Thunder Tiger-Piper Super Cub EP
Takole...
Ta rec sploh ni tako slaba, kot lahko berem tu na forumu. Imam rumenega, a mislim, da ni bistvene razlike med zoltim in belim.
Kako leti? Cisto solidno, ce le ni prevec vetra in ni ozracje hudo razburkano. Juniorji drugi ali tretji polet ze suvereno rijejo z njim po zraku.
Tezave z motorjem? JA! Ampak sele potem, ko sem menjal propeler, za katerega je Miha napisal nekje zgoraj, da se ga da dobiti (Mibo). Do takrat je imel vsaj 60 startov, brez problemov. Jasno, da prop ni bil pravi (navkljub zagotovilom trgovca!!!) in motor se je udimil. Model ima originalno prop, ki je na las enak GWS EP-0843, torej 8x4.3 (Gasilec). Treba ga je le prevrtati in za malenkost skrajsati steblo ob osi.
Zdaj ga poganja BMI Spitz 2213, kontroler C-25 iz kompleta in pribor za obracanje motorja s spinerjem (Nebec Mantua). Prop APC SF 8x6 (Nebec) , 2x Li-Po E-Tech 1700 (ze od zacetka v Tem letalu). Teza 490 g za v zrak, torej 10 g cez specifikacijo.
Imam ga za ucenje juniorjev, dvojne komande. Fascinira me to, da je cas letenja z enim polnenjem kar 34 minut. In to nic jadranja, stalno na polovicnem gasu. Ker sem izpahnil ramo, ne morem metati modela. Zato startam kar s tal. Pohodim anteno, poln gas in nogo z antene. Po treh metrih ze veselo leti. Zdaj ima cez 100 startov, izgleda pa se lep. Vecino poskodb dobi med prevozom. Transportiram ga namrec sestavljenega v prtljazniku Smarta For Two. Tudi to je prednost! Dobi smucke, ce bo tole vreme kaj zategnilo.
LP
Matjaz
Ta rec sploh ni tako slaba, kot lahko berem tu na forumu. Imam rumenega, a mislim, da ni bistvene razlike med zoltim in belim.
Kako leti? Cisto solidno, ce le ni prevec vetra in ni ozracje hudo razburkano. Juniorji drugi ali tretji polet ze suvereno rijejo z njim po zraku.
Tezave z motorjem? JA! Ampak sele potem, ko sem menjal propeler, za katerega je Miha napisal nekje zgoraj, da se ga da dobiti (Mibo). Do takrat je imel vsaj 60 startov, brez problemov. Jasno, da prop ni bil pravi (navkljub zagotovilom trgovca!!!) in motor se je udimil. Model ima originalno prop, ki je na las enak GWS EP-0843, torej 8x4.3 (Gasilec). Treba ga je le prevrtati in za malenkost skrajsati steblo ob osi.
Zdaj ga poganja BMI Spitz 2213, kontroler C-25 iz kompleta in pribor za obracanje motorja s spinerjem (Nebec Mantua). Prop APC SF 8x6 (Nebec) , 2x Li-Po E-Tech 1700 (ze od zacetka v Tem letalu). Teza 490 g za v zrak, torej 10 g cez specifikacijo.
Imam ga za ucenje juniorjev, dvojne komande. Fascinira me to, da je cas letenja z enim polnenjem kar 34 minut. In to nic jadranja, stalno na polovicnem gasu. Ker sem izpahnil ramo, ne morem metati modela. Zato startam kar s tal. Pohodim anteno, poln gas in nogo z antene. Po treh metrih ze veselo leti. Zdaj ima cez 100 startov, izgleda pa se lep. Vecino poskodb dobi med prevozom. Transportiram ga namrec sestavljenega v prtljazniku Smarta For Two. Tudi to je prednost! Dobi smucke, ce bo tole vreme kaj zategnilo.
LP
Matjaz
- Priponke
-
- Evo ga njega, v uglednejsi druzbi...
- Piper CUB.jpg (68.07 KiB) Pogledano 4022 krat
Tudi jaz sem zdaj nabavil točno takega v mibotu in me zanima če bi kaj rešilo zadevo glede prednjih kril(sem bral vaše komentarje glede velikega upora zaradi profila kril)če bi napel po spodnji strani folijo tako kot je na spodnji sliki??
Pa še nekaj;doma imam od starejšega letala en rezervni prop iz nylona 6Ă—4 ..bi bil dobr za uporabo na tem aeroplanu?
Pa še nekaj;doma imam od starejšega letala en rezervni prop iz nylona 6Ă—4 ..bi bil dobr za uporabo na tem aeroplanu?
- Priponke
-
- profil.JPG (5.98 KiB) Pogledano 3902 krat
-
- prop.JPG (14.53 KiB) Pogledano 3893 krat
Tako sem mislil kot je pokazal Ultralight, ampak sem sedaj opazil da se verjetno iztika na drugem mestu tisti štift od viličk ne naleže v luknjico ampak so vilice tudi na drugi strani, kajne morda bi šlo če bi čez vse skupaj potegni mehko termoskrčko, ampak bi sigurno omejeil gib
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Zdajle sem pogruntal še zakaj se stakne in sicer od treslajev ki jih povzroča motor ter če predolgo držiš vzvod za višino.
Zaenkrat sem uredil zadevo kar z malim kosom izolir traku ter ga na konceh zalimal s epoxijem da pregib še vedno nedotaknjen.
Zaenkrat funkcionira,ampak me vseeno še zmer skrbi-kaj če to v luftu popusti...adijo avion
Sicer mam pa že nagledanega drugega in sicer v Mantui -Montano 1800(začetniški elektro jadralec)
Da ne bom odpiral še eno temo bom kar tukaj vprašal če ga kdo mogoče ima in kakšen se vam zdi?
Zaenkrat sem uredil zadevo kar z malim kosom izolir traku ter ga na konceh zalimal s epoxijem da pregib še vedno nedotaknjen.
Zaenkrat funkcionira,ampak me vseeno še zmer skrbi-kaj če to v luftu popusti...adijo avion
Sicer mam pa že nagledanega drugega in sicer v Mantui -Montano 1800(začetniški elektro jadralec)
Da ne bom odpiral še eno temo bom kar tukaj vprašal če ga kdo mogoče ima in kakšen se vam zdi?
- Priponke
-
- montana 1800.JPG (12.08 KiB) Pogledano 3848 krat
A si poiskal kaj po forumu?Offshore napisal/-a:Zdajle sem pogruntal še zakaj se stakne in sicer od treslajev ki jih povzroča motor ter če predolgo držiš vzvod za višino.
Zaenkrat sem uredil zadevo kar z malim kosom izolir traku ter ga na konceh zalimal s epoxijem da pregib še vedno nedotaknjen.
Zaenkrat funkcionira,ampak me vseeno še zmer skrbi-kaj če to v luftu popusti...adijo avion
Sicer mam pa že nagledanega drugega in sicer v Mantui -Montano 1800(začetniški elektro jadralec)
Da ne bom odpiral še eno temo bom kar tukaj vprašal če ga kdo mogoče ima in kakšen se vam zdi?