Multiplex Funjet
Moderator: carcar
- ˙brokenwing
- Razpravljalec
- Prispevkov: 109
- Pridružen: 19 Jan 2007, 16:13
- Kraj: Nm
Hvala!
Po vseh tistih ceremonijah, mi je odleglo, ko je model lepo poletel. Sicer je bilo kar nekaj modifikacij na koncu. Servomotorje sem malo zamenjal med seboj, tako, da je Tiny-S šel za višino in HXT MG za smer motorja. Sprejemnik sem dal kar na ježka in ga napopal na kabino, tako da ni gužve v modelu. Pri barvanju nisem kompliceral, ampak samo popravil tiste drobnarije in nalepil nekaj nalepk, ki sem jih izdelal v wordu.
Po vseh tistih ceremonijah, mi je odleglo, ko je model lepo poletel. Sicer je bilo kar nekaj modifikacij na koncu. Servomotorje sem malo zamenjal med seboj, tako, da je Tiny-S šel za višino in HXT MG za smer motorja. Sprejemnik sem dal kar na ježka in ga napopal na kabino, tako da ni gužve v modelu. Pri barvanju nisem kompliceral, ampak samo popravil tiste drobnarije in nalepil nekaj nalepk, ki sem jih izdelal v wordu.
Hehe...
Upam, da bo dolgo migal, če ne bom še enga vzel. ker tole je res zakon model. Sicer je bil kolega vedno bolj zagret za hitrost, jaz pa za jadranje. Potem pa me je zastrupil Raktivec s svojim Pilonom. Tako da se z FJ navajam na hitrost, naslednji FJ bo definitivno z močnejšim motorjem in brez vektorskega potiska, ker bo drugače razpadlo.
Če koga zanima, lahko dam načrt za mehanizem.
Upam, da bo dolgo migal, če ne bom še enga vzel. ker tole je res zakon model. Sicer je bil kolega vedno bolj zagret za hitrost, jaz pa za jadranje. Potem pa me je zastrupil Raktivec s svojim Pilonom. Tako da se z FJ navajam na hitrost, naslednji FJ bo definitivno z močnejšim motorjem in brez vektorskega potiska, ker bo drugače razpadlo.
Če koga zanima, lahko dam načrt za mehanizem.
Mi je vspelo narisat kose. Ostale malenkosti bom pa jutri natipkal.
Danes sem imel sicer malo nesrečo z mojim fun jetom, ena od povezav se je zlomila, tako da mi je motor padel z nosilca in pofrezal zadnji del modela. Dela za eno urco. Je pa crknil servo za višino , ampak imam drugega
PDF format
DWG format
Danes sem imel sicer malo nesrečo z mojim fun jetom, ena od povezav se je zlomila, tako da mi je motor padel z nosilca in pofrezal zadnji del modela. Dela za eno urco. Je pa crknil servo za višino , ampak imam drugega
PDF format
DWG format
- ˙brokenwing
- Razpravljalec
- Prispevkov: 109
- Pridružen: 19 Jan 2007, 16:13
- Kraj: Nm
Na videu je prop glasen na malce čuden način. Je to popačenje pri snemanju, ali so to vibracije zaradi neuravnovešenega propa? Če so krive vibracije ti bo slej ko prej snelo kak krogelni zglob z motorja in še zavrti se ne kot če bi bil prop scentriran.
Si razmišljal o krogelnih zglobih, ki se varujejo z matico?
Si razmišljal o krogelnih zglobih, ki se varujejo z matico?
lp
Sašo
Sašo
- ˙brokenwing
- Razpravljalec
- Prispevkov: 109
- Pridružen: 19 Jan 2007, 16:13
- Kraj: Nm
Po moje bi zglobi morali zdržati, saj je danes polomilo karbonske palice, zglobi pa so ostali celi. Glede uravnoteženosti propa pa ne vem, nam se je zdelo da zelo lepo poje, je pa tudi res da imaš neprimerno več izkušenj s takimi modeli. Po moje bo krist zdaj itaq vse 3krat preveril, tako da bo popravil če je karkoli narobe.(zdej šele vidm, kako zanč sm model zabrisal v luft )
Drznost manevrov je pogojena z dvema dejavnikoma: izkušenostjo pilota in dejstvom, da ima/nima dovolj denarja/znanja za nov model.
fantje za fiksiranje motorja na zglobe mislim da bi bla skor nujna avtomobilska tehnika ki ima vijak skozi kroglico in če dodaš mini podložko ni teorije da se sname. sicer pa se klanjam uspehom doseženim z visokosposobno igračko.
V kombinaciji z kanardi bi bila zadeva če bolj huda pa tud bolj zapletena tko da ne vem kolk je pol zadovoljstva.
Bodite še naprej tako delavni.
V kombinaciji z kanardi bi bila zadeva če bolj huda pa tud bolj zapletena tko da ne vem kolk je pol zadovoljstva.
Bodite še naprej tako delavni.
Robert
Hmm. Verjetno je vsega po malem, bi pa znalo bit največje popačenje pri snemanju in obdelavi videa. Model je tudi glasen zaradi vpetja motorja, ker se karbonske palice dotikajo rebra iz vitroplasta in se ves zvok prenaša na model. Sicer propelerja nisem balansiral, ampak drugič ga bom za vsaki primer. To so moje prve izkušnje z hitrejšimi modeli, tako, da se še učim.
V bistvu se ni snel zglob, ampak je odlomilo palico. Verjetno je ne bi, če ne bi pretiraval. Učeraj sem vrtenje izvajal pri polovici gasa, danes sem pa kr na polno dal. Prvih 5 sekund je zdržalo, potem pa je grdo zaropotalo. Prvo pomislil, da je kaj padlo z modela v propeler ali pa da se je antena znašla vmes. Model sem lepo poravnal in pri drugem obratu, se je zlomljena karbonska palica zataknila za rebro. model je padel v ploski kovit, iz katerega sem se rešil zadnji trenutek in pri polnem gasu pokosil malo trave (takrat je verjetno umrl servo za vektor višine). Takrat je snelo motor z zglobov in model je nekontrolirano zavrtelo. Odnehal sem gas in zasilno pristal. Odletela je samo kabina.
Sami zglobi držijo motor na svojem mestu brez problemov in jih je dokaj težko snet. Je pa res, da tale motor ni od muh in svojo nalogo opravlja zelo dobro. Se pa pozna tudi masa modela, ki je kak gram manj od 500g. Večina FJ je vsaj 100g težja.
Ti krogelni zglobi, ki jih imam sedaj na modelu, dovoljujejo največje kote premikov v vse smeri. Motor bi se lahko premikal komot 60° v vse smeri, samo ker nisem hotel rezati osi motorja (os se zadane ob zglob pri nekje 50-55°), sem omejil hod na 45°v vse smeri. Verjetno bi pri drugih zglobih težko dosegel tako velike kote.
Sem pa razmišljal o zamenjavi karbonskih palčk za 2mm debele šprikle od koles, ker je samo vprašanje, kdaj bo druga palica počila.
Ni potrebe po kanardih. Z treningom, bi se dalo s tem modelom naredit kobro brez kakih dodatkov. Lupingi so že zdej divji, ploski kovit pa tut, tako da bi s kanardi lahko imel samo težave pri nastavljanju modela.
Če bo vse po sreči, bi se znala z Andrejem prikazat na modelarskem pikniku... Upam, da bom do takrat naredil še kak let, da naštudiram letenje.
P.S.: Danes je prišel pogledat letenje kolega, ki je bil prisoten pri nakupu modela. So ga ble same oči, ker si ni predstavljal, da bo šel tako hitro, pri akru pa mu ni blo nč jasno.
Aja, med letom sem nekaj povozil s krili. Noga se je zataknila za prvi rob kril, krvavo je pa po krilu in po smerniku do polovice višine. Verjetno sem snel kakega komarja.
V bistvu se ni snel zglob, ampak je odlomilo palico. Verjetno je ne bi, če ne bi pretiraval. Učeraj sem vrtenje izvajal pri polovici gasa, danes sem pa kr na polno dal. Prvih 5 sekund je zdržalo, potem pa je grdo zaropotalo. Prvo pomislil, da je kaj padlo z modela v propeler ali pa da se je antena znašla vmes. Model sem lepo poravnal in pri drugem obratu, se je zlomljena karbonska palica zataknila za rebro. model je padel v ploski kovit, iz katerega sem se rešil zadnji trenutek in pri polnem gasu pokosil malo trave (takrat je verjetno umrl servo za vektor višine). Takrat je snelo motor z zglobov in model je nekontrolirano zavrtelo. Odnehal sem gas in zasilno pristal. Odletela je samo kabina.
Sami zglobi držijo motor na svojem mestu brez problemov in jih je dokaj težko snet. Je pa res, da tale motor ni od muh in svojo nalogo opravlja zelo dobro. Se pa pozna tudi masa modela, ki je kak gram manj od 500g. Večina FJ je vsaj 100g težja.
Ti krogelni zglobi, ki jih imam sedaj na modelu, dovoljujejo največje kote premikov v vse smeri. Motor bi se lahko premikal komot 60° v vse smeri, samo ker nisem hotel rezati osi motorja (os se zadane ob zglob pri nekje 50-55°), sem omejil hod na 45°v vse smeri. Verjetno bi pri drugih zglobih težko dosegel tako velike kote.
Sem pa razmišljal o zamenjavi karbonskih palčk za 2mm debele šprikle od koles, ker je samo vprašanje, kdaj bo druga palica počila.
Ne pridejo v poštev, zaradi premalih kotov odklona. Sem pa dobil kup nasvetov od nemškega modelarja, ki ima enak sistem v svojem modelu, tako, da če je njemu deloval, ne vem zakaj ne bi še meni. Večji problem predstavljajo povezave.robertjur napisal/-a: fantje za fiksiranje motorja na zglobe mislim da bi bla skor nujna avtomobilska tehnika ki ima vijak skozi kroglico in če dodaš mini podložko ni teorije da se sname. sicer pa se klanjam uspehom doseženim z visokosposobno igračko.
V kombinaciji z kanardi bi bila zadeva če bolj huda pa tud bolj zapletena tko da ne vem kolk je pol zadovoljstva.
Bodite še naprej tako delavni.
Ni potrebe po kanardih. Z treningom, bi se dalo s tem modelom naredit kobro brez kakih dodatkov. Lupingi so že zdej divji, ploski kovit pa tut, tako da bi s kanardi lahko imel samo težave pri nastavljanju modela.
Če bo vse po sreči, bi se znala z Andrejem prikazat na modelarskem pikniku... Upam, da bom do takrat naredil še kak let, da naštudiram letenje.
P.S.: Danes je prišel pogledat letenje kolega, ki je bil prisoten pri nakupu modela. So ga ble same oči, ker si ni predstavljal, da bo šel tako hitro, pri akru pa mu ni blo nč jasno.
Aja, med letom sem nekaj povozil s krili. Noga se je zataknila za prvi rob kril, krvavo je pa po krilu in po smerniku do polovice višine. Verjetno sem snel kakega komarja.
Par slik z domačega terena....
pa z aeropiknika v Kraku
Žal je ostal zopet servo brez zob pri pristanku, tako da gre noter Tiny-MG namesto Tiny-S. Ampak je bilo vseeno je bilo nekaj odprtih ust in velikih učkov med letom....
pa z aeropiknika v Kraku
Žal je ostal zopet servo brez zob pri pristanku, tako da gre noter Tiny-MG namesto Tiny-S. Ampak je bilo vseeno je bilo nekaj odprtih ust in velikih učkov med letom....
-
- Začetnik
- Prispevkov: 9
- Pridružen: 04 Apr 2005, 16:41
- Kraj: Kompole
Končno sem se tudi jaz odločil, da se lotim FunJeta. Sicer sem po srcu bolj termični jadralec, letim Visiona Sport, ter ultra lahkega Sala (bom v priliki pripel par slikc, ali kak video), vendar so me vaši posnetki in pogovori prepričali, da se preizkusim tudi z bolj hitrimi modeli. Kot pri vsakem modelu, sem se najprej vprašal, kakšna so moja pričakovanja od modela, torej, hitro, počasi, 3D, ali surova brzina. Po tehtnem premisleku sem se odločil za zelo hitro zadevo, brez inprovizacije. Hvala Mihi za pomoč pri izbiri pogona, ter vseh ostalih stvareh.
Pogon bo sledeč:
- MEGA ACn 16/25/2
- Graupner CAM SpeedProp 5,2x5,2
- MP Jet vmesnik
- FlightPower EVO 25 2500 mAh (4S)
- JETI Advance 70 Opto plus
Ostalo:
- RCMart BEC
- HITEC HS-65HB 2x
- Sprejemnik Graupner SMC16Scan 35 MHz
- servo podaljški 2x
- feritni obročki 3x
- LiPo Balancer (obvezna oprema!!!)
Model bo predelan za velike hitrosti, po linku, ki je že bil omenjen na tem forumu. S takšno konfiguracijo in predelavo bi moral brez problema dosegati hitrosti okrog 200 km/h v brisnem letu... Zame čisto dovolj hitro!
Takole sem se lotil zadeve:
1. Vse dele sem najprej obrusil s finim vodobrusnim papirjem (na mokro)
2. s sekundnim lepilom in aktivatorjem sem zlepil krila (nosilec sem zamenjal s karbonsko cevko premera 6 mm)
3. Vse vdolbine in nepravilnosti sem zakital z lahkim modelarskim kitom LITEPLAST
4. Ko se je posušilo, sem na fino zbrusil
5. Smerna stabilizatorja sem oblekel v tkanino, ter s čopičem premazal z MULTIPrimer, da se je tkanina prilepila na elapor.
5. Trup bom po istem postopku oblekel najprej po spodnji, nato pa še po zgornji strani.
6. Ko se bo posušlo, bom zlepil smerna stabilizatorja, vstavil bom servote, ter vse ostale stvari...
Poročam, ko bom model oblekel in začel vstavljati komponente...
Nekaj fotk:
Pogon bo sledeč:
- MEGA ACn 16/25/2
- Graupner CAM SpeedProp 5,2x5,2
- MP Jet vmesnik
- FlightPower EVO 25 2500 mAh (4S)
- JETI Advance 70 Opto plus
Ostalo:
- RCMart BEC
- HITEC HS-65HB 2x
- Sprejemnik Graupner SMC16Scan 35 MHz
- servo podaljški 2x
- feritni obročki 3x
- LiPo Balancer (obvezna oprema!!!)
Model bo predelan za velike hitrosti, po linku, ki je že bil omenjen na tem forumu. S takšno konfiguracijo in predelavo bi moral brez problema dosegati hitrosti okrog 200 km/h v brisnem letu... Zame čisto dovolj hitro!
Takole sem se lotil zadeve:
1. Vse dele sem najprej obrusil s finim vodobrusnim papirjem (na mokro)
2. s sekundnim lepilom in aktivatorjem sem zlepil krila (nosilec sem zamenjal s karbonsko cevko premera 6 mm)
3. Vse vdolbine in nepravilnosti sem zakital z lahkim modelarskim kitom LITEPLAST
4. Ko se je posušilo, sem na fino zbrusil
5. Smerna stabilizatorja sem oblekel v tkanino, ter s čopičem premazal z MULTIPrimer, da se je tkanina prilepila na elapor.
5. Trup bom po istem postopku oblekel najprej po spodnji, nato pa še po zgornji strani.
6. Ko se bo posušlo, bom zlepil smerna stabilizatorja, vstavil bom servote, ter vse ostale stvari...
Poročam, ko bom model oblekel in začel vstavljati komponente...
Nekaj fotk:
- Priponke
-
- Pripravljeno za prekrivanje....JPG (33.33 KiB) Pogledano 4608 krat
-
- ObleÄŤena kabinca....JPG (39.3 KiB) Pogledano 4608 krat
-
- Ena gasilska....JPG (75.76 KiB) Pogledano 4608 krat
Alesh
-
- Začetnik
- Prispevkov: 9
- Pridružen: 04 Apr 2005, 16:41
- Kraj: Kompole