Stran 1 od 1

Laser 200

Objavljeno: 31 Mar 2005, 18:17
Napisal/-a bruhpilot
Evo v eter dajem še enega akrobata in sicer je to akrobatsko letalo Laser 200, ameriškega proizvajalca Stephens Acro. Zelo malo originalov obstaja v svetu, je pa to letalo briljiralo v 70 in 80 letih in sklatilo iz 1. mest na akro tekmovanjih vse Pittse in podobne krompiroidne letalne naprave (čeprav je meni osebno Pitts še vedno dbest, da ne bo pomote). =D> Laser je služil kot osnova za celo vrsto sodobnih enokrilnih akrobatskih letal - srednjekrilnikov, kot npr. Extra, Votec, Edge,...

Model je polmaketa v merilu 1:3,5 v ARF varianti. Na žalost je na netu premalo slik in podatkov, da bi polmaketo vsaj približal maketi in dodal nekaj detajlčkov. Sicer je vse v proporcah in profili trupa in kril se približno ujemajo s pravim. Model je zelo lahko grajen - polovica kril s servotom vred ima le 600 g!

Kar se letalnih lastnosti tiče, je model vrhunska zadeva, sposobna 3D vragolij (samo pilot ni primeren, hehe) in primerna za F3A-X kategorijo (pazite se me letos v F3A :evil: ). Sicer pa ga mislim v kratkem zamenjat za rabljenega Delro Giles-a 202, z razponom 2,4 m (če ga že niso prodali)

Številke:
Merilo 1:3,5
Razpon kril: 2.220 mm
Dolžina: 1.850 mm
Teža: 7,9 kg
Motor: ZG, 62 ccm bencin, Easy Start sistem
Servoti: 2xHS-925 v krilih, 2xHS-625 za višino, 1xHS-945 smer, 1xC577 gas
Sprejemnik: smc-20, dvojno napajanje s kretnico, akuji 2x1700 mAh

slikice:

Objavljeno: 31 Mar 2005, 18:38
Napisal/-a peugeot1
=D> =D> =D> Vaau. Vse pohvale res je lep. :wink:


Lp,KLemen

Re: Laser 200

Objavljeno: 11 Maj 2005, 22:14
Napisal/-a frcac
bruhpilot napisal/-a:(pazite se me letos v F3A :evil: )
Čestitke za zmago :D =D>

Lp, Sašo

Re: Laser 200

Objavljeno: 12 Maj 2005, 19:31
Napisal/-a bruhpilot
frcac napisal/-a:
bruhpilot napisal/-a:(pazite se me letos v F3A :evil: )
Čestitke za zmago :D =D>

Lp, Sašo
Pa sem vas opozarjal, da se me pazite :wink:

Hvala za čestitke

lp
Aleš

Objavljeno: 26 Dec 2011, 21:14
Napisal/-a bruhpilot
Iz naftalina vlečem tega Laserčka (predhodnik Extre 230), ki je doživel temeljito prenovo od znotraj, od podvozja - glavnega in repnega, zamenjave motorja, dodelave na hitro izdelanih detajlov, novo napajanje, itd. Povečal sem površino smernega krmila, in omogočil večje hode, kajti po smeri je bil model precej inerten. Lažje bo huvrat...

Sicer ne spada ravno v kategorijo maket, saj ni nekih hudih detajlov na njem, zaslužil pa si je prenovo zaradi zelo dobrih letalnih lastnosti, saj leti kot po tirnicah. V preteklosti mi je prislužil celo nekaj zmag na F3A tekmah...

Opremil sem ga izključno s kitajsko robo - in pišem sem zaradi izrednega zadovoljstva s "ceneno robo".

1. 50 ccm Hobby-King motor (kopija DA-50) - 1. motor v moji zgodovini, kjer nisem štelal vplinjača in ima perfektno delovanje, posebej pri prehodih. Reagira v trenutku. Motor je zamenjal tresočega ZG62, ki je skoraj uničil ta model zaradi hudih vibracij. Novi kitajc ne trese skoraj nič.

2. Turnigy 16 kg digitalni servo - servo ima res strašen navor, preciznost in hitrost - Hiteci 5945 in njegovi nasledniki (5985) se lahko skrijejo, posebej daleč v kategoriji navor - in to za 1/4 cene :o :o #-o #-o . Bomo videli, če so tudi vzdržljivi.

Takoj jih bom namestil tudi v krila Christen Eagla, kjer so trenutno podranjeni 12 kg Hitec 5985 digitalci, ki ne zmorejo polno odloniti krilc pri večjih hitrostih. Zanimivo, da so Turnigy servoti Made in Taiwan. Edina pomanjkljivost je, da ne dajo v škatlo močnejših alu ali plastičnih ročic.

Bye-bye dragi Futaba & co. in Hitec servoti, Turnigy rules...

3. Turnigy UBEC 8-15A deluje dobro in ne dela motenj na 40 MHz SPCM oldie sprejemniku.

Skratka mit "malo denarja malo muzike" je tukaj porušen.

Objavljeno: 26 Dec 2011, 21:23
Napisal/-a bruhpilot
...modificiran rep

Objavljeno: 27 Dec 2011, 08:11
Napisal/-a EagleA1
Oj!

Super, da je še nekdo zadovoljen s kitajsko robo! Pri Ubecu 8-15A preveri, kako so zalotani kontakti. Kolegu se je namreč odlotal en kabelček, servoti so posledično izgubili napajanje in so ostali tam kjer so bili, od letala pa po kreshu ni ostalo nič :-?

Lp Z

Objavljeno: 27 Dec 2011, 08:39
Napisal/-a UROŠ MURKOVIČ
EagleA1 napisal/-a:Oj!

Super, da je še nekdo zadovoljen s kitajsko robo! Pri Ubecu 8-15A preveri, kako so zalotani kontakti. Kolegu se je namreč odlotal en kabelček, servoti so posledično izgubili napajanje in so ostali tam kjer so bili, od letala pa po kreshu ni ostalo nič :-?

Lp Z
No ja tok o tem,da hvališ Kitajsko robo #-o #-o .

Objavljeno: 27 Dec 2011, 10:28
Napisal/-a EagleA1
Določene stvari so ok sem z njimi zadovoljen določene pač ne. Kje pa piše, da se to ne more naredit pri futabi, hitecu graupnerju ali kakšni drugi zveneči znamki?

Objavljeno: 27 Dec 2011, 10:54
Napisal/-a mato
Konkretni servo je res zakon. Niso pa vsi. Sem tudi sam opremil svojo Extro najprej z vso kitajsko robo, pa nisem bil zadovoljen. Imel sem Turnigy bencinski motor, ki je noro tresel, neke druge Turnigy serve za nagib in višino, ki niso našli centra in tega na smeri. Sem vse serve zamenjal z Hitecom in je bilo povsod boljše, razen smer je bila slabša, ker ta servo je res dober. Na papirju sta bila podobna z Hitecom, ampak v realnosti je bil Turnigy bistveno boljši. Lepše je lovil center, imel je več navora, lepše se je odklanjal in bil je bistveno tišji.

Moja dva centa.

Objavljeno: 27 Dec 2011, 13:41
Napisal/-a bruhpilot
V bistvu tega Turnigy-ja za kitajce delajo Tajvanci. Glede na to, da so priložene enake ročice servotov, kot so za Align vel. 600 (610, 650), predvidevam, da je proizvajalec Savox, ki dela precej kvalitetno robo. Edino ne vem, kako jim je uspelo tako oklestiti ceno za kitajce...

Sicer pa, saj vse delajo kitajci....že na starem Graupner- JR mc-22 oddajniku pred leti je pisalo na ohišju made in China....

Objavljeno: 01 Jan 2012, 20:11
Napisal/-a bruhpilot
Po testnih poletih lahko še samo potrdim, da je ceneni HK 50 ccm motor zakon (RCG 50). Hitro reagiranje na dodajanje gasa (OK, mogoče tudi zato, ker je manjši od drugih iz "zbirke"), moči v primerjavi z ZG62 je precej več, edini problem na tem relativno starem modelu je bil, da je bil motor prelahek :wink: . Kitajska kopija Walbro vplinjača dela kot original.

Nič več dragih švabov - 3W, King itd. - ampak Kitajce v kljun....za delček cene ostalih "priznanih" znamk.

Potreben bo še "Dauertest", da vidimo vzdržljivost. To bo težko izvedljivo, saj ta model ne more nadomestiti duše dvokrilnega akrobata :roll: zato ni preveč priljubljen...

Re: Laser 200

Objavljeno: 09 Avg 2012, 17:24
Napisal/-a zanko9
ej ful me zanima kje dobiš načrt za tako letalo

Re: Laser 200

Objavljeno: 09 Avg 2012, 20:30
Napisal/-a bruhpilot
Tudi mene :wink: ! Žal ti ne morem kaj dosti pomagati, kajti ta model je bil v ARF izvedbi, čeprav je bilo precej dela z detajli, zamenjav nekvalitetnih rešitev, da vse dolgoročno funkcionira kot mora.

Lahko pa pogledaš originalno letalo Stephens Acro Laser 200, čeprav ni kaj dosti napisanega o tem predhodniku Extre 230.

Re: Laser 200

Objavljeno: 20 Sep 2012, 16:48
Napisal/-a Runi
Če koga zanima imam v dxf narisano skoraj vse, lahko izrežem tudi dela na laser.
Problem je samo v kaputažu bi ga moral narediti sam.

Še slika mojega lp

Re: Laser 200

Objavljeno: 20 Maj 2019, 10:52
Napisal/-a robin24
Helou!
Zanima me katero oznako ima naslednik sarvota Turnigy 9150?
LP Robi