Kateri model bi bil najbolj primeren?

Modeli za počasno in sproščeno letenje
Odgovori
Ikar
Začetnik
Prispevkov: 26
Pridružen: 13 Sep 2005, 19:09

Kateri model bi bil najbolj primeren?

Odgovor Napisal/-a Ikar »

Lep pozdrav!

Rad bi si kupil slowflyerja oz. parkflyerja za letenje na sosednjem travniku.
Rabil bi majhen( okoli 1m čez krila) in lahek model, saj travnik ni precej velik,recimo 75m x 50m. Sem začetnik, toda ne popolni. Sem že sam vzletal in pristajal svojega EON 400, vendar zna biti zelo hiter, ker je dokaj težek, in sem dobil strah ga voziti na omenjenem travniku.
Za model ki ga bom kupil, imam namen kupiti tudi LiPo celice, tako da bi res
zmanjšal težo na minimalno.
Gledal sem nekaj modelov, vendar sem za nekatere bral da so krhki itd.

Npr. zanimiv se mi zdi tale:
http://trgovina.mibomodeli.si/izpis_kat ... 1&Level2=1
Super Cub EP

http://trgovina.mibomodeli.si/izpis_kat ... 1&Level3=1
Super Cub EP

V čem se sploh razlikujeta ta dva razen v ceni?


Potem je zanimiv tale:
http://www.unlimited-rc.com/parky_test.htm
Se da tega kupiti tudi v Avstriji?

Verjetno obstajajo še drugi modeli, ki bi ustrezali mojim željam.
Upam, da me razumete kaj potrebujem...

Hvala za odgovore!
gregor94
Freak
Prispevkov: 675
Pridružen: 21 Avg 2006, 07:32
Kraj: dobova
Kontakt:

piper

Odgovor Napisal/-a gregor94 »

Ni neke velike razlike
Poglej tehnične podatke :wink:
teža,hitrost,razpon


lp.gregor
Zadnjič spremenil gregor94, dne 28 Avg 2006, 19:14, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
brokenwing
Razpravljalec
Prispevkov: 102
Pridružen: 26 Maj 2006, 13:53
Kraj: Nm-Stranska vas

Odgovor Napisal/-a brokenwing »

glede piperjev: letel sem z obema, in po moje je boljši thunder tigerjev, ker imaš zraven že cel pogonski sklop, in je tudi malo počasnejši od graupnerjevega. zaradi barve in počasnega letenja je v zraku bolj podoben pravemu letalu, popravila pa so lahka in hitra z petminutnim dvokomponentnim lepilom. ce res želiš leteti na celice li po raje izberi take z veliko kapaciteto, npr kokam2000mah 2s ali še večjo, letalo pa tudi z navadnim 6 ali sedem celičnem paketu nimh kan 650 leti spodobno dolgo.
se tipkamo!
Uporabniški avatar
brokenwing
Razpravljalec
Prispevkov: 102
Pridružen: 26 Maj 2006, 13:53
Kraj: Nm-Stranska vas

Odgovor Napisal/-a brokenwing »

ps: parky je dobro letalo, vendar moraš izbrati primeren pogon. videl sem ga leteti na speed400, propeler gunter ter 2s konion. s tem kompletom je dokaj hiter ter zahteven za začetnika. od piperjev se v glavnem razlikuje po krmarjenju po vseh treh oseh(tudi nagib) ter delno leseni konstrukciji prekriti s folijo oralight.
se tipkamo!
Ikar
Začetnik
Prispevkov: 26
Pridružen: 13 Sep 2005, 19:09

Odgovor Napisal/-a Ikar »

Se pravi da z Thunder Tigerjevim Piperjem ne morem veliko zgrešiti...
V eni stari temi sem zasledil, da je bil opravljen test v Timu za omenjeni model, vendar nikjer ni pisalo v kateri številki.Mogoče ve kdo?
V čem se pa razlikujeta rumeni in beli Piper, glede na to da je razlika v ceni
cca. 2000 sit in gre za enak model istega proizvajalca?
Uporabniški avatar
Anžo
Freak
Prispevkov: 601
Pridružen: 06 Jan 2005, 12:43
Kraj: Ljubljana(škofljca)

Odgovor Napisal/-a Anžo »

pred nakupom si preberi mojo temo o tem piperju v pod temi Parkflyerji in slowflyerji ki se nahaja malo pod tole tvojo temo...

LP Anže
...Carpe diem...
Ikar
Začetnik
Prispevkov: 26
Pridružen: 13 Sep 2005, 19:09

Odgovor Napisal/-a Ikar »

Ja sem prebral staro temo.Kolikor so tam pisali imetniki tega piperja, se mi zdi da ima krila zelo krhka in da je nasplošno krhek, sedaj pa ne vem...
Mislite, da bi se mi bolj izplačalo kupiti Piperja iz panoptikuma?
Pa ka ta Thunder Tigerjev piper ima z motorjem in prenosom 400g, ali toliko tehta samo model, brez vsega. Panoptikov piper tehta 480g.Predvidevam da je to masa praznega modela brez vsega,ali ne?
Uporabniški avatar
brokenwing
Razpravljalec
Prispevkov: 102
Pridružen: 26 Maj 2006, 13:53
Kraj: Nm-Stranska vas

Odgovor Napisal/-a brokenwing »

razlike med belim in rumenim so minimalne( drugačno podvozje, kolesa). od kje je prišlo do te razlike res ne vem, je pa vsekakor vreden nakupa test je objavljen v februarski številki leta 2005
Priponke
februar2005.JPG
februar2005.JPG (82.22 KiB) Pogledano 6027 krat
se tipkamo!
Uporabniški avatar
brokenwing
Razpravljalec
Prispevkov: 102
Pridružen: 26 Maj 2006, 13:53
Kraj: Nm-Stranska vas

Odgovor Napisal/-a brokenwing »

no, krila od thunder tigerja niso tako krhka, vendar se res ne morejo primerjati z balzo prekrito z oralight. panoptikumov piper je zakon, z 280stko s prenosom ter celicami kan2000mah 2s leti prek pol ure, in se lahko vspne tudi zelo visoko, vendar moraš vzeti v račun, da ga boč moral sestaviti sam, saj so v kompletu narezana rebra ter ostale komponente še nesestavljene. če rad sestavljaš modele, izberi panoptikovega.
se tipkamo!
Uporabniški avatar
brokenwing
Razpravljalec
Prispevkov: 102
Pridružen: 26 Maj 2006, 13:53
Kraj: Nm-Stranska vas

Odgovor Napisal/-a brokenwing »

slikca
Priponke
panoptikum piper.jpg
panoptikum piper.jpg (61.48 KiB) Pogledano 6011 krat
se tipkamo!
Uporabniški avatar
brokenwing
Razpravljalec
Prispevkov: 102
Pridružen: 26 Maj 2006, 13:53
Kraj: Nm-Stranska vas

Odgovor Napisal/-a brokenwing »

glej temo bitka piperjev pa ti bo hitr jasn :lol: :lol: :D 8)
se tipkamo!
Ikar
Začetnik
Prispevkov: 26
Pridružen: 13 Sep 2005, 19:09

Odgovor Napisal/-a Ikar »

Kaj pa teža? Je panoptikov veliko težji od Thunder Tigerjevega?
Panoptikov piše da ima 480g, verjetno prazen, ampak ne vem za Thunder Tigerjevega?
Ima prazen 400g ali ima 400g z motorčkom in prenosom?
ducatim
Razpravljalec
Prispevkov: 92
Pridružen: 17 Nov 2004, 20:35

Odgovor Napisal/-a ducatim »

Piper od panoptikuma ima končno maso okoli 480g, od thunder tigerja pa prav tako končna masa 400g.


lp
Uporabniški avatar
brokenwing
Razpravljalec
Prispevkov: 102
Pridružen: 26 Maj 2006, 13:53
Kraj: Nm-Stranska vas

Odgovor Napisal/-a brokenwing »

motorcek s prenosom je pri obeh cisto dovolj močan
se tipkamo!
Ikar
Začetnik
Prispevkov: 26
Pridružen: 13 Sep 2005, 19:09

Odgovor Napisal/-a Ikar »

ducatim napisal/-a:Piper od panoptikuma ima končno maso okoli 480g, od thunder tigerja pa prav tako končna masa 400g.


lp
A je to zraven vštet tudi sprejemnik,celice,servoti, skratka pripravljen za let?
Uporabniški avatar
Offshore
Dr. Modelar
Prispevkov: 6711
Pridružen: 23 Avg 2005, 14:24

Odgovor Napisal/-a Offshore »

Ej kva teb še ni jasn,lepo ti je napisal da je KONČNA masa 400g in fertik :roll:
V to je všteto :baterije,motor,sprejemnik,servoti,regler..........a sem še kej pozabu
Ikar
Začetnik
Prispevkov: 26
Pridružen: 13 Sep 2005, 19:09

Odgovor Napisal/-a Ikar »

Offshore napisal/-a:Ej kva teb še ni jasn,lepo ti je napisal da je KONČNA masa 400g in fertik :roll:
V to je všteto :baterije,motor,sprejemnik,servoti,regler..........a sem še kej pozabu
Ker je veliko stvari včasih napisanih dvoumno, sem rajši vprašal še enkrat, ker pač tretiram ta forum kot internetno stran, kjer lahko postaviš vprašanje članom, ki se na zadeve spoznajo in ti svetujejo ter pomagajo.
Kljub vsemu, se Ti zahvaljujem za prijazen odgovor!
Odgovori

Vrni se na Parkflyerji in slowflyerji