Lep pozdrav,
Imam vprašanje za tiste z malo več izkušenj.
->Heli: hk450v2
->sprejemnik: graupner R700, MX12
->gyro: Hk401B+HG-D202HB digital servo(na gyro-tu sem nastavil ->DS:on,delay in limint na minimalno oz. 0), gyro je v AVCS mode
Heli sem "nastavljal" po navodilih ALIGN T-REX450SA, "ustavilo" se mi je pri "krivuljah"
Ostale nastavitve:
- 120 CCPM(60,60,60)
-travel ADJ: throttle:100,100; aileron:100,100; elevator:100,100; Rudder:80,80; gear:75,75; pitch:100,100
-subtrim:majhen popravek na eleveator-ju:+13
-reversed: pitch
-dual rate: zaenkrat še "prazno"
-mix-ing: /
Nastavil sem tako kot naj bi pisalo v navodilih, vendar nisem siguren da je to to, lahko kdo preveri oz. svetuje, predvsem za te nastavitve:
Oznake v navodilih so TLN,T2N,THN; TLS,T2S,TLS, PLN,P2N,PHN...
Sam imam oznake P-LOW,P-1(INH),P-MID,P-3 INH,P-HIGH (določal sem le te katere imam označene že zgoraj, P-1 in P3 pa so ostale po defaultu, se pravi naredi krivulju tudi po teh vrednostih(ker ima MX-1x 5 nastavljivih točk za krivuljo)
lp,hvala
_____a.k.a @ Moderator Modeli iz penastih materialov____
Kot vidim tvoje nastavitve izgledajo v redu, razen pri Travel adj. nisi nič nastavljal, kar je malo čudno, ker imaš subrim na elev. Sicer lahko da je tudi tako prav vendar dvomim. Poglej si CCPM tutorial in Pitch and throttle curves video in ti bo hitro vse jasno.
Sem gledal že tudi te video-je, samo se slabo vidi na zaslončke od spectruma.
Ja krivulje so pač "svoje", ker kot sem gledal v originalnih navodilih je recimo pri throttlu(normal mode), skoraj linearno, pri zgoraj napisanih je do polovice skoraj "kvadratna" nato pa linearna(kar je razlog pomojem, ker ima graupner 5 nastavljivih "točk"-pozicij, podal pa sem jih samo tri, ostale so po defaultu, oz se prilagajajo). Moram narediti "linearne", ali pustim take kot so? Lahko tudi slikam z fotoaparatom..?
Bom počakal še na kak odgovor, če je "to to", malo sem probal dati "gas" na tleh, vendar nekje na 1/4 do polovice "gasa", ko bi se začenjal dvigniti mi ga nenadoma zavrti v levo??
PS: glede travel adjus..., sem nastavil samo tisto kar je bilo v "navodilih", sub trim-pa sem spremenil le na elevator-ju(+13), da je vse na "sredino"(ročke do servotov so vse kot morajo biti, glede dolžine; na servota pa se "ročka" zmeraj malo zamakne zaradi zobnika...od tu potem nastane majhna "razlika"...)
_____a.k.a @ Moderator Modeli iz penastih materialov____
carcar napisal/-a:Sem gledal že tudi te video-je, samo se slabo vidi na zaslončke od spectruma.
Ja krivulje so pač "svoje", ker kot sem gledal v originalnih navodilih je recimo pri throttlu(normal mode), skoraj linearno, pri zgoraj napisanih je do polovice skoraj "kvadratna" nato pa linearna(kar je razlog pomojem, ker ima graupner 5 nastavljivih "točk"-pozicij, podal pa sem jih samo tri, ostale so po defaultu, oz se prilagajajo). Moram narediti "linearne", ali pustim take kot so? Lahko tudi slikam z fotoaparatom..?
Bom počakal še na kak odgovor, če je "to to", malo sem probal dati "gas" na tleh, vendar nekje na 1/4 do polovice "gasa", ko bi se začenjal dvigniti mi ga nenadoma zavrti v levo??
PS: glede travel adjus..., sem nastavil samo tisto kar je bilo v "navodilih", sub trim-pa sem spremenil le na elevator-ju(+13), da je vse na "sredino"(ročke do servotov so vse kot morajo biti, glede dolžine; na servota pa se "ročka" zmeraj malo zamakne zaradi zobnika...od tu potem nastane majhna "razlika"...)
...ne ga srat in naj ti kdo pogleda, drugače boš takoj zabil
po tvojem pisanju, najbrž ti že gyro narobe dela.
Glej, bolje da ti nekdo pogleda, nastavi in svetuje, bolje bo tako. travel adjust je pa po moje zadnje kar rabiš naštimat.
@bovi logično...,samo sem napisal vse kar sem sploh nastavljal, ker je potem kdo "pameten", ter napiše samo v smislu, "kaj si pa še kaj drugega nastavljal...."...
lp
_____a.k.a @ Moderator Modeli iz penastih materialov____
carcar napisal/-a:@bovi logično...,samo sem napisal vse kar sem sploh nastavljal, ker je potem kdo "pameten", ter napiše samo v smislu, "kaj si pa še kaj drugega nastavljal...."...
lp
ja, te čisto razumem, sam sem sicer bolj "začetnik" , ki je malo letel in veliko šraufal ... in že hitro vidim, kako mora biti "mehanika" urejena, da je lahko potem elektroniko pravilno nastavimo.
je pa res, da je vsak primer skoraj unikat, moraš v živo videt heli.
Če se ti heli vrti, ali je zaradi premalo obratov (narobe krivulja) ali je potrebno dati gyro na reverse. Če imaš 5 točkovno krivuljo uporabi samo tri točkovno, vmesne cifre naj ti komanda skalkulira.
Zanima me, če mi lahko kdo pove kako "kompenziram" da mi ob dodajanju gasa, ne zavrti repa:
-gyro Hk401B
delay:0
limit: minimal "60"
-digitalni servo HG-D202
Nastavljam to na komandi? pod TRAVEL ADJ(v mojem primeru imam trenutno na Graupner MX pod GEAR -75% do 75% ). Se pravi spreminjam tukaj, ali kje drugje?
lp, hvala
_____a.k.a @ Moderator Modeli iz penastih materialov____
carcar napisal/-a:Sem že vse pregledal, če ne veš svetovati oz. "nočeš" ni potrebno ničesar pisati...Mislim, da je bilo moje vprašanje jasno zastavljeno!
lp, pa brez zamere
Če si vse pregledal, ti bodo mogoče pomagale moje izkušnje. Najprej v rate modu nastaviš center (fizično premikaš servo) in z adjust omejiš končni hod. Gain poteciometer nima vpliva, če priključiš kanal za gain na sprejemnik. Ta gyro dela v -100% do 0 v Rate modu, od 0 do 100% pa v HH modu. Najlepše drži rep okoli 50%. Jaz imam Gain na vrtljivem potenciometru in ga lahko med letom malo korigiram, posebnega efekta pa nima. Vedno namreč rep počasi drifta, toda za 14$je to kar ok. Dodajanje gasa/pitcha pa definitivno ne zavrti helija. Če se ti to dogaja ni nujno kriva nastavite gyroja. Mogoče imaš premalo obratov, zdrsevanje kakega od zobnikov, premalo/preveč napet jermen, zatikanje drsnika, vibracije ....
Zato je bil nasvet o pregledu vseh videov kar na mestu.
Gain nastavljaš po občutku, no po tem kako se heli seveda vede!
Ponavadi pri meni nekje nad 70% ponori rep(trza)
Da bi se temu izognil daš seveda majn gaina...
Včasih bolje malo več
Pa si to že vedel pomojem
BTW: mogoče imaš rep obrnjen?
Rep lahko tudi zavri če imaš narobe obrnjen jermen
Priponke
belt.jpg (23.13 KiB) Pogledano 2982 krat
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Ja pošteno sem ga vsekal.
Prvo mi je na enem šel zobnik in sem ga prestavil.
Potem sem poizkusil letet in sem izgubil kontrolo...kot da so servoti odpovedali.Preveril servote in so vsi trije fuč.Mam res srečo.
Hvala za info...ampak ...bi raje malenkost hitrejše s kovinskimi zobniki.
Razen Mely-a še kdo drug prodaja MKS v SLO??
Kaj pa ostale modelarske trgovine po EU...ne najdem katera prodaja MKS??
matejmiklavc napisal/-a:a bi lahko nekdo na hitro napisal katero je osnovno orodej za sestavlanje hk450-ke??
Jaz bi predlagal, da bi se odprla nova tema, recimo "Orodje za helikopterje",
kjer bi bili navedeni vsi osnovni pripomočki, razširjeni, specialni... z nekaj glavnimi linki prodajalcev in razprava na to temo...
Moderator?