Kompatibilnost 1/8 motorčka in regulatorja
Moderatorji: jannyy, mihec87, DobnikarA
Kompatibilnost 1/8 motorčka in regulatorja
Pozdravljeni!
Rad bi nabavil svoj 1/8 motorček in regulator oz HOBBIKINGA. Trenutno imam v svojem turnigy race buggy, ki je predelava nitro verzije (tudi iz hobikinga), izposojen pogon.
Razmišlam mad tem regulatorjem: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _1_5_.html
in tem motorčkom: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 100KV.html
ali tem: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 900KV.html
Prosim za čim več komentarjev, predlogov, napotkov.
v HK reviews nisem nikjer zasledil te kombinacije.
lpM
Rad bi nabavil svoj 1/8 motorček in regulator oz HOBBIKINGA. Trenutno imam v svojem turnigy race buggy, ki je predelava nitro verzije (tudi iz hobikinga), izposojen pogon.
Razmišlam mad tem regulatorjem: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _1_5_.html
in tem motorčkom: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 100KV.html
ali tem: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 900KV.html
Prosim za čim več komentarjev, predlogov, napotkov.
v HK reviews nisem nikjer zasledil te kombinacije.
lpM
Re: Kompatibilnost 1/8 motorčka in regulatorja
Aja... zanima me tudi oz. predvsem to kako je z tokom motorčka.
Tukaj piše: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 100KV.html
Specifications.
RPM/v: 2100kv
Poles: 4
Sensored: Yes (Standard 6 pin harness)
Max voltage: 15V (4S)
Max Current: 140A
Max Watts: 2100W
Ali je max curent isto kot pri nekaterih ki piše peak curent?
naprimer tukaj piše: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 900KV.html
Specifications.
Turns: 2.5D
Poles: 4
RPM/v: 1900
Voltage: 3~5s Lipoly
Continuous Current: 70A
Peak Current: 120A
Resistance: 7.4mΩ
No Load Current: 3.0A
.... ali bo prej omenjeni regulator dobr za oba motorčka???
PS: namen imam vozit na 13 zobov.
Tukaj piše: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 100KV.html
Specifications.
RPM/v: 2100kv
Poles: 4
Sensored: Yes (Standard 6 pin harness)
Max voltage: 15V (4S)
Max Current: 140A
Max Watts: 2100W
Ali je max curent isto kot pri nekaterih ki piše peak curent?
naprimer tukaj piše: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 900KV.html
Specifications.
Turns: 2.5D
Poles: 4
RPM/v: 1900
Voltage: 3~5s Lipoly
Continuous Current: 70A
Peak Current: 120A
Resistance: 7.4mΩ
No Load Current: 3.0A
.... ali bo prej omenjeni regulator dobr za oba motorčka???
PS: namen imam vozit na 13 zobov.
Re: Kompatibilnost 1/8 motorčka in regulatorja
Prvi motor ima maksimalen tok, kar nekaj amperov nad zdravo mejo HK-120 ESC-ja, sicer ce bos motorju primerno znizal gearing, bi se dalo vozit brez tezav. Vendar motor ne bo izkoriscen..
Drugi motor bo ESC prebavljal brez tezav.
Peak in Max je v tem smislu enako (maksimalni tok).
Drugi motor bo ESC prebavljal brez tezav.
Peak in Max je v tem smislu enako (maksimalni tok).
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: Kompatibilnost 1/8 motorčka in regulatorja
zdravo! Mene skrbi to k tam piše max curent 140A. Regulator pa zmore 120A konstantno in 760 burst. Kaj pravite? HVALA
Re: Kompatibilnost 1/8 motorčka in regulatorja
Se enkrat preberi zgornji post..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: Kompatibilnost 1/8 motorčka in regulatorja
Uuu sploh nism vidu vsega (k na telefonu gledam). Kaj pa ce vzemem rdecega ki je 1900kV?
Ce vsamem eno sensored drugo pa sensorless, kaj bo?
Ce vsamem eno sensored drugo pa sensorless, kaj bo?
Re: Kompatibilnost 1/8 motorčka in regulatorja
Črnega misliš kajne? Črni bo v redu.
Krmilnik obratov prenese 120A, medtem ko jih motor "potegne" 70A, v skrajnem primeru 120A, kar je OK.
Če vzameš eno zadevo sensored in drugo sensorless, potem boš na koncu imel sensorless in ni nobenih težav s tem. Se pa baje senzor kar pozna no (torej da imaš oboje senzorsko), čeprav iz izkušenj ne bi vedel.
Krmilnik obratov prenese 120A, medtem ko jih motor "potegne" 70A, v skrajnem primeru 120A, kar je OK.
Če vzameš eno zadevo sensored in drugo sensorless, potem boš na koncu imel sensorless in ni nobenih težav s tem. Se pa baje senzor kar pozna no (torej da imaš oboje senzorsko), čeprav iz izkušenj ne bi vedel.
Re: Kompatibilnost 1/8 motorčka in regulatorja
Predvidevam, da si imel v mislih tole:kurnikmat napisal/-a:Uuu sploh nism vidu vsega (k na telefonu gledam). Kaj pa ce vzemem rdecega ki je 1900kV?
Ce vsamem eno sensored drugo pa sensorless, kaj bo?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 900KV.html
Kot vidis med podatki pise: Max Current: 120A
Kar pomeni, da bo regulator kos motorju..
Kar se tice senzorskih sistemov omogocajo bolj linearno dodajanje plina in moznost zelo pocasne voznje brez "trokiranja oz. cukanja".
Ce zelis imeti senzorski nacin, potem ga morata podpirati motor in regulator, zraven pa ponavadi pride tudi dodaten kabel s katerim povezes motor in regulator (senzorski kabel). V kolikor ena od zadev ne podpira senzorskega nacina, bo vse skupaj delovalo v brezsenzorskem nacinu.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: Kompatibilnost 1/8 motorčka in regulatorja
Tisti regulator iz uvoda so bolj jajca. Če hočeš regulator kupit 1x za vselej, kupi turingy trackstar 150 in programsko tablico. Podpira tudi senzorski način, ki pa je btw za buggy izguba časa. Smisel bi imel le na crawlerju.
Re: Kompatibilnost 1/8 motorčka in regulatorja
Nanj obesis 6S in po nekaj krogih spusti bel dim. Vsaj veliki vecini, ki so to probavali. 5S je max, se bolje 4S. Bison prodaja enak regulator, enake specifikacije, le voltaza akumulatorja je omejena na max 5S.Nanix napisal/-a:Tisti regulator iz uvoda so bolj jajca. Če hočeš regulator kupit 1x za vselej, kupi turingy trackstar 150 in programsko tablico. Podpira tudi senzorski način, ki pa je btw za buggy izguba časa. Smisel bi imel le na crawlerju.
Kar pa zopet pomeni potrebo po drugacnem motorju, gearingu itd.
Senzorski nacin ima svoj potencial, vendar ga ponavadi amaterski vozniki niti ne znamo izkoristiti, niti ga ne potrebujemo.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: Kompatibilnost 1/8 motorčka in regulatorja
Nevem, če sem v pravo temo napisal ampak ker ste že omenili nekaj, mi zna kdo razjasnit kaj je razlika če je motor senzorski ali če ni, kakšne so prednosti sam bom predelal turnigy nitro rumble v elektro in me zanima?????
Re: Kompatibilnost 1/8 motorčka in regulatorja
Na tvoje vprasanje je nasel odgovor iskalnik zgoraj desno:wave napisal/-a:Nevem, če sem v pravo temo napisal ampak ker ste že omenili nekaj, mi zna kdo razjasnit kaj je razlika če je motor senzorski ali če ni, kakšne so prednosti sam bom predelal turnigy nitro rumble v elektro in me zanima?????
Obstaja ze kar nekaj tem z taksnim vprasanjem. Ce z odgovorom nisi zadovoljen oz. te zanima vec, preveri v iskalniku (podrobnejse iskanje --> oznaci prikaz po temah, je veliko bolj pregledno).T0RN4D0 napisal/-a:Senzorji služijo temu, da ESC vedno ve, v katerem položaju je rotor, zato lahko vedno spusti tok skozi pravo navitje že v štartu, medtem ko sensorless ESCji poštudirajo kaj se z rotorjem dogaja šele pri določenih obratih, zato imajo tudi štart fazo malo drugačno kot tisti s senzorji. Največ se te zadeve uporabljajo pri avtomobilih, ker drugje običajno ni potrebe po takšnem navoru v štartu.
Kar se tiče kompatibilnosti- motor z senzorji bi moral normalno delovati tudi z navadnimi ESCji, medtem ko senzor ESCji niso kompatibilnimi z navadnimi motorčki.
Torej- zadeva bi morala špilat.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: Kompatibilnost 1/8 motorčka in regulatorja
Hvala za pomoč, bom pregledal še malo
- major.jure
- Razpravljalec
- Prispevkov: 112
- Pridružen: 28 Sep 2011, 07:05
- Kraj: Podlog v sav. dolini
Re: Kompatibilnost 1/8 motorčka in regulatorja
Zdravo
Zanima me ali bi bil tale komplet primeren za avto kot je Hb ve8 ali Xonic Brushless Buggy
http://www.der-schweighofer.at/artikel/ ... -8_1800kvZ
Lp Jure
Zanima me ali bi bil tale komplet primeren za avto kot je Hb ve8 ali Xonic Brushless Buggy
http://www.der-schweighofer.at/artikel/ ... -8_1800kvZ
Lp Jure
Lp Jure
Hb ve8
Hb ve8
Re: Kompatibilnost 1/8 motorčka in regulatorja
Izbira elektromotorja je pogojena tudi z izbiro akumulatorja, bolj natančno s številom celic le-tega. Ampak predpostavimo, da boš uporabil 4S.
Več kV kot ima motor hitreje se vrti. Torej ob istem razmerju prenosa bo model z večjim kV hitrejši kot model z nižjim.
1800kV je po mojem mnenju že kar spodnja meja kV pri 4S. Navadno se uporablja tam 1900-2000kv. S 1800kV bo model malenkost počasnejši, namenjen kratkim, bolj zaprtim progam. Če boš vozil na velikih progah z veliko ravninami, ali pa delal kakšne "speedrun"-e, potem posezi po 2200kV.
Zgoraj opisano je samo moje znanje, ki sem ga pridobil z branjem o tej temi pred časom. Ne morem pa ti povedati, koliko se različen kV dejansko pozna v praksi. Jaz imam v HB Ve8 isti komplet, le da imam 2000kV elektromotor. Deluje super. Vse skupaj sem enkrat že pošteno namočil, pa je po sušenju tak kot prej.
Še ena slika na to temo (izbira kV elektromotorja):
Kar se tiče proizvajalca Hobbywing pa mislim, da je trenutno najboljša izbira glede na kvaliteto in ceno.
Več kV kot ima motor hitreje se vrti. Torej ob istem razmerju prenosa bo model z večjim kV hitrejši kot model z nižjim.
1800kV je po mojem mnenju že kar spodnja meja kV pri 4S. Navadno se uporablja tam 1900-2000kv. S 1800kV bo model malenkost počasnejši, namenjen kratkim, bolj zaprtim progam. Če boš vozil na velikih progah z veliko ravninami, ali pa delal kakšne "speedrun"-e, potem posezi po 2200kV.
Zgoraj opisano je samo moje znanje, ki sem ga pridobil z branjem o tej temi pred časom. Ne morem pa ti povedati, koliko se različen kV dejansko pozna v praksi. Jaz imam v HB Ve8 isti komplet, le da imam 2000kV elektromotor. Deluje super. Vse skupaj sem enkrat že pošteno namočil, pa je po sušenju tak kot prej.
Še ena slika na to temo (izbira kV elektromotorja):
Kar se tiče proizvajalca Hobbywing pa mislim, da je trenutno najboljša izbira glede na kvaliteto in ceno.
Re: Kompatibilnost 1/8 motorčka in regulatorja
Tale slika je super, obstaja še kaj podobnega za motorje in regulatorje?
- dejan_cigy
- Tekmovalec
- Prispevkov: 391
- Pridružen: 31 Maj 2009, 11:01
- Kraj: Kaplja vas
Re: Kompatibilnost 1/8 motorčka in regulatorja
pozdravljeni
zanima me če ima že kdo izkušnje s tem motorjem ker glede na ceno bi moral biti dober
http://www.kyosho.ch/vortex-8-race-1950 ... r-2-3.html
Lp Dejan
zanima me če ima že kdo izkušnje s tem motorjem ker glede na ceno bi moral biti dober
http://www.kyosho.ch/vortex-8-race-1950 ... r-2-3.html
Lp Dejan
uživajte v modelarstvu