Nasveti in letenje z micro 47G
Bell nabira letalne "urice".
Najbolj so sedaj na udaru kraki, ki seveda trpijo pri neumnosti. Ravno pred kosilom sem se igral s finim trimanjem v garaži. Brenčač je "ušel" pod strop in kraki so opazili stropno luč. Konce krakov sem polepil s selotejpom in učvrstil s 3 mm karbonskim profilom.
Kabinco sem dokončno uspešno zlepil skupaj - gost sekundar.
Izgubil sem eno od gumic, ki drži uteži na stabiju. Nekaj selotejpa in še enako na drugi strani, drži kot šus.
Zelo pogosto je zaradi vibracij (skrivljena glavna os, se mi ne da kupiti še enega kreš seta) od ležaja odstopila opletna plošča (krmiljenje). Rešil sem s kapljico sekundarja.
Včeraj je v Mekinjah heli zgrmel tudi enkrat zaradi prevelikega nagiba, kot sem pozneje odkril pa tudi zaradi trka krakov pri povečanem nagibu (naprej in levo/desno). Velik prostor, da opcijo "natišancije", vendar hitro pozabiš, da se kraki tako hitro srečajo.
Kot je Aleš že prikazal, je opcija v daljši osovini kar poveča razdaljo med kraki.
Po vseh teh "malih kućnih ćarolijah" heli leti še vedno "bolje" kot nov - ko ga še nisem obvladal.
Najbolj so sedaj na udaru kraki, ki seveda trpijo pri neumnosti. Ravno pred kosilom sem se igral s finim trimanjem v garaži. Brenčač je "ušel" pod strop in kraki so opazili stropno luč. Konce krakov sem polepil s selotejpom in učvrstil s 3 mm karbonskim profilom.
Kabinco sem dokončno uspešno zlepil skupaj - gost sekundar.
Izgubil sem eno od gumic, ki drži uteži na stabiju. Nekaj selotejpa in še enako na drugi strani, drži kot šus.
Zelo pogosto je zaradi vibracij (skrivljena glavna os, se mi ne da kupiti še enega kreš seta) od ležaja odstopila opletna plošča (krmiljenje). Rešil sem s kapljico sekundarja.
Včeraj je v Mekinjah heli zgrmel tudi enkrat zaradi prevelikega nagiba, kot sem pozneje odkril pa tudi zaradi trka krakov pri povečanem nagibu (naprej in levo/desno). Velik prostor, da opcijo "natišancije", vendar hitro pozabiš, da se kraki tako hitro srečajo.
Kot je Aleš že prikazal, je opcija v daljši osovini kar poveča razdaljo med kraki.
Po vseh teh "malih kućnih ćarolijah" heli leti še vedno "bolje" kot nov - ko ga še nisem obvladal.
- Priponke
-
- IMGP6263.jpg (56.36 KiB) Pogledano 5137 krat
-
- IMGP6262.jpg (33.01 KiB) Pogledano 5137 krat
www.lipo.si
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 176
- Pridružen: 30 Maj 2006, 14:16
Li-Pe-ti
Imam 3 različne packe 2S-800 mAh in Graupnerjev sploh ni slab.
Teža, dimenzije, performanse vse štima.
Najbrž pa Bellu res paše malo oddiha vmes, se kar matra oz. je vroč.
A majo brusheless upgrade za 47tko?
Aleš
Teža, dimenzije, performanse vse štima.
Najbrž pa Bellu res paše malo oddiha vmes, se kar matra oz. je vroč.
A majo brusheless upgrade za 47tko?
Aleš
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 176
- Pridružen: 30 Maj 2006, 14:16
Zadeva je fajn
Meni se zdi super produkt tale Bell.
Sem kupil že 3, enega še bom, no moj je samo prvi, ostalo za prjatle.
Zamenjal sem edino "gornji zglob" z aluminijastim. Kot Miha zgoraj.
Po mojem mu drugače prav nič ne manjka in tudi BK-ja ne rabi.
Bomo rajš Dedku Mrazu za Pocket Zooma pisal ali pa Robiju neki iz delavnice ob Idrijci odnesli
Aleš
Sem kupil že 3, enega še bom, no moj je samo prvi, ostalo za prjatle.
Zamenjal sem edino "gornji zglob" z aluminijastim. Kot Miha zgoraj.
Po mojem mu drugače prav nič ne manjka in tudi BK-ja ne rabi.
Bomo rajš Dedku Mrazu za Pocket Zooma pisal ali pa Robiju neki iz delavnice ob Idrijci odnesli
Aleš
Danes nisem prišel do tega. Sem zagonil večino dneva za prepih garaže.NeoTO napisal/-a:Miha, a pol si popravil tisti pin? Se je samo tisto odlotalo ali je tudi kakšnega FETa odneslo?
www.lipo.si
Meni se je pa po malo tršem "srečanju" s steno začel vrteti okoli osi že pri majhnem gasu. To sem zrihtal, vendar pa mi zdej dela druge probleme , in sicer, ko dodajam gas, začne rinit včasin naprej, nazaj, levo, desno in razne kombinacije:). Nekak mi ga še rata umirit ampak, ko pa ima dost gasa, da bi lahko vzletel, se začne sunkovito premikati levo in desno tako, da se prevrne aja, pa ko sem ga nazaj sestavil sta mi ostala dva vijaka, in nimam pojma kam naj bi jih dal
Če probam zavrtet rotor z roko, zgornji al pa spodnji, se mi zdi, da moram uporabiti mal več sile, kot takrat, ko je bil še nov. Opazil pa sem tudi, da če mam gas na nuli servoti, včasih, ne vedno, na kratko trzajo in se po sekundi ali dveh umirijo
Pogledal sem tudi tiste številke na krakih in sta spodnja dva 3 pa 2, in zgornja dva 4 pa 1. Bi to lahko bil vzrok? čeprav ne verjamem, da je to krivo.
Letim pa brez kabine, ker čisto v vsaki poziciji spodnji rotor tolče ob njih...paže drugič je razpadla.
ps.: Bom probal napopati en filmček,da boste mogoče bolj vedeli, kako me zafrkava
Če probam zavrtet rotor z roko, zgornji al pa spodnji, se mi zdi, da moram uporabiti mal več sile, kot takrat, ko je bil še nov. Opazil pa sem tudi, da če mam gas na nuli servoti, včasih, ne vedno, na kratko trzajo in se po sekundi ali dveh umirijo
Pogledal sem tudi tiste številke na krakih in sta spodnja dva 3 pa 2, in zgornja dva 4 pa 1. Bi to lahko bil vzrok? čeprav ne verjamem, da je to krivo.
Letim pa brez kabine, ker čisto v vsaki poziciji spodnji rotor tolče ob njih...paže drugič je razpadla.
ps.: Bom probal napopati en filmček,da boste mogoče bolj vedeli, kako me zafrkava
Ko sem jaz zmontiral kraka z različnimi številkami ga je tudi preveč treslo. Problem je zginil, ko sem dal krake z istimi številkami gor.
Povej katera dva vijaka sta ti ostala, (lahk v katalogu delov pogledaš) pa ti bo sigurn ker povedu kam pašeta. Sej če prov vem, je na helikopterčku samo 8 vijakov (če se ne šteje tistih na servotih pa na "for-in-uanu".
LP,b
Povej katera dva vijaka sta ti ostala, (lahk v katalogu delov pogledaš) pa ti bo sigurn ker povedu kam pašeta. Sej če prov vem, je na helikopterčku samo 8 vijakov (če se ne šteje tistih na servotih pa na "for-in-uanu".
LP,b
Gravity is overrated
Ne, tam ne mankata sem preveril vse še enkrat in ugotovil, dasta najbrž prišla zraven, ko sem kupil rezervne dele.
Včeraj sem ga dal še enkrat čisto narazen in vsako stvar posebaj nazaj in sproti probaval, kdaj ga račne rukat. Začel se je, čim sem zmontiral spodnja dva kraka nazaj gor, tako, da je res lahko to krivo. Al se je pa že prej tresel samo ni bilo opazno...bom videl
Včeraj sem ga dal še enkrat čisto narazen in vsako stvar posebaj nazaj in sproti probaval, kdaj ga račne rukat. Začel se je, čim sem zmontiral spodnja dva kraka nazaj gor, tako, da je res lahko to krivo. Al se je pa že prej tresel samo ni bilo opazno...bom videl
Pri men očitno ne misli bit konec vseh vprašanj
Tokrat bi vas pa povprašal po času polnjenja lipo akkujev. Meni se polnejo okoli 2 uri. Je to normalno ali predolgo?
Pa še to: včeraj sem mel letalsko mrzlico in sem letel cel dan, od jutra pa do večera. Akkuje sem dal polnit in po polnjenju šel letet in tako do večera, nisem pa pomislil, ali to mogoče škoduje akkujem? Po polnjenju sem počakal, da so se malo ohladili.
lp
Tokrat bi vas pa povprašal po času polnjenja lipo akkujev. Meni se polnejo okoli 2 uri. Je to normalno ali predolgo?
Pa še to: včeraj sem mel letalsko mrzlico in sem letel cel dan, od jutra pa do večera. Akkuje sem dal polnit in po polnjenju šel letet in tako do večera, nisem pa pomislil, ali to mogoče škoduje akkujem? Po polnjenju sem počakal, da so se malo ohladili.
lp
Pozdravljeni.
No, tudi sam sem nabavil tale model helikopterja, pa mi je po tednu dni letenja "le uspelo" zlomiti zgornji del držala stabilizatorja. Stene nočejo in nočejo biti pri miru ampak se venomer približujejo modelu. Sedaj pa sprašujem, ali je pomembno kateri tip sekundnega lepila naj uporabim, da bo kolikor toliko držalo skupaj. Kje bi se dalo dobiti nekaj Kevlarskega rovinga za povit okoli držala, katerega je opisal Mihah.
No, tudi sam sem nabavil tale model helikopterja, pa mi je po tednu dni letenja "le uspelo" zlomiti zgornji del držala stabilizatorja. Stene nočejo in nočejo biti pri miru ampak se venomer približujejo modelu. Sedaj pa sprašujem, ali je pomembno kateri tip sekundnega lepila naj uporabim, da bo kolikor toliko držalo skupaj. Kje bi se dalo dobiti nekaj Kevlarskega rovinga za povit okoli držala, katerega je opisal Mihah.
lp, Miran