4,75x4,75 bo tole kr veselo tulilo, že tale je lepo žvižgal (verjetno se mi to samo zdi, ker sem navajen na max 12000RPM).
Ledice so tudi vgrajene skupaj z elektroniko in svetijo prav divje (vsaj nekej kar dela brez problemov).
Prvo se loggerju zmeša, kr kaže 24V napetost na 3S paketu. Končno to poštimam, mi ne mer toka Servo za vektor smeri ostal brez zob (ga zamenjam z kitajcem enake velikosti, tisti za višino pa gre tudi ven, ker je preprosto prepočasen za moje pojme in ga nadomesti Tiny - S.
Vsaj obrate je izmeru, brez elise je bilo 34350RPM, s tem, da celice niso bile čisto polne. Za test sem kar pustil eliso Speed prop 6x5,5 in dobil max 15384RPM, z 4,75x4,75 bo tole kr veselo tulilo, že tale je lepo žvižgal (verjetno se mi to samo zdi, ker sem navajen na max 12000RPM).
Ledice so tudi vgrajene skupaj z elektroniko in svetijo prav divje (vsaj nekej kar dela brez problemov).
Moj Fun jet končno poletel Vsi strahovi so bili odveč, model je v prvo poletel. Sicer so bili prvi krogi bolj na polahko, da sem ga potrimal. Najbolj sem se bal zaradi kota motorja, ker ga je bilo zelo težko nastavit, ampak je bilo vse uredu, edino model je malo silil gor. Razpon hitrosti je velik, motor lepo potegne. Na koncu poleta so bile celice kar tople.
Vektorski potisk pa milina, model se vrti noro, na trenutke zgleda, kod da bo vse razpadlo. Izhod iz akrobacije dokaj enostaven, edino traja kak meter, da se umiri in nabere hitrost.
Filmček sledi...
Vektorski potisk pa milina, model se vrti noro, na trenutke zgleda, kod da bo vse razpadlo. Izhod iz akrobacije dokaj enostaven, edino traja kak meter, da se umiri in nabere hitrost.
Filmček sledi...