DOLOMITI 2010 - Euromiting
Moderatorji: Pisaneli, Zaunkönig
DOLOMITI 2010 - Euromiting
Samo malo za pokušino, več sledi naslednjič
Prvi dan smo leteli (ne na evromitingu, drugje), drugi dan samo gledali
Vreme oba dneva nekako takole:
Muh..... kolikor hočeš
Drugi dan ogled mitinga
Nekateri že veste za katero ''ŽVAU'' to gre
Se nadaljuje.....
Prvi dan smo leteli (ne na evromitingu, drugje), drugi dan samo gledali
Vreme oba dneva nekako takole:
Muh..... kolikor hočeš
Drugi dan ogled mitinga
Nekateri že veste za katero ''ŽVAU'' to gre
Se nadaljuje.....
Life is short.
Fly hard!!!
Fly hard!!!
- slope racer
- Freak
- Prispevkov: 826
- Pridružen: 30 Dec 2004, 10:01
- Kraj: radovljica
- Kontakt:
Re: DOLOMITI 2010 - Euromiting
Nekateri že veste za katero ''ŽVAU'' to gre
A pa leti dobr za 2400€?
Zgleda skor tko
Za 850eur prekaša marsikoga v hitrosti, vztrajnosti in vodljivosti.
http://www.xmodelshop.com/stingray-gial ... anguage=en
Blade 2.5m je bil počasen proti njemu...
Sicer po pogovoru z nekim italjanom (lastnikom stingraya), je največji problem slab pristanek, saj naj nebi bil preveč trden (je pretežak, hiter), tako da se hitro najde kakšna razpoka.
Vendar glede na kreš ki ga je doživel (odpoved komand), z hitrostjo v hrib, odboj od hriba ter nekontroleran padec na S strani, je model odnesel le z popraskanim koncem kril (prej sreča kot kaj drugega).
Mogoče še en minus, glede na velikost flapov ter eleronov, morajo biti povezave brez lufta, druče pa frrrrrrrrrrr.........
http://www.xmodelshop.com/stingray-gial ... anguage=en
Blade 2.5m je bil počasen proti njemu...
Sicer po pogovoru z nekim italjanom (lastnikom stingraya), je največji problem slab pristanek, saj naj nebi bil preveč trden (je pretežak, hiter), tako da se hitro najde kakšna razpoka.
Vendar glede na kreš ki ga je doživel (odpoved komand), z hitrostjo v hrib, odboj od hriba ter nekontroleran padec na S strani, je model odnesel le z popraskanim koncem kril (prej sreča kot kaj drugega).
Mogoče še en minus, glede na velikost flapov ter eleronov, morajo biti povezave brez lufta, druče pa frrrrrrrrrrr.........
Life is short.
Fly hard!!!
Fly hard!!!
- Nejc-flyer
- Tekmovalec
- Prispevkov: 283
- Pridružen: 07 Sep 2007, 21:28
Je to to?muha napisal/-a:Za 850eur prekaša marsikoga v hitrosti, vztrajnosti in vodljivosti.
http://www.xmodelshop.com/stingray-gial ... anguage=en
Blade 2.5m je bil počasen proti njemu...
Sicer po pogovoru z nekim italjanom (lastnikom stingraya), je največji problem slab pristanek, saj naj nebi bil preveč trden (je pretežak, hiter), tako da se hitro najde kakšna razpoka.
Vendar glede na kreš ki ga je doživel (odpoved komand), z hitrostjo v hrib, odboj od hriba ter nekontroleran padec na S strani, je model odnesel le z popraskanim koncem kril (prej sreča kot kaj drugega).
Mogoče še en minus, glede na velikost flapov ter eleronov, morajo biti povezave brez lufta, druče pa frrrrrrrrrrr.........
Fear of a Flat Planet.
-slopescream-
-slopescream-
No gremo dalje, sicer bolj počasi, bo pa
Pogled od koder smo prišli
Na prelazu je bila tudi reklama za euromeeting
Pa še max. približano dogajanje na ''flugplacu'', ljudi ni bilo nevem kaj, od začetka je bil tudi napačen veter, pihal je vzporedno z grebenom (v ozadju marmolada)
Pogled od koder smo prišli
Na prelazu je bila tudi reklama za euromeeting
Pa še max. približano dogajanje na ''flugplacu'', ljudi ni bilo nevem kaj, od začetka je bil tudi napačen veter, pihal je vzporedno z grebenom (v ozadju marmolada)
Life is short.
Fly hard!!!
Fly hard!!!
Priprave na majhen pohod v hrib pri spodnji postaji gondole
Pogled proti dolini na prvem placu (levo spodaj streha spodnje postaje)
Čakanje na boljše pogoje (imeli smo veter v hrbet)
Zato je bilo časa dovolj za.....
Sam sem kakih 5x sonderal, čas letanja ni bil daljši od 6min (odvisno kako dobro ga je Igor zabrisal ), vendar se je vreme spreminjalo
Pristal vedno pod seboj
Pogled proti dolini na prvem placu (levo spodaj streha spodnje postaje)
Čakanje na boljše pogoje (imeli smo veter v hrbet)
Zato je bilo časa dovolj za.....
Sam sem kakih 5x sonderal, čas letanja ni bil daljši od 6min (odvisno kako dobro ga je Igor zabrisal ), vendar se je vreme spreminjalo
Pristal vedno pod seboj
Life is short.
Fly hard!!!
Fly hard!!!
Kmalu zatem je neki italijan sonderal na vzpetinci za nami, nič...
Po pristanku je prišel k nam preverit kanale, ter nas povabil malo višje, češ da je tam boljše
No kmalu zatem se je začel veter obračati, in ni minilo veliko časa do začetka uživanja v nesramno veliki termiki
Pa še mali pilatus
Italijana sta kmalu zatem odšla po novo floto...
Po pristanku je prišel k nam preverit kanale, ter nas povabil malo višje, češ da je tam boljše
No kmalu zatem se je začel veter obračati, in ni minilo veliko časa do začetka uživanja v nesramno veliki termiki
Pa še mali pilatus
Italijana sta kmalu zatem odšla po novo floto...
Life is short.
Fly hard!!!
Fly hard!!!