Stran 3 od 7

Objavljeno: 21 Dec 2009, 10:38
Napisal/-a peugeot1
LP.

Res je. Ni veliko modelov, pri kateri bi se z maso približal spodnji vrednosti proizvajalca. Letijo pa vsi :lol:

LP,klemen

Objavljeno: 21 Dec 2009, 10:40
Napisal/-a klemen7
ok kakšni so pa podatki modela? razpon, dolžina?nisem nikjer zasledil ko sem šel skozi temo ali pa sem slabo gledal...

Objavljeno: 21 Dec 2009, 10:45
Napisal/-a peugeot1
klemen7 napisal/-a:ok kakšni so pa podatki modela? razpon, dolžina?nisem nikjer zasledil ko sem šel skozi temo ali pa sem slabo gledal...
Razpon 230, dolžina 220cm.


Lp,klemen

Objavljeno: 21 Dec 2009, 11:11
Napisal/-a Melly
Krist napisal/-a:Potem pa štima :wink:
Čeprav 9kg ni malo. Če bi blo vse grajeno iz reber, bi se verjetno prišparalo nekaj gramčkov.
Eno malenkost, recimo 2000 gramčkov bi se prišparalo. (z DL50).

Objavljeno: 21 Dec 2009, 11:47
Napisal/-a peugeot1
Melly napisal/-a:
Krist napisal/-a:Potem pa štima :wink:
Čeprav 9kg ni malo. Če bi blo vse grajeno iz reber, bi se verjetno prišparalo nekaj gramčkov.
Eno malenkost, recimo 2000 gramčkov bi se prišparalo. (z DL50).
LP


Ja, največ bi zmanšal maso z novim motorjem.


LP,klemen

Objavljeno: 21 Dec 2009, 13:53
Napisal/-a Brane
Melly napisal/-a:
Eno malenkost, recimo 2000 gramčkov bi se prišparalo. (z DL50).
2 kile, toliko MVVS58 tehta, če ga stran odviješ :lol: bo najbrž napaka 8)

Kar se mi zdi bolj pomembno MVVSa 58 ne moreš primerjat z DL 50.
DL 50 je klasičen povprečen sodoben 50 ccm motor, MVVS 58 pa je s težo in močjo, postavljen nekam tik pod ne čisto ta nove 80 ccm motorje.
Za normalno težkega 3D akrobata z 230cm razpona, je DL 50 tudi z resonanco , preslaboten motor.

Objavljeno: 21 Dec 2009, 22:00
Napisal/-a peter jelenc
58 mvvs je mašina je zanesliva!!!se ne more kosasat z nekim DA motorjem,ce ma mvvsa ves kaj ims

Objavljeno: 22 Dec 2009, 08:51
Napisal/-a Brane
peter jelenc napisal/-a:58 mvvs je mašina je zanesliva!!!se ne more kosasat z nekim DA motorjem,ce ma mvvsa ves kaj ims
Nisem ravno to mislil [-X če smo že prešaltali na DA, se marsikdo ne bo strinjal, da je DA manj zanesljiv od MVVSa , osebno poznam tudi take, ki MVVSa niso mogli ukrotiti, jim je prekipelo, pa so prešaltali na DA in imajo sedaj končno mir.

Bistvo je, da sem hotel reči, da je MVVS 58 bistveno težji in močnejši, od normalnih 50ccm motorjev.
Za 9kg težkega 3D akrobata so vsi običajni 50 ccm motorji ( sem pašejo ZDZ 50, DA 50, DL 50 ali 55... še bi lahko našteval, v glavnem motorji s težo do 1,5kg ) prešvoh, MVVS 58 pa je močan dovolj, a je tudi občutno težji od vseh.

Objavljeno: 22 Dec 2009, 13:10
Napisal/-a Štuki-5
Brane napisal/-a: Za normalno težkega 3D akrobata z 230cm razpona, je DL 50 tudi z resonanco , preslaboten motor.
...to pol pomeni da lahk z mojo extro 300 88" (teža 8,5kg) in z DLE55 motorjem ter demferjem samo sanjam 3D letenje?? :( :( ???

Objavljeno: 22 Dec 2009, 16:03
Napisal/-a Brane
Štuki-5 napisal/-a:
Brane napisal/-a: Za normalno težkega 3D akrobata z 230cm razpona, je DL 50 tudi z resonanco , preslaboten motor.
...to pol pomeni da lahk z mojo extro 300 88" (teža 8,5kg) in z DLE55 motorjem ter demferjem samo sanjam 3D letenje?? :( :( ???
Ne pretiravajmo, včasih me hudo moti, ko skušam na osnovi svojih izkušenj komu kaj svetovati ali pa samo pomagati s svojim mnenjem, kaj se mi zdi primerno in kaj ne, pa se vedno najde kdo, ki bo besede tako obrnil, da bo izpadlo tako kot dejansko nisem hotel reči.
Prvič 8,5 kg je pol kile manj kot model o katerem govorimo in drugič, tudi z 9 kil težkim modelom bi bilo 3D letenje brez problema mogoče tudi z DL 55 in demfarjem, a za današnje razmere, bi bil to šibak 3D model.

Objavljeno: 23 Dec 2009, 00:14
Napisal/-a Matjaž_Černivc
...evo, vam teoretik nakaže kako se ploščati trup prilagodi za določen motor... oz. se naredi šablono za to...

Objavljeno: 23 Dec 2009, 00:24
Napisal/-a peugeot1
Matjaž_Černivc napisal/-a:...evo, vam teoretik nakaže kako se ploščati trup prilagodi za določen motor... oz. se naredi šablono za to...

Ja, že že, ampak od teorije ne boš letu.

Lp;klemen

Objavljeno: 23 Dec 2009, 00:54
Napisal/-a brejker
@Matjaž: Motor si na "roko" zrisal ali si dobil datoteko na internetu?
Ali je celo slika katero si povečal pomanjšal (glede na kotirano dimenzijo)?

Objavljeno: 23 Dec 2009, 09:53
Napisal/-a Matjaž_Černivc
...povsem preprosto sem to naredil z dodatno ravnino na katero sem dodal sliko; ter jo nadalje pozicionirov in prlagodil scale razmerje...

lp

Objavljeno: 29 Jan 2010, 00:31
Napisal/-a peugeot1
... #- sem hotu sliko pripet, pa jo noče??? ne vem zakaj? V glavnem v nastajanju je 2 metrski model. Čaka samo še na folijo in pogon. Masa bo okoli 4.5kg. Kar mislim da je za to velikost vredu.


LP,Klemen

Objavljeno: 29 Jan 2010, 20:56
Napisal/-a samo07
Model sem videl v živo in res zgleda super. Klemen le tako naprej :lol: :D/

Ko bom dokončal svojo Extro se bom navdušil za izdelavo tvojega modela za 3D. :lol:

Objavljeno: 30 Jan 2010, 18:38
Napisal/-a peter jelenc
...evo je virtualni modelar zmodelirov en virtalni video yakca:

http://www.youtube.com/watch?v=tIMDbv9_Ib4

lp

Objavljeno: 28 Feb 2010, 00:12
Napisal/-a Matjaž_Černivc
Yak-55 gous elektrik!

Objavljeno: 28 Feb 2010, 10:38
Napisal/-a Rok K.
Pozdravljeni!
Lep je ni kaj :wink: =D> =D> bravo.

LP Rok

Objavljeno: 14 Mar 2010, 18:01
Napisal/-a peugeot1
LP.

Ali mi lahko nekdo pove, oznako dobrega profila za 3D letenje. Ter koliko % debeline se najbolj obnese, tako v korenu kot na koncu kril. Model bo velik 2M.

Hvala.

Lp, Klemen

Objavljeno: 14 Apr 2010, 11:27
Napisal/-a peugeot1
Pozdravljeni.


Letošnja zima je bila, kar se tiče gradnje kar uspešna. Zgradil sem nov model. Pogon je električni na 8S lipo. Razpon 195cm, masa pa, z težkim od večjega modela vzetim podvozjem 5.3kg. Ene 300g bo šlo še dol, ko naredimo novo podvozje. Tako, da 5kg bo pa kar realno. Danes sem imel v mislih prvi let, pa je normalo takrat dež :lol: . Model je narejen iz stiroporja in lipovega furnirja. Ko vidim, če je vredu, bo naslednji iz balze. Tukaj bi se dalo kar nekaj privarčevati na masi. Potrebno bo tudi podalšati krila v korenu, da bo bolj podoben pravemu letalu, potem pa mislim, da bo kar vredu. Ko bo pa šel v zrak, pa javim kako se obnese #-o

Lp,klemen

Objavljeno: 15 Apr 2010, 22:38
Napisal/-a peugeot1
LP.

Kot sem rekel je šlo v zrak =D> . Kar se letenja tiče nič posebnega. Brez problemov. Par klikov v desno. To je vse. Dokaj hitro sem preiskusil hoovering. In nič preteslivega. Zelo stabilen. Tudi let na nož ok. Kaže se prijazen profil in dokaj nizka masa. Motor pri 22*8 metts propelerju, na 8S, razvije dobrih 6100 obratov, 75 amperov in 2300watov. Gre pa za 5065/270SK verzijo. Ko bom letel na polno mogoče zmanjšam na 21*8 in to bo to. Sedaj pa po balzo in ponovno graditi naprej. Če slučajno potolčem :lol: :lol: :lol:


Slike še pridejo. Sedaj sem naredil 2 leta. Najprej sam, drugič pa nihče ni imel fotoaparata.

LP,klemen

Objavljeno: 16 Apr 2010, 16:00
Napisal/-a postman
Bravo Klemen =D> =D> =D>

Objavljeno: 16 Apr 2010, 16:48
Napisal/-a peugeot1
Hvala :wink:


Lp;klemen

Objavljeno: 22 Apr 2010, 21:45
Napisal/-a samo07
No v nastajanju je še en malo manjši yak 55 razpona 1,5m. Upam da bo tudi moj model letel tako kot njegovi predhodniki. Pogon bo elektro.