Razlika med dvema "brašles" motorjema
Moderator: alien2108
Razlika med dvema "brašles" motorjema
Oj
Mene zanima zakaj se pri enem motorčku, takrat ko ga z rokami obrneš (ne vem kako se naj izrazim) "čutijo magneti" (rahlo preskakuje), dejansko imaš občutek da bi jih lahko štel, na drugem motorčku pa kot da gre za navaden (npr. krtačni) motorček?
P.s.: Gre pa za dva različna inrunner motorčka namenjena za avte...
hvala
Mene zanima zakaj se pri enem motorčku, takrat ko ga z rokami obrneš (ne vem kako se naj izrazim) "čutijo magneti" (rahlo preskakuje), dejansko imaš občutek da bi jih lahko štel, na drugem motorčku pa kot da gre za navaden (npr. krtačni) motorček?
P.s.: Gre pa za dva različna inrunner motorčka namenjena za avte...
hvala
Lp, Dani
- matjaz123modelar
- Razpravljalec
- Prispevkov: 166
- Pridružen: 07 Maj 2011, 08:09
- Kraj: črenšovci
- profesjonalc
- Razpravljalec
- Prispevkov: 105
- Pridružen: 27 Sep 2011, 20:35
- Kraj: Slovenj Gradec
To se dogaja tudi ko imaš na enem motorčku vključeno ''bremzo'' (zavoro al kako nej se izrazim) drugi pa ne. Npr ( tisti ki ma bremzo se mu propeler med letom ne vrti razen če je motor vključen, tisti ki pa je nima pa se tut potem ko se ugasne motor propeler vrti )
See you in the air
Govoriti da znaš leteti ni težko, težje je ostati v zraku.
Govoriti da znaš leteti ni težko, težje je ostati v zraku.
Motor, ki ni uničen ima vseskozi enako magnetno polje. Tisti z neodim magneti je ob 40-60 oC malce "trši", ampak ne toliko, da bi to čutil, ko ga zavrtiš.Andreo29 napisal/-a:Jaz sem opazil, da se magneti bolj "čutijo" takoj po uporabi motorčka. Če pa se motorček ne uporablja nekaj časa (nekaj tednov), potem se tudi magneti manj čutijo.
Lp,
Tisti motor, ki "čez nekaj tednov" bolj mirno teče je skurjen.
lp
Sašo
Sašo
Hm, skurjen ravno ni, ker mi še vedno dela.
Nisem pa s tem mislil, da po nekaj tednih magnetov sploh ni čutiti. Čuti se jih še vedno, vendar manj in, ko ga priklopim ter "zalaufam" je po uporabi občutna razlika v moči magnetov.
Nekih bistvenih razlik v delovanju tudi nisem opazil. Bom poizkušal kaj pomeriti.
Lp,
Nisem pa s tem mislil, da po nekaj tednih magnetov sploh ni čutiti. Čuti se jih še vedno, vendar manj in, ko ga priklopim ter "zalaufam" je po uporabi občutna razlika v moči magnetov.
Nekih bistvenih razlik v delovanju tudi nisem opazil. Bom poizkušal kaj pomeriti.
Lp,
Andreo
Meni se isto dogaja, po letu z letalom, je "upor" (al kak naj se izrazim..) motorčka večji, težje gre zavrtet propeler.Andreo29 napisal/-a:Jaz sem opazil, da se magneti bolj "čutijo" takoj po uporabi motorčka. Če pa se motorček ne uporablja nekaj časa (nekaj tednov), potem se tudi magneti manj čutijo.
Lp,
Kake 2 uri po tem pa spet gre lažje, razlika pa je konkretno opazna.
Je pa to tak pri vseh brezkrtačnikih, ki jih imam, pa ni noben skurjen...
Optic 6 Sport 35MHz ---> Ch. 66
Pomojem ni tak. Ker se pri vseh motorčkih, na katerih sem po poletu probal zavrtet propeler dogaja, da gre dosti težje zavrtet, kot pa čez par ur.raktivec napisal/-a:Motor, ki ni uničen ima vseskozi enako magnetno polje. Tisti z neodim magneti je ob 40-60 oC malce "trši", ampak ne toliko, da bi to čutil, ko ga zavrtiš.Andreo29 napisal/-a:Jaz sem opazil, da se magneti bolj "čutijo" takoj po uporabi motorčka. Če pa se motorček ne uporablja nekaj časa (nekaj tednov), potem se tudi magneti manj čutijo.
Lp,
Tisti motor, ki "čez nekaj tednov" bolj mirno teče je skurjen.
Potem so vsi moji motorčki skurjeni, čeprav od novega do zdaj isto delajo?
Optic 6 Sport 35MHz ---> Ch. 66
Vsi enako veliki in enaki motorji z enakimi magneti imajo ob enaki temperaturi popolnoma enak cogging. Ko motor segreješ nad temperaturo, ki jo magneti še dovoljujejo, se cogging za vedno zmanjša, ampak zmanjšata se tudi moč in izkoristek takega motorja. Ob nadaljni uporabi se zadeva le še slabša do usodnega belega oblačka, izboljša se pa sama od sebe ne.
Jaz takemu mehkeje tekočemu rečem skurjen motor, ti pa lahko imenuješ kakor hočeš, tudi "utečen motor" če hočeš.
Je pa res, da se magneti-cogging bolj čutijo takoj po uporabi, če so ravno prav topli. Feritni imajo najboljše magnetne lastnosti do 40 oC, tist iz redkih zemelj pa kakih 20 oC višje.
Tvoj motor ima verjetno že nekaj minut ali največ pol ure po uporabi, ko se shladi, povsem enak cogging kot takrat, ko je bil še nov in ni treba čakat nekaj tednov.
p.s.
Zadnjič sem površno prebral in sem razumel, da motor izgubi cogging po nekaj tednih uporabe, sorry.
Jaz takemu mehkeje tekočemu rečem skurjen motor, ti pa lahko imenuješ kakor hočeš, tudi "utečen motor" če hočeš.
Je pa res, da se magneti-cogging bolj čutijo takoj po uporabi, če so ravno prav topli. Feritni imajo najboljše magnetne lastnosti do 40 oC, tist iz redkih zemelj pa kakih 20 oC višje.
Tvoj motor ima verjetno že nekaj minut ali največ pol ure po uporabi, ko se shladi, povsem enak cogging kot takrat, ko je bil še nov in ni treba čakat nekaj tednov.
p.s.
Zadnjič sem površno prebral in sem razumel, da motor izgubi cogging po nekaj tednih uporabe, sorry.
lp
Sašo
Sašo
V osnovi imaš pri notranje vrtečih motorjih dva stila.Imaš normalen stator iz statorske pločevine in v utorih navitrj in tu čutiš magnete.Drug način je golo navitje in statorska pločevina nad navitjem,na zunanji strani ,tu ne čutiš magnetov......
- Priponke
-
- IMGP0896.JPG (119.04 KiB) Pogledano 5335 krat
-
- IMGP0899.JPG (131.17 KiB) Pogledano 5335 krat
profesjonalc napisal/-a:To se dogaja tudi ko imaš na enem motorčku vključeno ''bremzo'' (zavoro al kako nej se izrazim) drugi pa ne. Npr ( tisti ki ma bremzo se mu propeler med letom ne vrti razen če je motor vključen, tisti ki pa je nima pa se tut potem ko se ugasne motor propeler vrti )
Na motorju ne moreš imeti prižgane zavore. To se nastavi na ESC-ju.
Seveda imaš "prižgano" zavoro na motorju, ne glede na to da pri tem sodeluje ESC. Ravno na to so ciljali nekateri, da imaš po poletu še priklopljeno baterijo (in delujoč/zabremzan ESC, da boš vesel).scrat napisal/-a:profesjonalc napisal/-a:To se dogaja tudi ko imaš na enem motorčku vključeno ''bremzo'' (zavoro al kako nej se izrazim) drugi pa ne. Npr ( tisti ki ma bremzo se mu propeler med letom ne vrti razen če je motor vključen, tisti ki pa je nima pa se tut potem ko se ugasne motor propeler vrti )
Na motorju ne moreš imeti prižgane zavore. To se nastavi na ESC-ju.
Ampak mislim da je bistvo tu najbolje zadel AlesZ.
Fly it like you stole it!
mihah napisal/-a:Kje si pa to pobral?raktivec napisal/-a: Feritni imajo najboljše magnetne lastnosti do 40 oC, tist iz redkih zemelj pa kakih 20 oC višje.
Ma ja, šlamparija pač.
Mišljeno je bilo, da imajo motorji z feritnimi magneti najboljši izkoristek nekje do 40 oC, neodimski pa gredo še kakih 20 oC višje. Na teh temperaturah je tudi tole cukanje najmočnejše.
To sem pobral po forumih, se mi zdi da tudi na tem.
lp
Sašo
Sašo