Stran 1 od 13
Align T-REX 500
Objavljeno: 25 Okt 2007, 20:28
Napisal/-a Parky
Objavljeno: 03 Nov 2007, 17:58
Napisal/-a Parky
Se oproščam za fotke
tukaj si lahko ogledate film !!!
http://vids.myspace.com/index.cfm?fusea ... D=20951393
Lp
Objavljeno: 04 Nov 2007, 02:29
Napisal/-a Phoinix
Pri tem človeku je pa vseeno al mu daš palični mešalnik s sprejemnikom ali pa boeinga, vse bo razmetaval nekaj cm nad travnikom.
Tale t-rex-ek je zamudil ravno toliko, da je hurricane 550 postal zelo popularna izbira.
Več sreče prihodnjič Align...
Objavljeno: 04 Nov 2007, 09:32
Napisal/-a Parky
Ja tole je res kar si napisal ... A vendar: Align je imel ta čas opravka 450 in 600 ter 600n, tako da ni nič zamudil samo zaposlen je bil
Drugače naj povem da tale 500ka je sicer malo manjša kot hurricane ...
Baje pride na trg po novem letu v prvih mescih
Sicer se pa tudi Align obada z T-Rex 700 ki naj bi bila elektro 90ka samo,
kar mene niti ne zanima (preveč štroma požre) 90ka mora bit nitro
drgač ni nič od helija da nekaj piska po zraku
Lp
Objavljeno: 04 Nov 2007, 10:14
Napisal/-a Phoinix
To bi bila lahko dolga debata, kaj je bolje ali da se dere, ali da je tih ko miš
Meni je slednji bol všeč, ker slišim aerodinamiko delat, ne en
umazan pocast motor, ki se dere ko jeshar
Na pa sem vrgu kosto...
Se pa strinjam, elektro še ni pripravljen ne finančno ne po času letenja na 90 ali 60 klaso. Bodo moral še kaj boljšega odkrit od lipo in life.
Objavljeno: 04 Nov 2007, 10:19
Napisal/-a Saphir
@Parky: T-Rex 700 bo po skoraj zanesljivih informacijah "bencinar"... Elektro 700 je trenutno enostavno predrag in je bolj redkost.
lp,S
Objavljeno: 04 Nov 2007, 10:29
Napisal/-a Parky
Phoinix da se ne bova stepla
hec hec
Vsak tele ma svoj vesele in prav je tako
Saphir: možno je tudi to da bojo konkurerali Synergyu in Aurori
Je pa res da so dali v Synergya 12S ... sam zame je to zaenkrat še brez veze
Lp
Objavljeno: 04 Nov 2007, 10:34
Napisal/-a Phoinix
Hehe, sej ni važn kaj kdo leti, važn je da je fajn posamezniku kar počne.
Objavljeno: 04 Nov 2007, 10:53
Napisal/-a Parky
Točn tko
Objavljeno: 06 Nov 2007, 20:49
Napisal/-a Saphir
In preparation for mass production!
T-REX 500 - Equipped with the standard power:
425 carbon fiber blades
500 L brushless motors
6S 50A ESC
Flight weight about 1690-1750 g
----------------------------------------------------------------------------
500L brushless motor with different test configurations:
4 S3200mAh battery:
Violent 3D - flying time of about 5.5 minutes
General 3D/F3C - flying time of about 8 minutes
5 S3200mAh battery:
Violent 3D - flying time of about 5.5 - 6 minutes
General 3D/F3C - flying time of about 9 minutes
6 S2100-2200mAh battery:
Violent 3D - flying time of about 4.5 minutes
General 3D/F3C - flying time of about 8 minutes
6 S2100-2500mAh battery:
Violent 3-D - flying time of about 5 minutes
General 3D/F3C - flying time of about 8.5 - 9 minutes
Alan Szabo Jr. : Test flight
http://www.thetrexforums.com/videos/500/trex500-003.swf
lp,S
Objavljeno: 06 Nov 2007, 21:00
Napisal/-a Parky
Upam da ga dajo čimprej ven
Bo treba mal šparat začet
Se mi zdi pa da bo tale 5S setup še najbolj usrezen
postimo se presenetiti ,,,
Drgač mi je pa všeč
Lp
Objavljeno: 06 Nov 2007, 22:27
Napisal/-a Boeing
Uf, to bi mene melo...
Objavljeno: 11 Nov 2007, 09:48
Napisal/-a Parky
Objavljeno: 11 Nov 2007, 13:44
Napisal/-a kespr
Kateri zrakomlat je prvi iz desne, no največji?
Objavljeno: 11 Nov 2007, 14:43
Napisal/-a Parky
T-Rex 450 SEV2 ---> T-Rex 500E ---> T-Rex 600E
Objavljeno: 11 Nov 2007, 19:03
Napisal/-a Phoinix
kespr napisal/-a:Kateri zrakomlat je prvi iz desne, no največji?
tvoj?
Objavljeno: 13 Nov 2007, 12:04
Napisal/-a kespr
A ma je 600
600-totka bo v petek moja
Saj plan je tak.
Objavljeno: 04 Dec 2007, 21:34
Napisal/-a Saphir
Na tržišče pride okrog Božiča
Eden bo skoraj zagotovo v bližini Lj.
Primerjava velikosti pa je najbolj vidna s spodnje slike (modeli so od Alan Szabo Jr.)
lp,S
Objavljeno: 05 Dec 2007, 14:53
Napisal/-a Parky
Saphir a bo tvoj ???
Kakor pišejo ljudje bodo 2-verziji prva bo imela G10 frame, druga pa pač CF frame ...
Motor bo 1600kV in ne 2100kV kakršen je bil video od Alana Sz.
Zraven bo pripadajoč motorju 500L, regulator 60Amp od Aligna seveda!
Cena v USA cca. 560$$$ v UK cca. 320 funtov
v Europi bo pomojem koli 500€
To samo tako informativno
Objavljeno: 08 Dec 2007, 17:03
Napisal/-a Seme
Moj.
Notr bon sunu Neuta ali Tangota ( bom še vidu kaj bo najbolj pasal ), regulato bo seveda Jazz, giro najbrž 401 Fut
V glavnem moč bom zračunal tako da bo nekako tako kot pri 600 ki.
Potem pa v luft.
LP Seme
Objavljeno: 08 Dec 2007, 17:27
Napisal/-a mihah
Seme si bo naredu povečano vešo!
Objavljeno: 08 Dec 2007, 17:47
Napisal/-a Parky
mihah napisal/-a:Seme si bo naredu povečano vešo!
Misleš bolj kačjega pastirja
Lp
Objavljeno: 08 Dec 2007, 17:51
Napisal/-a Seme
Ah preveč dela da bi šel še enkrat delat večjega brata Turbinčka iz nule,
čeprav bi bila izdelava mnogo bolj preprosta kot pri Turbinčku iz razloga,ker je toleranco H6 na lezaju ki ima 20 mm premer veliko lažje zadeti kot pa pri ležaju ki ima 6mm premer. Teh toleranc pa je na vseh sestavnih delih okrog 60. Pa navoj M3 je tudi 100x lažje vrezat kot M 1,4.
M1,4 samo grdo pogledaš sveder pa ga ni več, kar je pa najhuje pa je da ti ostane v komadu
.
Mogoče si bom naredil kakšen tuning, bom še videl če bo potrebno.
Si ga bom raje kupil pa bo
Je pa nekaj res tisto kar sam narediš ter vložiš ogromno truda ter časa na koncu najboj ceniš.
Lep pozdrav seme
Objavljeno: 09 Dec 2007, 21:47
Napisal/-a Saphir
Pri sosedih (UK) sprejemajo prednaročila 255 ÂŁ za GF in 280ÂŁ za CF verzijo. Zelo mamljivo
Objavljeno: 14 Dec 2007, 12:18
Napisal/-a Parky