Christen Eagle v 1:2

... pogovori radijsko vodenih pomanjšanih različicah pravih letal

Moderatorji: Pisaneli, igi

Odgovori
MR. HYPE
Razpravljalec
Prispevkov: 178
Pridružen: 27 Mar 2005, 15:10
Kraj: Polzela

Odgovor Napisal/-a MR. HYPE »

sigurno Češka...

l.p.
Dani
kos
Profesor
Prispevkov: 1622
Pridružen: 29 Dec 2001, 01:00
Kraj: Maribor-USA-Bangkok-Doha-Bogota-Teheran-Maribor kolodvor

Odgovor Napisal/-a kos »

ma kaki ceska...to je bilo vcasih [-X , sedaj nam je ostal le se daljni east :D .. ](*,)
treba jih je se odvaditi povrsnosti in ultra varcevanje pri materialu, lepilih..
let karte moram rezervirati takoj, ko se vrnem iz NCFM...
goldi
Tekmovalec
Prispevkov: 319
Pridružen: 15 Nov 2004, 15:36

Odgovor Napisal/-a goldi »

bruhpilot napisal/-a:Trup že raste iz trsk cenene šper plate :P
povej po domače...Trup že raste iz trsk paradajz gajbic
Kokodaka lahko vsak, ne more pa vsak znesti jajca.
Uporabniški avatar
Executor
Tekmovalec
Prispevkov: 342
Pridružen: 04 Jul 2005, 06:48
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a Executor »

bruhpilot napisal/-a:hehe, čakam, da bodo Kitajci naredili Eagle ARF z razponom 3m, pa se bom z veseljem polenil #-o

Tisti tvoj kitajski Piper prav dobro zgleda!

Ja na daleč... Sej veš da takemu patološkemu scaleašu kot sem jaz ARF ne dela čudežev...
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Evo spodnja polovica trupa je fertik, kar se tiče konstrukcije. Največja jeba danes pa je bilo spulit staremu smerni rep, ki bo recikliran v tanovem.
Priponke
trup250109.JPG
trup250109.JPG (88.12 KiB) Pogledano 5627 krat
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
kos
Profesor
Prispevkov: 1622
Pridružen: 29 Dec 2001, 01:00
Kraj: Maribor-USA-Bangkok-Doha-Bogota-Teheran-Maribor kolodvor

Odgovor Napisal/-a kos »

bruhpilot napisal/-a: spulit staremu smerni rep, .
vse je v tehniki ( rece zobozdravnik ob puljenju :D )
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Ker delo ni lulek in stoji lahko tudi več dni (copyright od nekoga na tem forumu....), ali pa tudi več mesecev, je dokazano tudi tukaj. Po 100-ih projektih na novi (rabljeni) bajti in po premagovanju modelarske krize z elektrohelikopterčki se je končno začelo malo dogajati na tem velikem projektu flikanja. Po enem letu in pol od kreša je skoraj prekrit. Povprečje krešev pa sedaj fino dvigujem z Blade-om 400 3d :P :roll: #-o

Če bi fino na gas pritisnil, bi bil lahko v enem mesecu že gotov, ampak recimo do naslednje sezone pa bo sigurno...upam..
Priponke
IMG_0826.JPG
IMG_0826.JPG (80.26 KiB) Pogledano 4684 krat
IMG_0825.JPG
IMG_0825.JPG (78.32 KiB) Pogledano 4684 krat
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
Executor
Tekmovalec
Prispevkov: 342
Pridružen: 04 Jul 2005, 06:48
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a Executor »

A šenkaš malo volje ?? :oops:
Uporabniški avatar
Živnorc
Dr. Modelar
Prispevkov: 3093
Pridružen: 22 Nov 2004, 09:54
Kraj: Kamnik

Odgovor Napisal/-a Živnorc »

...ka si neho v zvezde gledat.....
Pridemo tudi na dom...

Lep dan še naprej!
Živnorc.
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

...ja, ker je non-stop oblačno.

Zato pa brojimo sitno...še samo nalepke, vgradit mašino, komande, bo hitro, ker je izpuljeno iz pokojnega. Še ene 14 dni ležernega dela, pa bo. :P Pol pa sprejemnik na hard test, če bo kazal kake znake bolezni pa takoj po novega, 3. polnilec je tudi že pri bajti, da ja ne bo kateri aku prazen #-o [-o<
Priponke
pokojni in oživljeni...
pokojni in oživljeni...
IMG_0829.JPG (88.68 KiB) Pogledano 4019 krat
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
gas
Freak
Prispevkov: 468
Pridružen: 11 Feb 2008, 11:24
Kraj: Cerkvenjak

Odgovor Napisal/-a gas »

Ostal je le spomin.
Priponke
Slika020.jpg
Slika020.jpg (44.8 KiB) Pogledano 4394 krat
Slika019.jpg
Slika019.jpg (43.46 KiB) Pogledano 4394 krat
Slika018.jpg
Slika018.jpg (42.48 KiB) Pogledano 4394 krat
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

je kdo videl avion? :lol:

Ostal je tudi nastavek za prevoz na premajhni prikolici in sedaj se ne bo potrebno zaj..... še s tem :P

uf - hauba je bila tudi precej sprešana. Namreč na tanovem je le stara poflikana.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
skorp_jon
Profesor
Prispevkov: 1329
Pridružen: 09 Avg 2006, 09:02
Kraj: Beltinci

Odgovor Napisal/-a skorp_jon »

Pa ne že spet.

Kaj pa je bilo?

---

Sem šel malo nazaj in videl, da so to stare slike. Malo obujamo spomine :)
Futaba 12FG & Taranis Q X7
Uporabniški avatar
flesh
Profesor
Prispevkov: 1005
Pridružen: 11 Dec 2006, 22:16
Kraj: Logatec

Odgovor Napisal/-a flesh »

skorp_jon napisal/-a:Pa ne že spet.

Kaj pa je bilo?

---

Sem šel malo nazaj in videl, da so to stare slike. Malo obujamo spomine :)
Ja koruze ponavad še ni Januarja :lol: :lol:
Uporabniški avatar
skorp_jon
Profesor
Prispevkov: 1329
Pridružen: 09 Avg 2006, 09:02
Kraj: Beltinci

Odgovor Napisal/-a skorp_jon »

Ma jaz sploh nisem gledal njiv in kaj raste na njih.

Sem samo videl potrtega orla.
Futaba 12FG & Taranis Q X7
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Tako, konji z vso elektronsko in mehansko navlako so vgrajeni. ĆarÄ‘er-Intercooler V2 ima sedaj večjo vstopno odprtino. Če se še spomnite, je ta predviden, da motor sesa kar se da hladen zrak, sicer sesa zrak iz notranjosti trupa, ki je topla zaradi izpuhov, sonca...povečanje moči itd...Po vgradnji tega se je res delovanje motorja izboljšalo.
Priponke
IMG_0833.JPG
IMG_0833.JPG (107.7 KiB) Pogledano 3892 krat
Zadnjič spremenil bruhpilot, dne 24 Jan 2010, 22:19, skupaj popravljeno 1 krat.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

:P počasi bo spet za vsipat :P :roll: #-o
Priponke
IMG_0831.JPG
IMG_0831.JPG (88.6 KiB) Pogledano 3887 krat
IMG_0832.JPG
IMG_0832.JPG (83.24 KiB) Pogledano 3887 krat
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
gas
Freak
Prispevkov: 468
Pridružen: 11 Feb 2008, 11:24
Kraj: Cerkvenjak

Odgovor Napisal/-a gas »

bruhpilot napisal/-a::P počasi bo spet za vsipat :P :roll: #-o
Bog odpusti mu, saj ne ve kaj govori. [-o<
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Saj bi šla gradnja hitreje, toda vmes sem se rahlo zastrupil s heliji (poleg še vsega ostalega)....prednosti:

- letiš na domačem travniku, v snegu, megli, vročini, vetru....
- pista je samo 0,5x0,5 m
- huvraš lahko na trebuhu in na hrbtu 8) :D
- letiš lahko rikverc 8)
- razpon hitrosti 0 - kaj pa vem - 100 km/h?
- v treh mesecih letenja menda že blizu 100 naletenih ur #-o #-o (+ 2 kreša)
- sesuješ, nabaviš rezervne dele, po eni uri "flikanja" spet letiš, ne pa da moraš flikat 1,5 leta #-o . Rezervni deli, čeprav so relativno dragi za ta heli, so zelo poceni v primerjavi z deli za tak avion.

Mimogrede- za velikostno primerjavo - Blade 400 ima razpon krakov 715 mm.

Kupili smo pa takšno hišo, ki ima delavnico z garažnimi vrati, da bo šel Eagle komot ven 8) - tokrat ne bo treba razbijat zidov #-o

Ko sem sam popravil Eagla, sem prihranil cca. 11.000 EUR :o - namreč par dni po krešu, sem v kombinaciji lenobe, brezvoljnosti in radovednosti poklical enega švicarja, ki za denar sestavlja modele. 16.000 šv. frankov je bil njegov predračun #-o . Zato pa sami delamo modele, ne? Seveda ne moreš prodat takega modela za tak denar, se razume, kvečjemu za znesek materiala.
Priponke
IMG_0835.JPG
IMG_0835.JPG (98.97 KiB) Pogledano 3866 krat
Zadnjič spremenil bruhpilot, dne 25 Jan 2010, 12:04, skupaj popravljeno 2 krat.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

gas napisal/-a:
bruhpilot napisal/-a::P počasi bo spet za vsipat :P :roll: #-o
Bog odpusti mu, saj ne ve kaj govori. [-o<
Vem kaj govorim. Govorim iz izkušenj :lol: . Do zdaj se mi je skoraj vsak model zlomil. Edino dva pa sta res imela srečo, čeprav sem ogromno letel z njima (z enim 14 let, pa še danes je čist OK). Ta pa po Murphyju kot moj najbolj dragocen model še najhitreje in najhuje #-o Važno je, da znaš spet vzpostavit prvotno stanje :D
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
Executor
Tekmovalec
Prispevkov: 342
Pridružen: 04 Jul 2005, 06:48
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a Executor »

Če ti kaj pomaga tokrat; po Murphyju bi moralo...

"Hals- und Beinbruch!!!"
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Executor napisal/-a:Če ti kaj pomaga tokrat; po Murphyju bi moralo...

"Hals- und Beinbruch!!!"
:D no, zato pa smo modelarji, da ni Hals und Beinbruch. Je pa bilo Holm und Rippenbruch :D
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
Executor
Tekmovalec
Prispevkov: 342
Pridružen: 04 Jul 2005, 06:48
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a Executor »

he, he...
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

Čakamo na nalepke. Predvidoma bodo proti koncu tedna. Novi lastnik (sedaj v bivši DDR) EMHW se zgleda malo bolje drži rokov kot ustanovitelj. Torej konec tedna bi moral biti gotov ter pripravljen na testiranje. Najprej bo pa treba počakat, da pobere sneg.

Sicer je letalo gotovo, vključno z vso vgrajeno elektroniko. Krila so občutno lažja, tako da bo cca 1,5 - 2 kg lažji kot prej(šnji). Torej okrog 22 kg, kar je super teža za tak kolos (prej cca. 24 kg). Manjša teža in večji zajem zraka za dovod v motor bo popravilo sicer slabo razmerje vlek/teža, upam samo, da opazno.
Priponke
IMG_0842.JPG
IMG_0842.JPG (73.76 KiB) Pogledano 4103 krat
IMG_0841.JPG
IMG_0841.JPG (138.38 KiB) Pogledano 4103 krat
IMG_0840.JPG
IMG_0840.JPG (79.86 KiB) Pogledano 4103 krat
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
štajerc
Dr. Modelar
Prispevkov: 2302
Pridružen: 08 Avg 2006, 14:36
Kraj: Ormož

Odgovor Napisal/-a štajerc »

:o :o =D> =D> =D> =D> =D> =D>
nimam kaj dosti komentirat. Želim ti uspešen (drugi) testni let.
L.P.Samo
Štromar ima včasih prav, elektrika pa vedno!
Odgovori

Vrni se na RV makete letal