Če se komu ljubi brati...
Po lanskem uspehu sem na to tekmo že komaj čakal. Na start sem postavil čolne v petih kategorijah, od katerih sem v treh odkrito meril na svetovne rekorde.
Zaradi zelo kratkih obdobij optimalnih pogojev na vodi in nekaj nepojasnjenih nesreč pa se žal vse ni izšlo po načrtih in željah.
Že prvi dan sem, v ne ravno optimalnih razmerah, resno poškodoval največji model. Naslednji dan mi ga je sicer uspelo popraviti, vendar je zvečer doživel še eno podobno nesrečo. Tako sem v kategoriji Hydro L4 ostal sploh brez rezultata in s tem uvrstitve. V tej kategoriji sem lani dosegel svetovni rekord, ki pa je bil pozno jeseni v Los Angelesu presežen. Zato sem si prav v tej kategoriji še toliko bolj želel uspeha.
V kategoriji Hydro L3 sem prvi dan s premajhnim propelerjem (strah zaradi nesreče v L4) odpeljal solidnih 162,251km/h. Žal pa je ta vožnja ostala edina veljavna, saj sem naslednji dan zaradi nepojasnjene nesreče pri drugem prehodu popolnoma uničil model. Ko je pri hitrosti okrog 180km/h v trenutku zapičil v vodo, se je praktično prelomil na pol in ostal še brez lepega kosa dna. Drugo mesto v tej kategoriji je bila na ta način zelo slaba tolažba. Sploh glede na to, da bi ob normalnem poteku dogodkov moral gladko in z naskokom zmagati.
V model za kategorijo Hydro L2 je bilo vloženega največ truda in tudi denarja. Zato so bila pričakovanja kljub temu, da je bil čoln nared le nekaj dni pred tekmo in ga doma nisem mogel preizkusiti, zelo visoka. Na žalost sem imel težave z regulatorjem hitrosti in od tako želenega rekorda ni bilo nič, čeprav sem se mu s 163,432km/h približal na manj kot 3km/h. Zato je imela zmaga na tekmi v tej kategoriji precej grenak priokus.
V kategoriji Hydro L1 sem na vodo postavil popolnoma nov čoln. Kljub temu, da je bil popolna kopija zelo uspešnega modela za kategorijo Mini Hydro, ki je preizkušeno dober, se nikakor ni hotel peljati. Za prestavitev drobovja v drug model žal ni bilo časa.
Edina kategorija, v kateri sem iz modela potegnil vse kar zmore, je bila Mini Hydro. 12 let star model z novim pogonom je ostal neznanka za vse in v tej kategoriji sem bil s 135,512km/h prepričljivo pred konkurenco.
Dve zmagi in dve drugi mesti po kategorijah tako niso bili rezultati, ki bi me zadovoljili, Glede na finančni vložek, ki ga zmorem pa bi me vsekakor morali. Tudi na vse, kar se je dogajalo pravzaprav nisem imel vpliva. Tako je ostal vsaj dober občutek, da se z znanjem, tudi ob številnih težavah, še vedno da doseči hitrosti, ki jih lahko mnogi samo sanjajo, pa čeprav so njihovi čolni vredni mnogo, mnogo več.
Sicer pa smo videli lepo, odlično organizirano tekmo. Vzdušje prijetno, nič nemško. Hitrosti v nekaterih kategorijah so bile zelo visoke, navsezadnje smo videli tudi absolutni svetovni rekord...
Tudi Jaka je izdatno popravil svoj osebni rekord zato verjamem, da je dobil potreben zagon.
Zanesljivo bova naslednje leto spet poskusila…
Še nekaj slik (slikal sem bolj malo, sem v glavnem popravljal), najprej pa video rekordne vožnje:
https://www.youtube.com/watch?v=dm4iBEs ... e=youtu.be
Prizorišče:
Slovenski boksi:
Za hrano in pijačo je bilo dobro poskrbljeno. Zelo dober, konkreten steak s krompirjevo solato 5€, pivo 1,5€... Se ne splača jemati niti hladilne torbe!
Modeli:
Moja flota:
Arnejev L6 Hydro, s katerim letos ni imel sreče:
Tole sem naredil iz mojega najboljšega trupelca:
Jaka s podaljševalnikom dometa:
Marka Hoffmanna so zaradi opeklin od kratkega stika, ki ga je naredil pri priklapljanju svojega L12 katamarana s helikopterjem odpeljali v bolnico. Toliko v opomin, da tole niso igračke...
Podelitev Hydro L8 - Jaka v eminentni družbi:
Podelitev Hydro L2:
Izkupiček:
Še Joergov rekordni model takoj po rekordni vožnji v petek. Ja, tako temno je že bilo. Vozil sem neposredno pred njim in je bila vidljivost že pri meni "pogojno užitna":