Thunder Tiger Yak 54 -87"
Thunder Tiger Yak 54 -87"
Kaj dobimo, če izdelku dodamo DDV dobrega nič dobimo neko stvar, ki sicer stane npr 100 eur, mi pa moramo dejansko zanjo plačati 120 eur To je 20% pri vsakem izdelku, ki ugleda končnega kupca. To je neznansko veliko lahko pridobljenega denarja za državni aparat in naši predniki so se že zaradi desetine uprli graščaku, mi pa še enkrat več potrpežljivo plačujemo ob tem mi je slabo, zato nebi več o tem.
Poglejmo s svetlejše plati, kaj se zgodi s ceno, ki ji dodamo DDV ...... zraste za 20% svetleša plat, pa taka
Dobro, kaj pa se naredi če Yaku dodamo DDV oz bolje rečeno 20% ....................
Poglejmo s svetlejše plati, kaj se zgodi s ceno, ki ji dodamo DDV ...... zraste za 20% svetleša plat, pa taka
Dobro, kaj pa se naredi če Yaku dodamo DDV oz bolje rečeno 20% ....................
Zadnjič spremenil Brane, dne 14 Sep 2008, 16:31, skupaj popravljeno 1 krat.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
- AIRGHANADA
- Freak
- Prispevkov: 976
- Pridružen: 30 Nov 2006, 22:41
- Kraj: Marburg
- Kontakt:
pa to sem čakal, nekaj zdravega zanimanja ampak malo sem pa moral zakomplicirat, ko se pa vse tako lepo ujemamihah napisal/-a:Brane, daj povej tako kot se zagre in ne nas tule z DDVjem
Torej, ker izhajamo iz 74 colskega Yaka, ki rabi 10S Lipo je treba najprej dodat 20%, kar znese približno 12S lipo.
Če pa 74 colam dodaš 20 % pa dobiš približno 88 col pa dobro, ker nismo birokrati, bomo zadovoljni tudi z 87 colami
Več podatkov in nekaj slikc sledi, ko uspem poslikat
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
- AIRGHANADA
- Freak
- Prispevkov: 976
- Pridružen: 30 Nov 2006, 22:41
- Kraj: Marburg
- Kontakt:
- AIRGHANADA
- Freak
- Prispevkov: 976
- Pridružen: 30 Nov 2006, 22:41
- Kraj: Marburg
- Kontakt:
-
- Tekmovalec
- Prispevkov: 385
- Pridružen: 16 Feb 2008, 23:24
- Kraj: Lenart v slo. goricah
Tako jemihah napisal/-a:Thunder Tiger 87" Yak
Sedaj se pa ne morem odločiti koš za pritrditev motorja še ni gotov, pa ne vem ali naj ga podaljšam in uporabim preprosto vpetje motorja direktno na steno ali naj koš naredim tak kot je predviden in naredim vmesnik, tako dolg da nadomesti dolžino bencinarja, kot sem naredil pri prejšnjem Yaku.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Morda je pa tule vmes kakšno moje krilo
http://www.flyinggiants.com/forums/atta ... c07964.jpg
http://www.flyinggiants.com/forums/atta ... c07964.jpg
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Takole v majhnem prostoru je zadeva videt kar ogromna, sem kar malo pomislil, da ta Yak sploh ni nič manjši od 2,6 Extre, no pa je vseeno malo manjši
- Priponke
-
- Trup od spredaj.jpg (57.95 KiB) Pogledano 5340 krat
-
- Trup od zadaj.jpg (57.8 KiB) Pogledano 5340 krat
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Evo, takole je majster prejšnji mesec delal moj trup
http://www.flyinggiants.com/forums/atta ... c07952.jpg
http://www.flyinggiants.com/forums/atta ... c07952.jpg
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
- KolarModelar
- Freak
- Prispevkov: 994
- Pridružen: 19 Okt 2007, 15:52
- Kraj: Letuš
Danes sem dokončal nosilec motorja na modelu in naredil adapter, ki postavi motor v pravi položaj glede na kaputažo. Motor je sedaj že fiksno pritrjen na svojem mestu
Alu vmsnik, je dolg 84 mm in tehta manj kot 100g
Alu vmsnik, je dolg 84 mm in tehta manj kot 100g
- Priponke
-
- Vpetje motorja 2.jpg (67.02 KiB) Pogledano 5146 krat
-
- Vpetje motorja1.jpg (54.56 KiB) Pogledano 5146 krat
-
- Vpetje motorja.jpg (68.82 KiB) Pogledano 5146 krat
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
-
- Tekmovalec
- Prispevkov: 385
- Pridružen: 16 Feb 2008, 23:24
- Kraj: Lenart v slo. goricah
Kaputaža je gotovo pripravljena za vgradnjo, vse je narejeno in scentrirano, samo štiri vijake se privije in kaputaža je gor.
Malo večji problem je, da se spodnja dva vijaka privijeta s sprednje strani. Ker je kaputaža dolga 32 cm natakniti in priviti tista dva vijaka sploh ni enostavno. Kako se tole privije, ko je noter bencinar z izpuhom, mi sploh ni jasno edino, če se na tistem delu naredi luknje, ki kasneje služijo iztoku zraka.
Malo večji problem je, da se spodnja dva vijaka privijeta s sprednje strani. Ker je kaputaža dolga 32 cm natakniti in priviti tista dva vijaka sploh ni enostavno. Kako se tole privije, ko je noter bencinar z izpuhom, mi sploh ni jasno edino, če se na tistem delu naredi luknje, ki kasneje služijo iztoku zraka.
- Priponke
-
- Brez specialnega orodja, tole nebi šlo.
- TeĹľek dostop do vijakov.jpg (53.84 KiB) Pogledano 5454 krat
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Torej glede na to, da je ta Yak 87colski, bi moral biti razpon kril 220 cm, meril nisem, a najbrž bo to kar držalo.tadej mlakar 007 napisal/-a:bravo brane prava stvar,
a lahko poveš koliko je razpon in dolžina trupa??
lp. tadej
Dolžina s spinerjem vred pa je 208 cm, to sem pa pomeril, a priloženi spiner, tehta celih 150 g in čeprav je ta spiner zelo sexi, visoko sijajni polirani aluminij, bo ta Yak zaenkart letel brez spinerja, dokler ne najdem kaj občutno lažjega.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Dela potekajo hitreje , kot kažejo slike, trup je skorajda že kompletno opremljen. No vmes so seveda tudi omembe vredne cvetke tukaj je kitajcem res za čestitat, le kako jim rata Priložena oprema je lepo pregledno zapakirana v plastičnih žepkih , kot nekakšna skoraj meter dolga kača ( škoda ker nisem slikal, dakler je bilo še skupaj) . Te žepke potem po vrsti rezeš in ven jemlješ vijake in opremo potrebno za posamezno fazo pri sestavljanju.
Ko nekaj odpreš, ostalo ostane vse lepo zapakirano ven padejo samo npr vijaki za podvozje. Ko rabiš kaj drugega, odpreš drugi žepek
No poslastica je to, da so za določene stvari uporabljeni metrični vijaki, za druge pa colski in priložena sta celo dva imbus ključa, a oba metrična (teh imam sam dovolj) in nobenega colskega (tega nimam nobenega)
Ampak to ni najhuje , v bistvu kljub kaki težavi sestavljanje teče hitro in brez omembe vrednih zapletov. Trup je sedaj že skoraj gotov, danes me čakajo v glavnem samo še krila, kjer pa tudi ni drugega dela kot, lepljenje pantov, vgradnja krmilnih ročk in servotov .
Potem ostanejo samo še finese, določitev pozicije za akumulatorje (težišče) potem grem pa lahko probat, kako to leti.
Če nebi vedel da bom danes popoldan zaseden, bi lahko računal na to, da bo polet že danes
Sedaj se tudi kaže že kolikor toliko realna teža, za katero sem sprva mislil da je kar visoka, a sem po pogovoru z Miškolinom in primerjavo z njegovim modelom ugotovil, da bo najbrž kar v redu.
Ko nekaj odpreš, ostalo ostane vse lepo zapakirano ven padejo samo npr vijaki za podvozje. Ko rabiš kaj drugega, odpreš drugi žepek
No poslastica je to, da so za določene stvari uporabljeni metrični vijaki, za druge pa colski in priložena sta celo dva imbus ključa, a oba metrična (teh imam sam dovolj) in nobenega colskega (tega nimam nobenega)
Ampak to ni najhuje , v bistvu kljub kaki težavi sestavljanje teče hitro in brez omembe vrednih zapletov. Trup je sedaj že skoraj gotov, danes me čakajo v glavnem samo še krila, kjer pa tudi ni drugega dela kot, lepljenje pantov, vgradnja krmilnih ročk in servotov .
Potem ostanejo samo še finese, določitev pozicije za akumulatorje (težišče) potem grem pa lahko probat, kako to leti.
Če nebi vedel da bom danes popoldan zaseden, bi lahko računal na to, da bo polet že danes
Sedaj se tudi kaže že kolikor toliko realna teža, za katero sem sprva mislil da je kar visoka, a sem po pogovoru z Miškolinom in primerjavo z njegovim modelom ugotovil, da bo najbrž kar v redu.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???