POLNILNIK: IMAX b6 & duo
Kaj bi se zgodilo,če bi jih polnil na 3,5,razen tega,da bi se segrevala?
Me pa še zanima,ker nimam ravno ubčutka,koliko C(in kaj C sploh pomeni?)bi morale biti lipo baterije.
Za NiMH vem,da bi bilo zadosti 4500mAh in ali mislite da so baterije SUN POWER dobre?
http://www.modelar.si/index.php?main_pa ... cts_id=455
Me pa še zanima,ker nimam ravno ubčutka,koliko C(in kaj C sploh pomeni?)bi morale biti lipo baterije.
Za NiMH vem,da bi bilo zadosti 4500mAh in ali mislite da so baterije SUN POWER dobre?
http://www.modelar.si/index.php?main_pa ... cts_id=455
Gravitacija-jaz se požvižgam nanjo.
Če želiš izvedeti, kako dobra je še tvoja stara baterija, je bolj kot napetost polne baterije, pomemben podatek kakšno kapaciteto (mAh) še ima v resnici. To pa izveš, če po končanem ciklanju pogledaš koliko mAh je baterija sprejela ob polnenju in koliko mAh je oddala ob praznenju po posameznih ciklih. Ob polenju je količina prejete energije višja za okrog 20-30% zaradi zgub. Dejanska kapaciteta baterije pa je energija oddana ob praznenju.
To je za 1800mAh baterijo še kar v redu. Baterija ni več nova, še zdaleč pa ni za v smeti. Iz tega podatka (mAh ob praznenju) sedaj tudi lahko približno sklepaš, kakšno baterijo moraš kupiti, če hočeš voziti eno uro. Recimo, če s to baterijo voziš pol ure, potem za eno uro potrebuješ dvakrat tolikšno kapaciteto (okrog 2700mAh).
Evo ravno danes sem dobil iz conrada rv napravo,modelcraft mc sport,in sem na začetku moral nastaviti kanala: za vožnjo in za manevriranje.
Ampak nevem kako bi nastavil za vožnjo v rikverc,saj ne znam,pa tudi kako se nastavi moč zavore(če jo ima)?
Torej z tole baterijo sem z 22T motorjem vozil cca20 minut,zato bi kupil to baterijo,ker imam doma 18T motor,da bi se lahko peljal vsaj 40 min-z močnim motorjem.
Motor nameravam ugraditi zato,ker sem danes med vožnjo spoznal,da avto nima dovolj pospeška.
Sicer pa hvala za odgovore.
Povezava do baterije:http://www.modelar.si/index.php?main_pa ... cts_id=455
Ampak nevem kako bi nastavil za vožnjo v rikverc,saj ne znam,pa tudi kako se nastavi moč zavore(če jo ima)?
Torej z tole baterijo sem z 22T motorjem vozil cca20 minut,zato bi kupil to baterijo,ker imam doma 18T motor,da bi se lahko peljal vsaj 40 min-z močnim motorjem.
Motor nameravam ugraditi zato,ker sem danes med vožnjo spoznal,da avto nima dovolj pospeška.
Sicer pa hvala za odgovore.
Povezava do baterije:http://www.modelar.si/index.php?main_pa ... cts_id=455
Gravitacija-jaz se požvižgam nanjo.
Imam občutek, da bo ponovno nekdo nekoliko užaljen. Pravilno in natančno izražanje je namreč osnova za hitro in učinkovito sporazumevanje. Polovični, nepopolni in celo zavajajoči odgovori lahko modelarja začetnika celo bolj zmedejo od situacije, ko odgovora sploh ne dobi.
RV NAPRAVA je nadpomenka za vse naprave, ki se uporabljajo za radijsko vodenje, torej komande, sprejemniki, servomehanizmi,... V tem primeru gre za KOMANDO.
Prva stvar, ki jo mora upornik storiti je, da preveri ali sprejemnik uspešno sledi ukazom komande.
Naslednja naloga je namestitev servomehanizma v model in mehanska nastavitev krmilnega vzvodja tako, da je izkoriščen kar največji del odklonov servomehanizma v okviru največjih odklonov, ki jih mehanika krmiljenja dopušča. V tem trenutku mora biti komanda nastavljena tako, da ne omejuje odklonov, trimer pa mora biti v izhodiščnem položaju. Šele ko ugotovimo, da je ta del nastavitev urejen, se lotimo natančnejših nastavitev komande v smislu največji odklonov, izhodiščnega položaja servomehanizmov, ipd. To so nastavitve, ki nam omogočajo najbolj natančno nastavljanje in tako prireditev opreme dejanskim potrebam.
Pri elektro modelih pride šele sedaj na vrsto nastavljanje pogonskega dela.
Tak vrstni red je izredno pomemben iz več razlogov. Zgolj premikanje koles za uporabnika ni nevarno, je pa na tak način mogoče natančno preveriti ali premnik primerno sledi ukazom komande. Ko preklapljamo pogonski del, lahko postane model izstrelek, zato je vedno potrebno poskrbeti, da le ta ne stoji na kolesih (poseben podstavek) ali le ta niso nameščena, vendar so se tudi ob upoštevanju teh pravil dogajale nesreče.
Če se vrnem še k prvotnemu vprašanju. Vzvratna vožnja in zavora v principu nista funkciji, ki bi se ju nastavljalo na komandi, temveč sta funkciji KRMILNIKA OBRATOV, se pa da z nepravilnimi nastavitvami komande povzročiti nemalo preglavic. Zaradi tega svetujem najprej podrobno branje navodil krmilnika obratov, nato pa tudi ustreznega oddelka navodil komande.
Časi uporabe posameznega AKUMULATORJA je precej obsežna tema. Če omenim nekaj elementov; časi so odvisni od kapacitete akumulatorja in porabe. Poleg požrešnosti elektromotorja in še nekaterih drugih elementov, poglavitno vlogo igra tudi teren na kateri se vozi ter tudi agresivnost same vožnje, zato ni mogoče čisto matematično preračunavati koliko časa bo nek sistem deloval. Če omenim še modrovanje iz prejšnjih prispevkov. Staranje akumulatorja se ne kaže zgolj z zmanjševanjem njegove kapacitete, temveč tudi z njegovo sposobnostjo ohranjati napetost pri večjih tokovih. Nekoliko poenostavljeno bi lahko zapisali. Pri nizkih praznilnih tokovih lahko akumulator pokaže zadostno kapaciteto, pri nekoliko večjih obremenitvah pa le ta ne da od sebe skorajda nič.
V povezavi s tem je potrebno razumeti tudi potrebo po močnejšem elektromotorju, saj je lahko vzrok slabih pospeškov v mnogočem, ne le v nekoliko šibkejšem elektromotorju.
LP
Alex
RV NAPRAVA je nadpomenka za vse naprave, ki se uporabljajo za radijsko vodenje, torej komande, sprejemniki, servomehanizmi,... V tem primeru gre za KOMANDO.
Prva stvar, ki jo mora upornik storiti je, da preveri ali sprejemnik uspešno sledi ukazom komande.
Naslednja naloga je namestitev servomehanizma v model in mehanska nastavitev krmilnega vzvodja tako, da je izkoriščen kar največji del odklonov servomehanizma v okviru največjih odklonov, ki jih mehanika krmiljenja dopušča. V tem trenutku mora biti komanda nastavljena tako, da ne omejuje odklonov, trimer pa mora biti v izhodiščnem položaju. Šele ko ugotovimo, da je ta del nastavitev urejen, se lotimo natančnejših nastavitev komande v smislu največji odklonov, izhodiščnega položaja servomehanizmov, ipd. To so nastavitve, ki nam omogočajo najbolj natančno nastavljanje in tako prireditev opreme dejanskim potrebam.
Pri elektro modelih pride šele sedaj na vrsto nastavljanje pogonskega dela.
Tak vrstni red je izredno pomemben iz več razlogov. Zgolj premikanje koles za uporabnika ni nevarno, je pa na tak način mogoče natančno preveriti ali premnik primerno sledi ukazom komande. Ko preklapljamo pogonski del, lahko postane model izstrelek, zato je vedno potrebno poskrbeti, da le ta ne stoji na kolesih (poseben podstavek) ali le ta niso nameščena, vendar so se tudi ob upoštevanju teh pravil dogajale nesreče.
Če se vrnem še k prvotnemu vprašanju. Vzvratna vožnja in zavora v principu nista funkciji, ki bi se ju nastavljalo na komandi, temveč sta funkciji KRMILNIKA OBRATOV, se pa da z nepravilnimi nastavitvami komande povzročiti nemalo preglavic. Zaradi tega svetujem najprej podrobno branje navodil krmilnika obratov, nato pa tudi ustreznega oddelka navodil komande.
Časi uporabe posameznega AKUMULATORJA je precej obsežna tema. Če omenim nekaj elementov; časi so odvisni od kapacitete akumulatorja in porabe. Poleg požrešnosti elektromotorja in še nekaterih drugih elementov, poglavitno vlogo igra tudi teren na kateri se vozi ter tudi agresivnost same vožnje, zato ni mogoče čisto matematično preračunavati koliko časa bo nek sistem deloval. Če omenim še modrovanje iz prejšnjih prispevkov. Staranje akumulatorja se ne kaže zgolj z zmanjševanjem njegove kapacitete, temveč tudi z njegovo sposobnostjo ohranjati napetost pri večjih tokovih. Nekoliko poenostavljeno bi lahko zapisali. Pri nizkih praznilnih tokovih lahko akumulator pokaže zadostno kapaciteto, pri nekoliko večjih obremenitvah pa le ta ne da od sebe skorajda nič.
V povezavi s tem je potrebno razumeti tudi potrebo po močnejšem elektromotorju, saj je lahko vzrok slabih pospeškov v mnogočem, ne le v nekoliko šibkejšem elektromotorju.
LP
Alex
Hvala za pojasnitve.
Kar pa se tiče elektromotorja,bi ga rad zamenal tudi zaradi drugih vzrokov,npr:danes se mi je iz njega pokadilo,ne vem zakaj,ampak semizdi da zato,ker sem spreminjal nastavitve v komandi(sem že uredil)
Ne me zastopit kot da ti zamerin,sploh ne,ravno obratno saj sem vesel,da vem nekaj novega.
Zdaj pa navodila brat.
Kar pa se tiče elektromotorja,bi ga rad zamenal tudi zaradi drugih vzrokov,npr:danes se mi je iz njega pokadilo,ne vem zakaj,ampak semizdi da zato,ker sem spreminjal nastavitve v komandi(sem že uredil)
Ne me zastopit kot da ti zamerin,sploh ne,ravno obratno saj sem vesel,da vem nekaj novega.
Zdaj pa navodila brat.
Gravitacija-jaz se požvižgam nanjo.
Zanimiva trditev, še posebaj zadnji del, saj nastavitev komande na to ne more vplivati. Neodkrit ali napačno ugotovljen razlog se običajno ponovno pokaže, zato bi si pred nadaljnim eksperimentiranjem kazalo pridobiti nekaj dodatnega znanja ali pa zunanjo pomoč.miha1212 napisal/-a:...
npr:danes se mi je iz njega pokadilo,ne vem zakaj,ampak semizdi da zato,ker sem spreminjal nastavitve v komandi(sem že uredil)
...
LP
Alex
Zdravo!
Zanima me,na koliko A naj polnim baterijo lrp hyper pack 7,2V 5000mAh,6 celično baterijo z polnilcem imax b6 ac(če ima kdo podobnega).
Zanima me zato,ker se pri 3,0 ne napolni do konca(napiše pa da je bat. polna),ko pa dam na 1,4 se pa polni 2uri in na polnilcu napiše da je zaradi varnostnih razlogov polnilec prenehal polnit.
Navodila obeh izdelkov sem natančno prebral.
Zanima me,na koliko A naj polnim baterijo lrp hyper pack 7,2V 5000mAh,6 celično baterijo z polnilcem imax b6 ac(če ima kdo podobnega).
Zanima me zato,ker se pri 3,0 ne napolni do konca(napiše pa da je bat. polna),ko pa dam na 1,4 se pa polni 2uri in na polnilcu napiše da je zaradi varnostnih razlogov polnilec prenehal polnit.
Navodila obeh izdelkov sem natančno prebral.
Gravitacija-jaz se požvižgam nanjo.
POLNILEC: iMAX B6
Danes je končno prišel po pošti in sem prijetno presenečen glede na vse zmožnosti ki jih ponuja tale polnilec... Edino kar je minus je to da potrebujem predelan napajalnik od računalnika (kar ni problem ker jih imam kar nekaj), ali pa DC 11-18V adapter...
Sem presenečen da ima tudi priključek za senzor temperature in da polni LiPo-te do 6 celic...
In pa še slike malčka...
Sem presenečen da ima tudi priključek za senzor temperature in da polni LiPo-te do 6 celic...
In pa še slike malčka...
If it's worth doing, it's worth overdoing!
Re: iMAX B6
Ali je original ali kopija.
Re: iMAX B6
Ja. Se vidi po škatli.
Re: iMAX B6
torej menjava vseh pomembnih elementov na vezju, da bo zadeva natančna.
drugače ima preveč % odstopanja pri napetosti.
drugače ima preveč % odstopanja pri napetosti.
Re: iMAX B6
Zadeva je iz e-bay... Prišlo je celih 15€ tako da kar se tega tiče dela OK... Rabim pa tako samo za 6 celično NiMh in 2S LiPo... Tako da bo kar vsedu, edino gumbi so bli malo za modificirat ker STOP ni delal...
If it's worth doing, it's worth overdoing!
Re: iMAX B6
Samo en nasvet
Prosim, da vzameš dokaj kvaliteten multimeter ali obiščeš koga, ki to ima in pri polnjenju LiPo celic izmeri napetosti na balansirnih priključkih ter jih primerjaj z prikazanimi na displayu copije iMAX, ker lahko gledaš napetost posameznih celic med balansirnim postopkom ali pri polnjenju.
Priporočam ti, da če je razlika večja od 0,04V med izmerjeno z multimetrom in prikazano na polnicu na posamezni celici, raje opustiš polnjenje LiPo s tem polnilcem, da nebo kakšnih neprijetnih presenečenj - sem imel polnilec iz HK in te meritve so me šokirale zato odvsetujem saj se te razlike s teperaturo še povečajo.
Pe še en dodatek -> funkcija LiPo CHARGE -> ne balansira celic in je balansirni priključek neaktiven -> LiPo BALANCE jih balansira in polni
kot je že zgoraj napisal @lukasmuka
Se zadeva da urediti - kalibrirati ter zamenjati nekaj elementov, tako da je potem DOKAJ uporabna stvar.
Prosim, da vzameš dokaj kvaliteten multimeter ali obiščeš koga, ki to ima in pri polnjenju LiPo celic izmeri napetosti na balansirnih priključkih ter jih primerjaj z prikazanimi na displayu copije iMAX, ker lahko gledaš napetost posameznih celic med balansirnim postopkom ali pri polnjenju.
Priporočam ti, da če je razlika večja od 0,04V med izmerjeno z multimetrom in prikazano na polnicu na posamezni celici, raje opustiš polnjenje LiPo s tem polnilcem, da nebo kakšnih neprijetnih presenečenj - sem imel polnilec iz HK in te meritve so me šokirale zato odvsetujem saj se te razlike s teperaturo še povečajo.
Pe še en dodatek -> funkcija LiPo CHARGE -> ne balansira celic in je balansirni priključek neaktiven -> LiPo BALANCE jih balansira in polni
kot je že zgoraj napisal @lukasmuka
Se zadeva da urediti - kalibrirati ter zamenjati nekaj elementov, tako da je potem DOKAJ uporabna stvar.
Feel the Brushless POWER
1:10 Traxxas Rustler VXL - sold
1:16 Traxxas E-Revo VXL - sold
1:10 Traxxas E-Revo MAMBA MONSTER + SPEKTRUM DX3S - sold
1:8 Moodtser E9 + SPEKTRUM DX3E - sold
1:16 Traxxas E-Revo VXL - HITEC Agressor SRX PRO 2,4 GHz
1:10 Traxxas Rustler VXL - sold
1:16 Traxxas E-Revo VXL - sold
1:10 Traxxas E-Revo MAMBA MONSTER + SPEKTRUM DX3S - sold
1:8 Moodtser E9 + SPEKTRUM DX3E - sold
1:16 Traxxas E-Revo VXL - HITEC Agressor SRX PRO 2,4 GHz
Re: iMAX B6
mene najprej šokira pogrešek na drugi decimalki pri povrečnem multimetru...............Priporočam ti, da če je razlika večja od 0,04V med izmerjeno z multimetrom
Re: iMAX B6
Doslej polnil samo NiMh 7.2V... In je razlika 0,01-0,03V na paket... Merjeno z Voltcraft merilcem...
LiPo bomo pa še videli... Tole z BALANCE pa CHARGE pa sem videl na enem forumu da so tudi omenili in sem tudi v programu videl...
LiPo bomo pa še videli... Tole z BALANCE pa CHARGE pa sem videl na enem forumu da so tudi omenili in sem tudi v programu videl...
If it's worth doing, it's worth overdoing!