Christen Eagle v 1:2
Ker delo ni lulek in stoji lahko tudi več dni (copyright od nekoga na tem forumu....), ali pa tudi več mesecev, je dokazano tudi tukaj. Po 100-ih projektih na novi (rabljeni) bajti in po premagovanju modelarske krize z elektrohelikopterčki se je končno začelo malo dogajati na tem velikem projektu flikanja. Po enem letu in pol od kreša je skoraj prekrit. Povprečje krešev pa sedaj fino dvigujem z Blade-om 400 3d
Če bi fino na gas pritisnil, bi bil lahko v enem mesecu že gotov, ampak recimo do naslednje sezone pa bo sigurno...upam..
Če bi fino na gas pritisnil, bi bil lahko v enem mesecu že gotov, ampak recimo do naslednje sezone pa bo sigurno...upam..
- Priponke
-
- IMG_0826.JPG (80.26 KiB) Pogledano 4684 krat
-
- IMG_0825.JPG (78.32 KiB) Pogledano 4684 krat
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
...ja, ker je non-stop oblačno.
Zato pa brojimo sitno...še samo nalepke, vgradit mašino, komande, bo hitro, ker je izpuljeno iz pokojnega. Še ene 14 dni ležernega dela, pa bo. Pol pa sprejemnik na hard test, če bo kazal kake znake bolezni pa takoj po novega, 3. polnilec je tudi že pri bajti, da ja ne bo kateri aku prazen
Zato pa brojimo sitno...še samo nalepke, vgradit mašino, komande, bo hitro, ker je izpuljeno iz pokojnega. Še ene 14 dni ležernega dela, pa bo. Pol pa sprejemnik na hard test, če bo kazal kake znake bolezni pa takoj po novega, 3. polnilec je tudi že pri bajti, da ja ne bo kateri aku prazen
- Priponke
-
- pokojni in oživljeni...
- IMG_0829.JPG (88.68 KiB) Pogledano 4019 krat
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Tako, konji z vso elektronsko in mehansko navlako so vgrajeni. ĆarÄ‘er-Intercooler V2 ima sedaj večjo vstopno odprtino. Če se še spomnite, je ta predviden, da motor sesa kar se da hladen zrak, sicer sesa zrak iz notranjosti trupa, ki je topla zaradi izpuhov, sonca...povečanje moči itd...Po vgradnji tega se je res delovanje motorja izboljšalo.
- Priponke
-
- IMG_0833.JPG (107.7 KiB) Pogledano 3892 krat
Zadnjič spremenil bruhpilot, dne 24 Jan 2010, 22:19, skupaj popravljeno 1 krat.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Saj bi šla gradnja hitreje, toda vmes sem se rahlo zastrupil s heliji (poleg še vsega ostalega)....prednosti:
- letiš na domačem travniku, v snegu, megli, vročini, vetru....
- pista je samo 0,5x0,5 m
- huvraš lahko na trebuhu in na hrbtu
- letiš lahko rikverc
- razpon hitrosti 0 - kaj pa vem - 100 km/h?
- v treh mesecih letenja menda že blizu 100 naletenih ur (+ 2 kreša)
- sesuješ, nabaviš rezervne dele, po eni uri "flikanja" spet letiš, ne pa da moraš flikat 1,5 leta . Rezervni deli, čeprav so relativno dragi za ta heli, so zelo poceni v primerjavi z deli za tak avion.
Mimogrede- za velikostno primerjavo - Blade 400 ima razpon krakov 715 mm.
Kupili smo pa takšno hišo, ki ima delavnico z garažnimi vrati, da bo šel Eagle komot ven - tokrat ne bo treba razbijat zidov
Ko sem sam popravil Eagla, sem prihranil cca. 11.000 EUR - namreč par dni po krešu, sem v kombinaciji lenobe, brezvoljnosti in radovednosti poklical enega švicarja, ki za denar sestavlja modele. 16.000 šv. frankov je bil njegov predračun . Zato pa sami delamo modele, ne? Seveda ne moreš prodat takega modela za tak denar, se razume, kvečjemu za znesek materiala.
- letiš na domačem travniku, v snegu, megli, vročini, vetru....
- pista je samo 0,5x0,5 m
- huvraš lahko na trebuhu in na hrbtu
- letiš lahko rikverc
- razpon hitrosti 0 - kaj pa vem - 100 km/h?
- v treh mesecih letenja menda že blizu 100 naletenih ur (+ 2 kreša)
- sesuješ, nabaviš rezervne dele, po eni uri "flikanja" spet letiš, ne pa da moraš flikat 1,5 leta . Rezervni deli, čeprav so relativno dragi za ta heli, so zelo poceni v primerjavi z deli za tak avion.
Mimogrede- za velikostno primerjavo - Blade 400 ima razpon krakov 715 mm.
Kupili smo pa takšno hišo, ki ima delavnico z garažnimi vrati, da bo šel Eagle komot ven - tokrat ne bo treba razbijat zidov
Ko sem sam popravil Eagla, sem prihranil cca. 11.000 EUR - namreč par dni po krešu, sem v kombinaciji lenobe, brezvoljnosti in radovednosti poklical enega švicarja, ki za denar sestavlja modele. 16.000 šv. frankov je bil njegov predračun . Zato pa sami delamo modele, ne? Seveda ne moreš prodat takega modela za tak denar, se razume, kvečjemu za znesek materiala.
- Priponke
-
- IMG_0835.JPG (98.97 KiB) Pogledano 3866 krat
Zadnjič spremenil bruhpilot, dne 25 Jan 2010, 12:04, skupaj popravljeno 2 krat.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Vem kaj govorim. Govorim iz izkušenj . Do zdaj se mi je skoraj vsak model zlomil. Edino dva pa sta res imela srečo, čeprav sem ogromno letel z njima (z enim 14 let, pa še danes je čist OK). Ta pa po Murphyju kot moj najbolj dragocen model še najhitreje in najhuje Važno je, da znaš spet vzpostavit prvotno stanjegas napisal/-a:Bog odpusti mu, saj ne ve kaj govori.bruhpilot napisal/-a: počasi bo spet za vsipat
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Čakamo na nalepke. Predvidoma bodo proti koncu tedna. Novi lastnik (sedaj v bivši DDR) EMHW se zgleda malo bolje drži rokov kot ustanovitelj. Torej konec tedna bi moral biti gotov ter pripravljen na testiranje. Najprej bo pa treba počakat, da pobere sneg.
Sicer je letalo gotovo, vključno z vso vgrajeno elektroniko. Krila so občutno lažja, tako da bo cca 1,5 - 2 kg lažji kot prej(šnji). Torej okrog 22 kg, kar je super teža za tak kolos (prej cca. 24 kg). Manjša teža in večji zajem zraka za dovod v motor bo popravilo sicer slabo razmerje vlek/teža, upam samo, da opazno.
Sicer je letalo gotovo, vključno z vso vgrajeno elektroniko. Krila so občutno lažja, tako da bo cca 1,5 - 2 kg lažji kot prej(šnji). Torej okrog 22 kg, kar je super teža za tak kolos (prej cca. 24 kg). Manjša teža in večji zajem zraka za dovod v motor bo popravilo sicer slabo razmerje vlek/teža, upam samo, da opazno.
- Priponke
-
- IMG_0842.JPG (73.76 KiB) Pogledano 4103 krat
-
- IMG_0841.JPG (138.38 KiB) Pogledano 4103 krat
-
- IMG_0840.JPG (79.86 KiB) Pogledano 4103 krat
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358