Stran 1 od 1

Električni zaganjalnik ne zagrabi nitro motorja

Objavljeno: 18 Avg 2020, 13:21
Napisal/-a trompeti
Živjo,

na vas se obračam, ker mi je zmanjkalo idej, kaj je narobe z mojim nitro truckom. Imam namreč 1:8 GP Monstertruck Ice Land Pro 5.3 RtR (Nitro motor: force engine 5.24ccm 32 SZ) (https://www.conrad.de/de/p/reely-235038.html), ki sem ga kupil že kakih 10let nazaj (ali več). Na začetku sem ga nekaj malo vozil (manj kot 5 rezervarjev in nisem naredil "break in"), nazadnje pa sem ga zapeljal 2 leti nazaj. Takrat sem najprej naredil "break in" kolikor sem pač znal (popoln začetnik). Po enih ~5 rezervarjih pa so se začeli problemi.

Vžiganje na vrvico je bilo zelo mučno, ker je vsakič petič dejansko zavrtelo motor sicer se je zavrtelo v prazno. Motor sem odprl in videl, da je bila vzmet počena, ta ki pride na spodnjem delu ojnice. Vzmet in kovinsko palčko sem zamenjal z novima (https://www.conrad.si/force-engine-nado ... i-21-do-25).

Motor sem nazaj sestavil, dokupil pa sem si tudi električni zaganjalnik (https://www.conrad.si/elektricni-zaganj ... o-46-f3012), ker se mi je vrvica uničila.

Sedaj pa je težava, da ko z el. zaganjalnikom skušam zavrteti motor (privita svečka) se spet vrti v prazno in zagrabi šele na vsakih 10 poskusov. Če pa odstranim svečko iz motorja pa vsakič zagrabi.

Hvaležen bom kakršnega koli nasveta, tudi če je nasvet naj ga peljem na odpad :lol:

Re: Električni zaganjalnik ne zagrabi nitro motorja

Objavljeno: 20 Avg 2020, 13:55
Napisal/-a freak
Preveri toplotno vrednost svečke, napolnjenost baterije v grelcu svečke

Re: Električni zaganjalnik ne zagrabi nitro motorja

Objavljeno: 20 Avg 2020, 20:52
Napisal/-a tornado
Osnova je ''higijena'' motorja! Veliko motorjev je bilo uničeno, ker so se po nekaj letnem pavziranju spravljali v pogon. Goriva vsebujejo delež ricinusa. Ta se po določenem času spremeni v zelo trdovratno želatino. Motor dobesedno ''zapika'' in ga ni moč obrniti. Če vseeno obrne so problem ležaji, ki so polni strjenega ricinusa. Ob delovanju se ležaji pregrevajo. Za delovanje zapiraš iglo in siromašiš gorivo. Posledično tako uničiš motor.
Motor, ki je stal nekaj mesecev ali let, OBVEZNO razstaviti, očistiti in najbolje menjati ležaje, šele potem štartati in pravilno nastaviti! Tudi po vožnji je potrebno osnovno higijeno motorja. To pomeni vsaj odviti svečko, zagnati na prazno in doliti ''after run'' olje.. Lahko se uporabi tudi brezkislinsko olje, ki se uporablja za šivalne stroje. Če bi opravil ta postopek, ne bi imel takih problemov, ki jih opisuješ! :wink: :wink: :wink: