![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
http://www.youtube.com/watch?v=itKrUsPJ ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=r1d5ce0T ... re=related
pa še link do proizvajalčeve strani:
http://www.aff-cnc.de/de/Model/Segler%10HLG/Birdy-DS/
Moderator: brejker
Matjaž_Černivc napisal/-a:Pozdravljeni,
@Miha,
Mi je všeč ta Dynamic Opus samozavest serijsko![]()
Vendar tukaj je treba biti realen...to so za začetek povsem neprimerni modeli! Vrjamem, da so pri višjih hitrostih zelo stabilni in lepo prebijajo rotor. A do teh hitosti in velikih radijev je po primernni tajektoriji potrebno priti. Mislim in upam, da ne kvasim bučk...
Se pa rade volje pustim presenetiti( ne prvič!!!)...z primerno strpnostjo bi sigurno šlo...zavoj in zavoj pa zopet na jug...
Kak model iz družine Alex (Mibo Spider, Lindiger Limit) je za začetek definitivno optimum...ko za modelom zaslišiš drobni frrr, lepo pristaneš in greš po bolši model...
Mogoče čisto brezvezen monolog, če še kaj skrivaš v delavnici![]()
@ Coli, brajker
Na Sorici sem po Blizzardovem krešu na glas razmišlal, da je mogoče vzrok zvitje trupa ob vstopu v rotor...se je zdelo dokaj vrjetno, pa smo dobili razlago...
Vendar ko se je zadeva skoraj identično ponovila še z JW-jem je vsaj zame ta trenutek zadeva dokaj jasna...
To je moje mnenje, sprejemam mnenja drugih, a resnica je zame ena...
Zgornji vstop v pobočnik je potrebno narediti malo višje na južni strani, saj se tako izognemo situacijo na spodnji skici.
Model je narisan posebaj in sicer je vodoravna os modela kot puščica loka. Ta puščica je na skici hriba prikazana od zadaj in sicer leti vzporedno z slemenom(v delu zavoja "na nož"). Če se zgornji zavoj dela prenizko na severni strani, ti rotor model preprosto zavrti v smeri urinega kazalca. To navadno ravno toliko da model obrne na hrbet...če takrat potegneš višino si delno do pretežno pečen v krtevi deželi, nekaj deset metrov na severnm pobočju!
p.s. Rotorji na sliki bi morali biti mnogo manjši in razporejeni ob toku pobočnika...
Matjaž_Černivc napisal/-a:...ne se hecat no; easy star![]()
Podobnost je gromozanska, vsak opazi iste značilnice da sta modela iz STIROPORA!!!!!!!!!!!!brejker napisal/-a:Ali nisi opazil podobnosti?!
Na prvi uč povsem brezvezen podatek...vendar če ga primerjamo z gibanjem planetov dobimo dobro primerjavo...Dlje kot je planet od sonca, večja je krožnica, obhodni čas je dalši, a planet se hitreje giblje!razkent napisal/-a:Na ameriškem videu so daljši krogi. V povprečju slabe 4 sekunde na krog, na slovenskem pa slabe 3 sekunde.
Evo fantje teorijo preizkusil še v praksi...pa lepo počasi...Matjaž_Černivc napisal/-a:
To je moje mnenje, sprejemam mnenja drugih, a resnica je zame ena...
Zgornji vstop v pobočnik je potrebno narediti malo višje na južni strani, saj se tako izognemo situacijo na spodnji skici.
Model je narisan posebaj in sicer je vodoravna os modela kot puščica loka. Ta puščica je na skici hriba prikazana od zadaj in sicer leti vzporedno z slemenom(v delu zavoja "na nož"). Če se zgornji zavoj dela prenizko na severni strani, ti rotor model preprosto zavrti v smeri urinega kazalca. To navadno ravno toliko da model obrne na hrbet...če takrat potegneš višino si delno do pretežno pečen v krtevi deželi, nekaj deset metrov na severnm pobočju!
Meni je videti kot "pilot error".... je pa res, da nimam nobenih izkušenj z letenjem s takimi modeli na takih terenih v takih vremenskih pogojih, tako da je to samo mnenje (beri moj podpis)Matjaž_Černivc napisal/-a: takole zgleda, ko imaš to nesrečo, da zapelješ po celi dolžini grebena skozi plast malih rotorjev...korigiranje kaj dosti ne pomaga...
http://www.youtube.com/watch?v=p6sYRrlnYJY