SABRE - Mali elektro helikopter
...
Količina shranjene energije in tokovna zmogljivost
Shranjeni potencial električne energije se meri v mAh. Definicija 1 Ah je sposobnost baterije zagotavljati električni tok za porabnika v višini 1 A eno uro. Baterija oz akumulator mora biti izbran primerno glede na potrebe, ki jih bomo v modelu imeli. Ravno tako pomemben podatek je v kako kratkem času se lahko uskladiščena energija sprosti. V ta namen se baterije oz. akumulatorji označujejo s C-ji. 1C pomeni, da lahko izkoristimo celoten energijski potencial v 1 uri. Primer; baterija s 1000 mAh bi napajala porabnika s 1000 mA 1 uro pri 1C. Pri 0.5C bi napajala porabnika s 500 mA 2 uri. Ista baterija pri 2C bi napajala porabnika s 2000 mA le 0.5 ure, itd.
...
LP
Alex
Količina shranjene energije in tokovna zmogljivost
Shranjeni potencial električne energije se meri v mAh. Definicija 1 Ah je sposobnost baterije zagotavljati električni tok za porabnika v višini 1 A eno uro. Baterija oz akumulator mora biti izbran primerno glede na potrebe, ki jih bomo v modelu imeli. Ravno tako pomemben podatek je v kako kratkem času se lahko uskladiščena energija sprosti. V ta namen se baterije oz. akumulatorji označujejo s C-ji. 1C pomeni, da lahko izkoristimo celoten energijski potencial v 1 uri. Primer; baterija s 1000 mAh bi napajala porabnika s 1000 mA 1 uro pri 1C. Pri 0.5C bi napajala porabnika s 500 mA 2 uri. Ista baterija pri 2C bi napajala porabnika s 2000 mA le 0.5 ure, itd.
...
LP
Alex
Letim zunaj če se le da, v brezveterju.
Zobniki so celi, za motor nisem prepričan kakšen mora biti v dobrem stanju. Meni se zdi v redu ko sem raztavil helija.
Ko sem prvič letel z njim, je šel cca 2 m visoko (z originalno baterijo). Zdaj gre v zrak le cca. 1 m, z novimi baterijami 1000 mAh pa samo "pleše" po tleh.
Nove baterije sem dal testirat in so ok.
Zobniki so celi, za motor nisem prepričan kakšen mora biti v dobrem stanju. Meni se zdi v redu ko sem raztavil helija.
Ko sem prvič letel z njim, je šel cca 2 m visoko (z originalno baterijo). Zdaj gre v zrak le cca. 1 m, z novimi baterijami 1000 mAh pa samo "pleše" po tleh.
Nove baterije sem dal testirat in so ok.
kraki
Krivi so kraki rotorja. Nabavi druge. Predlagam, da kupis 2 para in jih potem poskusis "menjavati". Zbalansiraj jih po navodilih iz
viewtopic.php?t=17591
viewtopic.php?t=17591
Ja v to sem najbolj prepričan, da je bil že tovarniško malo načet, ker tudi na začetku ni šel nevem kaj v zrak.
Dal sem ga na servis pa so mi rekli, da je samo baterija problem. Potem pa sem kupil še baterije 1000mAH ˝močnejše˝. Še vedno ni bilo vredu, pa sem v trgovini spet pojamral. Rekli so, da nimam primernega polnilca, no pa kupim polnilec, ki ima seveda "vse"
polni, prazni, polni, prazni,...
Še vedno mi pravijo da so baterije vzrok. Tokrat, da to NISO pogonske baterije in da niso prave. Mimogrede, pri njih sem jih dal delat samo za SABRE-ta!!!
Dal sem ga na servis pa so mi rekli, da je samo baterija problem. Potem pa sem kupil še baterije 1000mAH ˝močnejše˝. Še vedno ni bilo vredu, pa sem v trgovini spet pojamral. Rekli so, da nimam primernega polnilca, no pa kupim polnilec, ki ima seveda "vse"
polni, prazni, polni, prazni,...
Še vedno mi pravijo da so baterije vzrok. Tokrat, da to NISO pogonske baterije in da niso prave. Mimogrede, pri njih sem jih dal delat samo za SABRE-ta!!!
Ja pomoje bi si lahko ti malce prebral o baterijah. NiMh SO pogonske baterije, vendar imajo pač napram Li-Po drugačne karakteristike in tudi večjo težo. NiMh AAA NISO pogonske baterije. NiMh AA tudi ne. Prav tako ne neka Varta AA ali kaj podobnega. Zakaj prodajajo te baterije? Ja fotoaparati, kakšne ure ipd. stvari lepo in dolgo laufajo na takšne baterije, medetem ko elektromotor "potegne" valiko štroma in ima pač čez 1mm debelo žičko omejen "pritok" energije. Zato so ponavadi pogonske baterije debelejše in krajše (to pa zaradi upornosti). Naenkrat dajo veliko toka ipd. Glede Sabre pa ne vem kakšen ima sistem, vendar če ima AAA baterije notri je to zgolj igrača in ni namenjeno da se dvigne več kot 10cm visoko
V zadnji številki tima so lepo opisane karakteristike baterij - sposodi is Tim št 5 letošnjega leta in si preberi. Tudi jaz bi rekel, da naj potem oni (Mantua) zrihtajo in pa demonstrirajo letenje s takim helijem...
V zadnji številki tima so lepo opisane karakteristike baterij - sposodi is Tim št 5 letošnjega leta in si preberi. Tudi jaz bi rekel, da naj potem oni (Mantua) zrihtajo in pa demonstrirajo letenje s takim helijem...
Ko naredim letalo, začnem leteti. Potem letim in razbijem letalo. Po tem sistemu pač nikoli ne pridem do tekem
kokr vem da SABRE ni igrača no ja
AMPAK MORA ITI VSAJ 15m U LUFT IN PIKA.
ali več, pa ni mi fora da mi gre 100m u zrak, fora mi je da bi to letel, da ga zbalensiram in da LETIM"pa makar 10 cm NAD TLEMI".
PS. to ni moj SABRE je pa SABRE katerega sem kupil pa imam prav takele baterijice AAA ponavljam AAAnimh;
http://www.youtube.com/watch?v=ezKrQ3e2ZWI
AMPAK MORA ITI VSAJ 15m U LUFT IN PIKA.
ali več, pa ni mi fora da mi gre 100m u zrak, fora mi je da bi to letel, da ga zbalensiram in da LETIM"pa makar 10 cm NAD TLEMI".
PS. to ni moj SABRE je pa SABRE katerega sem kupil pa imam prav takele baterijice AAA ponavljam AAAnimh;
http://www.youtube.com/watch?v=ezKrQ3e2ZWI
Koliko celic pa imaš skupaj spajkanih? Namreč tvoj simptom bi lahko kazali tudi na to, da imaš enostavno premalo napetosti. Tudi zanič spajka oz. tako imenovana hladna spajka je lahko tudi problem, saj so lahko žice sicer fizično prispajkane na baterijo, ampak v smislu prevajanja elektrike pa ne.
Podoben problem sem imel na Blade CX2. Pri tem pa je bil razlog slabo sklenjen konektor pogonskih baterij. Lahko, da si tudi konektor slabo sklenil, in ti ga je zažgalo, kar pomeni, da se je upornost stika v konektorju povečala, s tem pa se je tudi povečal padec napetosti na konektorju - večji kot je tok, večji bo padec na konektorju, manj napetosti dobiš na motor.
Podatki Sabra
# 4 Channel
# Twin Motor
# Receiver/Gyro/Twin ESC/Mixer integrated board installed
# Rotor Span:51 cm (20 ”)
# Length 46.9 cm (18.5 ”)
# Weight:285 g (10 oz)
# Main Motor:370
# Battery:7 cell,650mah
Podoben problem sem imel na Blade CX2. Pri tem pa je bil razlog slabo sklenjen konektor pogonskih baterij. Lahko, da si tudi konektor slabo sklenil, in ti ga je zažgalo, kar pomeni, da se je upornost stika v konektorju povečala, s tem pa se je tudi povečal padec napetosti na konektorju - večji kot je tok, večji bo padec na konektorju, manj napetosti dobiš na motor.
Podatki Sabra
# 4 Channel
# Twin Motor
# Receiver/Gyro/Twin ESC/Mixer integrated board installed
# Rotor Span:51 cm (20 ”)
# Length 46.9 cm (18.5 ”)
# Weight:285 g (10 oz)
# Main Motor:370
# Battery:7 cell,650mah
AAA SO pogonske baterije pri večini teh pol igrač. Seveda to niso čisto navadne AAA baterije ki se dobijo v vsaki trgovini, ampak modelarske z manjšo notranjo upornostjo. Za model sabre so kakšne 2/3A pretežke, tako ali tako je z 8Ă—AAA več kot dovolj moči za sodobno letenje teh helikopterjev.Letme napisal/-a:Ja pomoje bi si lahko ti malce prebral o baterijah. NiMh SO pogonske baterije, vendar imajo pač napram Li-Po drugačne karakteristike in tudi večjo težo. NiMh AAA NISO pogonske baterije. NiMh AA tudi ne. Prav tako ne neka Varta AA ali kaj podobnega. Zakaj prodajajo te baterije? Ja fotoaparati, kakšne ure ipd. stvari lepo in dolgo laufajo na takšne baterije, medetem ko elektromotor "potegne" valiko štroma in ima pač čez 1mm debelo žičko omejen "pritok" energije. Zato so ponavadi pogonske baterije debelejše in krajše (to pa zaradi upornosti). Naenkrat dajo veliko toka ipd. Glede Sabre pa ne vem kakšen ima sistem, vendar če ima AAA baterije notri je to zgolj igrača in ni namenjeno da se dvigne več kot 10cm visoko
V zadnji številki tima so lepo opisane karakteristike baterij - sposodi is Tim št 5 letošnjega leta in si preberi. Tudi jaz bi rekel, da naj potem oni (Mantua) zrihtajo in pa demonstrirajo letenje s takim helijem...
lp Rok
corona 2.4GHz
corona 2.4GHz