Elektro 1:5
Moderatorji: jannyy, mihec87, Čur
Elektro 1:5
ABC Modellsport je na NĂĽrnberškem sejmu prestavil v sodelovanju s Carsonom 1:5 model na elektropogon in sicer onroad ter offroad.
Zadevšni izgledata zelo zanimivi. Priporočena prodajna cena za offroad ca 100k SIT.
Zadevšni izgledata zelo zanimivi. Priporočena prodajna cena za offroad ca 100k SIT.
- Priponke
-
- DSC04322.jpg (96.22 KiB) Pogledano 8249 krat
-
- DSC04320.jpg (72.13 KiB) Pogledano 8249 krat
-
- 1.jpg (71.02 KiB) Pogledano 8249 krat
-
- Začetnik
- Prispevkov: 18
- Pridružen: 16 Dec 2004, 15:08
- Kraj: škofja loka
Oba sta 2WD.
Harm ponuja (verjetno Kitajske BK motorje; s srebrno mat barvo, majhen pasivni hladilnik), brez podatkov in sicer po "deklariranih" hitrostih za onroad šasijo na 16 celic; 50, 70 in 90 km/h.
O cenah nič, samo to so motorji ranga 70 do 120 Euro.
Krmilnik je hudo podoben HACKER/JETI Master 90-O-Acro
Harm ponuja (verjetno Kitajske BK motorje; s srebrno mat barvo, majhen pasivni hladilnik), brez podatkov in sicer po "deklariranih" hitrostih za onroad šasijo na 16 celic; 50, 70 in 90 km/h.
O cenah nič, samo to so motorji ranga 70 do 120 Euro.
Krmilnik je hudo podoben HACKER/JETI Master 90-O-Acro
No moje mnenje je to da je zgornji offroad HUDA ŠKOLJKA drugače pa elektro nevembencin je le bencin.Napolniš rezervoar in voziš skoraj da 1uro!! Elektro cenovno predrago avto 100k servo 15k dva paka beterij najmanj cerka 25k in še polnilec 25k SKUPAJ165K NI VARIJANTE .Marder 26ccm je cena cerka 155k + barerije3k + servo 15k SKOPAJ cerka 175k in seboš zaneslivo navozil bistveno VEČ!
Moja razlaga in mnenje.Pa brez zamere!!
Moja razlaga in mnenje.Pa brez zamere!!
Lp; Robert
Robi, vsekakor mnenje na mestu.
V prospektu piše, da je prednost predvsem v "tišini" elektropogona. Model lahko voziš "kjerkoli" oz bolje povedano tam, kjer bi te sicer z bencinskim odgnali.
Poleg tega pa je elektropogon postal zelo zanimiv in bo tekom letošnjega leta še bolj.
Morda dzrna marketiška poteza 1:5 elektro, vendar bi šel stavit, da bodo s tem mogoče celo več pridobili kot če bi dali 1:8 elektro (na to temo je že ogromno domačih in uspešnih predelav). Se ne spoznam toliko na 1:5, ampak model nima dosti drugačnih delov kot bencinski 1:5.
Američani so navdušeni ...
http://forums.radiocontrolzone.com/show ... p?t=189541
V prospektu piše, da je prednost predvsem v "tišini" elektropogona. Model lahko voziš "kjerkoli" oz bolje povedano tam, kjer bi te sicer z bencinskim odgnali.
Poleg tega pa je elektropogon postal zelo zanimiv in bo tekom letošnjega leta še bolj.
Morda dzrna marketiška poteza 1:5 elektro, vendar bi šel stavit, da bodo s tem mogoče celo več pridobili kot če bi dali 1:8 elektro (na to temo je že ogromno domačih in uspešnih predelav). Se ne spoznam toliko na 1:5, ampak model nima dosti drugačnih delov kot bencinski 1:5.
Američani so navdušeni ...
http://forums.radiocontrolzone.com/show ... p?t=189541
FG boy napisal/-a:No moje mnenje je to da je zgornji offroad HUDA ŠKOLJKA drugače pa elektro nevembencin je le bencin.Napolniš rezervoar in voziš skoraj da 1uro!! Elektro cenovno predrago avto 100k servo 15k dva paka beterij najmanj cerka 25k in še polnilec 25k SKUPAJ165K NI VARIJANTE .Marder 26ccm je cena cerka 155k + barerije3k + servo 15k SKOPAJ cerka 175k in seboš zaneslivo navozil bistveno VEČ!
Moja razlaga in mnenje.Pa brez zamere!!
tako kot si napisau se popounoma strinjam s tabo samo res pa je da to nikakor ne zgleda slabo moram dobit to v roke da preiskusim
FG TO JE ZAKON
NISEM TAKO BOGAT DA BI KUPOVAL POCENI
GRAUPNER HOTT 2,4GHZ
LETALSKI CENTER MARIBOR
NISEM TAKO BOGAT DA BI KUPOVAL POCENI
GRAUPNER HOTT 2,4GHZ
LETALSKI CENTER MARIBOR
Ja, tudi jaz sem na več stojnicah na sejmu videl to "posilstvo" motornega avtomobila z elektriko.
Glede na skokovit napredek električnih motorjev, lahko pričakujemo, da bo že v letošnjem letu brezkrtačni pogon cenejši od bencinskega. Moč motorja torej ni problematična, vendar je treba tak motor tudi napajati ! Za zdaj pa (ponavadi zverinsko dragi !) akumulatorji, ki zagotavljajo nekaj minut vožnje še niso primerljivi z dotakanjem poceni bencina enkrat na uro.
Sicer pa je bistvo bencinskih avtomobilov prav v tem, da so na bencin, kajne ? Če bi bili tihi in brez vonja, si ji ne bi želeli.
Glede na skokovit napredek električnih motorjev, lahko pričakujemo, da bo že v letošnjem letu brezkrtačni pogon cenejši od bencinskega. Moč motorja torej ni problematična, vendar je treba tak motor tudi napajati ! Za zdaj pa (ponavadi zverinsko dragi !) akumulatorji, ki zagotavljajo nekaj minut vožnje še niso primerljivi z dotakanjem poceni bencina enkrat na uro.
Sicer pa je bistvo bencinskih avtomobilov prav v tem, da so na bencin, kajne ? Če bi bili tihi in brez vonja, si ji ne bi želeli.
Janez Nebec
Roko na srce, elektrika v modelarstvu bo kmalu nepreklicno izpodrinila motorje z notranjim izgorevanjem. Po moči jih je že, po ceni pa jih bo v prihodnjih letih.
Sam pa še vedno gledam na model, kot na zmanjšano kopijo pravega vozila (letala). In če so pravi avtomobili na bencin in ropotajo, potem je izbira elektro pogona zanje smrtni greh ! Vožnja električnih avotmobilov, kljub neverjetnim zmogljivostim ni niti približno tako zabavna (povsem osebna ocena), kot vožnja motornih.
Zdaj lahko le še čakamo na realne generatorje hrupa in dima, ki jih bomo v prihodnosti dodajali svojim modelom...
Sam pa še vedno gledam na model, kot na zmanjšano kopijo pravega vozila (letala). In če so pravi avtomobili na bencin in ropotajo, potem je izbira elektro pogona zanje smrtni greh ! Vožnja električnih avotmobilov, kljub neverjetnim zmogljivostim ni niti približno tako zabavna (povsem osebna ocena), kot vožnja motornih.
Zdaj lahko le še čakamo na realne generatorje hrupa in dima, ki jih bomo v prihodnosti dodajali svojim modelom...
Janez Nebec
-
- Začetnik
- Prispevkov: 18
- Pridružen: 16 Dec 2004, 15:08
- Kraj: škofja loka
Sem šel malo pokukat kako je kaj z elektro sceno 1:6 in 1:5.
Zanimivo, največ se da prebrati na forumu big scale elektro na www.fgdriver.de
Zadnja custom predelava je tole:
izgleda nedolžno, predvsem pa nizko težišče.
Motor: Lehner 2240.
Regler: Schulze Future 40/160.
Akku Kokam 3200 9s3p.
Deckel: Alfa.
Kampfgewicht: 10,3 KG.
Razmerje 15:1. Motor hat knapp 70.000 U/min gedreht.
Performanse:
top speed 107 km/h
popešek do sto: dobre 3 sekunde.
Zanimivo, največ se da prebrati na forumu big scale elektro na www.fgdriver.de
Zadnja custom predelava je tole:
izgleda nedolžno, predvsem pa nizko težišče.
Motor: Lehner 2240.
Regler: Schulze Future 40/160.
Akku Kokam 3200 9s3p.
Deckel: Alfa.
Kampfgewicht: 10,3 KG.
Razmerje 15:1. Motor hat knapp 70.000 U/min gedreht.
Performanse:
top speed 107 km/h
popešek do sto: dobre 3 sekunde.
www.lipo.si
- Bad-Boy24/7
- Začetnik
- Prispevkov: 47
- Pridružen: 06 Apr 2006, 11:52
- Kraj: Kamnik
Kakor si lahko na forumu prebral v današnji aktualni temi, jih en žica za video ali dva.
www.lipo.si
- action man 62
- Razpravljalec
- Prispevkov: 157
- Pridružen: 07 Jan 2006, 23:28
- Kraj: nova horica
Vsemogočni Bog,reši nas vsega hudega;elektrika je za razsvetljavo,pralne stroje,multipraktike(tudi modelarske),PC-je;izvorno pa je maxi kategorija namenjena (vsaj po mojem mnenju)pogonu na dišeči in hrupni visokooktanski derivat kjer te kombinacija zmogljivosti in nujno potrebnih pritiklin (beri dima, hrupa in morebitnega negodovanja sosedov) pripelje do orgazmičnega stanja.Sem šele pred kratkim nabavil 1:6 bencinarja,pa vendar hitro spoznal da JE TO TO !!!
P.S. FG je zares zakon;in bo zakon tudi ostal če ga ne bodo preveč biksali z elektriko.
Pa brez zamere vsem štromarjem,neglede v kateri kategoriji.
P.S. FG je zares zakon;in bo zakon tudi ostal če ga ne bodo preveč biksali z elektriko.
Pa brez zamere vsem štromarjem,neglede v kateri kategoriji.
- action man 62
- Razpravljalec
- Prispevkov: 157
- Pridružen: 07 Jan 2006, 23:28
- Kraj: nova horica
Mislm - jaz se pa ne strinjam čisto z nasprotniki elektrike. Sem star bencinski zasvojenec in sem od malega vrtal auspufe na mopedih, motorjih in avtih. Ampak sčasoma mi je začel iti hrup na živce. Sedaj npr. vozim Yamaho XJR 1300 in ima čisto originalne izpuhe. Deluje neslišno in to mi še najbolj odgovarja.
Zajebavam se tudi malo z FG Bajo (1:6) in Tamiyjo Dark Impact (1:10 elektro). Kot že zgleda elektro neatraktiven proti bencinu, te med vožnjo prevzame. Čiste roke, tih pogon, natačno doziranje navora in možnost upgrejdanja zmogljivosti do onemoglosti (kar je pa nažalost drago ko hudič) te med vožnjo prevzamejo. Še najbolj mi gre na živce, da gre prvih 5 min, ko hudič, potem se pa začnejo zmogljivosti umirjati.
Po drugi strani me baja naredi živčnega že takoj, ko jo vžgem, vedno se nabere en folk, ki me sprašuje, če sem ga sam naredil in če dirkam, vedno imam poln prostor med valjem in kapo zmletega listja ali pokošene trave, hrup, umazane roke in ena permanentna zajebancija s svečkami, frgazarjem itd. Precej neelegantno. Pa tudi doziranje moči je precej konfuzno: sedajle se komaj premika - naslednji hip ga obrne od nenadnega prirastka moči.
Podobno kot proti elektriki so govorili tudi o dizlih. Rekli so da je dizel na BMWju ali ALFI posilstvo, pa se je izkazalo, da nič ne more nadomestiti bajnega dizlovega navora, ki izstreli avto kot puščica. Dizel se je tako pri Alfah in BMWjih izkazal za izboljšavo in ne poslabšavo. Dejansko mora biti na drugi strani vsaj 3 litrski bencinski motor, da da tisti občutek navora, ki ga lahko pričara že 2 litrski (turbo dizel). Tudi zvončkljajoči zvok prvih dizlov je postal pri sodobnih dizlih že prav erotičen.
Zajebavam se tudi malo z FG Bajo (1:6) in Tamiyjo Dark Impact (1:10 elektro). Kot že zgleda elektro neatraktiven proti bencinu, te med vožnjo prevzame. Čiste roke, tih pogon, natačno doziranje navora in možnost upgrejdanja zmogljivosti do onemoglosti (kar je pa nažalost drago ko hudič) te med vožnjo prevzamejo. Še najbolj mi gre na živce, da gre prvih 5 min, ko hudič, potem se pa začnejo zmogljivosti umirjati.
Po drugi strani me baja naredi živčnega že takoj, ko jo vžgem, vedno se nabere en folk, ki me sprašuje, če sem ga sam naredil in če dirkam, vedno imam poln prostor med valjem in kapo zmletega listja ali pokošene trave, hrup, umazane roke in ena permanentna zajebancija s svečkami, frgazarjem itd. Precej neelegantno. Pa tudi doziranje moči je precej konfuzno: sedajle se komaj premika - naslednji hip ga obrne od nenadnega prirastka moči.
Podobno kot proti elektriki so govorili tudi o dizlih. Rekli so da je dizel na BMWju ali ALFI posilstvo, pa se je izkazalo, da nič ne more nadomestiti bajnega dizlovega navora, ki izstreli avto kot puščica. Dizel se je tako pri Alfah in BMWjih izkazal za izboljšavo in ne poslabšavo. Dejansko mora biti na drugi strani vsaj 3 litrski bencinski motor, da da tisti občutek navora, ki ga lahko pričara že 2 litrski (turbo dizel). Tudi zvončkljajoči zvok prvih dizlov je postal pri sodobnih dizlih že prav erotičen.
- shqwarch
- Profesor
- Prispevkov: 1482
- Pridružen: 02 Avg 2006, 20:24
- Kraj: Nisem Profesor, Sem Razpravljalec :) ;)
- Kontakt:
Nebec napisal/-a:Roko na srce, elektrika v modelarstvu bo kmalu nepreklicno izpodrinila motorje z notranjim izgorevanjem. Po moči jih je že, po ceni pa jih bo v prihodnjih letih.
Sam pa še vedno gledam na model, kot na zmanjšano kopijo pravega vozila (letala). In če so pravi avtomobili na bencin in ropotajo, potem je izbira elektro pogona zanje smrtni greh ! Vožnja električnih avotmobilov, kljub neverjetnim zmogljivostim ni niti približno tako zabavna (povsem osebna ocena), kot vožnja motornih.
Zdaj lahko le še čakamo na realne generatorje hrupa in dima, ki jih bomo v prihodnosti dodajali svojim modelom...
Jaz pe mislim, da bo treba s časom navaliti le na elektriko, če že druzga ne nas osveščajo, da moramo biti ekološki in večja avtomobilska podjetja počasi napredujejo na elektro, tako Nebec ti ni treba skrbeti za zmanjšane kopije , ker bo štrom enkrat tudi v velikih. Pa sem tudi nekje zasledil informacijo da so PAZI američani naredili osebni avto na elektro pogon, ki naj bi imel pospeška iz 0 do 100 v caa. 5 sekundah končna hitrost naj bi bila caa 275km/h cene pa tam nekej 30000$. Sliši se imenitno in kar se mi se najbolj zdi je dejstvo, da je narejen v Ameriki, ki ne slovi po varčnih avtomobilih, ampak po nekih barkah, ki šlukajo še pe še in še več onesnažijejo.action man 62 napisal/-a:Vsemogočni Bog,reši nas vsega hudega;elektrika je za razsvetljavo,pralne stroje,multipraktike(tudi modelarske),PC-je;izvorno pa je maxi kategorija namenjena (vsaj po mojem mnenju)pogonu na dišeči in hrupni visokooktanski derivat kjer te kombinacija zmogljivosti in nujno potrebnih pritiklin (beri dima, hrupa in morebitnega negodovanja sosedov) pripelje do orgazmičnega stanja.Sem šele pred kratkim nabavil 1:6 bencinarja,pa vendar hitro spoznal da JE TO TO !!!
P.S. FG je zares zakon;in bo zakon tudi ostal če ga ne bodo preveč biksali z elektriko.
Pa brez zamere vsem štromarjem,neglede v kateri kategoriji.
- Ericsson
- Razpravljalec
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 08 Sep 2008, 22:34
- Kraj: Črni Vrh nad Polhovim Gradcem
Sicer že staro ampak:
http://www.youtube.com/watch?v=BqqtJpfZElQ
Edini problem je kot že rečeno čas obratovanja, kar pri modelih ni nek problem.
Da pa je štrom v hitrosti zelo dober so vedeli že dolgo nazaj, saj se menda ja reče: "Hiter kot strela!"
http://www.youtube.com/watch?v=BqqtJpfZElQ
Edini problem je kot že rečeno čas obratovanja, kar pri modelih ni nek problem.
Da pa je štrom v hitrosti zelo dober so vedeli že dolgo nazaj, saj se menda ja reče: "Hiter kot strela!"
Modelarstvo, ena izmed redkih stvari pri katerih mi ni žal da sem u "hribah duma"