Stran 3 od 6

Objavljeno: 02 Apr 2008, 18:24
Napisal/-a ajnstajn
1. Imel se nesrečo, ker mi je helikopter v trenutku podivjal v prostoru visokem 2m. Kakšen je bil razlog za to? (baterija je bila polna)
Motnje? Podivjal misliš za trenutek in je potem nehal, ali dalj časa in ni nehal?
2. Ali mora biti antena (žica) napeljana po helikopterju ali je dovolj, če je zvita?
Lahko je zvita, vsaj jaz sem vedno tako letel brez težav.
3. Kako velik prostor potrebujem za nemoteno letenje?
Kolikor ga pač rabiš. Pa čim manj ovir (mize, stoli, omare, psi...)
4. Ali lahko letim zunaj, če ni vetra?
Zakaj pa ne, ampak res samo, če ni vetra.

Objavljeno: 02 Apr 2008, 18:28
Napisal/-a martinzone
Podivjal je za nekaj sekund, kar je bilo dovolj za "strmoglavljenje". Izgledalo je tako, da ga je naenkrat izstrelilo v strop, nato pa je omahnil na tla. :evil: :evil: :evil:

Objavljeno: 02 Apr 2008, 20:51
Napisal/-a Phoinix
Kaj si pa delal tisti trenutek z helikopterjem? Kje je bila pozicija gasa (leva ročica gor/dol). Kje so bila stikala smeri kanalov oz. t.i. reversi?

Objavljeno: 03 Apr 2008, 18:42
Napisal/-a martinzone
Hvala za nasvete. Prvič mi je lama podivjala zaradi izpraznjenosti baterije na daljincu. Drugič pa je bila baterija polna (tudi baterija v helikopterju). Možno je bilo, da so bile za strmoglavljenje krive motnje...
Imam še dve vprašanji:
Ali je možno, da pride v prostorum, visokem 2m do "odboja" zraka in da zaradi tega helikopter ponori?
Ali je možno, da majhen prepih zmanjša upravljalnost helikopterja?

Objavljeno: 03 Apr 2008, 19:07
Napisal/-a Phoinix
martinzone napisal/-a:Hvala za nasvete. Prvič mi je lama podivjala zaradi izpraznjenosti baterije na daljincu. Drugič pa je bila baterija polna (tudi baterija v helikopterju). Možno je bilo, da so bile za strmoglavljenje krive motnje...
Imam še dve vprašanji:
Ali je možno, da pride v prostorum, visokem 2m do "odboja" zraka in da zaradi tega helikopter ponori?
Ali je možno, da majhen prepih zmanjša upravljalnost helikopterja?

Sprejemnik, kot ga imaš na lami bo brez signala od oddajnika (če se ti sprazne baterija, ali če ni prižgan, pobiral vse možne signale iz okolice, zato ti je v prvo tudi podivjal. To je nekaj običajnega. Zapomni si, prvo oddajnik, nato sprejemnik in pri ugašanju obratno, prvo sprejemnik (izključi baterijo, nato oddajnik).

Motnje so vsakdanjik na PPM sistemih. Gre za nekodirano povezavo med oddajnikom in sprejemnikom.

Helikopter se da povsem lepo leteti v zaprtih prostorih s stropom višine 2m. Zrak nima toliko vrtinčenja da bi helikopter "ponorel". Manjši prepih ali veter na prostem z lahkoto vpliva na tako mali helikopter, poleg tega pa ima zelo primitivno krmiljenje in je zaradi tega še bolj dovzeten do izgube kontrole nad letenjem.

Objavljeno: 21 Apr 2008, 13:51
Napisal/-a www
Phoinix napisal/-a:Helikopter je nestabilen letalni stroj. Premakneš eno komando le to vpliva in zahteva opravke vseh drugih komand in osi.

Noben helikopter ni absolutno stabilen. Počakaj da (če) boš letel večje, zaresne helikopterje. Tam pride nestabilnost do izraza veliko bolj.

Alu set nič ne bo pripomogel k stabilnosti ali upravljivosti, le bol trden je v primeru crasha.

Oblekica takih helikopterjev zelo malo vpliva na letalne lastnosti helikopterja, razen če hočemo biti picazli :D
Se strinjam z večino tvojega posta, vendar v primeru teh majnih "poceni" helikopterjev se aluminjasti deli dobro odnesejo seveda če je pilot relativno izkušen, ker imajo originalni plastični deli veliko "lufta", in so zaradi tega razloga po večini nestabilni in neprecizni.

sam itak dobiš simulator zraven teh E-Sky Lam kar bi ti mogel pomagat z začetk letenja

Drgač je Lama pač ko-aksialc, za relativno malo denarja se lahko ima z njim velik zabave :P ne moreš pa pričakovat kej preveč :P

www

Objavljeno: 22 Apr 2008, 07:27
Napisal/-a Phoinix
www napisal/-a: Se strinjam z večino tvojega posta, vendar v primeru teh majnih "poceni" helikopterjev se aluminjasti deli dobro odnesejo seveda če je pilot relativno izkušen, ker imajo originalni plastični deli veliko "lufta", in so zaradi tega razloga po večini nestabilni in neprecizni.
Moram rečt, da nisem opazil nobene razlike, ko sem micro 47G nadgradil v ALU. V žepu je bolelo, helikopterček je bil pa še vedno stabilen kot balon na štrikcu :D

Objavljeno: 22 Apr 2008, 11:15
Napisal/-a www
Hehe :lol:

Ja ti micro helikopterji, so res težko obvladljivi, hehe, mogoče pa ti dodatki ne pomagajo toliko pri ko-aksialcih? Ker, ko sem si na Piccolu menjal swashplate pa v bistvu celotno glavo, je bila razlika dan in noč. Moram priiznat da z ko-aksialci res nima izkušenj, in je to mogoče razlog da se pri tebi letalne sposobnosti niso izboljšale?

Hvala
www

Objavljeno: 22 Apr 2008, 11:24
Napisal/-a Phoinix
ALU dodatke na koaksialcih se splača kupovat le za primere crashov. Obe glavi sem polomil med crashi, zato sem potem vložil nekaj denarja v ALU. Letalne sposobnosti se niso kaj dosti spremenile, sem pa privarčeval nekaj denarja, oz. punca ga je :D Pomojem ne gre toliko za preciznost, ker je tako ali tako stabilen.

Za piccolo in razne sabre pa veramem, da se že pozna, ko se odpravi nekaj zračnosti.

Objavljeno: 22 Apr 2008, 13:28
Napisal/-a h3x0r
Hm to se sploh ne splača kupovat.

Objavljeno: 22 Apr 2008, 14:11
Napisal/-a www
In kakšni se ti zdijo te koaksialci? Sem malo razmišlju da si bi enega kupil, da bom lahko brez skrbi po hiši malo letel. Veliko ljudi pravi da so totalno brezveze, sam bi rad mel en heli za katerega mi ni portebno toliko skrbet

Na piccola sem dal MS Hornet blades-e pa Orion Elite Pro motor, kar pomeni izredno visoki head speed-i (manj majo pitch-a kot original), kar pomeni veliko bolečin ali za mene ali pa za pohištvo in helikopter, ko gre kej narobe :P

Hvala
www

Objavljeno: 22 Apr 2008, 15:31
Napisal/-a Phoinix
Za po hiši letet so super. Neobčutljivi na konkretne poškodbe, prav tako pa pohištvo nebi smelo biti poškodovano, če le pred trkom ugasneš motorja :D

Pomojem so primerni le za tako letenje. Progresivni let ni za ta helikopter. Slej ko prej se zaradi mehanizma (zgornji, stabilizirani rotor), popolnoma ustavi, čeprav imaš ciklično komando popolnoma v eno smer. Ostri zavoji v večini primerov pomenijo srečanje s tlemi.

Jaz ga imam na strani trenutno, ampak me pa od časa do časa zamika, in ga poženem.

Objavljeno: 22 Apr 2008, 15:40
Napisal/-a ajnstajn
Tudi, če priletiš v pohištvo s prižganim motorjem ne bo hudega. Jaz sem npr. s polnim gasom priletel v steno, zavese, stole, mizo, omare, enkrat se je celo badminton lopar nekako znašel na poti in ni vidnih sledov na pohištvu :lol:

Objavljeno: 22 Apr 2008, 16:06
Napisal/-a Phoinix
Hehe... Kids, don't try this at home... no really :D

Slika

Objavljeno: 22 Apr 2008, 16:42
Napisal/-a www
Hehehe :D

Zvenijo dost zabavni

Po teh postih, si ga bom skoraj sigurno mogu dobit :wink:

Hvala
www

Objavljeno: 23 Apr 2008, 08:09
Napisal/-a Phoinix
Hehe, lejga. Čist not padu :D

Objavljeno: 22 Maj 2008, 14:12
Napisal/-a Jernej21
Imam težavo z mojo Lamo. Približno 2 meseca ga nisem vozil in zdaj ga nemorem niti vklopiti. Kaj je lahko to kriva baterija?

Objavljeno: 22 Maj 2008, 14:15
Napisal/-a Phoinix
Si pustil baterijo priklopljeno ali napolnjeno v tem času? Je baterija napihnjena?

Objavljeno: 22 Maj 2008, 15:09
Napisal/-a Jernej21

Objavljeno: 22 Maj 2008, 15:11
Napisal/-a Phoinix
Napihnjena ni. Kaka je voltaža?

Objavljeno: 22 Maj 2008, 18:54
Napisal/-a Jernej21
7.4V/1200mAh

To piše na bateriji, upam da sem prav prepisal.

Objavljeno: 22 Maj 2008, 18:59
Napisal/-a andrej007
On misli kakšna je voltaža sedaj (po premoru) :wink:

Objavljeno: 22 Maj 2008, 19:07
Napisal/-a Phoinix
Kaka je voltaža na bateriji če pomeriš z multimetrom?

Objavljeno: 01 Jun 2008, 12:49
Napisal/-a Phoinix
@Jernej, si ugotovil kaj je narobe? Kako je potem z baterijo?

Objavljeno: 15 Avg 2008, 21:38
Napisal/-a zosek
Da ne bom odpiral nove teme bom kar tukaj napisal moj problem z lamo.
Danes popoldan sem svojega helija vozil zunaj na travniku v rahlem vetriču, ko je le ta postal pre hud, sem s helikopterjem pristal in počakal na umiritev vetra. Vse lepo in prav dokler mi lama kar naenkrat ni hotela več v zrak. Postavil sem jo na gladko površino saj sem mislil, da se zataknila v kakšno travnato bilko ali kaj podobnega. Na gladki površini počasi dodajam plin, nakar se mi helikopter začne vrteti na mestu. Po kratkem opazovanju sem opazil, da se spodnji rotor vrti prepočasi. Na dotik sta se mi zdela oba motorja enako vroča, tudi po vohu zadnji motor (poganja spodnji rotor) ni nič smrdel. Helikopter sem pustil počivati ~15min nakar sem ponovno vzletel. Deloval je slabih 5min nakar se je zopet začel vrteti na mestu. Sedaj pa se sprašujem kaj bi lahko bilo narobe. Ali je možno, da se je helikopter zaradi prevečih vzletov iz trave preveč segrel in tako skuril? Prosim za pomoč [-o< :)

Hvala, LP
Matija

edit: problem je rešen, mi je počil en zobnik