pomoč

Moderatorji: jannyy, mihec87, Vuga

Odgovori
Uporabniški avatar
obadek
Tekmovalec
Prispevkov: 366
Pridružen: 07 Mar 2010, 18:57
Kraj: Okolica Kranja - Preddvor

pomoč

Odgovor Napisal/-a obadek »

Eno vprašanje in sicer moram nabaviti nove felge za moj model sedej me pa zanima kaj pomeni offset nekaterih felgen, na enih je offset 9 nekje 0 mi lahko en razloži prosim
Spoštuj mnenje drugih in drugi bodo spoštovali tebe!
Uporabniški avatar
yan
Tekmovalec
Prispevkov: 404
Pridružen: 09 Nov 2007, 19:07
Kraj: Vir pri Domžalah

Odgovor Napisal/-a yan »

Offset je isto kot če bi gumo na hex-ih podlagal z podložkami samo da je to že vse v feltni "vgrajeno". Če je guma z 0mm offseta ravno poravnana z robom karoserije potem bo guma z 9mm offseta 9mm bolj ven.
LP Jan V.
Team Losi 8)
Buy, drive, crash, fix :P
Uporabniški avatar
obadek
Tekmovalec
Prispevkov: 366
Pridružen: 07 Mar 2010, 18:57
Kraj: Okolica Kranja - Preddvor

Odgovor Napisal/-a obadek »

Aja ok zej pa konćno zastopim če tko gledaš je tanajtabul vzet 0mm.
Ok hvala LP
Spoštuj mnenje drugih in drugi bodo spoštovali tebe!
Uporabniški avatar
yan
Tekmovalec
Prispevkov: 404
Pridružen: 09 Nov 2007, 19:07
Kraj: Vir pri Domžalah

Odgovor Napisal/-a yan »

obadek napisal/-a:Aja ok zej pa konćno zastopim če tko gledaš je tanajtabul vzet 0mm.
Ok hvala LP
Odvisno od širine karoserije ;)
LP Jan V.
Team Losi 8)
Buy, drive, crash, fix :P
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Da ne odpiram nove teme, bom kar tukaj vprasal.

In sicer. Zamenjati moram glavni zobnik - Spur gear, zaradi dotrajanosti starega. Imam model Team Associated TC4, torej model ima 4-kolesni pogon, pogon speljan k prvim kolesom preko kardana.

Zanima pa me sledece.
Ce zelim da je avto hitrejsi (govorimo ob enakem pogonskem sklopu), namestim Spur Gear z cim manj zobmi in Pinion Gear z cim vec zobniki.

Ali to drzi, ali se motim?

Najlepsa hvala za pomoc.

Lp
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Uporabniški avatar
Žan P.
Razpravljalec
Prispevkov: 63
Pridružen: 08 Feb 2010, 19:55
Kraj: Zagorje ob Savi

Odgovor Napisal/-a Žan P. »

kurnt29 napisal/-a:
Ce zelim da je avto hitrejsi (govorimo ob enakem pogonskem sklopu), namestim Spur Gear z cim manj zobmi in Pinion Gear z cim vec zobniki.

Ali to drzi, ali se motim?


Lp
Zdravo,
seveda to drži vendar pa ob manjšanju tako imenovanega SPUR GERa in večanju PINION GEARa pridobivaš na končni hitrosti in pregrevanju motorja in izgubljaš pri pospeških.
Tako, da si ti lahko narediš lepo prenos tako da daš SPUR GEAR nekje 70 zobnega in PINION GEAR recimo 25 zobnega.
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Žan P. napisal/-a:
kurnt29 napisal/-a:
Ce zelim da je avto hitrejsi (govorimo ob enakem pogonskem sklopu), namestim Spur Gear z cim manj zobmi in Pinion Gear z cim vec zobniki.

Ali to drzi, ali se motim?


Lp
Zdravo,
seveda to drži vendar pa ob manjšanju tako imenovanega SPUR GERa in večanju PINION GEARa pridobivaš na končni hitrosti in pregrevanju motorja in izgubljaš pri pospeških.
Tako, da si ti lahko narediš lepo prenos tako da daš SPUR GEAR nekje 70 zobnega in PINION GEAR recimo 25 zobnega.
To glede pospeskov mi je jasno..
Hvala zaenkrat.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Uporabniški avatar
schumacher
Tekmovalec
Prispevkov: 212
Pridružen: 16 Sep 2009, 20:45
Kraj: Mozirje

Odgovor Napisal/-a schumacher »

Žan P. napisal/-a:

Zdravo,
seveda to drži vendar pa ob manjšanju tako imenovanega SPUR GERa in večanju PINION GEARa pridobivaš na končni hitrosti in pregrevanju motorja in izgubljaš pri pospeških.
Tako, da si ti lahko narediš lepo prenos tako da daš SPUR GEAR nekje 70 zobnega in PINION GEAR recimo 25 zobnega.
Drži!!! Raezen ene velike napake. Napisal si, da laho naredi vredu prenos, če uporabi zobnike 70 in 25 to je povsem odvisno od internega prestavnega razmerja od vsakega avtomobila posebi kašno bo končno prestavno in ne samo od glavnih zobnikov.

Lp
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Tudi to je res kot je razlozil schumacher. Hvala za pomoc, hotel sem se le prepricati da je razmisljanje pravilno in da mi logika se deluje. :roll:

No, ze pa me zanima druga zadeva.
K cemu pripomore One-way diff? Kaj naj bi se z tem izboljsalo.

Z blokado, vem da se v ovinkih izboljsa trakcija, predvsem pri off-road modelih, uporablja se tudi za drift, kaj pa naj bi izboljsal one way diff, se mi sanja ne.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Uporabniški avatar
Žan P.
Razpravljalec
Prispevkov: 63
Pridružen: 08 Feb 2010, 19:55
Kraj: Zagorje ob Savi

Odgovor Napisal/-a Žan P. »

schumacher napisal/-a:
Drži!!! Raezen ene velike napake. Napisal si, da laho naredi vredu prenos, če uporabi zobnike 70 in 25 to je povsem odvisno od internega prestavnega razmerja od vsakega avtomobila posebi kašno bo končno prestavno in ne samo od glavnih zobnikov.

Lp
Tudi to je res, da je odvisno od internega razmerja vendar na teh karbonskih tc4-kah s takim internim razmerjem večina ljudi vozi oz. so vozili s takim prenosom :D
Uporabniški avatar
Žan P.
Razpravljalec
Prispevkov: 63
Pridružen: 08 Feb 2010, 19:55
Kraj: Zagorje ob Savi

Odgovor Napisal/-a Žan P. »

kurnt29 napisal/-a: No, ze pa me zanima druga zadeva.
K cemu pripomore One-way diff? Kaj naj bi se z tem izboljsalo.
Mal pobrskaš po internetu... zagotovo je kje napisan tudi odgovor na vprašanje v zvezi z one-way difom
Malo za pomoč:
http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=86042
A one-way diff features unique bearings that allow the outdrives to spin in only one direction. This allows the drive axles to turn the wheels to provide forward drive, but doesn't allow the front wheels to brake. This gives the car truly amazing corner speed in fast corners!
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Žan P. napisal/-a:
kurnt29 napisal/-a: No, ze pa me zanima druga zadeva.
K cemu pripomore One-way diff? Kaj naj bi se z tem izboljsalo.
Mal pobrskaš po internetu... zagotovo je kje napisan tudi odgovor na vprašanje v zvezi z one-way difom
Malo za pomoč:
http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=86042
A one-way diff features unique bearings that allow the outdrives to spin in only one direction. This allows the drive axles to turn the wheels to provide forward drive, but doesn't allow the front wheels to brake. This gives the car truly amazing corner speed in fast corners!
Najlepsa hvala za hiter in natancen odgovor.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Odgovori

Vrni se na 1:10 Cestni