x
Komentar:
Zaradi visokih temperatur bi znal imeti probleme pri turbinskem statorju, ki usmerja tok plinov optimalno glede na kot lopatic turbine. Iz slike se vidi, da zadeva žari rdeče (material, ne plini), kar se načeloma nebi smelo dogajati.
Drugače pa čestitke!
Zaradi visokih temperatur bi znal imeti probleme pri turbinskem statorju, ki usmerja tok plinov optimalno glede na kot lopatic turbine. Iz slike se vidi, da zadeva žari rdeče (material, ne plini), kar se načeloma nebi smelo dogajati.
Drugače pa čestitke!
Ko segaš po zvezdah, ne skrbi če katero izmed njih zgrešiš. Morebiti ujameš Luno...
Zanimivo in koristno bi bilo izvedeti za naslednje podatke (saj smo modelarski forum) ker iz dosedaj napisanega ni bilo mogoče razbrati:
- ali je turbina čisto domače izdelave
- po kakšnem načrtu je narejena
- kakšni so uporabljeni materiali
- kje so bile največje težave pri izdelavi
- ležaji
- centriranje
- kaj je z električnim delom turbine...domača izdelava?
- dimenzije, mase....
- ...
Potem pa sledijo pohvale in zahvala tudi z moje strani
- ali je turbina čisto domače izdelave
- po kakšnem načrtu je narejena
- kakšni so uporabljeni materiali
- kje so bile največje težave pri izdelavi
- ležaji
- centriranje
- kaj je z električnim delom turbine...domača izdelava?
- dimenzije, mase....
- ...
Potem pa sledijo pohvale in zahvala tudi z moje strani
Turbina je domače izdelave, tudi načrt. Največji problem je čas, vse ostalo se da dobit. Od ležajev, kompresorja in vseh materialov. Večina je Al in inox, ohišje pa je titan, čeprav ni potrebe. Ko bo poletela, bo v celoti izgledala drugače. Ležaji so hibridni, brez kletke, kompresor premera 92mm, naročil pa sem črpalko s pretokom 700ccm pri 6 barih, max 8barov, 6v.
V glavnem, prvo jet da leti, nekje spomladi 2008, potem pa exotika.
Če ima kdo izkušnje pri samogradnji turbine, se mi lahko oglasi na ZS.
V glavnem, prvo jet da leti, nekje spomladi 2008, potem pa exotika.
Če ima kdo izkušnje pri samogradnji turbine, se mi lahko oglasi na ZS.
Zdravo;
Ob 92 mm kompresorjem je to kar velik motor. Verjetno je teh 150 N začetni potisk?
Bi prosim povedal kje si našel pločevino za izgorevalno komoro in kje so ti odlili turbino.
Kakšno imaš temperaturo izpuha?
Po katerem postopku si perforiral steno izgorevalne komore in določil zajezne elemente, da plamen ne ugasne?
Na koliko vrtljajev misliš to uporabljat?
Ob 92 mm kompresorjem je to kar velik motor. Verjetno je teh 150 N začetni potisk?
Bi prosim povedal kje si našel pločevino za izgorevalno komoro in kje so ti odlili turbino.
Kakšno imaš temperaturo izpuha?
Po katerem postopku si perforiral steno izgorevalne komore in določil zajezne elemente, da plamen ne ugasne?
Na koliko vrtljajev misliš to uporabljat?
lp
Sašo
Sašo