AXI 2808/20

Baza informacij o motorjih, krmilnikih, prenosih, propelerjih v modelih letal

Moderator: Pisaneli

Odgovori
Uporabniški avatar
čavka
Profesor
Prispevkov: 1605
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:45
Kraj: Besnica

AXI 2808/20

Odgovor Napisal/-a čavka »

Verjetno imate take motorje....me zanima na kakšne modele jih obešate....pa propelerje pa celice????
overlord_tm
Freak
Prispevkov: 451
Pridružen: 15 Nov 2004, 19:59
Kraj: Domžale

Re: AXI 2808/20

Odgovor Napisal/-a overlord_tm »

čavka napisal/-a:Verjetno imate take motorje....me zanima na kakšne modele jih obešate....pa propelerje pa celice????
Kr težko verjameš:
http://www.modelflight.com.au/rc_model_ ... 808-20.htm

nekak zamenjava za 400tko

recimo za v telstarja pa maš telstar hotliner verzijo.
Normalnost je samo povprečje nenormalnih ...
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9307
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Meritve!

Odgovor Napisal/-a mihah »

Meni znane meritve!

http://www.bnhof.de/~ho1645/aximsort.pdf

http://www.flyingmodels.org/motortest/b ... 808-20.htm

Pri ta zadnjem lahko takoj vidiš kako in kaj tudi glede celic in krmilnika.

Motor ima široko območje delovanja. Lahko greš na lažje modele, manjši prop, veliko statike (3D letenje), lahko pa si že zrihtaš malega hotlinerja -

Aeronaut 10 x 6 zložljiv
3S1P Lipo (~2000 mAh 15 C)
30 A krmilnik

1300 g potiska, hitrost pretoka zraka 91 km/h.

Verjetno bo imel model maso 700 do 800 g, kar pomeni čista in impresivna vertikala :D
Uporabniški avatar
čavka
Profesor
Prispevkov: 1605
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:45
Kraj: Besnica

Odgovor Napisal/-a čavka »

V glavi sem imel nekaj takega kot Super Cub za fotografiranje iz zraka......okrog 125 cm razpetine pa leteče teže do 900g....bi moglo delovat.....
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9307
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

Bo kar ta prava odločitev! :)
KLAN
Začetnik
Prispevkov: 3
Pridružen: 17 Nov 2004, 23:17

Odgovor Napisal/-a KLAN »

v kolikor nameravaš fotografirati iz zrak a ne pozabi da model pri delovanju motorja vibrira, kar se kasneje močno pozna na kvaliteti fotografij. S prijateljem sva uporabila 3m jadralni model z bencinskim motorjem ter zelo kvalitetno kodakovo trotlkamero,krmiljeno preko servoja, pa posnetki ob delovanju motorja niso bili ostri (pri normalni uporabi fotoaparata so bili). Torej motor na off med slikanjem pa veliko uspeha z nastavitvijo zaslonke

LP
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9307
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

Uporabniški avatar
AD
Freak
Prispevkov: 597
Pridružen: 21 Nov 2004, 16:57
Kraj: Trebnje

Odgovor Napisal/-a AD »

Živijo!

Še vprašanje na prvotno temo:

Pred kratkim sem nabavil dotični motor skupaj z regulatorjem swing 1000 lipo 18A.
Motor bo služil pogonu modela lahkega športnega (F3A/3D) letala. Model kompletno opremljen ne bo presegel vzletne mase 650g.

Zanima me naslednje:

-priporočila v zvezi z uporabo pogonskih akumulatorjev pri konkretnem pogonskem sklopu
-kakšen setup s tem motorjem uporabljate drugi (celice, regulator, propeler,vrsta letala)
-nekje na spletu sem zasledil podatek (mislim da je pisalo Nennstrom;)10-16 A, 25A 30sec. kaj to pomeni za elektromotor??

Naj omenim, da sem se odločil za li-xx vrsto akumulatorjev, saj želim maksimalno razmerje masa/kapaciteta. Trenutno so v igri (po mojem laičnem mnenju) kokam 2100HD 3s1p.
_________________
Lep pozdrav,
Aleksej Dolinšek - LMD Kanja Hrastnik
Uporabniški avatar
Tekmovalec
Prispevkov: 278
Pridružen: 04 Apr 2002, 01:00
Kraj: Bloke - Notranjska

Odgovor Napisal/-a »

AD napisal/-a:Živijo!

Še vprašanje na prvotno temo:

Pred kratkim sem nabavil dotični motor skupaj z regulatorjem swing 1000 lipo 18A.
Motor bo služil pogonu modela lahkega športnega (F3A/3D) letala. Model kompletno opremljen ne bo presegel vzletne mase 650g.

Zanima me naslednje:

-priporočila v zvezi z uporabo pogonskih akumulatorjev pri konkretnem pogonskem sklopu
-kakšen setup s tem motorjem uporabljate drugi (celice, regulator, propeler,vrsta letala)
-nekje na spletu sem zasledil podatek (mislim da je pisalo Nennstrom;)10-16 A, 25A 30sec. kaj to pomeni za elektromotor??

Naj omenim, da sem se odločil za li-xx vrsto akumulatorjev, saj želim maksimalno razmerje masa/kapaciteta. Trenutno so v igri (po mojem laičnem mnenju) kokam 2100HD 3s1p.
_________________
Samo eno vprašanje ali sta omenjeni axi in swing 1000 kompatibilna??
Uporabniški avatar
Damac
Tekmovalec
Prispevkov: 311
Pridružen: 15 Nov 2004, 23:23
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Damac »

-nekje na spletu sem zasledil podatek (mislim da je pisalo Nennstrom;)10-16 A, 25A 30sec. kaj to pomeni za elektromotor??
Najboljsi izkoristek ima med 10 in 15A (vecji kot 75%), maksimalno ga lahko obremenis za 30 sekund z 22A.

Vir: http://www.modelmotors.cz za AXI 2808/20

LP
Damjan
Uporabniški avatar
AD
Freak
Prispevkov: 597
Pridružen: 21 Nov 2004, 16:57
Kraj: Trebnje

Odgovor Napisal/-a AD »

Zdravo:

TŠ_ da, očitno je axi kompatibilen s swingom, zaenkrat vse dela. Nisem pa strokovnjak in ne vem če je to optimalna kombinacija.

Damac_ torej motor prenese 30s obremenitve z 22 A. To pomeni recimo 20s ful gasa potem pa malo šparat in nato še kakih 15 s.... Verjetno ni priporočljivo-ali pač?

Odločil se bom verjetno za 3s1p pack lipo, med meritvami sem našel, da naj bi na 8x4 prop vleklo 17A, na 9x5 pa 22,5A. Prosim posvarite me če sem v zmoti, ker nebi rad že prvih lipo celic kupil za brezveze.


Miha še tvoje mnenje? Zdaj že veš kam ciljam s tem setupom (več moči, več minut letenja).

lp
alex
Lep pozdrav,
Aleksej Dolinšek - LMD Kanja Hrastnik
Uporabniški avatar
spaca157
Tekmovalec
Prispevkov: 444
Pridružen: 15 Nov 2004, 19:00
Kraj: Polzela

Odgovor Napisal/-a spaca157 »

Jaz imam AXIja 2808/24 in uporabljam propeler 8x5 in motor vlece 13A, z propom 9,5x5 pa vlece 16A kar je meja XCell celic. Z to verjanto ima motor 900g vleka. To kombinacijo uporablam za model figaro. Ta motor pa uporabljam tudi v Parkyju in z propelerjem 8x4 nisem zmeril koliko A vleče, model potegne nekajsedundno vertikalo približno 20m nato ga zmatra ima pa maso 600g. Motor pa krmilim z JETI advance 30A krmilnikom.
Leti vse kar dober vržeš !!
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9307
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

Aleks, bi rad skušal napisati menje pa še ne pridem to tega. #-o

Bom še danes, ali pa v zgodnjih urah. :wink:
www.lipo.si
Uporabniški avatar
Damac
Tekmovalec
Prispevkov: 311
Pridružen: 15 Nov 2004, 23:23
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Damac »

Damac_ torej motor prenese 30s obremenitve z 22 A. To pomeni recimo 20s ful gasa potem pa malo šparat in nato še kakih 15 s.... Verjetno ni priporočljivo-ali pač?
Glej, da bos imel dobro hlajenje ce ga mislis uporabljat pri 22A. Pri 22A bos imel vecje izgube na motorju zato je tudi obmocje delovanja med 10 in 16A "najboljse"...

Poglej se malo Dancer Pro-ja. Stane 53Eur, gre do 20A trajno in kratkotrajno 25A... Na http://www.bnhof.de/~ho1645/aximsort.pdf imas meritve...

V tujini (Nemcija) se da dobit komplet Dancer Pro in Swing 3000 LIPO za 100 eurov + postnina... (recimo http://www.hopf-modelltechnik.de)

LP
Damjan
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9307
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

OK pa gremo :wink:
-priporočila v zvezi z uporabo pogonskih akumulatorjev pri konkretnem pogonskem sklopu
Lipo, 2S oz 3S. Od 1500 do 2000 mAh, 10 do 15 C.
-kakšen setup s tem motorjem uporabljate drugi (celice, regulator, propeler,vrsta letala)
Poišči na rcgroups in nemških forumih RC Network in RC Line. ;)
Mogoče se sliši #-o Ampak najbolje je, da se sam prepričaš in mogoče tudi povprašaš. =P~
-nekje na spletu sem zasledil podatek (mislim da je pisalo Nennstrom;)10-16 A, 25A 30sec. kaj to pomeni za elektromotor??
Torej vse je tudi spremenljivka koliko boš motor hladil. Teoretično se mogoče da motor ganjati na 30 A, vendar ga boš moral extremno hladiti.

To so samo okvirna priporočila, najbolje je da letiš in po nekaj minutah pristaneš in prekontroliraš temperaturo. Testiranje "na mizi" ni čisto "ta pravo", ker imaš vseskozi največjo obremenitev (statika) pa še motor se manj hladi (ok razen če bo v modelu res zabarikadiran) ;)
maksimalno razmerje masa/kapaciteta
Potem je dobro malo pobrskati spet po nemških forumih. Na RC network sem zasledil tabelo, kjer je nekdo navedel te podatke.



Kar lahko še edino dodam je to, da recimo ni potrebno si "nabrati" preveč stroškov na akujih.

Nisem še pri modelih toliko domač ampak samo v premislek:

Model z akujem lipo 1200 mAh 15 C in pa 2000 mAh 15 C. Masa 2 Ah je jasno večja. Ampak kaj to dejansko pomeni.

Statično obremenitev se potrebuje samo pri huveringu in 3D zadevšnah. V bistvu kar sem izvedel od Braneta (hvala) je potrebno še mnogo več. Tudi pridejo v upoštev res tokovno zmogljivi akuji.

Realno pa se pri F3A tipu letenja potrebuje malo manj. No, sej so potrebe, ampak naj bo omejitev naša denarnica :)

Torej pri manjših in seveda lažjih akujih se leti bolj lahkotno, motorček pa ne porabi toliko toka. Če presežemo v špici za kako sekundo ali dve tistih 15C tudi ne bo #-o

Model bo recimo nekaj manj exploziven pri vhodu iz vertikale, vendar bolj lahkoten.

Časi letenja (karikirano) ne bodo 12 minut z 1200 in 20 minut z 2000 mAh. Ampak recimo 14 minut in pa 19 minut.

Toliko za prvi občutek.
www.lipo.si
Uporabniški avatar
AD
Freak
Prispevkov: 597
Pridružen: 21 Nov 2004, 16:57
Kraj: Trebnje

Odgovor Napisal/-a AD »

Hvala za vse odgovore! Bom vrgel zadeve malo na "vago", pa potem poročal.
Lep pozdrav,
Aleksej Dolinšek - LMD Kanja Hrastnik
robertjur
Profesor
Prispevkov: 1036
Pridružen: 21 Nov 2004, 03:05

Odgovor Napisal/-a robertjur »

Axi ki ga omenjate, pri men vleče parkyja v kobinaciji z MGM40A in kokam2000HD 3S že eno leto :^o (skor)
V katerokoli smer gre zelo dobro. V parih sekundah je samo še pika. Celice se ravno prav segrejejo za hlajenje motorja se ni kaj bat.
Moram pa povedat da 30A potegne za hec (če jih ima), z 9 x 6 propom. :lol:
Robert
Odgovori

Vrni se na Elektropogon