Prosim za pomoč pri pokrovu motorja

Modeli za počasno in sproščeno letenje
Odgovori
Uporabniški avatar
Offshore
Dr. Modelar
Prispevkov: 6711
Pridružen: 23 Avg 2005, 14:24

Prosim za pomoč pri pokrovu motorja

Odgovor Napisal/-a Offshore »

Zdele delam po načrtu ,no prednji del malce po svoje-bolj na 4 "vogle"tole letalce(CandianaGV1)Slow-Flyer,pa me zanima kako ter iz kakega materiala naj naredim pokrov za motor ter stranske šipe?
Hvala za vsakršno pomoč!
PPS.Če pustim takole kot je,se pravi brez pokrova,ali bo letalo imelo kaj preveč upora?
Priponke
18436  Candiana.JPG
18436 Candiana.JPG (21.31 KiB) Pogledano 4895 krat
Can2.JPG
Can2.JPG (16.92 KiB) Pogledano 4890 krat
Uporabniški avatar
Offshore
Dr. Modelar
Prispevkov: 6711
Pridružen: 23 Avg 2005, 14:24

Odgovor Napisal/-a Offshore »

Prosim če mi nekdo pove kje točno mora biti težišče na krilih pri teh avionih?
Trenutno je tkole,sam mi manjkajo notri še baterije ...
Priponke
c 004.jpg
c 004.jpg (89.92 KiB) Pogledano 4798 krat
c 005.jpg
c 005.jpg (97.53 KiB) Pogledano 4796 krat
Uporabniški avatar
spaca157
Tekmovalec
Prispevkov: 444
Pridružen: 15 Nov 2004, 19:00
Kraj: Polzela

Odgovor Napisal/-a spaca157 »

Približno na 1/3 kril Samo to je bolj kuharska :roll:
Leti vse kar dober vržeš !!
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13475
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

A si ti to naredil iz BALZE?
Meni se zdi da je na načrtu pisalo 3mm depron :-?
Težišče boš še najbolj blizu ujel, če se bo nahajalo tam kjer je nosilec v krilu.
Kot je spaca157 rekel, na prvi tretini krila. Nekje tam, kjer je zadnji rob okna kabine.
Uporabniški avatar
Offshore
Dr. Modelar
Prispevkov: 6711
Pridružen: 23 Avg 2005, 14:24

Odgovor Napisal/-a Offshore »

Ja vem da piše na načrtu depron,sam jest z depronom še nikol nisem mel opravka tko da sem ga kr iz blaze in topolove vezane plošče naredu in ma trenutno težo 570g,z vso motorizacijo pa upam da ne bom prišel čez 700g...
Aja pa hvala lepa glede težišča :D
BTW; še to me zanima koliko močan motor bi moral imeti za 700g?Je 280-tka dovolj,ali bi rabil močnejšega?
Uporabniški avatar
TECHNiC
Freak
Prispevkov: 539
Pridružen: 16 Nov 2004, 14:14
Kraj: Senovo

Odgovor Napisal/-a TECHNiC »

Pozdravljen!

Če pogledaš mojo aeronco bi bilo najbolje da uporabiš speed 400 z reduktorjem 2,33:1 in propelerjem 9Ă—6, pogona pa 7 ali 8 celic, najbolje KAN 650 ali GP 1100...lahko pa tudi LI-xx, če imaš dovolj izkušenj. :wink: Imaš pa sicer zelo težak model...570g, moja aeronca je prazna imela 380g.

Če mi zaupaš še razpetnino in površino krila ti lahko to vstavim v MotoCalc in ti sporočim rezultate. :)

Drugače pa pohvale! =D> =D>
LP, Tomaž
Uporabniški avatar
Offshore
Dr. Modelar
Prispevkov: 6711
Pridružen: 23 Avg 2005, 14:24

Odgovor Napisal/-a Offshore »

Hmm,ja za 150g sm se zmotil...420g ma drugače prazen,čez krila ima pa 88cm
Namen imam pa itak dat krtačnika notr pa navadn pack akujev ker za razne BK in Lipote ni denarja :wink:
Pa hvala za izračun 8) :)
Uporabniški avatar
TECHNiC
Freak
Prispevkov: 539
Pridružen: 16 Nov 2004, 14:14
Kraj: Senovo

Odgovor Napisal/-a TECHNiC »

Mislim da je še najboljši setup navadni krtačni speed 400 6V, reduktor 2,33:1 in propeler 9Ă—6 ali 9Ă—5.

Z 8Ă—KAN 650 se vzpenja približno 2m/s, s 7Ă—GP1100 pa 1,5 m/s.

Še površino si pozabil, oziroma globino krila. :)
LP, Tomaž
Uporabniški avatar
Offshore
Dr. Modelar
Prispevkov: 6711
Pridružen: 23 Avg 2005, 14:24

Odgovor Napisal/-a Offshore »

Imaš ZS :wink:
Uporabniški avatar
mtc
Začetnik
Prispevkov: 23
Pridružen: 02 Maj 2006, 13:08

Odgovor Napisal/-a mtc »

čez okna dj kr 0.5mm prozorno folijo.
by MTC
Odgovori

Vrni se na Parkflyerji in slowflyerji